quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:Eetlijstje voor vandaag: (deze keer met lichte variatie)
O: brinta
T: salade van ijsbergsla, tomaten, stukje paprika, vijf zwarte olijven, stukje mozarella met een dressing van een theelepel light mayo, balsamico-azijn, veel peper en een scheutje olie
L: yoghurt met muesli
T: twee volkoren knackebrod met houmous
T: kopje opkikker
D: nog onbekend
Uiteindelijke lijstje van gister is bovenstaande, aangevuld met:
D: spinazie, gekookte aardappeltjes, 2 gekookt ei
T: handje amandelen en cashewnootjes, drie volkoren toastjes (met brie

)
Eetlijstje voor vandaag:O: brinta
T: salade van ijsbergsla, tomaten, stukje paprika, vijf zwarte olijven, stukje mozarella met een dressing van een theelepel light mayo, balsamico-azijn, veel peper en een scheutje olie
L: yoghurt met muesli
T: twee volkoren knackebrod met houmous
T: kopje opkikker
D: nog onbekend
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:37 schreef Greys het volgende:Ik ga volgende week stoppen met roken

Zie er zo tegenop dat ik dan misschien best veel ga aankomen, want dat is toch vaak zo?

Wat goed van je!
Hoeveel je aankomt verschilt per persoon.
De vorige keer kwam ik 13 kilo aan, zonder meer of anders te eten.
Deze keer is het beperkt gebleven (5,5kilo in 7 weken) en ben ik inmiddels weer aan het afvallen.
Ik ben wel de eerste weken heel streng voor mezelf geweest.
Als ik per se iets wil snoepen, neem ik een suikervrije Fisherman's Friend.
Mijn vriend is geen grammetje aangekomen.
Oh edit: Ik moet hier natuurlijk wel even bijzeggen dat mijn stofwisseling echt gigantisch verandert en ik extreem aankom. Ik ben een uitzondering.
Geen paniek dus!
Bij de meeste mensen is het volgens mij een kilo of 3 als je normaal eet, en veel als je snoept en toegeeft aan schransbuien.
quote:
Heb ik niet echt over.
Moet je de hele dag vandaag, of kun je vanmiddag lekker op je motor rijden?
Ik heb even gemist of je dat al gedaan hebt en hoe het beviel.