Bij deze. Geen idee de hoeveelste versie dit is, maar hij komt er weer aan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef Ripley het volgende:
HOU EENS OP MET DAT GENEUKPRAAT EN OPEN EEN ZINNIG TAPASTOPIC JA
Mooi, BD komt ook Uquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kom alleen als de kosten 50 euro + zijn.
Dat komt goed. Vooraf bij mij betalen als je van plan bent flink bezopen te raken van de sangria. Of enig ander alcoholisch brouwseltje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kom alleen als de kosten 50 euro + zijn.
Noteert Re en MB.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef MissBliss het volgende:
Hey leuk.
quote:
Het is nu al weer een legendarische uitvoering.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef n00cL30n het volgende:
Gaat meelopen in polonaise!
Is wel de bedoeling!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is nu al weer een legendarische uitvoering.
Ik wist dat het zonder jouw bevestiging ook wel goed zat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:47 schreef Re het volgende:
correcte weergave UIO
Mits met strik, j.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:48 schreef jogy het volgende:
Aanmeldt.
Jij krijgt dat strikje niet te zien, uwiejoquote:
Ja, als je toch dronken wordt laat je je strikje maar aan mij zienquote:
Jij mag em eraf halen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, als je toch dronken wordt laat je je strikje maar aan mij zien
Aanranden is toch ongewenst? Of is het een soort proxy aanranding als iemand anders het ongewenst vindt?quote:
Wat je op die meet doet, moet je zelf weten. Maar dit is geen 'jogy-en-ripley-kusjeknuffelkroel-topic'.quote:
Wees niet getreurd, wellicht helpt de ballotage-commissie je er aan één.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:02 schreef remlof het volgende:
Deze keer kan ik geen uitvluchten verzinnen.
Ik geloof het pas, als ik het geld daadwerkelijk in m'n handen heb.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:02 schreef yvonne het volgende:
Je bent laat, ik zei dit gister al![]()
Ik doneer 50 euro
Uiteraardquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor alle duidelijkheid: Sanne, Ripley, Yvonne en Aventura vormen de ballotage-commissie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |