zo dronken was ik ook wel weer niet.....quote:
zijn niet echt problemen..... ik voel me even niet top hier... en heb echt heimweequote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:56 schreef swarmahoer het volgende:
wat een problemen cali
* aai over de bolquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:55 schreef Californium het volgende:
[..]
zo dronken was ik ook wel weer niet.....
![]()
Heb wel echt een serieuze dip vandaag zegLeuke mensen hier, maar ik ken ze niet zo goed, en zij mij ook niet. En daarom kunnen ze soms opmerkingen maken die echt pijn doen, terwijl het niet zo is / ik het verkeerd begrijp....
Ik voel me vandaag echt kut! en wil eigenlijk naar huis... of op bed, met een dekentje, een kopje thee en waardeloos vrouwenblad mezelf troosten of gewoon keihard janken![]()
quote:
geen tv... geen laptopquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cali![]()
, doe 't gewoon en ga de hele dag nutteloze tv kijken
.
das niet zo boeiend... waarschijnlijk ligt het aan mij.... het komt vast wel goed... maar vandaag is gewoon kutquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
* aai over de bol
Duurde ff voordat ik je smsjes begreep , was zelf ook neit helemaal scherp blijkbaar...
En wat zeiden ze dan?Komt wel goed meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |