G 'n R waren extreem tof destijds.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
G'nR waren dan ook ontzettend tof toen. Ik had het bandje van Appetite For Destruction.
Wat lief, is hij een halfbloedje?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij is nu op zijn hoogtepunt.
Wist je trouwens dat Blawh is afgeleid van Black, White.
Nee, volgens mij speelt Heracles in zwart-wit.quote:
Mee eens... vroeger was hij best wel cool!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Michael Jackson was tof totdat zijn neus ging rotten.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
en de complete serie Knuffelrock.
Ja echt hequote:
Oke... ik was toen nog jong.. maar dat was 2unlimited - no limits (de cd) dat was mijn eerste cd ooitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:22 schreef tong80 het volgende:
Wat was de allereerste single die je kocht en het eerste album ?
Mijn eerste singletje was Sailing van Rod Stewart mijn eerste LP Highway to hell van AC/DC
Ach doet het soms nog goed als achtergrond muziekquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja echt he.
Ik schaam me er niet eens voor.
Ik had m ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke... ik was toen nog jong.. maar dat was 2unlimited - no limits (de cd) dat was mijn eerste cd ooit
The White Stripes natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef Breach het volgende:
Wat is trouwens je favo-muziek Ray?
Pfff gelukkigquote:
quote:
quote:
Ben ik nu een barbaar als ik Roosbeef niet ken?quote:
Katinka is leukquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:55 schreef SCH het volgende:
Ik weet het alweer met Roosbeef. Best leuke teksten maar tering-irritante stem en van die semi-jazz begeleiding. Ander kopje thee graag
Doe dan maar weer het zaadlied van Katinka
Zo ja, dan barbaar ik meequote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben ik nu een barbaar als ik Roosbeef niet ken?
Je houdt ook van de kelly family?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef rubbereend het volgende:
ineens een explosie van goede smaak hier.
Beetje muziek wat je in het genre Bon Jovi, U2, Live, Bruce Springsteen, Dire Straits, Keane, Queen, Michael Jackson, Fleedwood Mac en Aerosmith kan scharen.quote:
Jam vind ik persoonlijk het beste nummer van MJquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ga je zeggen dat Black Or White, Jam, Give In To Me of In The Closet niet goed zijn?.
Ga toch weg, dat is met afstand Beat It.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jam vind ik persoonlijk het beste nummer van MJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |