Die sluit tegenwoordig toch ook mensen op in een SM-kelder enzo. Deed mij aan iemand van hier denkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:40 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Boy George nog ?
[ afbeelding ]
Ja, ik heb hem toevallig een uurtje geleden bij itunes gekocht. En inmiddels geloof ik van de week al een keer of tien afgeluisterdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Hey Jaap, ga je de cd van Dio kopen? Is erg goed. Hoorde je afgelopen week al over hem, maar de cd is ook de moeite waard
Jaap die hip hop luistertquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem toevallig een uurtje geleden bij itunes gekocht. En inmiddels geloof ik van de week al een keer of tien afgeluisterd
Hoe heet die gast ook alweer die je paar dagen terug in het andere SC-topic tipte? Djiggy Dje tch?quote:
Jiggy Dje ja, van de formatie D.A.C.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe heet die gast ook alweer die je paar dagen terug in het andere SC-topic tipte? Djiggy Dje tch?
Yep, is wel nieuw voor me, vindt lang niet alles leuk.quote:
Maar je hebt dan ook zoveel soorten hip hopquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep, is wel nieuw voor me, vindt lang niet alles leuk.
Zit nu Fleet Foxes te luisteren. Ook wel aardig.
Maakt die eerste nog muziek?quote:
Oeee, Roosbeef is cool. Heel apart vrouwtje maar die teksen zijn geniaalquote:
Tellen pijnstillers, antibiotica en botox?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn we al high, pfaf?
Wat vind jij eigenlijk van de teksten vanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:47 schreef SCH het volgende:
Absolute aanrader is trouwens de cd van de Nederlande band De Staat. Is geen hip hop, eerder een beetje TC Matic achtig.
Heb haar te weinig gehoord om iets heel zinnigs te zeggen. Ik kom er op terug, ok?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van de teksten vanRoos
?
Op last.fm natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tellen pijnstillers, antibiotica en botox?
Ik ben very high met jouquote:
Nou, vooruit. Morgen wil ik een eenduidig antwoord.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb haar te weinig gehoord om iets heel zinnigs te zeggen. Ik kom er op terug, ok?
It takes a million to hold us back is de beste van ze.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:46 schreef popolon het volgende:
Die moet je halen sch, Public Enemy, dat is het echte werk.
Katinka is tof ja. Grappige teksten, maar lang niet zo geniaal als Roos natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:55 schreef SCH het volgende:
Ik weet het alweer met Roosbeef. Best leuke teksten maar tering-irritante stem en van die semi-jazz begeleiding. Ander kopje thee graag
Doe dan maar weer het zaadlied van Katinka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |