quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb les gehad van Siebelink. Rare snuiter.
Ben ik maf als ik dit niet snap?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:20 schreef SHE het volgende:
Ik ga zo maar eens richting lasercentrum biltstraat voor wat leuke behandelingetjes.
Ik heb een nieuwe hobby gevonden geloof
Verbaast me ergens niets; zn boek was ook raar! Vond ik dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel geheimzinnig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben ik maf als ik dit niet snap?
Ahaaa! Is dat dan niet heul duur?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel geheimzinnig.![]()
Ik ga naar een kliniek voor laserbehandelingen.
Beetje permanent ontharen.
Beetje porieen verkleinen.
Beetje huidverbetering.
Beetje pigmentvlekjes weg laten halen.
Het is net als naar een restaurant gaan. zoveel keus!
Ik ook, boooring, heb het weggelegd na de helft. Vreselijk boek. De boeken die Viking noemt, zelfde verhaal. Slinger en Ontdekking dus. Niet doorheen te ploegen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van mister Siebelink? For real? Dat was Knielen op een Bed Violen toch? Die vond ik zo saai dat ik hem niet uitgelezen hebDuidelijk geval van 'iemand ziet meer in een boek dan de ander"
Is relatief. Mijn zus heeft een eigen kliniek en de hoogte van de kosten hangt heel erg af van hoe snel de behandeling aanslaat bijvoorbeeld. Tel daarbij de geld- en tijdbesparing op omdat je je niet meer hoeft te ontharen, minder crèmes nodig hebt (of andere crèmes), je beter in je vel zit omdat je jezelf mooier vindt.....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahaaa! Is dat dan niet heul duur?
Kwakkie! Beterschap!En je lijstjes slaan idd niet echt ergens op
Jaaa, hier ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:31 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, het citaat komt uit The Fountainhead. Dat is zo'n beetje mijn bijbel.
Dit klinkt héél bemoedigend! Dankjewel!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Greys, m'n vriend is ook afgevallen na het stoppen met roken! You can do it! Hij heeft het wel gedaan met het boek van Allen Carr. Tijdens een treinreis Breda-Groningen gelezen, hij heeft z'n laatste sigaret gerookt op station Breda, en tegen de tijd dat 'ie in Groningen was was 'ie gestopt.
Dat laatste is ZEKER waar, maar dan nog is er wel een kwestie van het geld moeten hebben om het te kunnen doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is relatief. Mijn zus heeft een eigen kliniek en de hoogte van de kosten hangt heel erg af van hoe snel de behandeling aanslaat bijvoorbeeld. Tel daarbij de geld- en tijdbesparing op omdat je je niet meer hoeft te ontharen, minder crèmes nodig hebt (of andere crèmes), je beter in je vel zit omdat je jezelf mooier vindt.....
Ah, dan kom je uit Leusden?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
Ik heb het boek van Alan Carr toen ook gelezen en bij mij werkte het averechts. Wat een gelul.
Maar ik heb dan ook een autoriteitsprobleem.
Ik geloof verdomd dat ik nog een dochter hebquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dat altijd met zelfhulp-geneuzel, zoals je dat ook nog wel eens in vrouwenblaadjes enzo vindt! (Mijn mams koopt die!)
Dan denk ik altijd "Jaja, dat maak ik toch zeker zelf wel uit, hoe ik met dingen omga"
Ik ben ook te eigenwijsIk wil meestal alleen advies als ik erom vraag
GEen idee eigenlijk. Ik werd alleen heel erg verdrietig van het boek. Er zal wel wat onverwerkt leed aan ten grondslag liggen ofzoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink; ik vraag me nu trouwens wel af wat jij zo bijzonder vond aan Knielen op een Bed Violen! Ik vraag me dan af of ik iets gemist heb, of dat het gewoon een verschil in smaak is. Waarschijnlijk het laatste, maar toch.
M'n vriend ook. Behoorlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
Ik heb het boek van Alan Carr toen ook gelezen en bij mij werkte het averechts. Wat een gelul.
Ik vond Knielen op een bed violen een fantastisch boek. Zeker één van mijn favorieten. Snap ook niet waarom een ander er niks aan vindtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van mister Siebelink? For real? Dat was Knielen op een Bed Violen toch? Die vond ik zo saai dat ik hem niet uitgelezen hebDuidelijk geval van 'iemand ziet meer in een boek dan de ander"
Me too, maar toch hielp het bij mijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
Wow. Ik jank zo'n beetje om alles.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is ook één van de weinige boeken waar ik om gehuild heb sinds m'n jeugd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |