Het is ook niet gek dat de bekendste circus clown in het echt ook Popov heet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:09 schreef denthemen het volgende:
Wat is die Popov een clown zeg
Zullen wel wat meer clubs op de loer liggen, een gratis speler is altijd meegenomenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:10 schreef ub40_bboy het volgende:
Goede speler die Biseswar, als PSV slim is bieden ze hem een contract aan.
5 miljoen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:03 schreef One_conundrum het volgende:
El Ahmadi was nog best duur toch?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:10 schreef Spougle het volgende:
Ik vind het eigenlijk best zielig voor feyenoord![]()
![]()
Prima voetballer, komt wel goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
5 miljoen.![]()
Hoe bedoel je kapitaal vernietiging.
welkom op fokquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:10 schreef buddyb het volgende:
waarom zijn er zo zoveel topics?! jezus, laat is wat open voor een tijdje.
Yeah, net als Snoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
5 miljoen.![]()
Dirk streepje Kuijt?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De Feyenoordsupporters scanderen mijn naam
Gewoon uitzetten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:12 schreef Kingside het volgende:
Wat een immens trieste reacties trouwnes bij die stream
Vind je het niet een beetje vroeg om daar over te oordelen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
5 miljoen.![]()
Sno zal in geen 100 jaar 5 miljoen euro kostenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:12 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Yeah, net als Sno
alleen kan Ajax het lijen
Wie zegt dat ik supporters van andere clubs haat? Het gaat soms hardstikke goedsamen ( Zie Schalke '04 ).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:06 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Want voetbal is oorlog?
Wat ik in en in triest vind is dat mensen het voor elkaar krijgen een clubnaam te gaan aanhangen en daarbij een gedrag uitten alsof ze een volksstam in oorlog zijn. Kan je de logica eens uitleggen achter haat hebben jegens supporters van andere teams?
Als je ergens anders was geboren was je misschien wel fan van team wat je nu niet uit kan staan.
Daarnaast hebben voetbalsupporters eerder meer gemeen met elkaar dan niet. Maar nee omdat de andere persoon toevallig wil dat een ander clubje wint moet er aggressief gedaan worden.
De meeste 'echte supporters' zijn gewoon klapjostis zonder hersenen.
Blijft kapitaalvernietigingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sno zal in geen 100 jaar 5 miljoen euro kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |