Iew, check dat vet op die worstjesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:11 schreef Twerk het volgende:
Stevig ontbijtje doet wonderen:
[ afbeelding ]
Succes met slapen-wens.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Succes Viking en Blaatschaap!
Heeft verder nog iemand goede wensen nodig?
Uiteindelijke lijstje van gister is bovenstaande, aangevuld met:quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Eetlijstje voor vandaag: (deze keer met lichte variatie)
O: brinta
T: salade van ijsbergsla, tomaten, stukje paprika, vijf zwarte olijven, stukje mozarella met een dressing van een theelepel light mayo, balsamico-azijn, veel peper en een scheutje olie
L: yoghurt met muesli
T: twee volkoren knackebrod met houmous
T: kopje opkikker
D: nog onbekend
Wat goed van je!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik ga volgende week stoppen met roken
Zie er zo tegenop dat ik dan misschien best veel ga aankomen, want dat is toch vaak zo?
Heb ik niet echt over.quote:
Wanneer ga je beginnen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
Dank je, vergeetmewelletje!
Dat heb ik dus ook begrepen, dat je aan kunt komen (is dat inderdaad die tijdelijk vertragende stofwisseling ook als je stopt met roken, is dat nou waar?) zelfs als je je eetpatroon niet wijzigt.
Ik ga denk ik voor die suikervrije mini-Chupachup-lollietjes als 'vervanging' van het sigaretje!
En wat Co al zei, als ik tegelijkertijd begin met meer bewegen, moet het ook wel meevallen misschien.
Ik zie er wel een beetje tegenop![]()
Ik had mijn post al ge-edit om te zeggen dat het aankomen bij mij nogal extreem is!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
Dat heb ik dus ook begrepen, dat je aan kunt komen (is dat inderdaad die tijdelijk vertragende stofwisseling ook als je stopt met roken, is dat nou waar?) zelfs als je je eetpatroon niet wijzigt.
Ik ga denk ik voor die suikervrije mini-Chupachup-lollietjes als 'vervanging' van het sigaretje!
En wat Co al zei, als ik tegelijkertijd begin met meer bewegen, moet het ook wel meevallen misschien.
Hele dag, en al moest ik maar een halve, vriendlief heeft mijn motor mee om naar zijn werk te kunnen, want zijn motor staat nu bij de garagequote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb ik niet echt over.![]()
Moet je de hele dag vandaag, of kun je vanmiddag lekker op je motor rijden?
Ik heb even gemist of je dat al gedaan hebt en hoe het beviel.
Ik kan je geen wetenschappelijke bron geven waar ik geheel op durf te vertrouwen, maar ik heb ook begrepen dat roken je stofwisselig doet versnellen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
Zie je tegen het stoppen zelf op, of tegen een mogelijke gewichtstoename?quote:Ik ga denk ik voor die suikervrije mini-Chupachup-lollietjes als 'vervanging' van het sigaretje!
Ja, das wel een goed idee! Of misschien koekjes.. In de oven is geen probleem, dan ga ik gewon zitten studeren tot het klaar isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
Een kwarktaart misschien Cycle? En dan zo eentje die niet eens in de oven hoeft?
Daar heb je van die pakketten voor in de supermarkt waar precies op staat wat je moet doen en wat je er bij moet kopen nog
Tegen het stoppen zelf, het lijkt me geen pretje en niet makkelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
Zie je tegen het stoppen zelf op, of tegen een mogelijke gewichtstoename?
Ja! Ik lees hier al meer geruststellende berichten!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
Greys: ik ben ook 2 jaar geleden gestopt met roken en ben daar niet van aangekomenmisschien een geruststelling dat 't niet altijd funest hoeft te zijn?
Cold turkeyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ik lees hier al meer geruststellende berichten!
Gewoon cold turkey Mo? Of met plakkers o.i.d.?
OOO!! Op dat laatste ben ik jaloers!! Ik zou best graag heel soms een sigaretje opsteken, maar ik weet zeker dat ik dan binnen no time weer op een pakje per dag zit!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Cold turkey![]()
van een pakje per dag naar 0, en kan inmiddels op gelegenheden ook gewoon een peuk opsteken zonder meteen weer te beginnen met fulltime roken, da's nice
Ik knap doorgaans af op minder voor de hand liggende zaken, zoals mensen die zeggen dat ze vroeger zo'n boekenwurm waren maar er tegenwoordig niet meer aan toe komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind roken zo vies he. En dan vooral rokende vrouwen
. Bah!
Een paar jaar geleden dacht ik dat ik dat best kon, zo af en toe een sigaretje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:59 schreef conleche het volgende:
OOO!! Op dat laatste ben ik jaloers!! Ik zou best graag heel soms een sigaretje opsteken, maar ik weet zeker dat ik dan binnen no time weer op een pakje per dag zit!!
Dito.quote:Ik ben ook cold turkey gestopt overigens en het viel me erg mee.
Ik rook stiekem in mijn dromen en voel me daar hartstikke schuldig over.quote:(wel droom ik nu af en toe nog dat ik wel rook en dat ik niet snap waarom ik tegen mensen zeg dat ik ben gestoptDie droom komt zeker 1x in de maand terug)
Das inderdaad wat vreemd, omdat dat voor heel veel mensen geldt!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik knap doorgaans af op minder voor de hand liggende zaken, zoals mensen die zeggen dat ze vroeger zo'n boekenwurm waren maar er tegenwoordig niet meer aan toe komen.Dan wil ik héél hard wegrennen.
Oh well, daarom heb ik ook vrijwel geen vrienden.
Dat ga ik vanavond even uitgebreid bekijken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, Greys, ik was wel gecharmeerd van 'Oprah and Dr. Oz's "Stop Smoking" Plan'.
[ afbeelding ]
Eensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind roken zo vies he. En dan vooral rokende vrouwen
. Bah!
[/motiveermodus]
Maar dat had ik al eens gezegd, geloof ik.
*stress, stress stress*
Een afknapper vind ik dat niet, maar ik snap het niet zo goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik knap doorgaans af op minder voor de hand liggende zaken, zoals mensen die zeggen dat ze vroeger zo'n boekenwurm waren maar er tegenwoordig niet meer aan toe komen.Dan wil ik héél hard wegrennen.
Je hebt ons toch.quote:Oh well, daarom heb ik ook vrijwel geen vrienden.
Wel!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
Roken ziet er dus pertinent NIET sexy uit he. Bah.
Apart is dat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:12 schreef Greys het volgende:
Sigme, ik rook overdag zo goed als niet. Op het werk wordt niet gerookt, door niemand en ik weiger om buiten te gaan staan kleumen met een peuk. Dat doe ik dan wel weer als ik uit eten ben geweest, dan ga ik dus WEL buiten staan kleumen met een sigaretje![]()
Ik rook menthol en gewoon. Door elkaar. Om en om, zeg maar. En het jammere is, wat ik overdag NIET rook (wat ik dus rustig 8 uur vol hou) dat haal ik 's avonds dubbel en dwars in. En dan vind ik een úúr zonder al moeilijk!![]()
Me dunkt, dan moet je je er wel aan kunnen wennen. Lichamelijk kan je het al, want je doet het, dus in jouw geval is het puur de knop in je kop. Stop.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:12 schreef Greys het volgende:
Sigme, ik rook overdag zo goed als niet. Op het werk wordt niet gerookt, door niemand en ik weiger om buiten te gaan staan kleumen met een peuk. Dat doe ik dan wel weer als ik uit eten ben geweest, dan ga ik dus WEL buiten staan kleumen met een sigaretje![]()
Ik rook menthol en gewoon. Door elkaar. Om en om, zeg maar. En het jammere is, wat ik overdag NIET rook (wat ik dus rustig 8 uur vol hou) dat haal ik 's avonds dubbel en dwars in. En dan vind ik een úúr zonder al moeilijk!
Vroeger was ik zo'n boekenwurm die ook bouquetreeksen verslond.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:16 schreef Viking84 het volgende:
En ik snap Claudia_X ergens wel, al ben ik daar niet zo rigoureus in als zij. Ik knap meer af op vrouwen die bepaalde boeken lezen (doktersromannetjes, Kluun).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |