Is al van 3 naar 5 gegaan, niet erg interessant lijkt me.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Mag ik Galapagos nomineren voor een overname?
Alweer in het groen, het aandeel negeert de dalende trend volledig de laatste weken.
5,18
+/- 0,1800 3,60%
Slot 5,0000 16-01-09

Stijgt op de lange termijn alleen maar verder. Maar de eerste 50% heb je al gemist, inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Is al van 3 naar 5 gegaan, niet erg interessant lijkt me.

Vergeet Armin van Buuren niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:40 schreef Lemans24 het volgende:
Hoeveel zijn André Rieu en Tiësto samen?

Ik vond 2,5% erbij iets te enthousiastquote:Op maandag 19 januari 2009 15:46 schreef M.Melandri het volgende:
P ''voorkennis'' Berends weer vandaag hoor met zijn longs vanmorgen
 .
.

Ingestapt op 3laag?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:50 schreef lammegiraf het volgende:
pfff Aegon -13%, heb hem voor de middag nog weggedaan met +3%....vandaag echt veel geluk gehad.

En nu nooit meer financials kopen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:50 schreef lammegiraf het volgende:
pfff Aegon -13%, heb hem voor de middag nog weggedaan met +3%....vandaag echt veel geluk gehad.

Maar ja zorg er wel voor dat nieuws of artikelen ook echt in Bulls, Bears & Bucks #53: Nee hoor, geen huizenbubbel in NL gepost worden, of als je het belangrijk genoeg vindt een eigen topic krijgen.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |