quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou kom maar op met die schijnheilige rattenkop van Gio..
Je hoeft het niet te proberen, Jorien kreeg het ook niet voor elkaarquote:
Rotterdamse denkerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:51 schreef Adelante het volgende:
"Er is niks erger dan uitgefloten worden door je eigen publiek.
Ik heb het gelukkig nooit meegemaakt"
Aldus J. de Wolf
Schiedam dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:00 schreef Nightwulf het volgende:
vlgs mij westlander?
Schiedam is voor mij Rotterdam.quote:
Verkapt kijk mij een blackberry hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:07 schreef fuckbuddy het volgende:
Waar staat f'noord momenteel in de ere?
Idd ben lui en zit aan tafel met mijn gsm/blackberry ipv achter mijn pc
tja, 2 keer per dag trainen terwijl je onder van marwijk maar 2 uurtjes hoefde te trainen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:13 schreef BB-boy het volgende:
"Very easy to work with, I don't know what their problem is"
Aldus Pranjic over Verbeek
Goud!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:13 schreef BB-boy het volgende:
valt best mee, heb mijne al jaren, puur "zakelijk".quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij een blackberry hebben
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:13 schreef BB-boy het volgende:
De Wolf wil zich natuurlijk binnenlikken, dus die zal geen kwaad woord over die fantastische jongens zeggen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:52 schreef SCH het volgende:
Ik vind het een beetje goedkoop dat De Wolf en anderen geen enkele kritiek op de selectie dulden.
Natuurlijk ligt het aan beide partijen. Maar met die actie richting het AD heeft een deel van de selectie toch echt een enorme fout gemaakt. Ik snap niet waarom dat niet wordt uitgezocht
amen, die heeft rotterdamse dollars in zijn ogen en lult lekker mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De Wolf wil zich natuurlijk binnenlikken, dus die zal geen kwaad woord over die fantastische jongens zeggen...
Zijn ze te bang om naar huis te gaan of krijgen ze een nachttraining?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:
En de spelers zijn nog in heerenveen
quote:Opstelling
Erik Heijblok
René Bot
Stephan Keller (C) (Zwi)
Leon Hese
Purrel Fränkel
Resit Schuurman
Rogier Meijer
Joep van den Ouweland
Jason Oost
Luuk de Jong
Ben Sahar (Isr)
Wissels
Jordy Buijs
Steve de Ridder (Bel)
Cerezo Fung A Wing
Nicolas Cinalli (Arg)
Henrico Drost
Reinier Robbemond
Geert den Ouden
quote:Opstelling
Maikel Aerts (C)
Rens van Eijden
Steef Nieuwendaal
Arjan Swinkels
Mehmet Akgün (Dui)
Danny Mathijssen
Paul Quasten
Léo Veloso (Bra)
Said Boutahar
Frank Demouge
Ibad Muhamadu
Wissels
Christophe Grégoire (Bel)
George Mourad (Zwe)
Oscar Moens
Sergio Zijler
Niels Vorthoren
Daan van Dinter
Bart Biemans (Bel)
Sahar gaat Willem II over de knie leggen toch?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op het oog niet de meest boeiende wedstrijden straks.
Hij heeft net 1 goal gemaaktquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Iemand gifje van zijn goal?
Misschien iets voor ajax, zal vast goedkoper zijn dan Elia.
Als je zo redeneert, dan zal hij ook wel duurder zijn dan Eliaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij zal vast niet voor niks bij Chelsea onder contract staan.
Hij zal vast niet voor niks aan De Graafschap zijn uitgeleend. Kom op, de Graafschapquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij zal vast niet voor niks bij Chelsea onder contract staan.
Chelsea heeft geen Monster als voorzitter.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:11 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Als je zo redeneert, dan zal hij ook wel duurder zijn dan Elia
Is er ook een op z`n pik getrapt, omdat meneer Munsterman niet mee werkt met het 'almachtige' ajax.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:14 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Chelsea heeft geen Monster als voorzitter.
Hij is wel Israelisch international, en bovendien kon de Graafschap door de transfer van Huntelaar het geld makkelijk op tafel leggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:11 schreef Rots het volgende:
[..]
Hij zal vast niet voor niks aan De Graafschap zijn uitgeleend. Kom op, de Graafschap. Hij was ook eerder uitgeleend aan een middenmotor ergens volgens mij, maar kwam niet aan spelen toe.
idd, hulde aan die vent!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:15 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Is er ook een op z`n pik getrapt, omdat meneer Munsterman niet mee werkt met het 'almachtige' ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |