Hij loopt wel zijn stinkende best te doenquote:
zit goed vol andersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Het uitvak is akelig stil zeg.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef BB-boy het volgende:
Dan sta je wel voor lul met je bananenschoenen.
Ja klopt, daarom roep ik het al voor mensen die de samenvatting willen zien.quote:
Nee hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:36 schreef Suijk het volgende:
't Is eigenlijk niet eens leuk meer, een verliezend Feyenoord.
Het is onderhand een pleonasme.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:36 schreef Suijk het volgende:
't Is eigenlijk niet eens leuk meer, een verliezend Feyenoord.
Hoe vaak hebben we dat al niet gehoord dit seizoenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Redelijk gespeeld, jammer dat de vele kansen niet benut werden. Bied hoop voor de volgende wedstrijden!
haha, ja zijn blik aan het einde. Grandioosquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geweldig, ik lig helemaal dubbel hier
Perez
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou kom maar op met die schijnheilige rattenkop van Gio..
Je hoeft het niet te proberen, Jorien kreeg het ook niet voor elkaarquote:
Rotterdamse denkerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:51 schreef Adelante het volgende:
"Er is niks erger dan uitgefloten worden door je eigen publiek.
Ik heb het gelukkig nooit meegemaakt"
Aldus J. de Wolf
Schiedam dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:00 schreef Nightwulf het volgende:
vlgs mij westlander?
Schiedam is voor mij Rotterdam.quote:
Verkapt kijk mij een blackberry hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:07 schreef fuckbuddy het volgende:
Waar staat f'noord momenteel in de ere?
Idd ben lui en zit aan tafel met mijn gsm/blackberry ipv achter mijn pc
tja, 2 keer per dag trainen terwijl je onder van marwijk maar 2 uurtjes hoefde te trainen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:13 schreef BB-boy het volgende:
"Very easy to work with, I don't know what their problem is"
Aldus Pranjic over Verbeek
Goud!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:13 schreef BB-boy het volgende:
valt best mee, heb mijne al jaren, puur "zakelijk".quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij een blackberry hebben
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:13 schreef BB-boy het volgende:
De Wolf wil zich natuurlijk binnenlikken, dus die zal geen kwaad woord over die fantastische jongens zeggen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:52 schreef SCH het volgende:
Ik vind het een beetje goedkoop dat De Wolf en anderen geen enkele kritiek op de selectie dulden.
Natuurlijk ligt het aan beide partijen. Maar met die actie richting het AD heeft een deel van de selectie toch echt een enorme fout gemaakt. Ik snap niet waarom dat niet wordt uitgezocht
amen, die heeft rotterdamse dollars in zijn ogen en lult lekker mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De Wolf wil zich natuurlijk binnenlikken, dus die zal geen kwaad woord over die fantastische jongens zeggen...
Zijn ze te bang om naar huis te gaan of krijgen ze een nachttraining?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:
En de spelers zijn nog in heerenveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |