Heb je Vernon God Little gelezen? Voldoet precies aan deze voorwaarden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik hou van vlot geschreven boeken met geweldig uitgedacht taalgebruik (artsy, yay), waar tussen de regels door en soms expliciet VEEL in zit (lees: filosofische 'musings', dingen uit geschiedenis, intertekstualiteit, etc.).
Weinig, alleen als ik uit ben of soms een glaasje bij het etenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Dus je drinkt ook niet?![]()
Ik heb nooit problemen met roken. Er liggen sloffen in huis en in elk handtasje ligt wel een pakje.
Misschien dat ik daarom ook een tevreden roker ben, ik plan het zorgvuldig.
Mijn zwager verzamelt de poppetjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:47 schreef SHE het volgende:
En van LOTR krijg ik jeuk. Van het boek, van de film en van alles wat ermee te maken heeft.
Dat bedoel ik meer ja! Gul zijn met complimentjes als het kind echt iets goeds doet. Maar dat wel in een kader plaatsen. Niet alles wat het doet is helemaal top en super. Dan ish et de kunst om dat op een goede manier te brengen (als je er al iets over moet zeggen). Nou ja, lijkt me best moeilijk hoor, 'goed' opvoeden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik prijs mijn kleintje soms wel de hemel in, als ik vind dat hij iets échts knap heeft gedaan, ik zou niet weten waarom ik dat niet mag laten weten of moet afzwakken.
Aan de andere kant ben ik er wel alert op dat ik hem niet altijd zijn zin geef of soms frustreer in dingen die hij wil, om hem te leren met tegenslagen om te gaan en dat hij niet altijd zijn zin kan krijgen. Daar heeft hij later alleen maar profijt van, veel meer dan dat hij alleen maar het 'prinsje" is.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn zwager verzamelt de poppetjes.
En van die sierborden.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je Vernon God Little gelezen? Voldoet precies aan deze voorwaarden.
'Man, remember the Great Thinker we heard about in class last week?'
'The one that sounded like "Manual Cunt"?'
'Yeah, who said nothing really happens unless you see it happen.'
'All I remember is asking Naylor if he ever heard of a Manual Cunt, and him going, "I only drive automatics." We dropped the biggest fucken load.'
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat bedoel ik meer ja! Gul zijn met complimentjes als het kind echt iets goeds doet. Maar dat wel in een kader plaatsen. Niet alles wat het doet is helemaal top en super. Dan ish et de kunst om dat op een goede manier te brengen (als je er al iets over moet zeggen). Nou ja, lijkt me best moeilijk hoor, 'goed' opvoeden.
Ik gaf laatst wel een 3-jarig meiske een complimentje. Ze duwde in d'r eentje een zware draaideur rond. Toen zei ik dat ik haar heeeel sterk vond. Met d'r wollen mutsje
Echt...ik heb zelden twee broers gezien die meer van elkaar verschillen.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn zwager verzamelt de poppetjes.
En van die sierborden.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:11 schreef conleche het volgende:
Boem!! Ik las elders op het forum dat jij driekwart van de slanke vrouwelijke fok!populatie op je piem0l hebt gehad. Interessant!!
Misschien heeft hij dat gezegt met vooruitwerkende kracht, dan gaat het dus nog gewoon gebeuren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:11 schreef conleche het volgende:
Boem!! Ik las elders op het forum dat jij driekwart van de slanke vrouwelijke fok!populatie op je piem0l hebt gehad. Interessant!!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb De ontdekking van de hemel nog nooit gelezen. Staat op m'n lijstje boeken die ik echt eens gelezen wil hebben, maar waar ik maar niet doorheen kom (net als Eco - De slinger van Foucault en The Lord of the Rings
).
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:14 schreef neen het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dat gezegt met vooruitwerkende kracht, dan gaat het dus nog gewoon gebeuren.
Van mister Siebelink? For real? Dat was Knielen op een Bed Violen toch? Die vond ik zo saai dat ik hem niet uitgelezen hebquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het laatste boek waar ik niet doorheen kwam is overigens Bidden op een bed violen. Op de één of andere manier raakt het boek me teveel en dan moet ik stoppen met lezen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:16 schreef conleche het volgende:
Geeft niks hoor Boem! Wat niet is, kan nog komen!!
Ik heb les gehad van Siebelink. Rare snuiter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van mister Siebelink? For real? Dat was Knielen op een Bed Violen toch? Die vond ik zo saai dat ik hem niet uitgelezen hebDuidelijk geval van 'iemand ziet meer in een boek dan de ander"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |