10 voor 3, en ik moet morgen half 9 opquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jah Sjezus, het is kwart voor 2, ik nomineerde jou voor iets tofs en jij gaat zeuren?![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
10 voor 3, en ik moet morgen half 9 op
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Matige TT
Niet krachtig genoeg om Bommelmans ff te pakken te nemen.
Zo zwart wit was het niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 03:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
maar ben het niet eens dat hij in het huwelijk treedt om zijn ex een hak te zetten en om zo zijn kids denkt te kunnen "winnen" voor hem.
Zou maar zo kunnen. Als hij zijn voordeel eruit kan halen, zal hij het zeker niet nalaten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 03:10 schreef Coos het volgende:
en.....met een beetje mazzel trouwt hij nog zes keer de komende jaren
gut jou kom ik hier 's nachts nooit tegen.........quote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:36 schreef Leandra het volgende:
![]()
Bommie weer getrouwd?? Gefeliciteerd![]()
![]()
Nee, er nog niet ingevallen, maar kennelijk slaap ik vannacht op de bank.... heb ik weerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:40 schreef FANN het volgende:
[..]
gut jou kom ik hier 's nachts nooit tegen.........
uit je bed gevallen?
heb je ruzie dan.......quote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, er nog niet ingevallen, maar kennelijk slaap ik vannacht op de bank.... heb ik weer
Neuh.... ik ging vanavond met een vriendinnetje blijkletsen enzo, en toen besloten we dat het in de kroeg wel gezellig was, en met bier nog gezelliger, en ze heeft een crashbare bankquote:
ff mezelf quoten.... doe ik eens een leuke typo, geheel per ongeluk maar wel toepasselijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.... ik ging vanavond met een vriendinnetje blijkletsen enzo, en toen besloten we dat het in de kroeg wel gezellig was, en met bier nog gezelliger, en ze heeft een crashbare bank
ow oké nah..... da's dan toch leukquote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.... ik ging vanavond met een vriendinnetje blijkletsen enzo, en toen besloten we dat het in de kroeg wel gezellig was, en met bier nog gezelliger, en ze heeft een crashbare bank
Ja daarom.... ik ben overigens bang dat ze medio volgende week ook een FOK!account heeft....quote:
Ja, heb ik weer.... blijk ik toch grappiger te zijn als ik gedronken hebquote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:47 schreef FANN het volgende:
blijkletsen![]()
wel een leuk woord........ houwe we er gewoon in........
zolang jullie geen kusjes naar elkaar gaan posten is dat toch leukquote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja daarom.... ik ben overigens bang dat ze medio volgende week ook een FOK!account heeft....![]()
En dan te bedenken dat het me al verbaasde dat ze die nog niet had![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, met diequote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:50 schreef FANN het volgende:
[..]
zolang jullie geen kusjes naar elkaar gaan posten is dat toch leuk![]()
ik ga slapen ......... Truste voor stakkies......![]()
![]()
![]()
Crashbare bank vind ik ook een leuke in deze economiequote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
ff mezelf quoten.... doe ik eens een leuke typo, geheel per ongeluk maar wel toepasselijk![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Crashbare bank vind ik ook een leuke in deze economie![]()
Beetje internetten en zulks.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:53 schreef FANN het volgende:
[..]
sjesus........ ik zat effe dat toepje te kijken.......
wat heb je al die tijd uitgevreten?
Ik heb m'n momentenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Crashbare bank vind ik ook een leuke in deze economie![]()
adios........quote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m'n momenten![]()
Anyway, ik ga die crashbare bank nu maar ff uitproberen, wellicht morgen een update![]()
Truste all![]()
Trusten. We duimen allemaal dat ie niet omvalt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m'n momenten![]()
Anyway, ik ga die crashbare bank nu maar ff uitproberen, wellicht morgen een update![]()
Truste all![]()
Bij mij niet, ik ben zo niet in de stemming voor goeie gesprekkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:59 schreef FANN het volgende:
ik dacht dat jullie ''goede gesprekken in de nacht'' wilde......... maar er komt geen reet uit bij jullie..........
qftquote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:59 schreef FANN het volgende:
Fritsel heb je ook geen flikker an.......
qft is denk ik iets vanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 05:02 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is qft, en wie is die adelaar?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 05:05 schreef FANN het volgende:
ik ga die naaktfoto's er morgen maar uithalen die zijn een beetje té.....
vin ik dan hoor.......
het werkt !quote:Op zaterdag 17 januari 2009 05:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik vind ze ook wat ver gaan!
![]()
En de laatste gluurder is...tromgeroffel......
Nee hoor.quote:
ow........quote:Op zaterdag 17 januari 2009 05:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
![]()
qft is Quoted for truth. Vrij vertaald: niets aan toe te voegen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 05:11 schreef lucvercouteren het volgende:
tja moet je anders doen in je nachtdienst he. beetje fok lezen
Respect!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 05:11 schreef lucvercouteren het volgende:
tja moet je anders doen in je nachtdienst he. beetje fok lezen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 05:12 schreef FANN het volgende:
[..]
zo is dat.........
sorry dat ik zo'n pestkop ben........ ben ooit eens uit mijn stapelbed gevallen.........
vandaar.........
werkse nog........![]()
![]()
Nein.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 05:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
![]()
qft is Quoted for truth. Vrij vertaald: niets aan toe te voegen.
Nah, de bank viel niet om, we hadden nog wel een vaag momentje....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Trusten. We duimen allemaal dat ie niet omvalt.![]()
![]()
![]()
Die doet het nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:24 schreef dieenebart het volgende:
Bommie!
www.huwelijkafschuwelijk.nl
![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:36 schreef Copycat het volgende:
Na de wittebroodsweken ...
[ afbeelding ]
Shop zequote:
Prachtig. Zo krachtig, zo klein, zo vloeiend. Ik ontroer met je mee!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:43 schreef Noek het volgende:
Cc, heb je deze al eens gezien. Ik wilde even mijn ontroering met je delen. Dawast.
Ik heb vandaag ff geen riedel in de kont, maar als ik naar buiten kijk, mogen de ramen toch wel ff weer gedaan worden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:32 schreef liesje1979 het volgende:Ik zit zowaar in in een schoonmaakflow!
![]()
Even een nummertje posten, en dan weer verder!![]()
Ik heb ff een raar vraagje aan je.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:48 schreef Dementor het volgende:
Ik heb eindelijk eens tijd om boeken uit te pakken en de kastjes te vullen.
Ik zal het even navragen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb ff een raar vraagje aan je.
We kwamen vandaag een beetje in een gesprek terecht op gemeentebelastingen.
Klopt het dat je in Appiedoorn extra betaalt, omdat dat een hofstad is?
Ok, tnx.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal het even navragen.
Edit:
Het maakt niets uit.
Ik zal nog wel eens even informeren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ok, tnx.
Er werd namelijk gezegd dat in het stedendriehoek (Zutphen, Deventer, Apeldoorn) dat Apeldoorn zo duur was om Het Loo, dat je daar ook extra gemeentebelasting door hebt.
Zal helemaal van de pot gerukt zijn als dat zo is. Kan Trix overal wel een schuur kopen om zodoende de gemeentebelasting op te kunnen schroeven, omdat die gemeente dan een hofstad is.
Je bent nog niet helemaal ingeburgerd he?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal nog wel eens even informeren.
Maar tot nu toe is vrijwel alles hier goedkoper dan Rotterdam.
Ik wil ook niet helemaal inburgeren hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent nog niet helemaal ingeburgerd he?![]()
Alles is sowieso goedkoper hier, dan in de Randstad.
Ok, de huizenmarkt is in regio Zutphen dan wel als enige gestegen in vergelijking met de rest van Nederland.
Enige wat zwaar kloten is in deze regio is de banenmarkt. De rest qua levensniveau is hier best wel te doen.
Ik ben ook maar import hier, maar heb het reuze naar m'n zin hier.
Vandaag nieuwe buren. Ik vind het wel belangrijk als je geen last van elkaar hebt. Ben al blij dat die andere buren weg zijn. Gaf alleen maar problemen in onze straat.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik wil ook niet helemaal inburgeren hoor.
Qua werk zal het wel loslopen, reizen vind ik niet zo'n probleem.
Verder heb ik het goed naar mijn zin.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:02 schreef BrandX het volgende:
Ff spammen voor TuinFluiter
10 jaar reality 1999-2009
ach gossie, tis zijn zachte kant hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:30 schreef willem-jozef het volgende:
versabommie / ezel, van harte gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
hoi ouwe spamqueenquote:
ja is leuk om weer terug te zien na al die jaren zo die mensen......quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ouwe spamqueen! hoe gaat udt?
hoi sporti!
die tuinfluiter doet me met z'n teksten (details; data en beknoptheid) altijd een beetje denken aan raymond de rain man. wel altijd nuttig, hoor.![]()
[ afbeelding ]
no offence, tuinfluitert
Willem -Jozef, ik ben er bijna zeker van dat jij ook die details, data en beknoptheidquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:55 schreef willem-jozef het volgende:
die tuinfluiter doet me met z'n teksten (details; data en beknoptheid) altijd een beetje denken aan raymond de rain man. wel altijd nuttig, hoor.![]()
[ afbeelding ]
no offence, tuinfluitert
Lang onder de koude kraan houden. Meer weet ik niet. Oh en ovenwanten kopen.. Verbranden fikken is me niet echt onbekendquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:38 schreef Copycat het volgende:
Au! ik heb m'n vinger verbrand aan een pan. Wat is een goed huis- tuin- en keukenmiddeltje tegen de helse pijnen die ik momenteel moet uitstaan?
Inderdaad je vinger in een koud glas water houden, ik zit zo weleens metquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:38 schreef Copycat het volgende:
Au! ik heb m'n vinger verbrand aan een pan. Wat is een goed huis- tuin- en keukenmiddeltje tegen de helse pijnen die ik momenteel moet uitstaan?
Ja, dat heb ik al gedaan En het was gewoon weer eens een domme actie van me. Ik was jouwquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:45 schreef Soury het volgende:
Lang onder de koude kraan houden. Meer weet ik niet. Oh en ovenwanten kopen.. Verbranden fikken is me niet echt onbekend
sterke tandpasta er op smeren, werkt verkoelendquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:38 schreef Copycat het volgende:
Hee Fluiter .. Heb jij een award. Zo nee krijg je um van mijquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Inderdaad je vinger in een koud glas water houden, ik zit zo weleens een kwartier met
een vinger in een glas water tv te kijken.
Dit meisje had het ook.
http://www.ghislaine-berger.nl/forum/topic.php?id=548
(Fok-posters kunnen zeer behulpzaam zijn op het juiste nood moment.)
Hand verbrand
ps. Alleen als de brandplek dicht is.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:53 schreef blomst het volgende:
[..]
sterke tandpasta er op smeren, werkt verkoelend
Bedankt. Wat ontzettend leuk om dit te lezen , het geluk en waardering komt somsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
Hee Fluiter .. Heb jij een award. Zo nee krijg je um van mij![]()
[ afbeelding ]
Wat maak jij er een werk van
Misschien ben je toch ooit te vroeg gestopt met je therapie, dwaas! Het laatste wat ik wil is mijn ex een hak zetten en de kinderen via een truukje winnen... Mijn kinderen worden geestelijk mishandeld, mongool!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 03:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik gun bommelmans ook alle geluk met zijn nieuwe bruid, maar ben het niet eens dat hij in het huwelijk treedt om zijn ex een hak te zetten en om zo zijn kids denkt te kunnen "winnen" voor hem.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef Gert het volgende:
Zo bommelmans. en nou die koter bij je gestoorde ex wegrausen.![]()
[sub]Sorry buuf[/suub]
oooooooo geinig kijk jij dat ook?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:06 schreef Coos het volgende:
Om 22.00 op ZDF Catfight.![]()
Esther Schouten tegen Ina Menzer
Effe proberen. Als het saai is ben ik zo weer weg.quote:
Om 23:10 Piets weerberichtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:06 schreef Coos het volgende:
22 graden en volop zon.quote:
ben een partij films aan het downen : http://www.ftaclub.net/forum/viewforum.php?f=9&sid=fd3e84d079a5e4422e953bf4f74f7922quote:
Trouwens, jij gaat echt wel kijken hoe die mokkels elkaar slopen.quote:
Weet ik niet meer! Dat "creatief, dat wel" kwam me wel bekend voor...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja.. Gert heb ik van jou ook notes gehad? Ik vond ze namelijk wel leuk
Dan zijn die krokusjes meteen doodquote:
Is dat naakt en ingesmeerd met olie enzo?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:06 schreef Coos het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien ben je toch ooit te vroeg gestopt met je therapie, dwaas! Het laatste wat ik wil is mijn ex een hak zetten en de kinderen via een truukje winnen... Mijn kinderen worden geestelijk mishandeld, mongool!
Zow.. voor de rest bedankt voor de hartelijke felicitaties in dit topic en vorige topics. Mijn liefie was schitterend, en het waren superleuke dagen!![]()
En ... dit is ook gelijk de laatste keer dat ik trouw heur
Ah, effe opnemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Effe proberen. Als het saai is ben ik zo weer weg.
Maarre....FILMTIP !!!!!!!!![]()
23.30 Ned2 Cidade de Deus.
http://www.moviemeter.nl/film/7959
Ohh...ik dacht dat je al in Beverwijk lag.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:18 schreef Copycat het volgende:
BruideBommie!
Waar blijven de foto's?
En verder!
Wat is Catfight? En Cidade is prachtig. Heel indrukwekkende film. Moet wel nog steeds aan het boek beginnen.
WK Boksen voor vrouwen live vanuit Düsseldorf, leuk om naar te kijken met een ijsklontje tussen je vingerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:18 schreef Copycat het volgende:
BruideBommie!
Waar blijven de foto's?
En verder!
Wat is Catfight? En Cidade is prachtig. Heel indrukwekkende film. Moet wel nog steeds aan het boek beginnen.
Hoho... een man mag toch wel ff rust pakken ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zijn die krokusjes meteen dood![]()
Versabommert, wat doe je hier? Je hoort in je wittebroodsweken samen met je vrouw op de bank te zitten
Ik moet 't nog steeds nat houden, anders brandt het als Jeanne d'Arc.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:22 schreef Coos het volgende:
Ohh...ik dacht dat je al in Beverwijk lag.![]()
Gaat ie weer?
Kee pik, is al goed. Onderwerp ligt iets te zwaar op m'n hart om er sarcasme in te zien.. Zand erover enzo ..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had jou toch slimmer ingeschat en dat je wel door had dat ik gewoon aan het steuken was.
Je weet wel, kansloze opmerkingen maken om iemand op de kast te krijgen. Niet dat jij dat ooit hebt gedaan![]()
Dus bij deze mijn excuus als je het niet zo hebt begrepen. Ik bedoelde er niets kwaads mee.
Geniet er nou maar van, voor je het weet zit je in de 30 magere jarenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoho... een man mag toch wel ff rust pakken ?
Flinke blow dan denk je er niet meer aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet 't nog steeds nat houden, anders brandt het als Jeanne d'Arc.
Dus ik heb een natte lap in m'n hand.
Ik zal het wel overleven. Hoop ik.
foto's ? foto's?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:18 schreef Copycat het volgende:
BruideBommie!
Waar blijven de foto's?
En verder!
Oh, dat vind ik niets aan Ik ga weer verder kijken naar de slechtste filmscènes aller tijden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:25 schreef Sporti het volgende:
WK Boksen voor vrouwen live vanuit Düsseldorf, leuk om naar te kijken met een ijsklontje tussen je vinger
Nee, helpt nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:27 schreef Coos het volgende:
Flinke blow dan denk je er niet meer aan.![]()
Echt waar hoor!
Kijk jij Bert Visscher niet Coos? Ik heb dit programma al in het theater gezien, maar moet er toch weer om lachenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Flinke blow dan denk je er niet meer aan.![]()
Echt waar hoor!
Ik vind het zo'n ongelofelijke totaal niet leuke saaie kwallenbakquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kijk jij Bert Visscher niet Coos? Ik heb dit programma al in het theater gezie, maar moet er toch weer om lachen
LOL helemaal verkeerd ingeschat dus, ik zag jou al zitten met blow dat wel uiteraardquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n ongelofelijke totaal niet leuke saaie kwallenbak
De meeste Nederlandse cabaretiers zijn kut.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik word zo zenuwachtig van Bert Visscher![]()
Wij kijken een zeer dramatische film Reservation Road. Horrid
Ik heb het afgezet, ik krijg spontaan hyperventilatie van die vent.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik word zo zenuwachtig van Bert Visscher![]()
Wij kijken een zeer dramatische film Reservation Road. Horrid
Dat is alleen bekend onder een paar uitverkorene, voor zover ik heb begrepen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben ik slecht ingelezen? Of is nog steeds niet bekend wie mevrouw versabommie is?
Dat is wel lief, maar eigenlijk moet je altijd een flesje Chi-olie in huis hebben, dat helpt tegen 100.000 gedoetjes.quote:
Ik zoek nog steeds de naam van een komiek die ik ooit zag bij de comedy factoryquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:39 schreef Coos het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse cabaretiers zijn kut.
* debuurvrouw Devoot kijktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dat is alleen bekend onder een paar uitverkorene, voor zover ik heb begrepen.
euh zou John Fealy het kunnen zijn?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds de naam van een komiek die ik ooit zag bij de comedy factory
hij deed dansende mannen na, had ie in hokjes ingedeeld. Bigfish little fish cardboard-box... en flossing your nose,Dat was echt geweldig!
Soms denk ik dat het dezelfde is als van : you take your zakje... (over bejaarden bij AH)
Die zijn vaak echt erg leuk!
Ja, die euforie schijnt 17 dagen te duren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:00 schreef versabommie het volgende:
Wel leuk om er weer bij te horen :
Ze zijn lekker onder de 60 kg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ook van mij gefeliciteerd Versa met je bommetje![]()
Maar nu begint het damesboksen op ZDF dat ik dankzij jullie niet mis![]()
![]()
Ciao
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef Laysa het volgende:
ik ook liesje...ze was wel snoeihard hoor
Mijn geloof in zulke programma's! Wat doe je?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:47 schreef Laysa het volgende:
ja was echt zielug....ook lullig om het zo via een progamma te doen....of zou dit ook niet echt zijn
ja...een aantal mensen in de zaal ook...net goed...the ...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn geloof in zulke programma's! Wat doe je?![]()
Het boeit me eigenlijk niet zo of het echt is, ik vond het zielig.
En moest best lachen, dat ze dan op zo'n vraag vastloopt!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...een aantal mensen in de zaal ook...net goed...the ...
Ik wil altijd dood als ik naar dat soort programma's kijk, hou het nooit langer uit dan paar minuten, ook die troosteloze familie op de bank, onbegrijpelijk dat daar mensen zich voor aanmeldenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Johan! Johan! Johan! Johan! Johan!
Dat is juist hilarisch, hetzelfde als die josti's die als indiaan naar x-factor gaanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:56 schreef Sporti het volgende:
Ik wil altijd dood als ik naar dat soort programma's kijk, hou het nooit langer uit dan paar minuten, ook die troosteloze familie op de bank, onbegrijpelijk dat daar mensen zich voor aanmelden
Klapvee doet alles voor 2 consumptiesquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb dat ook gekeken, ergerde me dood aan 't klapvee. Robert ten Brink deed 't wel een stuk beter dan vorig seizoen, ze hadden 'm opgevoerd met 200%
, het tergende slome was eraf
.
Goedeavond.
Heerlijk als je op die manier kan kijken, maar dat wil bij mij niet lukkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is juist hilarisch, hetzelfde als die josti's die als indiaan naar x-factor gaan.
Ik kijk het een beetje met plaatsvervangende schaamte. En als je de familie normaal al troosteloos vindt, dan had je vanavond niet getrokken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik wil altijd dood als ik naar dat soort programma's kijk, hou het nooit langer uit dan paar minuten, ook die troosteloze familie op de bank, onbegrijpelijk dat daar mensen zich voor aanmelden
Neuh, ze was onsympathiek en vrees dat ze een ontzettende plaat voor haar kop heeftquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
En die moeder met haar mislukte botoxkop
Blij dat die snol er met zo'n vraag uit is geknikkerd.
Zal wel een deuk aan haar ego geven.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, ze was onsympathiek en vrees dat ze een ontzettende plaat voor haar kop heeft. Anders was ze nooit doorgegaan na de 15.000
.
Die moeders die dan quasi bescheiden vertellen dat het kind barst van het talent, en binnen hoor je dan dat kind als een speenvarken zingen, vreselijk!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die indianen waren dan ook 30+, vind 't pas zielig als er kiddo's van 16- komen, niet kunnen zingen en overduidelijk gepushed worden door verschrikkelijke ouders.
whaha hij duwde haar van zich afquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ook gewoon lachen he?![]()
De knuffel van Johan kwam ook niet zo heel enthousiast over aan het eind.
Ja, het moest van Robert anders was ze nog een half uur blijven zittenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
De knuffel van Johan kwam ook niet zo heel enthousiast over aan het eind.
nog nooit gezienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Om maar niet te spreken over het Familiediner van Bert van Leeuwen![]()
Welk zichzelf respecterend mens wil er met zijn kop op tv om een slepende ruzie met haar zus bij te leggen
Ik vind het steeds leuker wordenquote:
of ze al wist dat ze bij hem wegging toen hij haar borstvergroting betaaldequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:05 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een vraag kreeg ze dan en waarom was dat lullig voor die ex?
wil je dat echtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het steeds leuker worden![]()
Ik heb het helaas gemist, ik zal het toch wel ergens terug kunnen kijken?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:05 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een vraag kreeg ze dan en waarom was dat lullig voor die ex?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Het is ook geen aanraderquote:
Wat zei ze toen ze wegging?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:06 schreef Laysa het volgende:
of ze al wist dat ze bij hem wegging toen hij haar borstvergroting betaalde
Als ik het zo hoor wel, maar ik kijk eigenlijk nooit iets terug, want dan is de lol er al van af.quote:
Oja das die blije EO jongen, voor hem zou ik niet eens de deur openen, laat staan mee gaan voor een etentjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook geen aanrader![]()
Ik krijg er een plaatsvervangend schaamtegevoel van
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]Ik wil het WEL terug zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
De vraag die ze niet waar had was of ze een engel in bed is en had ze ja op geantwoord en was niet waar.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zei ze toen ze wegging?
De ballen!
whaha...nee ze keek sip...geen geld...ex toch kwijt....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat zei ze toen ze wegging?
De ballen!
Die Johan zou echt een aardig steekje los hebben om met dat wijf verder te gaan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
whaha...nee ze keek sip...geen geld...ex toch kwijt....
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De vraag die ze niet waar had was of ze een engel in bed is en had ze ja op geantwoord en was niet waar.
nah....dat had ie al na mijn optiek...wie gaat er nou mee in zo'n progammaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die Johan zou echt een aardig steekje los hebben om met dat wijf verder te gaan.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)heid/index_video.xml
(Maar bij mij doet hij het niet geloof ik.)
Ik heb me er ook voor opgegevenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah....dat had ie al na mijn optiek...wie gaat er nou mee in zo'n progamma
Als hij mee zou gaan en zij zou winnen, zou zij het geld van haar borstvergroting terugbetalenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah....dat had ie al na mijn optiek...wie gaat er nou mee in zo'n progamma
Dat heb ik nog niet gezien, maar Jort Kelder alleen al......quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:13 schreef Sporti het volgende:
Het nieuwe programma van Jort Kelder, geeft wel een leuke inkijk in het dubieuze bestaan van de zgn. topverkopers. kijk ik met gevoel van ergenis maar ben toch ook wel nieuwsgierig
Zitten de buufjes dan op de bank bij jou?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
[..]
Ik heb me er ook voor opgegeven
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
[..]
Zeg me dat het niet zo isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
[..]
Wie wil er dan ook een engel in bed?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
De vraag die ze niet waar had was of ze een engel in bed is en had ze ja op geantwoord en was niet waar.
nou zo lief leek ze me niet...nee eens gegeven blijft gegeven typjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als hij mee zou gaan en zij zou winnen, zou zij het geld van haar borstvergroting terugbetalen
Kom niet aan Jort hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gezien, maar Jort Kelder alleen al......
Ik geloof je meteen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
[..]
Ben je door de screening ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
[..]
Dan win ik gegarandeerd die 100.000, want voor haar heb ik geen geheimen. Dus zou niets verrassends uitkomen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zitten de buufjes dan op de bank bij jou?
Zijn er al deelnemers geweest die die ton gewonnen hebben?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan win ik gegarandeerd die 100.000, want voor haar heb ik geen geheimen. Dus zou niets verrassends uitkomen.
Dat begreep ik, daarom moest ik ook lachenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar bedoel ik mee dak nie aan jort kom
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar bedoel ik mee dak nie aan jort kom
Volgens mij was vorige week de hoogste met 35.000quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zijn er al deelnemers geweest die die ton gewonnen hebben?
Heb je een reactie gehad op je aanmelding?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan win ik gegarandeerd die 100.000, want voor haar heb ik geen geheimen. Dus zou niets verrassends uitkomen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zijn er al deelnemers geweest die die ton gewonnen hebben?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat begreep ik, daarom moest ik ook lachen![]()
Sporti heeft van ons niets te vrezen
Is het je buurvrouw??quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:30 schreef Deisyy het volgende:
Marijke Helwegen kwam net langs![]()
Ze is zo gek als een deur, maar ik vind haar zo'n leuk mens. Ze had ook weer het één en ander laten verbouwen volgens mij.
Dat is toch hij van dat zielige nummer, dat altijd op begrafenissen wordt gespeeld. Hoe heet ie ook alweer?quote:
Ik weet nooit zo goed wat ik van haar vind. Ze roept een beetje tegenstrijdige gevoelens bij me op.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:30 schreef Deisyy het volgende:
Marijke Helwegen kwam net langs![]()
Ze is zo gek als een deur, maar ik vind haar zo'n leuk mens. Ze had ook weer het één en ander laten verbouwen volgens mij.
Nee gekkie, ik woon gewoon in een rijtjeshuisquote:
Ik weet niet ik kom niet zo vaak op begrafenissen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch hij van dat zielige nummer, dat altijd op begrafenissen wordt gespeeld. Hoe heet ie ook alweer?
Hoi Dribbel
Ik moet ook om haar lachen, ze is dommig, lief, en vind zichzelf geweldigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik van haar vind. Ze roept een beetje tegenstrijdige gevoelens bij me op.![]()
Ik moet altijd wel om haar lachen.
Slowhand dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch hij van dat zielige nummer, dat altijd op begrafenissen wordt gespeeld. Hoe heet ie ook alweer?
Hoi Dribbel
shaken....not stiredquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet ook om haar lachen, ze is dommig, lief, en vind zichzelf geweldig![]()
Maar volgens mij is ze niet goed hoor, want ze zit constant te shaken
Ja, maar ergens ook heel irritant ofzo.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet ook om haar lachen, ze is dommig, lief, en vind zichzelf geweldig![]()
Maar volgens mij is ze niet goed hoor, want ze zit constant te shaken
Ja die dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:37 schreef Sporti het volgende:
[..]
Slowhand dusde nick van Eric Clapton
Ja okee ik kom niet uit een eiquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Speelt minstens net zo goed gitaar als jij in je ava
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja okee ik kom niet uit een eiHij heeft nog bij mij op gitaarles gezeten joh
Toen Eric op gitaarles zat, zat jij nog in je vaders verrekijkerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja okee ik kom niet uit een eiHij heeft nog bij mij op gitaarles gezeten joh
eitje dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen Eric op gitaarles zat, zat jij nog in je vaders verrekijker
Dat bedoelde hij dus toen hij zei dat m'n speeltechniek echt zaad wasquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen Eric op gitaarles zat, zat jij nog in je vaders verrekijker
Toen ik dat nummer voor het eerst bij Mooi weer De Leeuw hoorde had ik ook al zoiets vanquote:
Wordt tijd dat "het geloof" the dust bitesquote:
Ohw, het is een nummer.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik dat nummer voor het eerst bij Mooi weer De Leeuw hoorde had ik ook al zoiets van![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat? Die smaakt niet lekker ofzo?
dees laat ik ff aan me voorbijtrekkenquote:
Goed plan, ik krijg er ook een wegtrekker vanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
dees laat ik ff aan me voorbijtrekken
Nah, ik heb best wel eens leuke nummers van ze gehoord, maar dit is wel heel kut!quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:54 schreef Deisyy het volgende:
Om zwaar depressief van te worden![]()
En dat willen we niet
Truste Laysaquote:
O wat leuk heel veel plezierquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Truste Laysa![]()
Ik ben ook weg, ik ga morgen naar Amsterdam en 's avonds naar Les Miserables
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler]
quote:Op zondag 18 januari 2009 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet je wat ook raar is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler]
![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Zal ik je ff helpen dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
Deze moet vol!![]()
[RLS SC #096] Nieuwsgierigheid van mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |