Bij deze. Geen idee de hoeveelste versie dit is, maar hij komt er weer aan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef Ripley het volgende:
HOU EENS OP MET DAT GENEUKPRAAT EN OPEN EEN ZINNIG TAPASTOPIC JA
Mooi, BD komt ook Uquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kom alleen als de kosten 50 euro + zijn.
Dat komt goed. Vooraf bij mij betalen als je van plan bent flink bezopen te raken van de sangria. Of enig ander alcoholisch brouwseltje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kom alleen als de kosten 50 euro + zijn.
Noteert Re en MB.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef MissBliss het volgende:
Hey leuk.
quote:
Het is nu al weer een legendarische uitvoering.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef n00cL30n het volgende:
Gaat meelopen in polonaise!
Is wel de bedoeling!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is nu al weer een legendarische uitvoering.
Ik wist dat het zonder jouw bevestiging ook wel goed zat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:47 schreef Re het volgende:
correcte weergave UIO
Mits met strik, j.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:48 schreef jogy het volgende:
Aanmeldt.
Jij krijgt dat strikje niet te zien, uwiejoquote:
Ja, als je toch dronken wordt laat je je strikje maar aan mij zienquote:
Jij mag em eraf halen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, als je toch dronken wordt laat je je strikje maar aan mij zien
Aanranden is toch ongewenst? Of is het een soort proxy aanranding als iemand anders het ongewenst vindt?quote:
Wat je op die meet doet, moet je zelf weten. Maar dit is geen 'jogy-en-ripley-kusjeknuffelkroel-topic'.quote:
Wees niet getreurd, wellicht helpt de ballotage-commissie je er aan één.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:02 schreef remlof het volgende:
Deze keer kan ik geen uitvluchten verzinnen.
Ik geloof het pas, als ik het geld daadwerkelijk in m'n handen heb.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:02 schreef yvonne het volgende:
Je bent laat, ik zei dit gister al![]()
Ik doneer 50 euro
Uiteraardquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor alle duidelijkheid: Sanne, Ripley, Yvonne en Aventura vormen de ballotage-commissie.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat je op die meet doet, moet je zelf weten. Maar dit is geen 'jogy-en-ripley-kusjeknuffelkroel-topic'.
Ah, er is nog een uitwegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, wellicht helpt de ballotage-commissie je er aan één.
Bij binnenkomst meteenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik geloof het pas, als ik het geld daadwerkelijk in m'n handen heb.
Wel graag van met afzeikbare vrijgezellenfeestenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij binnenkomst meteen
En niet moeilijk doen, gewoon onze "eigen"tent, klaar
Puick!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel graag van met afzeikbare vrijgezellenfeesten
Ow, en ik neem geen petjes mee
Zou eigenlijk best geinig zijnquote:
Dan kan ik toevallig ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Tipje van de sluier qua datum: het wordt eind maart.
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor alle duidelijkheid: Sanne, Ripley, Yvonne en Aventura vormen de ballotage-commissie.
Kansloos dus.quote:
Ja die tieten, die maakten toch het meeste indruk hequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ontzettend typerende beschrijving
Je weet toch wel dat vrouwen door hebben wanneer je tegen hun tieten praat in plaats van tegen hun gezicht hé?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja die tieten, die maakten toch het meeste indruk he.
Niets aan te doen. Vrouwen zijn gewoon sadisten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat vrouwen door hebben wanneer je tegen hun tieten praat in plaats van tegen hun gezicht hé?
Net als de vorige keren zullen we je ontzettend missen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:27 schreef Joene het volgende:
Net als de vorige keer kom ik uiteraard niet .
Dan ga ik ook zonder petje oke?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel graag van met afzeikbare vrijgezellenfeesten
Ow, en ik neem geen petjes mee
* laag uitgesneden zomers jurkje voor zich ziet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:51 schreef Liejannuh het volgende:
*meldt*
Als het warmer is dan 15 graden dan wil ik het overwegen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
* laag uitgesneden zomers jurkje voor zich ziet.
Klapjosti's zijn jolijt ende vermaeck Krea + je hebt iemand om de smerige mini garnaaltjes naar toe te gooien.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:53 schreef Kreator het volgende:
Ik wacht nog even met inschrijven totdat ik zeker weet dat er (buiten de huidige) geen klapjosti's komen.
Ik had het over mijn herinneringen, maar dit is natuurlijk ook goed nieuws.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:53 schreef Liejannuh het volgende:
Als het warmer is dan 15 graden dan wil ik het overwegen.
Bestaan er ook lekkere mini garnaaltjes dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Klapjosti's zijn jolijt ende vermaeck Krea + je hebt iemand om de smerige mini garnaaltjes naar toe te gooien.
You got me there.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bestaan er ook lekkere mini garnaaltjes dan?.
Het is geen smijtwerk-meet. Voor alle duidelijkheid.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Klapjosti's zijn jolijt ende vermaeck Krea + je hebt iemand om de smerige mini garnaaltjes naar toe te gooien.
Denk je dat ik met eten gooi UIO?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is geen smijtwerk-meet. Voor alle duidelijkheid.
Behalve dan met jestsers.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is geen smijtwerk-meet. Voor alle duidelijkheid.
Gelukkig UIO , ik hoor wel van de oldbies of het tof was.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Net als de vorige keren zullen we je ontzettend missen.
Oh, das gunstig danquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Jouw mening is dus niet relevant.quote:
Dat ligt eraan hoe groot je piemel was, Q:/quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:29 schreef Q. het volgende:
Krijg je extra credits als je al een keer eerder bent geweest?
Het lijkt me beter voor jouw zelfvertrouwen als ik dat niet zeg, K.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe groot je piemel was, Q:/
Dat is al een meet op zich.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, net als de vorigequote:
Waren jullie in * het geheime tapasmeetings restaurant * of in een andere tapasbar?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:33 schreef HeatWave het volgende:
De tapas met Rip van vanavond waren iig alvast prima te doen.
Geheime genootschappen zijn tof.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:30 schreef on_air het volgende:
Geheim.
Een anderequote:Op zaterdag 17 januari 2009 08:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waren jullie in * het geheime tapasmeetings restaurant * of in een andere tapasbar?
Vanavond ga ik naar een andere tapasbar om daar met een groep vrienden te eten.
Ook naar een andere. Dos. Niet heel goed, maar ruimte zat voor een grote groep.quote:
Grote groep? Zijn het die idfa-ers of zo?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ook naar een andere. Dos. Niet heel goed, maar ruimte zat voor een grote groep.
Ook om de hoek.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ook naar een andere. Dos. Niet heel goed, maar ruimte zat voor een grote groep.
Daar had ik het met mar* ook over.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:36 schreef on_air het volgende:
Ook om de hoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |