Raar genoeg is het dan wel weer zo dat kopers vaak miep(t)en over de keuken in een huis dat ze wilden kopen (niet mijn smaak bla bla bla) terwijl ze dan in hun planning gewoon hadden zitten dat die keuken (goed of niet) eruit gerukt zou gaan worden en vervangen zou worden voor iets helemaal nieuws.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Idd, een makelaar zei mij ooit dat een nieuwe keuken of wat dan ook weinig toevoegt aan de huizenprijs, omdat het vaak toch eigen smaak is.
Obama een keertje op excursie naar het Nibud...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:02 schreef SeLang het volgende:
Revenues gaan ook nog omlaag he. Minder belastinginkomsten vanwege de crisis
Explodeerdtdt?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.rtl.nl/compone(...)willem.avi_plain.xml
Beursupdate 14:00 Hoe blijft de VS in staat om het tekort te financieren?
Daar zat ik ook al naar te kijkenquote:
De beurs gaat om cijfers, niet om letters.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
De beurs gaat om cijfers, niet om letters.
quote:Now THIS Is a Depression
Yesterday someone forwarded me a news brief from an ad agency commenting on the Detroit economy. Being the epicenter of the automotive world, one would expect the news to be grim, but this was stunning.
"The average home price in Detroit is $18,513 and the unemployment rate is now 21%. The crime rate in the city has fallen... but that's simply because of a lack of targets. "Meaning there is nothing left to steal. In fact, even the criminals don’t want to leave jail."
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef SeLang het volgende:
Dit stond op Minyanville (helaas zonder duidelijke bronvermelding):
[..]
Ik in een huurwoning vrije sector van ca. 1100 euro (maar het is dan ook wel een giga groot huis). Wanneer de eerstvolgende aankondiging van een huurverhoging binnendwarrelt ga ik maar eens tegenbod uitbrengen wat aanzienlijk beneden de huidige huurprijs ligtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:05 schreef LXIV het volgende:
Ik huur nu een ruime eengezinswoning in een hele goede wijk met enorm veel groen. Kost me 570 euro per maand. Dan ben ik ook klaar.
Dan is voor mij kopen al helemaal niet aantrekkelijk zolang dit soort huizen niet onder de 180K komen. En ze staan nu te koop voor 310K.
Het enige nadeel is dat ik niet kan investeren in het huis. Maar goed.
quote:De Amerikaanse overheid overweegt zelf een bank op te richten die noodlijdende Amerikaanse banken moet verlossen van hun waardeloos geworden leningen en beleggingen. Dat bevestigde de uittredende minister van Financiën Henry Paulson vrijdagavond (plaatselijke tijd).
De staatsbank moet beleggingen en schulden opkopen die door de financiële crisis en de wereldwijde recessie steeds grotere verliezen veroorzaken. Hiermee moet het vertrouwen in de banken worden hersteld, zodat de kredietverlening weer op gang kan komen.
De Amerikaanse banken kampen niet alleen met hun waardeloos geworden complexe hypotheekbeleggingen, die de kredietcrisis in gang hebben gezet. Ze lijden ook steeds meer verlies op creditcardschulden en andere vormen van consumptief krediet, die door het instorten van de Amerikaanse economie steeds minder worden terugbetaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |