Ik wou dat ik dat kon maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef Sylvana het volgende:
om 7 uur ging wekker, maar ben weer in slaap gevallen en werd om half 9 wakker, te laat voor mn les recht
deze week was nog niet verplicht, vanaf volgende week is er 100% aanwezigheidsplicht, dus als ik dan zoiets heb moet ik vervangende opdracht maken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon maken.wat een leven heb je dan...
Aha...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
deze week was nog niet verplicht, vanaf volgende week is er 100% aanwezigheidsplicht, dus als ik dan zoiets heb moet ik vervangende opdracht maken.
Ja, bij ons normaal gesproken ook, maar dit zijn 2 extra lessen ( gisteren wel geweest) om kennis bij te spijkeren voor deze minor. Dus zeg maar gewoon 2 extra lessen zodat je de andere 2 lessen goed kunt volgen ( die wel verlicht zijn) Maar je bent dus niet verplicht om naar die bijspijkerlessen te gaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef Miam het volgende:
[..]
Aha...
Wat een relaxte school moet dat zijn dan.
Bij ons is er altijd een aanwezigheidsplicht van 100%.
Volgens mij vergeet jij een paar dingen..quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:25 schreef Sylvana het volgende:
opgestaan
computeren
eten
douchen
naar Deventer
tas thuis neerzetten
ff langs stage om speelgoed van morgen vast op te halen
boodschappen doen
afwassen
schoonmaken
met vriend bellen
netwerkanalyse maken voor school
eten koken
eten
naar de sportschool
relaxen
met vriend bellen
slapen
Huhquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:20 schreef lighted het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet jij een paar dingen..![]()
![]()
Mensen die wél sex kunnen krijgen natuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:27 schreef Qwea het volgende:
welke idioot plant nou neuken van te voren ?
Koop eens een dagboekquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:32 schreef Sylvana het volgende:
opgestaan
gedouched
gegeten
gewerkt
gegeten
gecomputerd
gewerkt
gecomputerd
tas ingepakt
naar vriend toe
boodschappen doen
eten koken
eten
relaxen
slapen
Lucky basterd! und viel Spass natürlich.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
al mn spullen pakken voor mn wintersport
gewoon laten gaan joh, niet zo serieus op in gaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:42 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het raar dat mensen altijd commentaar op mij hebben, terwijl er zat andere mensen zijn die hier elke dag zowat hetzelfde lijstje posten
Ja moet ik eigenlijk wel doen, maar is soms lastigquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
gewoon laten gaan joh, niet zo serieus op in gaan
Kind toch, begin d'r NIET over.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:52 schreef Tazz het volgende:
opvallend dat weinig mensen hier sex hebben...
Dus jij plant je sex? Ik doorgaans niet hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:52 schreef Tazz het volgende:
opvallend dat weinig mensen hier sex hebben...
De meeste posts hier worden ACHTERAF geplaatst.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus jij plant je sex? Ik doorgaans niet hoor
Hmm, zie op deze pagina enkel een deel post van sylvana die 's ochtends begint met achteraf en daarna opsomt wat ze nog moet doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De meeste post hier worden ACHTERAF geplaatst.
Of er zit een zeker omslagpunt in, al dan niet aangegeven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De meeste posts hier worden ACHTERAF geplaatst.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, zie op deze pagina enkel een deel post van sylvana die 's ochtends begint met achteraf en daarna opsomt wat ze nog moet doen.
Ik zal wel iets met mn ogen hebben.
Iddquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad wat in je ogen. Sowieso is dit hele topic te treurig voor woorden. Koop een fucking dagboek.
Hee, da's toevallig. Ik ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:18 schreef Verbal het volgende:
Vannacht niet geneukt.
Vandaag waarschijnlijk niet neuken.
V.
Ik weet wel welke dagen ik geen sex heb en sex kun je ook plannen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus jij plant je sex? Ik doorgaans niet hoor
nou, sorry, maar ik plan mn sex nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:03 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ik weet wel welke dagen ik geen sex heb en sex kun je ook plannen...
Ik heb namelijk bijna elke dag sex. Eergisteren had ik bijna sex, gisteren had ik bijna sex. Vandaag denk ik dat ik geen sex heb...
Maar van anderen lees je dit niet terug...
je HOEFT hier niet te kijken of te posten. Als jij het topic treurig vindt, so be it. Maar laat anderen ff lekkere posten als ze dat willen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad wat in je ogen. Sowieso is dit hele topic te treurig voor woorden. Koop een fucking dagboek.
Dus je weet ook al vooraf dat je de hele dag ziek bent. Of was je al ziek en heb je dit ook achteraf ingevuld..quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:30 schreef Qwea het volgende:
nou, sorry, maar ik plan mn sex nietEn ik maak ook zelden lijstjes achteraf.
OT ; Ziek zijn
Wat valt er te verzieken aan een opsom topic? Ik vind het te treurig voor woorden en database vervuiling dat een stel dwangneuroten een platform wordt geboden. Die mening mag ik hebben nietwaar.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
je HOEFT hier niet te kijken of te posten. Als jij het topic treurig vindt, so be it. Maar laat anderen ff lekkere posten als ze dat willen.
Moet je nou perse een topic verzieken?
Vrijheid van meningsuiting, kom op.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat valt er te verzieken aan een opsom topic? Ik vind het te treurig voor woorden en database vervuiling dat een stel dwangneuroten een platform wordt geboden. Die mening mag ik hebben nietwaar.
Mja... maar van een dagboek zou ik het weer zonde van het papier vinden...quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat valt er te verzieken aan een opsom topic? Ik vind het te treurig voor woorden en database vervuiling dat een stel dwangneuroten een platform wordt geboden. Die mening mag ik hebben nietwaar.
jij bent vrij om je mening te hebben, net als ik. Maar moeten die meningen eindeloos herhaalt worden? je hebt je punt gemaakt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op het moment ben ik ziek. Dus ja, ik weet dat ik de hele dag ziek ben ja.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:05 schreef Tazz het volgende:
[..]
Dus je weet ook al vooraf dat je de hele dag ziek bent. Of was je al ziek en heb je dit ook achteraf ingevuld..
Je gaat er zelf op door. Daarnaast, ik mag aannemen dat je je zooi hier post om reacties te krijgen. Moet je niet zeuren als je daadwerkelijk reacties krijgt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
jij bent vrij om je mening te hebben, net als ik. Maar moeten die meningen eindeloos herhaalt worden? je hebt je punt gemaakt.
PRACHTLEVEN!quote:Op donderdag 2 april 2009 09:33 schreef Stephan1237 het volgende:
Internetten
Internetten
Internetten t/m 17:00
eten 18:00
xboxen t/m 20:30
tv kijken
slapen 22:30
Zit op stage dus niks te doen, alleen beetje internettenquote:Op donderdag 2 april 2009 09:37 schreef Beauregard het volgende:
[..]
PRACHTLEVEN!
Lekker afwisselend. Bijna net zo afwisselend als dat van Sylvana.
Iddquote:Op donderdag 2 april 2009 09:37 schreef Beauregard het volgende:
[..]
PRACHTLEVEN!
Lekker afwisselend. Bijna net zo afwisselend als dat van Sylvana.
Tering, wat 'n beleid.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Beuaregard, flikker je nou eens op hier? Of anders flikker je binnenkort van heel FOK!.
Doe dat maar niet, check je PMquote:Op donderdag 2 april 2009 16:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Tering, wat 'n beleid.
Maar vooruit, ik verwijder me uit dit topic. Ik kom over 'n tijdje wel weer een keer buurten.
Je komt niet eens gezellig een koppie koffie drinken?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:05 schreef Qwea het volgende:
Hond uitgelaten
Ontbeten
Naar emmen tuffen
Iets ophalen
Lunchen met zus in Emmen
Met andere zus boodschappen doen
Hond uitlaten
Afspraak
Niksen
Eten koken
Eten
Niksen
Hond uitlaten
Niksen
Hond uitlaten
Snurken
Op vrijdagavond?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:43 schreef Miam het volgende:
gewerkt
buiten in het zonnetje gezeten
gegeten
computer
zometeen nog ff tv loeren
leren
slapen
Ja?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je komt niet eens gezellig een koppie koffie drinken?
Warm bierquote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef Fredo55 het volgende:
Eten
Rijles
Eten (warm) +Bier
Leren
Tv kijken/koffie drinken
Computeren
Slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |