Het is geen verwijtquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is geen verwijt. You go girl, 9 it is
!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:08 schreef Mikkie het volgende:
Hoezo werd de meet afgeblazen eigenlijk?
En zit je dat nu dan ook echt te doen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn reden om niet te gaan was omdat ik nog teveel moest doen voort tentamen
ik las straks een heel mooi topic in r&p, over de user achter de fokkerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En zit je dat nu dan ook echt te doen?
ik ben net een kwartierje geleden gestopt ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En zit je dat nu dan ook echt te doen?
Je eigen R&P topic is er dus nog niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik las straks een heel mooi topic in r&p, over de user achter de fokker
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je eigen R&P topic is er dus nog niet?
Verstandige keuze, je bent zo kwetsbaar op die dingen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Btw, rijd ik vandaag toch wat voorzichtiger, voortaan een vriendin waar ik voor in leven moet blijven.... Wordt ik vandaag alsnog bijna aangeredenKwam van rechts, draai de weg op, auto die van links komt, zit die kankerhoer achterom te kijken ipv op de weg te letten ! mja gelukkig reed ze niet zo hard en was ik al bijna overgestoken voor ze me zag, en besloot fors te remmen
![]()
Heb maar heel wijs nee geschud terwijl ik verder reed
Achterna met een honkbalknuppelquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Btw, rijd ik vandaag toch wat voorzichtiger, voortaan een vriendin waar ik voor in leven moet blijven.... Wordt ik vandaag alsnog bijna aangeredenKwam van rechts, draai de weg op, auto die van links komt, zit die kankerhoer achterom te kijken ipv op de weg te letten ! mja gelukkig reed ze niet zo hard en was ik al bijna overgestoken voor ze me zag, en besloot fors te remmen
![]()
Heb maar heel wijs nee geschud terwijl ik verder reed
Jij bent stiekem gewoon aan het sjansen in het verkeerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Daarom moet je ook altijd oogcontact maken en weten dat iemand je gezien heeft alvorens je de weg op draait...
Hee heb je de 'nieuwe' UFC nog gezien?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Achterna met een honkbalknuppel
Met mijn donkere vizierquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Daarom moet je ook altijd oogcontact maken en weten dat iemand je gezien heeft alvorens je de weg op draait...
Ja, want er rijden echt massa's slimme studentes van begin 20 rondquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Jij bent stiekem gewoon aan het sjansen in het verkeer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |