Iew, check dat vet op die worstjesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:11 schreef Twerk het volgende:
Stevig ontbijtje doet wonderen:
[ afbeelding ]
Succes met slapen-wens.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Succes Viking en Blaatschaap!
Heeft verder nog iemand goede wensen nodig?
Uiteindelijke lijstje van gister is bovenstaande, aangevuld met:quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Eetlijstje voor vandaag: (deze keer met lichte variatie)
O: brinta
T: salade van ijsbergsla, tomaten, stukje paprika, vijf zwarte olijven, stukje mozarella met een dressing van een theelepel light mayo, balsamico-azijn, veel peper en een scheutje olie
L: yoghurt met muesli
T: twee volkoren knackebrod met houmous
T: kopje opkikker
D: nog onbekend
Wat goed van je!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik ga volgende week stoppen met roken
Zie er zo tegenop dat ik dan misschien best veel ga aankomen, want dat is toch vaak zo?
Heb ik niet echt over.quote:
Wanneer ga je beginnen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
Dank je, vergeetmewelletje!
Dat heb ik dus ook begrepen, dat je aan kunt komen (is dat inderdaad die tijdelijk vertragende stofwisseling ook als je stopt met roken, is dat nou waar?) zelfs als je je eetpatroon niet wijzigt.
Ik ga denk ik voor die suikervrije mini-Chupachup-lollietjes als 'vervanging' van het sigaretje!
En wat Co al zei, als ik tegelijkertijd begin met meer bewegen, moet het ook wel meevallen misschien.
Ik zie er wel een beetje tegenop![]()
Ik had mijn post al ge-edit om te zeggen dat het aankomen bij mij nogal extreem is!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
Dat heb ik dus ook begrepen, dat je aan kunt komen (is dat inderdaad die tijdelijk vertragende stofwisseling ook als je stopt met roken, is dat nou waar?) zelfs als je je eetpatroon niet wijzigt.
Ik ga denk ik voor die suikervrije mini-Chupachup-lollietjes als 'vervanging' van het sigaretje!
En wat Co al zei, als ik tegelijkertijd begin met meer bewegen, moet het ook wel meevallen misschien.
Hele dag, en al moest ik maar een halve, vriendlief heeft mijn motor mee om naar zijn werk te kunnen, want zijn motor staat nu bij de garagequote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb ik niet echt over.![]()
Moet je de hele dag vandaag, of kun je vanmiddag lekker op je motor rijden?
Ik heb even gemist of je dat al gedaan hebt en hoe het beviel.
Ik kan je geen wetenschappelijke bron geven waar ik geheel op durf te vertrouwen, maar ik heb ook begrepen dat roken je stofwisselig doet versnellen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
Zie je tegen het stoppen zelf op, of tegen een mogelijke gewichtstoename?quote:Ik ga denk ik voor die suikervrije mini-Chupachup-lollietjes als 'vervanging' van het sigaretje!
Ja, das wel een goed idee! Of misschien koekjes.. In de oven is geen probleem, dan ga ik gewon zitten studeren tot het klaar isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
Een kwarktaart misschien Cycle? En dan zo eentje die niet eens in de oven hoeft?
Daar heb je van die pakketten voor in de supermarkt waar precies op staat wat je moet doen en wat je er bij moet kopen nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |