Nee hoor, die vind ik te zwaar onder de gordel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:18 schreef SCH het volgende:
[..]Ik weet ook zeker dat sjimz en Breach het tegen me gaan gebruiken. Dat moet dan maar.
Dat heb ik nou met Paul de Leeuw.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:18 schreef pfaf het volgende:
Voor David Hasselhoff heb ik ook altijd een zwak gehad, maar wel puur seksueel, muzikaal raakt hij me niet zo.
Oordeel zelf:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik best een laxerende werking ja...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, die vind ik te zwaar onder de gordel.
Michael Jackson was tof totdat zijn neus ging rotten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:20 schreef RayMania het volgende:
Ik heb alle cd's van Michael Jackson en ben dik fan.
Jij bent toch niet dat tv-moment-van-het-jaar-hobbitje? Die met dat gebreide Friese Vlag dessin op de trui?quote:
Na Bad vond ik het allemaal wat cheesy worden, met Dangerous.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:20 schreef RayMania het volgende:
Ik heb alle cd's van Michael Jackson en ben dik fan.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij bent toch niet dat tv-moment-van-het-jaar-hobbitje? Die met dat gebreide Friese Vlag dessin op de trui?
M'n eerste single moet ik nog steeds kopen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:22 schreef tong80 het volgende:
Wat was de allereerste single die je kocht en het eerste album ?
Mijn eerste singletje was Sailing van Rod Stewart mijn eerste LP Highway to hell van AC/DC
Mijn zusje bedoel je?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij bent toch niet dat tv-moment-van-het-jaar-hobbitje? Die met dat gebreide Friese Vlag dessin op de trui?
DJ Jean - The Launch. En mijn eerste album was Coldplay - A Rush Of Blood To The Head. En vooral voor dat laatste schaam ik me wel een beetje. Is ook een beetje een zwakte.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:22 schreef tong80 het volgende:
Wat was de allereerste single die je kocht en het eerste album ?
Mijn eerste singletje was Sailing van Rod Stewart mijn eerste LP Highway to hell van AC/DC
Ga je zeggen dat Black Or White, Jam, Give In To Me of In The Closet niet goed zijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Na Bad vond ik het allemaal wat cheesy worden, met Dangerous.
Black Or White vind ik eigenlijk een goed voorbeeld van wat ik net zij, te cheesy. Bad was bijzonder muzikaal met The Way You Make Me Feel als hoogtepunt op dat gebied. Daarna is het toch allemaal wat minder geworden...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ga je zeggen dat Black Or White, Jam, Give In To Me of In The Closet niet goed zijn?.
Mijn eerste album was Use yr Illusion II van Guns 'n Roses.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn eerste singeltje is denk ik Don't Cry van Guns 'n Roses geweest. Ik denk dat Innuendo van Queen het eerste album was...
Jij vond vooral de witte Michael Jackson goed toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ga je zeggen dat Black Or White, Jam, Give In To Me of In The Closet niet goed zijn?.
G'nR waren dan ook ontzettend tof toen. Ik had het bandje van Appetite For Destructionquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mijn eerste album was Use yr Illusion II van Guns 'n Roses.Al had ik ergens in de jaren '80 eens een casettebandje van Normaal gekocht.
Je hebt echt geen smaakquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Black Or White vind ik eigenlijk een goed voorbeeld van wat ik net zij, te cheesy. Bad was bijzonder muzikaal met The Way You Make Me Feel als hoogtepunt op dat gebied. Daarna is het toch allemaal wat minder geworden...
Hij is nu op zijn hoogtepuntquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij vond vooral de witte Michael Jackson goed toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |