10 voor 3, en ik moet morgen half 9 opquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jah Sjezus, het is kwart voor 2, ik nomineerde jou voor iets tofs en jij gaat zeuren?![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
10 voor 3, en ik moet morgen half 9 op
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Matige TT
Niet krachtig genoeg om Bommelmans ff te pakken te nemen.
Zo zwart wit was het niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 03:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
maar ben het niet eens dat hij in het huwelijk treedt om zijn ex een hak te zetten en om zo zijn kids denkt te kunnen "winnen" voor hem.
Zou maar zo kunnen. Als hij zijn voordeel eruit kan halen, zal hij het zeker niet nalaten.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 03:10 schreef Coos het volgende:
en.....met een beetje mazzel trouwt hij nog zes keer de komende jaren
gut jou kom ik hier 's nachts nooit tegen.........quote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:36 schreef Leandra het volgende:
![]()
Bommie weer getrouwd?? Gefeliciteerd![]()
![]()
Nee, er nog niet ingevallen, maar kennelijk slaap ik vannacht op de bank.... heb ik weerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:40 schreef FANN het volgende:
[..]
gut jou kom ik hier 's nachts nooit tegen.........
uit je bed gevallen?
heb je ruzie dan.......quote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, er nog niet ingevallen, maar kennelijk slaap ik vannacht op de bank.... heb ik weer
Neuh.... ik ging vanavond met een vriendinnetje blijkletsen enzo, en toen besloten we dat het in de kroeg wel gezellig was, en met bier nog gezelliger, en ze heeft een crashbare bankquote:
ff mezelf quoten.... doe ik eens een leuke typo, geheel per ongeluk maar wel toepasselijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.... ik ging vanavond met een vriendinnetje blijkletsen enzo, en toen besloten we dat het in de kroeg wel gezellig was, en met bier nog gezelliger, en ze heeft een crashbare bank
ow oké nah..... da's dan toch leukquote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.... ik ging vanavond met een vriendinnetje blijkletsen enzo, en toen besloten we dat het in de kroeg wel gezellig was, en met bier nog gezelliger, en ze heeft een crashbare bank
Ja daarom.... ik ben overigens bang dat ze medio volgende week ook een FOK!account heeft....quote:
Ja, heb ik weer.... blijk ik toch grappiger te zijn als ik gedronken hebquote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:47 schreef FANN het volgende:
blijkletsen![]()
wel een leuk woord........ houwe we er gewoon in........
zolang jullie geen kusjes naar elkaar gaan posten is dat toch leukquote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja daarom.... ik ben overigens bang dat ze medio volgende week ook een FOK!account heeft....![]()
En dan te bedenken dat het me al verbaasde dat ze die nog niet had![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, met diequote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:50 schreef FANN het volgende:
[..]
zolang jullie geen kusjes naar elkaar gaan posten is dat toch leuk![]()
ik ga slapen ......... Truste voor stakkies......![]()
![]()
![]()
Crashbare bank vind ik ook een leuke in deze economiequote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
ff mezelf quoten.... doe ik eens een leuke typo, geheel per ongeluk maar wel toepasselijk![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Crashbare bank vind ik ook een leuke in deze economie![]()
Beetje internetten en zulks.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:53 schreef FANN het volgende:
[..]
sjesus........ ik zat effe dat toepje te kijken.......
wat heb je al die tijd uitgevreten?
Ik heb m'n momentenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Crashbare bank vind ik ook een leuke in deze economie![]()
adios........quote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m'n momenten![]()
Anyway, ik ga die crashbare bank nu maar ff uitproberen, wellicht morgen een update![]()
Truste all![]()
Trusten. We duimen allemaal dat ie niet omvalt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m'n momenten![]()
Anyway, ik ga die crashbare bank nu maar ff uitproberen, wellicht morgen een update![]()
Truste all![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |