of juist wel... niemand die haar nu verdenkt... en ze deed ontiegelijk blond bij deze opdracht..quote:
Nee want anders kon ze er toch niet uit...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:27 schreef cptmarco het volgende:
[..]
of juist wel... niemand die haar nu verdenkt... en ze deed ontiegelijk blond bij deze opdracht..
"ik snap er helemaal niets van... "
Ze kan goed acteren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:27 schreef cptmarco het volgende:
[..]
of juist wel... niemand die haar nu verdenkt... en ze deed ontiegelijk blond bij deze opdracht..
Maar als ze de mol is kan ze toch geen rood scherm krijgen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:27 schreef cptmarco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:25 schreef de_boswachter het volgende:
Niemand eruit.
Ben het toch een beetje aan het volgen
ze had toch de vrijstelling gevonden, dan kun je er toch gebruik van maken...?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee want anders kon ze er toch niet uit...
En dan nog: als Sebastiaan zijn vrijstelling niet had ingeleverd, dan had ze weg gemoeten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Maar als ze de mol is kan ze toch geen rood scherm krijgen?
Tenzij het van tevoren was afgesproken dat ze de vrijstelling zou krijgen, maar dat kan ook weer niet echt want wat als iemand anders die envelop had gevonden
Jaaa... Maar als mol kan je gewoon niet een rood scherm krijgen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ze had toch de vrijstelling gevonden, dan kun je er toch gebruik van maken...?
Niet want zij had toch een vrijstelling...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan nog: als Sebastiaan zijn vrijstelling niet had ingeleverd, dan had ze weg gemoeten.
ik zie juist overal groen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef FictionalFenna het volgende:
De kleur rood is best aanwezig:
- rode bus
- vlag van N-Ierland rood-wit
- bloody sunday
LIjkt me niet toch? Ze kan er immers nog een keer uit gaan. Vorig jaar telde zo'n ronde niet mee, geloof ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
Ik neem aan dat bij de prono anniek als 'deze ronde eruit' wordt gezien?
Dit kan goed in scene zijn gezet omdat ze toch al een vrijstelling had....quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:26 schreef -SG- het volgende:
Nou we weten sowieso 1 iemand wie niet de mol is.
Net als afgelopen seizoenen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:30 schreef borisz het volgende:
Mol kan ook juist zich rustig houden omdat anderen het 'mollenwerk' gewoon doen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
Let er bij het openen van volgende topics op dat spoilers niet in de topictitel horen.
O ja, dat is waarquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Niet want zij had toch een vrijstelling...
nee toch, dan kon ze toch haar eigen vrijstelling gebruiken (of heb ik niet opgelet)quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan nog: als Sebastiaan zijn vrijstelling niet had ingeleverd, dan had ze weg gemoeten.
Dennis wordt bij mij ook steeds verdachter... met name omdat hij nogal stellig bij Hans ging zitten terwijl er veel meer mensen waren die geen tattoo's hadden...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:30 schreef evert het volgende:
sebastiaan blijf ik bij.
overigens, dat anniek de vrijstelling had gevonden was in de aflevering al te zien, ze stopte iets in haar rugzak. maar shit, wat kan ze mooi liegen!
paula en vivienne vrij onopvallend, ook omdat ze natuurlijk gelijk al goed zaten in de draaimolen.
overigens, dat dennis moest beginnen en niet zijn eigen huisnummer en lengte al op papier heeft gezet etc. is ook wel opvallend.
Anniek zit er nog in. Lijkt me dus niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
Ik neem aan dat bij de prono anniek als 'deze ronde eruit' wordt gezien?
dan heb ik het verkeerd begrepen, ik dacht je met een vrijstellingsding er sowieso in zou blijven (of er nu 1 of 2 ingezet zouden worden). Wat was eigenlijk het nut van de extra naam op de achterzijde...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon de verkeerde antwoorden invullen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Maar als ze de mol is kan ze toch geen rood scherm krijgen?
quote:
Groene vrijstellingen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:32 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Groene enveloppen, groene schermen..wat nog meer?
Raar dat ze er niet aan dachten om dan maar de rest van de kleren aan te trekken, zoals vorig jaar met de koffer-weeg proefquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:31 schreef -SG- het volgende:
Wel dom dat ze niet alles van die klerenlijn afhaalde.
Ja dat is wel heel erg nepperij voor ons als kijker...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:33 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon de verkeerde antwoorden invullen.
Aangezien de programmamakers al wisten dat iedereen een vrijstelling zou krijgen konden ze haar makkelijk een rood scherm geven (indien ze de mol is).
Zolang hadden ze ook niet... Maar volgens mij mocht het ook niet..quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:34 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Raar dat ze er niet aan dachten om dan maar de rest van de kleren aan te trekken, zoals vorig jaar met de koffer-weeg proef
Jon de Mol?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:34 schreef Ladidadida het volgende:
Jammer dat Anniek bleef, erg irritant wijf is dat
Jon is de mol
Kan wel, je hebt alleen standaard alle antwoorden goed, je weet immers alles over jezelf, of niet dan. Anniek wist dat ze de vrijstelling had, ze kon zich dus heel onverdacht maken door expres alles fout te doen, als mol zijnde, en als kandidaat zijnde bijvoorbeeld alles op één persoon zetten die ze verdacht en zij weet dus nu dat dat niet de mol is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jaaa... Maar als mol kan je gewoon niet een rood scherm krijgen...
Sabastiaan is wel een acteur natuurlijk he, die kan heel geloofwaardig een rol neerzetten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:36 schreef Terreros85 het volgende:
Ik zie Sebastiaan helemaal niet als Mol. Ik denk juist dat hij er alles aan doet om het spel te winnen.
Jon of Rick, afgaande op de laatste aflevering.
Daar ben ik het niet mee eens. De mol krijgt nooit een rood scherm, altijd groen. Dus dat sluit Anniek juist uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:34 schreef Dalamar het volgende:
De mol weet dat er twee vrijstellingen zijn ingeleverd.
De mol kan expres "rood" krijgen, want iedereen gaat toch door.
Als de mol geen vrijstelling had, dan had deze al heel snel in beeld "rood" moeten krijgen, want zonder vrijstelling gaat deze door.
Het programma was slim geweest de mol rood te laten krijgen ALS de mol geen vrijstelling had.
Dus... Sebas of Anniek is de mol.
En het is Anniek.
De mol kan geen rood krijgen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:34 schreef Dalamar het volgende:
De mol kan expres "rood" krijgen, want iedereen gaat toch door.
Anniekquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:34 schreef Ladidadida het volgende:
Jammer dat Anniek bleef, erg irritant wijf is dat
Jon is de mol
Maar ze is theoretisch wel de afvaller van deze ronde,quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Anniek zit er nog in. Lijkt me dus niet.
Ik kan me niet voorstellen dat een mol die test ooit serieus maakt, maar gewoon wat invult. De mol kan er toch niet uitquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:36 schreef Liebe het volgende:
[..]
Kan wel, je hebt alleen standaard alle antwoorden goed, je weet immers alles over jezelf, of niet dan. Anniek wist dat ze de vrijstelling had, ze kon zich dus heel onverdacht maken door expres alles fout te doen, als mol zijnde, en als kandidaat zijnde bijvoorbeeld alles op één persoon zetten die ze verdacht en zij weet dus nu dat dat niet de mol is.
Dat klopt, maar dan krijgt de op een na slechtste het rode scherm.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hoezo? Ze kan toch gewoon op iemand stemmen waarvan ze dan weet dat die het niet is...
De mol blijft altijd in het spel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hoezo? Ze kan toch gewoon op iemand stemmen waarvan ze dan weet dat die het niet is...
De mol kan sowieso geen rood scherm krijgen, ook al zijn alle antwoorden fout.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De mol kan sowieso geen rood scherm krijgen, ook al zijn alle antwoorden fout.
Het zou wel echt iets voor WIDM zijn..quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jon de Mol?
Zou wel typisch zijn.
Hij heeft ook een héleboel verneukt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:36 schreef rene90 het volgende:
Jon lijkt me duidelijk niet de mol, als mol zijnde 1900 euro binnen brengen..dan ben je wel een slechte mol.
De mol kan er niet uit nee, maar dat wil niet zeggen dat die de test niet moet maken. Weten jullie nog wat vorig jaar tegen Dennis gezegd werd?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een mol die test ooit serieus maakt, maar gewoon wat invult. De mol kan er toch niet uit.
Wel als de mol een vrijstelling heeft....quote:
Zoals, want dan heb ik hier geheel overheen gekeken haha?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:41 schreef Ladidadida het volgende:
Hij heeft ook een héleboel verneukt.
quote:Dagboek mol
Aflevering 2
Geen afvaller, niemand naar huis! Zouden die twee zich wel gerealiseerd hebben dat ze het heel slim hadden kunnen spelen en zo twee afleveringen veilig waren geweest voor dat rode scherm?
Ze hoefden alleen elkaar maar te kiezen en elkaar te vertrouwen. Maar dat is natuurlijk een punt. Want vertrouwen ze elkaar wel?
Misschien ben ik wel een van die twee met dat groene schijfje in handen... Dat vertrouwen is een lastige klus, dat snap ik ook wel. Want enerzijds moet je samenwerken en is er 1 persoon die van Pieter Jan de opdracht hoort en ga je alleen op zoek naar geld. En anderzijds laat niemand iets los over die vrijstelling.
Ik snap het wel, want in het begin van de vorige aflevering keek ik zelf nog wantrouwend om me heen bij ieder verdacht zuchtje. Het is een tricky spel... Ik doe mijn best.
1) Hij was wel de eerste in het gebouw he. Dat maakt het al een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:36 schreef rene90 het volgende:
Jon lijkt me duidelijk niet de mol, als mol zijnde 1900 euro binnen brengen..dan ben je wel een slechte mol.
Ook Jon.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:46 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
1) Hij was wel de eerste in het gebouw he. Dat maakt het al een stuk makkelijker
2) Hij begon het halverwege te verneuken bij de uitleg van Rick
Welke naam had Anniek eigenlijk opgeschreven?
Allerlei kleine dingen, bv. bij de reuzenradopdracht heeft hij ontzettend lopen kloten, en geeft daar Rick de schuld van ("hij legt onduidelijk uit!"), terwijl Rick's uitleg heel helder was. Bij het Titanic-gebouw wilde hij per sé als eerste naar binnen. Dan kun je een boel uitvretenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zoals, want dan heb ik hier geheel overheen gekeken haha?
Froukje zou wel zo een underdog zijn trouwens..
Volgens mij ook Jon.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:46 schreef Terreros85 het volgende:
Welke naam had Anniek eigenlijk opgeschreven?
Zelfs dat zegt nog niet alles, gezien het feit dat hij er wel voor gezorgd kan hebben dat dat geld allemaal niet 'matchte' met het geld van de andere helft van de groep. Werd er niet erg veel wijzer van vandaag.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:36 schreef rene90 het volgende:
Motiveer dat eens? Volgens mij staat dat in de spelregels en het testprogramma is zo gemaakt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel als de mol een vrijstelling heeft....
En die had ze, dus of Anniek ging er niet uit, of niemand ging eruit..... ze kan dus prima de Mol zijn
Jammer dat zij de mol is, en dus tot de finale in het spel blijft. Zij was de enige die geen geld pakte samen met Anniek tijdens die opdracht in de titanic kantoren. Maar Anniek kreeg een rood scherm en kan de mol dus niet zijn. Dus dan blijft Paula over. Al blijf ik ook Froukje verdenken...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:47 schreef Liebe het volgende:
Ik wil wel even zeggen dat ik (bijna) alle kandidaten supersuperleuk vind, en dat iedereen wat mij betreft de mol mag zijn. Behalve Paula. Die vind ik irritant.
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:47 schreef Liebe het volgende:
Ik wil wel even zeggen dat ik (bijna) alle kandidaten supersuperleuk vind, en dat iedereen wat mij betreft de mol mag zijn. Behalve Paula. Die vind ik irritant.
Ik heb bij Paula een beetje zo'n Miloushka-gevoel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:51 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens.
Alleen ben ik bang dat Paula wel de mol is
Ze houdt zich steeds een beetje op de achtergrond en bemoeit zich nergens mee, maar heeft (volgens mij) ook nog niet echt voor geld in de pot gezorgd. Bovendien, met die groepsfoto's, iemand noemde het vorige week al een keer maar dan heeft ze steeds heel opvallend een groene ring om d'r vinger...
de mol krijgt gewoon altijd groen omdat hij de vragen allemaal goed heeft omdat die over hem/haarzelf gaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:51 schreef Borizzz het volgende:
De Mol krijgt ongeacht zijn antwoorden altijd groen en heeft een status aparte.
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb bij Paula een beetje zo'n Miloushka-gevoel.
Hij heeft niet al de vragen goed want hij zal niet als ze aan het filmen zijn (op de laptop) op zichzelf ofzo stemmen..quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
de mol krijgt gewoon altijd groen omdat hij de vragen allemaal goed heeft omdat die over hem/haarzelf gaan
Op wieisdemol.com wordt dacht ik altijd zo'n lijst bijgehouden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:56 schreef rene90 het volgende:
Nu twijfel ik toch over Jon, is dat niet handig om over elke kandidaat zijn / haar daden op een rij te zetten, en of hij / zij oorzaak is van veel geldverlies of voor hoeveel centen die persoon verantwoordelijk is?
Hans mag er wel uit inderdaad...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke aflevering! Ben alleen altijd bezig met de opdrachten zelf en niet met wie de Mol kan zijn, dus heb geen idee. Wat is die Hans trouwens een onsympathieke man zeg, bleh. Hoe hij deed over die vrijstelling enzo. Ken hem verder niet, maar maakte geen goede eerste indruk.
Dát is onzin: de mol krijgt altijd groen ook al zijn alle vragen fout. De Mol heeft geen belang bij de test en wat ie invult maakt dus niet uit. Hij hóeft niet alle vragen op waarheid te beantwoorden. Dat ie een status aparte heeft garandeert het groene scherm.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
de mol krijgt gewoon altijd groen omdat hij de vragen allemaal goed heeft omdat die over hem/haarzelf gaan
Daar geloof ik niks van, dan zou je nu 100% zeker weten dat Anniek het niet is en stel dat ze tot de laatste drie komt? Dan weet één persoon zeker wie de mol is. Zo werkt het niet volgens mij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dát is onzin: de mol krijgt altijd groen ook al zijn alle vragen fout. De Mol heeft geen belang bij de test en wat ie invult maakt dus niet uit. Hij hóeft niet alle vragen op waarheid te beantwoorden. Dat ie een status aparte heeft garandeert het groene scherm.
Froukje presenteert toch het programma LLinke Soep?? Hierin gaat ze o.a. op bezoek bij BN'ers om te controleren hoe 'groen' ze zijn....quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:32 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Wacht maar af.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, dan zou je nu 100% zeker weten dat Anniek het niet is en stel dat ze tot de laatste drie komt? Dan weet één persoon zeker wie de mol is. Zo werkt het niet volgens mij.
Wij praten over 7 weken wel verderquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dát is onzin: de mol krijgt altijd groen ook al zijn alle vragen fout. De Mol heeft geen belang bij de test en wat ie invult maakt dus niet uit. Hij hóeft niet alle vragen op waarheid te beantwoorden. Dat ie een status aparte heeft garandeert het groene scherm.
Als dat het geval was geweest hadden ze gewoon alle schermen groen laten zijn, zoals het normaal met vrijstellingen gaatquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, dan zou je nu 100% zeker weten dat Anniek het niet is en stel dat ze tot de laatste drie komt? Dan weet één persoon zeker wie de mol is. Zo werkt het niet volgens mij.
Wel hoor! Is in het verleden wel vaker gebeurd dat een rood scherm toch mocht blijven vanwege vrijstelling.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
Wij praten over 7 weken wel verder![]()
Een kandidaat met een vrijstelling krijgt normaal ook nóóit een rood scherm
Inderdaad, ik weet niet hoe iedereen erbij komt dat de mol altijd een groen scherm heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
De discussie alleen is al leuk!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
Wij praten over 7 weken wel verder![]()
Een kandidaat met een vrijstelling krijgt normaal ook nóóit een rood scherm
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:05 schreef RonBurgundy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weet niet hoe iedereen erbij komt dat de mol altijd een groen scherm heeft.
Dus Yvon Jaspers kon dan zeker ook niet de mol zijn, omdat ze een rood scherm kreeg de eerste aflevering?
Helemaal niet. Ik herhaal nog even wat ik op de vorige pagina al heb gezegd, vorig jaar werd toch ook tegen Dennis gezegd:quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik ben alleen heel bang dat als t idd Anniek is (en ik gelijk hebquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:06 schreef Borizzz het volgende:
[..]
De discussie alleen is al leuk!
Over 7 weken idd. We zullen zien.
Oja kan ook, dacht dat ze eruit moest iig, is al weer lang geleden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Kreeg ze niet , er kwam toen alleen een percentage in beeld, geen rood
Ja dat deed ze goed.. wie weet kan zij de mol zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:56 schreef Sug4r het volgende:
Ja waarom kan de mol geen rood scherm krijgen? De mol kan niet uit het spel, maar omdat ze een vrijstelling had kan dat een echte mollenstreek zijn.
Ze speelt heel goed toneel.
Het valt mijn trouwens op dat iedereen zo goed liegt
héhé.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:12 schreef Irving het volgende:
Goeie TTOp de molfandag vorig jaar was overigens verteld dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen. Dus ik ga ervan uit dat dat dit jaar ook niet is
Volgens mij is ze gewoon echt dom.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:49 schreef Irving het volgende:
Froukje: "Dus ik mag nu 100 dingen pakken"
Dit is de zoveelste slechte geimproviseerde actie van haar -.- Ik ben eruit![]()
Ik vond het ook wel een opmerkelijke uitspraak. Maar het kwam er vrij natuurlijk uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:15 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon echt dom.
Van nature dom zijn, dat is niet veel mensen gegund.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een opmerkelijke uitspraak. Maar het kwam er vrij natuurlijk uit.
Dan is deze waarschijnlijk al volquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef Nizno het volgende:
* Nizno leest niets... alleen even tvpen... morgenavond kijken...
Maar Anniek heeft haar test hoogstwaarschijnlijk gezet op Sebastiaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik gok nog steeds op Sebastiaan, ook al is hij me iets te vaak in beeld en willen de makers het volgens mij laten lijken alsof hij de mol is.. Samen met Dennis overigens..
Dit is volgens mij de beste manier om erachter te komen wie de mol kan zijn en wie niet. Door te bedenken wat de beste positie is voor de mol.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef rene90 het volgende:
Even logisch gedacht, de mol wilt een positie om geld uit de pot te halen, bij de bus dus op de bus => hans en anniek
Bij het gebouw van de eerste groep, wilde de mol als eerste de munt vinden, dan stopte het spel en kon er geen geld meer worden gevonden: Sebastiaan
Bij groep twee deed het er niet toe.
Dat gaat niet zo goed als je in aparte cabines zit en niet met elkaar kunt overleggen. Er waren best mensen die op tijd wisten hoe alle combinaties moesten zijn, maar zij hadden niet de mogelijkheid om dat aan de anderen te vertellen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:50 schreef Gangster-Engel het volgende:
Zo makkelijk, als er maar 1-tje is die ff de leiding neemt en rustig nadenkt.....
Dat laatste is vaak de Mol-strategie geweest: helemaal niets doen, want de deelnemers verknallen het negen van de tien keer zelf wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik stap toch ook af van Vivienne en switch maar even naar Dennis... Vivienne verdiende teveel geld en was bij de reuzenradopdracht totaal niet belangrijk
Ja, gewoon de huidige inhoud van de 4 bakjes opschrijven en de uiteindelijke verdeling ernaast. Met een paar keer openen ben je er dan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:50 schreef Gangster-Engel het volgende:
Ben ik de enige die op tilt gaat bij zo'n reuzenrad opdracht??![]()
![]()
Met alle respect maar alle vrouwen en Jon die 5 kwartier nodig hebben om uberhaupt het spel te snappen en vervolgens ook niet een beetje nadenken over hoe je dit het beste kan oplossen. Wat een niveau.
Zo makkelijk, als er maar 1-tje is die ff de leiding neemt en rustig nadenkt.....en vooral structureel aantekeningen maken op dat bord onderaan.
Dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:06 schreef broer het volgende:
Ik blijf nog even bij Paula. Al vind ik Anniek ook erg verdacht, inmiddels. De mensen die nu veel in beeld komen als potentiële mol, vliegen er in aflevering drie of vier uit.
O, en dat de mol nooit een rood scherm kan krijgen vind ik je reinste onzin. Sterker nog - het zou me niets verbazen als ze het erom doen.
Froukje heeft niet echt mollenstreken gehad nog maar ik heb zoveel hints gelezen over haar dat ik dacht dat zij het was.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Deze aflevering heeft me echt in twijfeling gebracht wie nu de mol is. Het is Anniek, Sebastiaan, Rick of Jon. Hans verdenk ik niet omdat het me nog steeds te obvious (gewoon te overduidelijke mol-acties) lijkt..Viviënne en Paula hebben geen enkele mol-actie deze aflevering gedaan. Dennis is gewoon fanatiek en wil het spel gewoon winnen, Froukje lief en aardig, maar lijkt me gewoon te naïef om de mol te zijn. Die kan je alles wijsmaken...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:55 schreef Konijnenjager het volgende:
....
Verder zat ie op een ideale positie en leek de 'oplossing' voor zn nachtblindheid me vreemd: je zou toch beter iemand met goed zicht kunnen laten verkennen of, nog beter, zelf korter kunnen gaan
Waren die topito's niet ook groen vorige aflevering?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:32 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Ja dat is wel te hopen dat ze volgend jaar de Televizierring winnen.. Je kunt er dan op stemmen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijk programma is dit toch... al die theorieën weer
Dit moet gewoon volgend jaar de Televizierring winnen
Volgens mij heeft ze dat ook gedaan.. Tenminste, als ze slim zou zijn welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:12 schreef rubbereend het volgende:
als Anniek de mol niet is heeft ze met de test wel lekker alles op één iemand kunnen zetten. Weet ze in iedrgeval wie de mol niet is
Maar alleen de Mol wist waarschijnlijk al van tevoren waar die vrijstelling lag.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
In de tweede opdracht had hij óók de ideale positie. De theorie dat de Mol meteen voor de vrijstelling zou gaan, is voor mij niet logisch. Iédereen ging namelijk meteen voor de vrijstelling.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef banananasi het volgende:
[ afbeelding ]
mall
Pronunciation: \ˈmȯl, especially British & for 1 ˈmal\
noun/
Hij heeft niet zeker 1900 euro binnengebracht. Maximaal 1900, maar uiteindelijk misschien ook wel 0.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:36 schreef rene90 het volgende:
Dankjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:03 schreef banananasi het volgende:
Muziekfragment was van Royksopp - So Easy
Songtekst is eigenlijk alleen maar:
Blue on blue, heartache on heartache
Blue on blue now that we are through
en dan op het einde, het fragment:
[telefoon]
Hello?
Yeah it's me. I wanna give you some good frequencies. 1710, 2.6, 2245...
Yeah
3032, 400
Four hundred?
Yeah.
I'm coming right over.
Do that.
I'll be there in two seconds.
Dat gaat wel erg ver. Wie zou er volgens dit dand e mol zijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:30 schreef RayMania het volgende:
Van het WIDM.com forum:
De Titanic is:269 meter lang 28 meter breed 56 meter hoog
Dat is samen 353 en 3.53 kwam in de aflevering voor.
Verder ging de Titanic varen op 10 april.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
Oh nee kudt, sorry domZe had die vrijstelling erin gegooid.
Stom Sorreh
Nu nog de 2 tattoos en de 70 weten te plaatsen. Het is geen hint naar de Mol, maar wel een hint naar Amerika natuurlijk. Of naar een ijsberg.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:30 schreef RayMania het volgende:
Van het WIDM.com forum:
De Titanic is:269 meter lang 28 meter breed 56 meter hoog
Dat is samen 353 en 3.53 kwam in de aflevering voor.
Verder ging de Titanic varen op 10 april.
Ja, nou en? De mol wil die vrijstelling echt niet te vroeg zoeken, dat valt op. En, het liefst nog, wil de mol de vrijstelling met z'n 2en vinden. Dan was die helemaal niet geldig volgens PJ.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Maar alleen de Mol wist waarschijnlijk al van tevoren waar die vrijstelling lag.
Niet als de mol het voor zich houdt dat ie de vrijstelling heeftquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, nou en? De mol wil die vrijstelling echt niet te vroeg zoeken, dat valt op.
Toen die vrijstellingen ingeleverd waren, stond daarop de naam van diegene van wie de vrijstelling was en van wie de hand boven het hoofd gehouden moest worden. Lijkt me dus niet zo'n strak plan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Niet als de mol het voor zich houdt dat ie de vrijstelling heeft![]()
Ik vermoed dat Sebastiaan het niet is, anders hadden ze ws helemaal niet laten zien dat ie de vrijstelling vond..
De Titanic brak in 2 stukken? Net als dat de groep misschien wel uiteen valt in 2 groepen (diegene die niet verder komen dan N-Ierland en diegene die meegaan naar Amerika).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nu nog de 2 tattoos en de 70 weten te plaatsen. Het is geen hint naar de Mol, maar wel een hint naar Amerika natuurlijk. Of naar een ijsberg.
Dat is wel een goede. Er hebben maximaal 70 mensen in een reddingssloep gepast, maar dat vind ik wel erg ver gezocht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De Titanic brak in 2 stukken? Net als dat de groep misschien wel uiteen valt in 2 groepen (diegene die net verder komen dan N-Ierland en diegene die meegaan naar Amerika).
De Mol wil die vrijstelling niet te vroeg, maar wel zo vroeg mogelijk vinden, want dan stopt direct het zoeken naar geld. Het primaire doel van de Mol is geld uit de pot halen / houden. Zo'n vrijstelling is op zich niet zo boeiend: uiteindelijk moeten mensen er toch uit, anders speel je met z'n tienen de finale.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, nou en? De mol wil die vrijstelling echt niet te vroeg zoeken, dat valt op. En, het liefst nog, wil de mol de vrijstelling met z'n 2en vinden. Dan was die helemaal niet geldig volgens PJ.
Zelfs al heeft groep 1 maar 5 minuten kunnen zoeken voordat de vrijstelling gevonden werd, dan hebben ze in feite (omgerekend naar de methode van groep 2, zeg maar) 20 minuten gezocht, 4 x 5 minuten. In die tijd hebben ze dus mínder geld gevonden dan Jon in zijn 16 minuten. En niet zo'n beetje minder, niet eens de helft! Bovendien heeft groep 2 ook nog eens heel vaak op dezelfde plekken gezocht, iets dat in groep 1 veel minder zal zijn gebeurd, aangezien ze allemaal een andere kant opgingen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:07 schreef k_man het volgende:
Hoe lang had groep 1 gezocht? Niet zo heel lang, volgens mij. De vrijstelling was vrij snel gevonden. Terwijl in groep 2 Anniek pas als derde naar binnen ging - toen was er dus al ruim een half uur voorbij.
Iedereen in groep 1 was vooral op zoek naar de vrijstelling, niet naar geld.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Zelfs al heeft groep 1 maar 5 minuten kunnen zoeken voordat de vrijstelling gevonden werd, dan hebben ze in feite (omgerekend naar de methode van groep 2, zeg maar) 20 minuten gezocht, 4 x 5 minuten. In die tijd hebben ze dus mínder geld gevonden dan Jon in zijn 16 minuten. En niet zo'n beetje minder, niet eens de helft! Bovendien heeft groep 2 ook nog eens heel vaak op dezelfde plekken gezocht, iets dat in groep 1 veel minder zal zijn gebeurd, aangezien ze allemaal een andere kant opgingen.
Nou ja, precies. Als je hard op zoek bent naar die vrijstelling, vind je vanzelf geld.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:03 schreef MevrouwLili het volgende:
al zat ie natuurlijk wel in de enveloppen...
Jawel, want al die biljetten waren in 2en geknipt en gescheiden, volgens mij.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef peaceman het volgende:
Het is helemaal niet zeker dat de enveloppen die er voor groep 2 lagen er ook al lagen voor groep 1 toch?
En in groep 2 lag dat anders ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Iedereen in groep 1 was vooral op zoek naar de vrijstelling, niet naar geld.
Ja, dus het waren juist niet dezelfde enveloppen die er ook al voor groep 1 lagen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jawel, want al die biljetten waren in 2en geknipt en gescheiden, volgens mij.
dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dus het waren juist niet dezelfde enveloppen die er ook al voor groep 1 lagen.
Ja, in groep 2 lag dat anders. In groep 1 wilde iedereen die vrijstelling vinden. Dat moest zo snel mogelijk, je moest eerder zijn dan de anderen. In groep 2 was dit niet zo, ze hadden het zo afgesproken dat iedereen even lang in het gebouw was. Als een kip zonder kop rondrennen was er dus niet bij, de tijdsdruk was ook minder, anders.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:21 schreef k_man het volgende:
[..]
En in groep 2 lag dat anders ofzo?
Bovendien zaten vrijstellingen en geld, zoals al gezegd, in dezelfde enveloppen.
Ja, dat bedoel ik ook. Niet goed gelezenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dus het waren juist niet dezelfde enveloppen die er ook al voor groep 1 lagen.
quote:
Dit was gisteren al in dit forum te lezen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef banananasi het volgende:
[ afbeelding ]
mall
Pronunciation: \ˈmȯl, especially British & for 1 ˈmal\
noun/ 1644
3 a: an urban shopping area featuring a variety of shops surrounding a usually open-air concourse reserved for pedestrian traffic b: a usually large suburban building or group of buildings containing various shops with associated passageways
Verder komt de kleur rood wel verdomd vaak voorbij. Begin nu wel een beetje aan Rick te twijfelen..
Ik dacht dat ik iets gevonden had...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
[..]
Dit was gisteren al in dit forum te lezen.
Ik vind het wel een heel erg goede hint voor een molquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:53 schreef Major_Star het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik iets gevonden had...
Ik denk van wel.. want Sebas en Anniek vonden de vrijstelling namelijk op dezelfde plek.. Ik vraag me alleen af.. waarom is Dennis maar liefst 2 enveloppen voorbij gelopen? 1 bij de deur.. en 1 op t raam die Hans later wel zag..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:20 schreef peaceman het volgende:
Het is helemaal niet zeker dat de enveloppen die er voor groep 2 lagen er ook al lagen voor groep 1 toch?
Dus jij zegt dat er vanaf het eerste moment 2 enveloppen met een vrijstelling lagen? ALS dat al zo was, waarom heeft Sebas ze dan niet allebei gepakt? Eens te meer een bewijs mijn inziens dat de enveloppen voor groep 2 later zijn neergelegd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik denk van wel.. want Sebas en Anniek vonden de vrijstelling namelijk op dezelfde plek.. Ik vraag me alleen af.. waarom is Dennis maar liefst 2 enveloppen voorbij gelopen? 1 bij de deur.. en 1 op t raam die Hans later wel zag..
En niet te vergeten dat Jon "stekeblind" is in de nacht.. is een mol dat ook niet?
Niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:35 schreef peaceman het volgende:
Hoe zeker is het dat er van locatie gewisseld wordt?
De halve biljetten moesten gecombineerd worden tot hele biljetten. Je kan als Mol nog zoveel geld vinden, als het niet te combineren valt, dan heb je niks. Dat kan er ook gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:01 schreef Jane het volgende:
Bovendien vindt Jon in z'n eentje méér geld dan de hele groep 1 bij elkaar.
Dit alles maakt mijn vermoeden dat de mol in groep 1 zat alleen maar groter. Het kan bijna niet anders of de mol heeft daar heel veel geld laten liggen of laten verdwijnen.
Dennis, Sebastiaan, Hans of Froukje dus.
Volgens mij zochten groep 1 en 2 in verschillende gebouwen hoor.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik denk van wel.. want Sebas en Anniek vonden de vrijstelling namelijk op dezelfde plek..
Nope, ze waren in hetzelfde gebouw, en zo niet dan was het een tweelinggebouw.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zochten groep 1 en 2 in verschillende gebouwen hoor.
Hm, ik had toch echt het idee dat gebouw 2 kleiner en rommeliger was en een andere lay-out had.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ze waren in hetzelfde gebouw, en zo niet dan was het een tweelinggebouw.
eensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:34 schreef Leandra het volgende:
Inge Iepenburg zegt in de podkast met Hans dat ze de "sollicitanten" nogal stevig aan de tand gevoeld hebben, en eindigt die zin met een naar bevestiging zoekende "hè..."
Dus Hans is niet een van de twee die niet de Mol wilde zijn.
En ik blijf er van overtuigd dat ze niet zonder Mol het programma begonnen zijn
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:37 schreef Californium het volgende:
[..]
eenshoe wil de mol anders op de hoogte komen van alle opdrachten die gaan komen? ik denk dat dat een soort van '1e opdracht was'
jah of het is misschien heel erg opvallend als hij nee zou zeggen... terwijl iedereen jah zegtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..].
Een opdracht waarbij de mol prima nee kan zeggen, want hij kan er op vertrouwen dat genoeg andere kandidaten ja zullen zeggen en zo geld uit de pot halen.
Dat zegt hij helemaal niet. Natuurlijk zijn de enveloppen voor groep 2 later neergelegd, alleen op precies dezelfde plekken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 08:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat er vanaf het eerste moment 2 enveloppen met een vrijstelling lagen? ALS dat al zo was, waarom heeft Sebas ze dan niet allebei gepakt? Eens te meer een bewijs mijn inziens dat de enveloppen voor groep 2 later zijn neergelegd.
Die van Anniek lag boven aan de trap volgens mij.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:56 schreef Leandra het volgende:
Maar die van Anniek lag toch op dat "zoldertje" terwijl die van Sebastiaan op een traptrede lag?!
Darn, telefonisch overleg hier, daar gaat m'n overtuiging dat het om hetzelfde gebouw gaat..... we gaan ff terugkijkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, ik had toch echt het idee dat gebouw 2 kleiner en rommeliger was en een andere lay-out had.
Lijkt me ook wel heel makkelijk als ze hetzelfde (deel van het) gebouw gebruiken. Dan zegt groep 1 waar ze wat hebben gevonden, en kan groep 2 daar weer voordeel uit halen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, telefonisch overleg hier, daar gaat m'n overtuiging dat het om hetzelfde gebouw gaat..... we gaan ff terugkijken
Denk je echt dat ze dat gezegd hebben? Ik denk dat de kandidaten uit groep 1 dat al bijna niet meer weten + dat ze helemaal niet zo veel geld gevonden hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel heel makkelijk als ze hetzelfde (deel van het) gebouw gebruiken. Dan zegt groep 1 waar ze wat hebben gevonden, en kan groep 2 daar weer voordeel uit halen.
Hm, net even stukje teruggekeken, en ik twijfel toch over dat gebouw. Kan het niet hetzelfde gebouw zijn, maar een ander deel ervan? Ook al was het donker, het zag er niet hetzelfde uit in mijn beleveningquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze dat gezegd hebben? Ik denk dat de kandidaten uit groep 1 dat al bijna niet meer weten + dat ze helemaal niet zo veel geld gevonden hebben.
En in het donker is het toch heel anders allemaal.
De trapleuningen en de oude verf waren volgens mij redelijk identiek.... Op de officiele site wordt ook alléén maar gesproken over hét gebouw....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:43 schreef Leandra het volgende:
Zijn er nog niet uit qua gebouw... blijft lastig.
Even wat anders, Anniek was als 3de binnen begon last te krijgen van de lege enveloppen, maar liet wel met het grootste gemak zelf weer lege enveloppen achter terwijl er nog 2 mensen na haar moesten..... mollenstreek?
Zou dat beeld van die wegvarende # 23 terwijl # 11 in beeld had moeten zijn de hint zijn dat de Mol in # 23 zat?? Anniek of Sebastiaan dus?
ze kwamen binnen in het restaurant en voor de groep die overdag binnen was geweest goed en wel zat werden de anderen meegenomenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel heel makkelijk als ze hetzelfde (deel van het) gebouw gebruiken. Dan zegt groep 1 waar ze wat hebben gevonden, en kan groep 2 daar weer voordeel uit halen.
LOL ><quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:02 schreef -SG- het volgende:
Haha zag deze in een ander topic:
[ afbeelding ]
We waren het in eerste instantie wel eens dat het hetzelfde gebouw was (dinnetje volgt WIDM zeer fanatiek) maar toen werd hier tegengesproken dat het hetzelfde gebouw was, dus zij belde een andere vriendin zodat die kon bevestigen dat we gelijk hadden, maar die dacht ook dat het twee verschillende gebouwen warenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De trapleuningen en de oude verf waren volgens mij redelijk identiek.... Op de officiele site wordt ook alléén maar gesproken over hét gebouw....
Zeker verdacht.van Anniek....maar waren de enveloppen al leeg ???![]()
Oeh, dat beeld van de #23 en de #11 is een mooie, zou kunnen...
was het ook. Je had dat kleine glazen hokje in die grote ruimte, die zag je overdag en 's avonds en de doodlopende trap waar de vrijstelling lag was ook 2 keer hetzelfde. Om maar eens wat te noemen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
We waren het in eerste instantie wel eens dat het hetzelfde gebouw was (dinnetje volgt WIDM zeer fanatiek) maar toen werd hier tegengesproken dat het hetzelfde gebouw was, dus zij belde een andere vriendin zodat die kon bevestigen dat we gelijk hadden, maar die dacht ook dat het twee verschillende gebouwen waren![]()
![]()
En toen sloeg de twijfel pas echt toe... maar goed, ik ga er maar ff vanuit dat het idd 1 gebouw is.
Weet je nog dat Milouska ook vervelend was..wie weet is Hans ook een molquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:26 schreef Jivis het volgende:
Valt me een beetje tegen tot nu toe. De kandidaten zijn opzich wel leuk maar ik vind de opdrachten niet echt spannend en snap er vaak geen reet van.
Die Hans Schiffers is echt een irritant persoon.
Dat zou dan niet het probleem zijn van de twee die de kleding van de waslijn halen toch? En dan is het toch zo dat ze dan net zo goed alles van de waslijn kunnen halen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dennis met z'n opmerking bij de "waslijnopdracht". "Waarom pak je niet alles van de waslijn". Wil ie een 3 weken rondlopen in dezelfde kleding ofzo..
Dit heb ik al zovaak gehoord en is gewoon onzin. De mol beantwoordt niet de vragen over zichzelf, hij speelt het spel alsof hij een kandidaat is en vult dus per definitie de grootste bullshit ooit in. Hierdoor kan een mol nooit een rood scherm krijgen, omdat hij dan heel snel een rood scherm heeft omdat hij het altijd fout heeft.quote:Normaalgesproken zal de Mol nooit het rode scherm krijgen, aangezien alle vragen over hem gaan en hij ze goed kan beantwoorden.
Ik denk dat Hans gewoon superfanatiek is en graag wil winnen. Ik heb hem nog niet veel verdachts zien doen en hij is wat meer op de achtergrond. Wat natuurlijk ook gewoon een Moltactiek kan zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 07:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het lijkt er trouwens steeds meer op dat Hans Schiffers de mol is. Hij zat in de beste posities en in de laatste opdracht kon hij niks doen. Maar men, wat vind ik dat een irritante gast zeg. Die hadden ze nooit moeten selecteren voor het programma.
In de finale van vorige jaar vertelde PJ dat Dennis altijd alle vragen goed had. "Hoe kan het ook anders, jij bent de mol."quote:Op zondag 18 januari 2009 06:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dit heb ik al zovaak gehoord en is gewoon onzin. De mol beantwoordt niet de vragen over zichzelf, hij speelt het spel alsof hij een kandidaat is en vult dus per definitie de grootste bullshit ooit in. Hierdoor kan een mol nooit een rood scherm krijgen, omdat hij dan heel snel een rood scherm heeft omdat hij het altijd fout heeft.
Bron?quote:Op zondag 18 januari 2009 06:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dit heb ik al zovaak gehoord en is gewoon onzin. De mol beantwoordt niet de vragen over zichzelf, hij speelt het spel alsof hij een kandidaat is en vult dus per definitie de grootste bullshit ooit in. Hierdoor kan een mol nooit een rood scherm krijgen, omdat hij dan heel snel een rood scherm heeft omdat hij het altijd fout heeft.
Lekker boeiend hoe dat gaat, feit blijft dat de redactie de Mol nu gewoon een rood scherm kon geven.quote:Op zondag 18 januari 2009 06:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dit keer was het de "Secret Mole Society" die de Mol koos hèquote:Op zondag 18 januari 2009 12:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb zelf ook zo'n belachelijke theorie dat de redactie geen mol uitkiest die teveel lijkt op een andere mol![]()
Ja, maar ik geloof niet dat zij echt de mol hebben gekozenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:21 schreef Irving het volgende:
[..]
Dit keer was het de "Secret Mole Society" die de Mol koos hèZie je het al voor je dat Yvon, Dennis of Inge zegt: "Ja jongens, Paula wil ik geen Mol hebben want ze lijkt teveel op jou Milouska" -.-
Misschien zit er in de afkorting van het woord "Secret Mole Society" (SMS) nog een hint verborgen?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:21 schreef Irving het volgende:
[..]
Dit keer was het de "Secret Mole Society" die de Mol koos hè![]()
Ik weet niet of dit al is besproken, maar ik maak hieruit op dat de mol de vrijstelling niet had.. Dus Sebastiaan en Anniek vallen af. Hoewel ik dan 'tricky' echt weer een woord voor sebastiaan vind..quote:Geen afvaller, niemand naar huis! Zouden die twee zich wel gerealiseerd hebben dat ze het heel slim hadden kunnen spelen en zo twee afleveringen veilig waren geweest voor dat rode scherm?
Ze hoefden alleen elkaar maar te kiezen en elkaar te vertrouwen. Maar dat is natuurlijk een punt. Want vertrouwen ze elkaar wel?
Misschien ben ik wel een van die twee met dat groene schijfje in handen... Dat vertrouwen is een lastige klus, dat snap ik ook wel. Want enerzijds moet je samenwerken en is er 1 persoon die van Pieter Jan de opdracht hoort en ga je alleen op zoek naar geld. En anderzijds laat niemand iets los over die vrijstelling.
Ik snap het wel, want in het begin van de vorige aflevering keek ik zelf nog wantrouwend om me heen bij ieder verdacht zuchtje. Het is een tricky spel... Ik doe mijn best.
Maar sinds wanneer gaan we ex-mollen gelovenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:21 schreef Irving het volgende:
[..]
Dit keer was het de "Secret Mole Society" die de Mol koos hèZie je het al voor je dat Yvon, Dennis of Inge zegt: "Ja jongens, Paula wil ik geen Mol hebben want ze lijkt teveel op jou Milouska" -.-
Eenschquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:17 schreef Doks het volgende:
het lijkt me toch gewoon duidelijk dat froukje de mol is
Dan kan sebastiaan ook de mol zijn, met het reuzenrad..quote:Op maandag 19 januari 2009 01:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
EenschAls ik me niet vergis is het namelijk niet de taak van de mol om spelers uit het spel te spelen (dmv pakken vrijstellingen).. maar juist er voor zorgen dat er zo min mogelijk geld in de pot komt..
En dan weet vervolgens iedereen zeker dat jij de mol niet bent omdat je daarvoor veel te veel geld in de pot hebt gebracht.....quote:Op zondag 18 januari 2009 20:29 schreef PAA-053 het volgende:
Over die kleding aan de waslijn: ik had idd ook alles weggehaald. Iedereen zit dan namelijk in hetzelfde schuitje, behalve de 2 die die keuze mochten maken. Wees dan fideel, spreek af dat je zelf je kleding ook niet gebruikt, of: verdeel je ondergoed onder alle deelnemers ofzo. Maak je ook direct een goede beurt + veel geld in de pot.
En daarbij, ik denk niet dat de organisatie iedereen het hele programma in dezelfde kleding zou laten lopen.
Misschien waren ze allebei de mol ook wel niet. Daarnaast zou dat juist weer een mooie afleidingsmanoeuvre zijn geweest waardoor je later misschien weer meer kunt 'mollen'.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:06 schreef somegirl het volgende:
[..]
En dan weet vervolgens iedereen zeker dat jij de mol niet bent omdat je daarvoor veel te veel geld in de pot hebt gebracht.....
Ik neem aan dat je bedoelt dat objectief kijken tot de Mol leidt.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:10 schreef rene90 het volgende:
Ik blijf erbij dat subjectief kijken tot de mol lijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |