Het is ook niet gek dat de bekendste circus clown in het echt ook Popov heet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:09 schreef denthemen het volgende:
Wat is die Popov een clown zeg
Zullen wel wat meer clubs op de loer liggen, een gratis speler is altijd meegenomenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:10 schreef ub40_bboy het volgende:
Goede speler die Biseswar, als PSV slim is bieden ze hem een contract aan.
5 miljoen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:03 schreef One_conundrum het volgende:
El Ahmadi was nog best duur toch?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:10 schreef Spougle het volgende:
Ik vind het eigenlijk best zielig voor feyenoord![]()
![]()
Prima voetballer, komt wel goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
5 miljoen.![]()
Hoe bedoel je kapitaal vernietiging.
welkom op fokquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:10 schreef buddyb het volgende:
waarom zijn er zo zoveel topics?! jezus, laat is wat open voor een tijdje.
Yeah, net als Snoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
5 miljoen.![]()
Dirk streepje Kuijt?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De Feyenoordsupporters scanderen mijn naam
Gewoon uitzetten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:12 schreef Kingside het volgende:
Wat een immens trieste reacties trouwnes bij die stream
Vind je het niet een beetje vroeg om daar over te oordelen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
5 miljoen.![]()
Sno zal in geen 100 jaar 5 miljoen euro kostenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:12 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Yeah, net als Sno
alleen kan Ajax het lijen
Wie zegt dat ik supporters van andere clubs haat? Het gaat soms hardstikke goedsamen ( Zie Schalke '04 ).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Want voetbal is oorlog?
Wat ik in en in triest vind is dat mensen het voor elkaar krijgen een clubnaam te gaan aanhangen en daarbij een gedrag uitten alsof ze een volksstam in oorlog zijn. Kan je de logica eens uitleggen achter haat hebben jegens supporters van andere teams?
Als je ergens anders was geboren was je misschien wel fan van team wat je nu niet uit kan staan.
Daarnaast hebben voetbalsupporters eerder meer gemeen met elkaar dan niet. Maar nee omdat de andere persoon toevallig wil dat een ander clubje wint moet er aggressief gedaan worden.
De meeste 'echte supporters' zijn gewoon klapjostis zonder hersenen.
Blijft kapitaalvernietigingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sno zal in geen 100 jaar 5 miljoen euro kosten
Oh jee, Fer ligt er volgende week uitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:15 schreef buddyb het volgende:
en nu gaan lucius en hofland naar fer wijzen
wacht maar volgende week thuis!!!quote:
Welke wedstrijd ben jij aan het kijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wel onterecht.
Helaas niet voor goed...quote:
Precies, dan kunnen ze opeens wel voetballen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:16 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
wacht maar volgende week thuis!!!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb gelukkig voor alle resterende wedstrijden me kaart al te koop gezet dan wel al verkocht
Want?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sorry hoor maar de Feyenoord "supporters" gaan echt te ver. Ga gewoon achter je club staan!
Als ik van Bronckhorst was zou ik gewoon stoppen met voetbal.
oleguerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
5 miljoen.![]()
De halve selectie van feyenoord is maanden geleden al gestopt met voetballen....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sorry hoor maar de Feyenoord "supporters" gaan echt te ver. Ga gewoon achter je club staan!
Als ik van Bronckhorst was zou ik gewoon stoppen met voetbal.
http://video.google.com/videoplay?docid=7747988237821259144quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:15 schreef BB-boy het volgende:
Boem boem Theo legt even uit hoe het moet.
Waren er echt mensen zo gek die daar geld voor over hadden!?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb gelukkig voor alle resterende wedstrijden me kaart al te koop gezet dan wel al verkocht
Pranjic moet dinsdag natuurlijk ook weer schitterenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:19 schreef RayMania het volgende:
Waarom dan weer Pranjic wisselen? Denk eens aan mijn Profcoach.
Wat hebben de supporters verkeerd gedaan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:18 schreef andre347 het volgende:
Zielig die Feyenoord 'supporters'. Eigenlijk alles waar Feyenoord voor staat is triest; Feyenoordbestuur
Succes supporter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja, lekker makkelijk. Zwaar fout dit. Lucius, der einzelganger, vergeet voor het gemak dat hij bij het 2de doelpunt vol gemak werd gepasseerd door wijlen Pranjic.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:15 schreef leroytje het volgende:
gaan de oudjes Fer de schuld staan te geven
Heerenveenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:20 schreef DirkZz het volgende:
Tegen wie moet feye in de beker eigenlijk?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:20 schreef DirkZz het volgende:
wat dacht je bij 3e goal ook, hij schiet hem drama uitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk. Zwaar fout dit. Lucius, der einzelganger, vergeet voor het gemak dat hij bij het 2de doelpunt vol gemak werd gepasseerd door wijlen Pranjic.²
quote:
Ik zag in Elm meer de vervanger van Bradleyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:15 schreef One_conundrum het volgende:
Lekker. De opvolger van Pranjic staat alweer klaar
Eufa?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Sorry, wist ik echt niet.
Maar Feyenoord speelt volgend jaar dus geen europeesvoetbal meer, maar goed ook. Beter een FC Groningen in de Eufa cup dan feyenoord.
alsof groningen het zo goed doet in europa :pquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Sorry, wist ik echt niet.
Maar Feyenoord speelt volgend jaar dus geen europeesvoetbal meer, maar goed ook. Beter een FC Groningen in de Eufa cup dan feyenoord.
Heerenveenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:20 schreef DirkZz het volgende:
Het is ook een prachtbaan!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:23 schreef Cheiron het volgende:
Het plezier straalt er ook vanaf bij die jongens
Smarrasonquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:23 schreef dennisw het volgende:
[..]
Ik zag in Elm meer de vervanger van Bradley
Ja hij is lekker bezigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:24 schreef Kingside het volgende:
Die commentator spreekt zichzelf goed tegen zeg.
"Dit wordt de eerste gele kaart voor Heereveen"
"Enja Paolo Henrique krijgt na Vayrinen een gele kaar voor heereveen".
Over miskopen gesprokenquote:
Luciusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:26 schreef jakees het volgende:
Die Bahia is zo een slechte speler ongelooflijk. Ik snap niet dat die gozer speelt, niemand is slechter.
Lucius, Greene...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:26 schreef jakees het volgende:
Die Bahia is zo een slechte speler ongelooflijk. Ik snap niet dat die gozer speelt, niemand is slechter.
Ho ho.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:26 schreef jakees het volgende:
hij was transfervrijquote:
Verbeek is druk bezig zijn 800k te tellen, en een dealtje te regelen met de NOS om wat commentaar te geven. Lekker een jaartje relaxenquote:
We hadden geld moeten toe krijgenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:28 schreef buddyb het volgende:
[..]
hij was transfervrij
maarja, in de wedstrijden die hij wel gespeeld heeft--alle 3--was hij vrij onzichtbaar...
Wel 2 miljoen salaris meepikken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:28 schreef buddyb het volgende:
[..]
hij was transfervrij
maarja, in de wedstrijden die hij wel gespeeld heeft--alle 3--was hij vrij onzichtbaar...
Oké, maar hij scoort nog bij de dames. Lucius niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ho ho.
[ afbeelding ]
of bedoelde je 'bij feyenoord'![]()
Als Heerenveen feyenoord ook uit de beker tikt dan zal dat wel gebeuren vrees ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:29 schreef buddyb het volgende:
''de frustratie komt er niet helemaal uit''
de commentator wil volgens mij dat er gewonden vallen lol
maximaal 10 minuten danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:31 schreef Samael het volgende:
Mols beste van Feyenoord en de enige die nog vecht in de wedstrijden
Hij loopt wel zijn stinkende best te doenquote:
zit goed vol andersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Het uitvak is akelig stil zeg.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef BB-boy het volgende:
Dan sta je wel voor lul met je bananenschoenen.
Ja klopt, daarom roep ik het al voor mensen die de samenvatting willen zien.quote:
Nee hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:36 schreef Suijk het volgende:
't Is eigenlijk niet eens leuk meer, een verliezend Feyenoord.
Het is onderhand een pleonasme.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:36 schreef Suijk het volgende:
't Is eigenlijk niet eens leuk meer, een verliezend Feyenoord.
Hoe vaak hebben we dat al niet gehoord dit seizoenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Redelijk gespeeld, jammer dat de vele kansen niet benut werden. Bied hoop voor de volgende wedstrijden!
haha, ja zijn blik aan het einde. Grandioosquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geweldig, ik lig helemaal dubbel hier
Perez
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou kom maar op met die schijnheilige rattenkop van Gio..
Je hoeft het niet te proberen, Jorien kreeg het ook niet voor elkaarquote:
Rotterdamse denkerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:51 schreef Adelante het volgende:
"Er is niks erger dan uitgefloten worden door je eigen publiek.
Ik heb het gelukkig nooit meegemaakt"
Aldus J. de Wolf
Schiedam dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:00 schreef Nightwulf het volgende:
vlgs mij westlander?
Schiedam is voor mij Rotterdam.quote:
Verkapt kijk mij een blackberry hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:07 schreef fuckbuddy het volgende:
Waar staat f'noord momenteel in de ere?
Idd ben lui en zit aan tafel met mijn gsm/blackberry ipv achter mijn pc
tja, 2 keer per dag trainen terwijl je onder van marwijk maar 2 uurtjes hoefde te trainen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:13 schreef BB-boy het volgende:
"Very easy to work with, I don't know what their problem is"
Aldus Pranjic over Verbeek
Goud!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:13 schreef BB-boy het volgende:
valt best mee, heb mijne al jaren, puur "zakelijk".quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij een blackberry hebben
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:13 schreef BB-boy het volgende:
De Wolf wil zich natuurlijk binnenlikken, dus die zal geen kwaad woord over die fantastische jongens zeggen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:52 schreef SCH het volgende:
Ik vind het een beetje goedkoop dat De Wolf en anderen geen enkele kritiek op de selectie dulden.
Natuurlijk ligt het aan beide partijen. Maar met die actie richting het AD heeft een deel van de selectie toch echt een enorme fout gemaakt. Ik snap niet waarom dat niet wordt uitgezocht
amen, die heeft rotterdamse dollars in zijn ogen en lult lekker mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De Wolf wil zich natuurlijk binnenlikken, dus die zal geen kwaad woord over die fantastische jongens zeggen...
Zijn ze te bang om naar huis te gaan of krijgen ze een nachttraining?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:
En de spelers zijn nog in heerenveen
quote:Opstelling
Erik Heijblok
René Bot
Stephan Keller (C) (Zwi)
Leon Hese
Purrel Fränkel
Resit Schuurman
Rogier Meijer
Joep van den Ouweland
Jason Oost
Luuk de Jong
Ben Sahar (Isr)
Wissels
Jordy Buijs
Steve de Ridder (Bel)
Cerezo Fung A Wing
Nicolas Cinalli (Arg)
Henrico Drost
Reinier Robbemond
Geert den Ouden
quote:Opstelling
Maikel Aerts (C)
Rens van Eijden
Steef Nieuwendaal
Arjan Swinkels
Mehmet Akgün (Dui)
Danny Mathijssen
Paul Quasten
Léo Veloso (Bra)
Said Boutahar
Frank Demouge
Ibad Muhamadu
Wissels
Christophe Grégoire (Bel)
George Mourad (Zwe)
Oscar Moens
Sergio Zijler
Niels Vorthoren
Daan van Dinter
Bart Biemans (Bel)
Sahar gaat Willem II over de knie leggen toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op het oog niet de meest boeiende wedstrijden straks.
Hij heeft net 1 goal gemaaktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Iemand gifje van zijn goal?
Misschien iets voor ajax, zal vast goedkoper zijn dan Elia.
Als je zo redeneert, dan zal hij ook wel duurder zijn dan Eliaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij zal vast niet voor niks bij Chelsea onder contract staan.
Hij zal vast niet voor niks aan De Graafschap zijn uitgeleend. Kom op, de Graafschapquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij zal vast niet voor niks bij Chelsea onder contract staan.
Chelsea heeft geen Monster als voorzitter.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:11 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Als je zo redeneert, dan zal hij ook wel duurder zijn dan Elia
Is er ook een op z`n pik getrapt, omdat meneer Munsterman niet mee werkt met het 'almachtige' ajax.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Chelsea heeft geen Monster als voorzitter.
Hij is wel Israelisch international, en bovendien kon de Graafschap door de transfer van Huntelaar het geld makkelijk op tafel leggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:11 schreef Rots het volgende:
[..]
Hij zal vast niet voor niks aan De Graafschap zijn uitgeleend. Kom op, de Graafschap. Hij was ook eerder uitgeleend aan een middenmotor ergens volgens mij, maar kwam niet aan spelen toe.
idd, hulde aan die vent!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:15 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Is er ook een op z`n pik getrapt, omdat meneer Munsterman niet mee werkt met het 'almachtige' ajax.
Ik ben eigenlijk wel blij dat Elia niet komtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:15 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Is er ook een op z`n pik getrapt, omdat meneer Munsterman niet mee werkt met het 'almachtige' ajax.
Munsterman sjoemelde met contracten van z'n eigen werknemers. Dat is heel wat anders dan dat ie niet met Ajax meewerkte.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:15 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Baseer je op wat? De amsterdamse krantjes?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:19 schreef toma het volgende:
[..]
Munsterman sjoemelde met contracten van z'n eigen werknemers. Dat is heel wat anders dan dat ie niet met Ajax meewerkte.
Jij gelooft die berichtgeving niet?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Baseer je op wat? De amsterdamse krantjes?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:23 schreef toma het volgende:
[..]
Jij gelooft die berichtgeving niet?
Dan ben je wel heel naïef.
Ga alsjeblieft niet serieus op die droeftoeter inquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:15 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Lompe discussie we zullen het nooit zeker weten tot dat Musterman een biografie gaat schrijvenquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:26 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Lompe discussie we zullen het nooit zeker weten tot dat Musterman een biografie gaat schrijven
daarin zal ie waarschijnlijk de feiten ook wel weer gaan verdraaien.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:26 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Lompe discussie we zullen het nooit zeker weten tot dat Musterman een biografie gaat schrijven
Als dat nota bene op de eigen clubsite staatquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Baseer je op wat? De amsterdamse krantjes?
naïef ben je pas als je iets geloofdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:23 schreef toma het volgende:
[..]
Jij gelooft die berichtgeving niet?
Dan ben je wel heel naïef.
Naïef ben je op het moment dat je te goed van vertrouwen bent. Als Munsterman zegt dat er geen clausule bestaat en hij gelooft dat. Dan is ie naïef.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:34 schreef dennisw het volgende:
[..]
naïef ben je pas als je iets geloofd
wat jij bedoelt is sceptisch
Hij zei dat er in het oude contract geen clausule was, en het nieuwe contract nog niet rechtsgeldig was.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:37 schreef toma het volgende:
[..]
Naïef ben je op het moment dat je te goed van vertrouwen bent. Als Munsterman zegt dat er geen clausule bestaat en hij gelooft dat. Dan is ie naïef.
Ajax boet voor eigen falen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef TiMPiN het volgende:
Spandoek dat weggehaald wordt bij Twente
Net of jullie je ooit maar rivaal mogen noemen van Ajax. Het is wel hoog in jullie bol geslagenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:44 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ajax boet voor eigen falen.
Stop met shoppen bij rivalen.
Twente een rivaal van Ajax. Nog effe.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:44 schreef DirkZz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:44 schreef DirkZz het volgende:
[..]
inderdaad. Twente doet het een paar jaar aardig en ze denken al meteen dat ze tot de nationale top behoren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:47 schreef Angelob het volgende:
[..]
Net of jullie je ooit maar rivaal mogen noemen van Ajax. Het is wel hoog in jullie bol geslagen![]()
Hoe groot is je tv?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooie goal, van Sahar, zie hem net
Wie zegt dat van Twente ?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:50 schreef toma het volgende:
[..]
inderdaad. Twente doet het een paar jaar aardig en ze denken al meteen dat ze tot de nationale top behoren.
Dat ajaxsupporters nog teren op succes van jaren geleden slaat ook nergens op.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:47 schreef Angelob het volgende:
[..]
Net of jullie je ooit maar rivaal mogen noemen van Ajax. Het is wel hoog in jullie bol geslagen![]()
5 bij 2 meter toch?quote:
Twente speelt pas voor het tweede jaar op rij hoog mee in de Eredivisie. Ajax doet dat elk jaar. Daar zit nogal een verschil in.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:52 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Dat ajaxsupporters nog teren op succes van jaren geleden slaat ook nergens op.
Wat een politieke correctie alweer?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:43 schreef TiMPiN het volgende:
Spandoek dat weggehaald wordt bij Twente
Afgelopen wedstrijd bij Ajax is zelfs het doek: KJH, ik wil mee naar Spanje, verwijderdquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:49 schreef toma het volgende:
[..]![]()
kan er wel om lachen.
Wel flauw dat zo'n doek wordt verwijderd, niemand wordt ermee gekwetst.
Feijenoord won toch te EC-2 in 2002quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:53 schreef venomsnake het volgende:
Er is de laatste jaren maar één topclub in Nederland en dat is PSV.![]()
Wat een kut discussie
Ja dat kloptquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Feijenoord won toch te EC-2 in 2002
Gelul.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:53 schreef venomsnake het volgende:
Er is de laatste jaren maar één topclub in Nederland en dat is PSV.![]()
Wat een kut discussie
Dat is ook alweer bijna 7 jaar gelden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Feijenoord won toch te EC-2 in 2002
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Gelul.![]()
Er zijn er maar twee: Ajax en Feyenoord.
Juist!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Gelul.![]()
Je vergeet FC Groningenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Gelul.![]()
True.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Gelul.![]()
Ajax en Twente-supporters kunnen over het algemeen redelijk goed samen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Twente speelt pas voor het tweede jaar op rij hoog mee in de Eredivisie. Ajax doet dat elk jaar. Daar zit nogal een verschil in.
Concurrent was dan ook een beter woord geweest dan rivaal, maar dat rijmt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |