Nu moeten ze oppassen in Heerenveenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:04 schreef leonnekes het volgende:
Wissel Feyenoord
IN --> L. Bruins
UIT -> El Ahmadi
Ja, maar hij grossiert in balverlies, en speel laf voetbal, lekker een balletje breed, dan weer links dan weer rechts, maar echt penetreren kan ie niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:03 schreef One_conundrum het volgende:
El Ahmadi was nog best duur toch?
Kwam meer door Heerenveen denk ik...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:04 schreef Spougle het volgende:
Waarom kan feyenoord nooit 2 helften aardig voetballen? want het voetbal was best goed de eerste helft
Want voetbal is oorlog?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:01 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik vind daar niets aan nee, volg het nederlands elftal dan ook bijna niet.
Doe mij maar de supporters van Engeland en Duitsland, het is gvd voetbal geen carnaval.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar hij grossiert in balverlies, en speel laf voetbal, lekker een balletje breed, dan weer links dan weer rechts, maar echt penetreren kan ie niet.
Keywords: penetratie, wielklem, tackle²
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Want voetbal is oorlog?
Wat ik in en in triest vind is dat mensen het voor elkaar krijgen een clubnaam te gaan aanhangen en daarbij een gedrag uitten alsof ze een volksstam in oorlog zijn. Kan je de logica eens uitleggen achter haat hebben jegens supporters van andere teams?
Als je ergens anders was geboren was je misschien wel fan van team wat je nu niet uit kan staan.
Daarnaast hebben voetbalsupporters eerder meer gemeen met elkaar dan niet. Maar nee omdat de andere persoon toevallig wil dat een ander clubje wint moet er aggressief gedaan worden.
De meeste 'echte supporters' zijn gewoon klapjostis zonder hersenen.
Ja dat zou natuurlijk ook kunnenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kwam meer door Heerenveen denk ik...
Wisselen dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Het valt me op dat Kalou extreem zakelijk voetbalt. Geen actie of technische hoogstandjes meer.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |