Net gezien, en de zin is wel leesbaar, maar het veranderd nietsquote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel. Het gaat om een zinnetje die in een scene op de achtergrond op tv te zien is. Probleem is dat wat mij betreft die zin volkomen onleesbaar is. Totaal geen spoiler dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hieronder een andere bronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef juniorL het volgende:
Mensen,
Tragisch Nieuws . Voor de mensen die het niet willen weten, heb ik het maar in spoilertags gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hieronder een andere bronDat zat er toch wel dik in, niet zo overdrijven hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef juniorL het volgende:
Mensen,
Tragisch Nieuws . Voor de mensen die het niet willen weten, heb ik het maar in spoilertags gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hieronder een andere bronWe zullen zien, dat kan nog wel veranderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij stond vanochtend al op EZquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:31 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer is aflevering 5 er? morgen?
Ja, netquote:
Dan moet je vooral 24 kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:46 schreef 7eVeNL het volgende:
OMG! Mensen we zijn weer terug hoor! Spanning allomen dat dat einde...dit wordt een zware week.
Ff een vraagje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grote spoiler die in de trailer van episode 5 zat is trouwens nog niet te voor schijn gekomenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:03 schreef Stienn het volgende:
http://videos.24fans.net/ep6/
daar dus! Thnx!
Echt? Ik vond hem fucking awesomequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:49 schreef TC03 het volgende:
Vond het maar een saaie bedoening vandaag.
Zou je die 2e allinea niet ff tussen een spoiler tag zetten?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:14 schreef DaMart het volgende:
Goede aflevering weer.
Mooie, rustige opbouw naar een goed einde. Alleen had het wat mij betreft niet per se een stille klok hoeven zijn. Die is toch voor mensen die echt al iets betekend hebben in de serie.
Ik vraag me ook af of de man van de president echt om gaat komen. Als dat gebeurt en ze hoort ervan, dan verwacht ik eigenlijk wel weer een vicepresident die haar zalgaan vervangen of zo. Iemand die tegen die aanval is bijvoorbeeld.
Verder gewoon hoe 24 hoort te zijn. Opbouw naar de spanning, veel vraagtekens en onzekerheden. Als ze dit vol weten te houden, wordt het een erg mooi seizoen!
Ik ook, die telefoon van de FBI klinkt toch niet zo leuk.quote:
Nee, waarom? Dat is uitgezonden, en verder zijn het speculaties van mij. Ik heb ook geen idee wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:24 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Zou je die 2e allinea niet ff tussen een spoiler tag zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaar met E03 (FBI-kantoor, de laatste 15 minuten zijn heftig!), heb al zin in E04!
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Hoeft niet in tagsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:08 schreef MrManiak het volgende:
Mijn commentaar t/m episode 3 + vraagje:
Janis is vervelend...
Tony, wohooooow, he's a good guy!
Wat een tof complot. BIll, Chloe, YEAH!
Bill heeft een vreemd kapsel gekregen.
Tony ziet er nog steeds evil uit, I like his new look![]()
Zeg, die zoon van die Taylor... Is dat die gast die in het cement getieft werd in Redemption?
Holy shit wat een manier om uit een parkeergarage te komen!!!
Klaar met E03 (FBI-kantoor, de laatste 15 minuten zijn heftig!), heb al zin in E04!
Mh, true.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoeft niet in tags
En nee, die kerel die in het cement gedumpt wordt is de vriend van de zoon van Taylor. Die aan de drugs zat ofzo (detail, niet relevant verder) en die die transactie gegevens naar zoontje Taylor ging E-Mailen.
Als je je brein tevens gebruikt is het knap lastig die zoon in het cement te tyfen als hij bij de inauguratie van zijn moeder staat. Zou toch TAMELIJK opvallen gezien het real-time aspect.
Oh well.
Gegarandeerd ook dat ze niet dood gaat, dus dat maakt die silent clock nog zinlozer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:44 schreef Mikkie het volgende:
Ik vond de silent clock ook wel wat overdreven. Renee is nou ook weer niet zo belangrijk geweest tot nu toe. Wel mooi, dat bewuste schampschot. En het voordeel van het plastic is dat er wat lucht onder kan blijven hangen, zodat madam toch nog even kan blijven ademen.Alleen the horror om nu weer te moeten wachten
.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:05 schreef Myers het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Jack het gaat goedmaken met Renee, ik vind dit gewoon geen manier om met een dame als Renee Walker om te gaan. Nu is ze zeker ook doof aan dat ene oor. Had eigenlijk wat meer inzet van Jack verwacht om haar dat allemaal te besparen.
Uhuh.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gegarandeerd ook dat ze niet dood gaat, dus dat maakt die silent clock nog zinlozer.
Mua ik vind het niet zinloos, het is niet alsof de silent clock alleen bedoeld is voor characters die sterven. Het was een onprettig einde en ze willen je met die silent clock nog even in dat onprettige gevoel laten hangen. Vond het wel passend.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gegarandeerd ook dat ze niet dood gaat, dus dat maakt die silent clock nog zinlozer.
Neequote:Op woensdag 21 januari 2009 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Ik neem tenminste aan dat je het ook als grapje bedoelde
Een silent clock was de afgelopen seizoenen wel een fenomeen, dat alleen gepaard ging met de dood van een main character. En niet voor een 'standaard' onprettige situatie. Een slient clock hoort bij een:quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:11 schreef Myers het volgende:
[..]
Mua ik vind het niet zinloos, het is niet alsof de silent clock alleen bedoeld is voor characters die sterven. Het was een onprettig einde en ze willen je met die silent clock nog even in dat onprettige gevoel laten hangen. Vond het wel passend.
Hou nou eens op over die damn klokquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:56 schreef drGoeroe het volgende:
Goede episode, bouwt mooi op en een spannend einde. Al gebruiken ze de silent clock nu wel erg vaak de laatste tijd, maar het geeft wel een mooi effect, dat geadem tijdens de stilte.
Dit is weer 24, geen grote explosies of zinloze verhaallijnen, gewoon spanning, realtime actie, goed gebruik van de klok
Gelukkig kennen ze geen bureaucratie in de VS, iemand niet goed ondervragen en binnen 15 minuten is er een officiele aanklacht ingediend, ontvangen, verwerkt en zijn er 2 personen naar toe gestuurd die helemaal op de hoogte zijn van de situatie.
Benieuwd naar volgende weekHet is moeilijk om geen promo's te kijken, maar ik ga het volhouden, bevalt nu prima! Zag niets aankomen
Behalve dan dat ze niet dood zou gaan, want ik heb haar in een pre-season trailer al zovaak gezien.
Nergens last vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
Toffe aflevering
Er zit op het beeld van de 720p rip wel een irritante waas. Hopelijk wordt die nog gerepacked ofzo. Maar volgens mij lag het aan het bronsignaal
Als de klok er was, kon je haar niet zacht horen ademen....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:44 schreef Mikkie het volgende:
Ik vond de silent clock ook wel wat overdreven. Renee is nou ook weer niet zo belangrijk geweest tot nu toe. Wel mooi, dat bewuste schampschot. En het voordeel van het plastic is dat er wat lucht onder kan blijven hangen, zodat madam toch nog even kan blijven ademen.Alleen the horror om nu weer te moeten wachten
.
Het kan net zo goed een Ryan Chappelle-actie zijn...quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:36 schreef Cootz het volgende:
[..]
Een silent clock was de afgelopen seizoenen wel een fenomeen, dat alleen gepaard ging met de dood van een main character. En niet voor een 'standaard' onprettige situatie. Een slient clock hoort bij een:-
- WTF! - Oh wat erg! - Hij is dood! En dit is gewoon een standaard 24-plotwending. Tony en Jack weten het wel zo te regelen dat Renee heus niet dood gaat, deze manier om te sterven is veel te lame voor zo'n tof character. Dat ligt er vrij dik bovenop. Dusse: zuinig doen met die silent clock!
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:36 schreef Cootz het volgende:
[..]
Een silent clock was de afgelopen seizoenen wel een fenomeen, dat alleen gepaard ging met de dood van een main character. En niet voor een 'standaard' onprettige situatie. Een slient clock hoort bij een:-
- WTF! - Oh wat erg! - Hij is dood! En dit is gewoon een standaard 24-plotwending. Tony en Jack weten het wel zo te regelen dat Renee heus niet dood gaat, deze manier om te sterven is veel te lame voor zo'n tof character. Dat ligt er vrij dik bovenop. Dusse: zuinig doen met die silent clock!
Hij heeft nu al 2 keer haar leven gered, dus ach.....quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:14 schreef Myers het volgende:
[..]
NeeIk vind Renee nu al het leukste vrouwelijke personage ooit van 24, en om d'r zo toegetakelt te zien worden is niet leuk.
Bovendien moet Jack haar natuurlijk wel regelen dit seizoen, maar na zijn actie van gisteren is dat misschien niet meer mogelijk.
Zeker weten ja. Ik vind haar ook eigenlijk een beetje doorsnee. Wel een leuke rol, dat zeker!quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:29 schreef northernlight81 het volgende:
Verder vind ik de reacties hier tov Renee een beetje overdreven, heb wel mooiere vrouwen gezien in 24.
Eens, maar hier in dit topic schijnen dus velen haar wél een über lekker wijf te vinden. Daar ging het over.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:01 schreef Dos37 het volgende:
Ze hebben gewoon geen über lekker wijf gecast dat leidt alleen maar af. Dus goed bezig netzo als die analist.
Ik vind haar character echt verschrikkelijk. Ook totaal niet geloofwaardig en uber hypocriet. Wel iemand martelen en dan gaan huilen over Jack zijn ommezwaai.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:34 schreef feelsgoodman het volgende:
Het is een knap meisje, niet meer dan dat.
'24' is nog lang niet afgelopen, dus wie weet komt het nog.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:34 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ik vind haar character echt verschrikkelijk. Ook totaal niet geloofwaardig en uber hypocriet. Wel iemand martelen en dan gaan huilen over Jack zijn ommezwaai.
Hier een foto van 24 en daaronder een real life foto. Jammer genoeg hebben we in 24 niet mogen genieten van haar "andere" kwaliteiten, want ze heeft verder zo te zien een heel goed figuur.
Nee, dat doen ze in het begin even als lekkermakertje. Volgens mij doen ze alleen nog de laatste twee delen op 1 dag en soms halverwege nog wel eens een dubbele aflevering.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik dacht misschien weer meerdere afleveringen?
Tja.... waren ze maar altijd zo doortastend en snel.quote:Gelukkig kennen ze geen bureaucratie in de VS, iemand niet goed ondervragen en binnen 15 minuten is er een officiele aanklacht ingediend, ontvangen, verwerkt en zijn er 2 personen naar toe gestuurd die helemaal op de hoogte zijn van de situatie.
Ze hebben een flinke lading kritiek over zich heen gehad. Vandaar denk ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:56 schreef Merkie het volgende:
Vind het opzich wel verfrissend dat ze eens niet doen alsof martelen de normaalste zaak van de wereld is.
Dat verklaart wel wat ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben een flinke lading kritiek over zich heen gehad. Vandaar denk ik
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:50 schreef planethugo het volgende:
zie op imdb dat ze ook in Bruce Almighty meespeelt als de legendarische Woman at Party. Ik wist dat ze me ergens bekend van voorkwam
Absoluut oscar nominatie waardigquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:50 schreef planethugo het volgende:
zie op imdb dat ze ook in Bruce Almighty meespeelt als de legendarische Woman at Party. Ik wist dat ze me ergens bekend van voorkwam
Ken je die niet ? Cultuurbarbaarquote:
LOL cultuurbarbaar zijn als ik Bruce Almighty niet heb gezienquote:
Ja, dat gaat inderdaad wel heel erg verquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
LOL cultuurbarbaar zijn als ik Bruce Almighty niet heb gezien!
Het is wel een van de grappigere scenes uit de film met Woman at Party. Dat is ook de naam van haar character trouwens. Is nog behoorlijk in het nieuws geweest ook! Veel lovende woorden over haar boshout.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:00 schreef Mirel het volgende:
Ik eis een youtube filmpje want ik wil het weten. En anders ga ik de film downloaden want ik ben te nieuwsgierig
Ik ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:00 schreef Mirel het volgende:
Ik eis een youtube filmpje want ik wil het weten. En anders ga ik de film downloaden want ik ben te nieuwsgierig
Nieuws ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is wel een van de grappigere scenes uit de film met Woman at Party. Dat is ook de naam van haar character trouwens. Is nog behoorlijk in het nieuws geweest ook! Veel lovende woorden over haar boshout.
Heeft er niet nog iemand een photoshop printscreen van een van de lovende nieuws artikelen?
Nou, vond juist in laatste aflevering dat vanaf t punt dat die FBI dude zegt dat ie weer contact moet opnemen met die bewaker van Motobo tot t moment dat daadwerkelijk ze telefoon overgaat als ie bijna wordt afgeknald veels te lang.. Beetje slordig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:51 schreef golfer het volgende:
Tja.... waren ze maar altijd zo doortastend en snel.
heb helaas geen printscreen maar vind t wel beetje raar van Mirel dat ie de film wel gezien heeft maar die scene zich niet meer kan herinneren. Zonder haar rol was die film nooit echt een succes geworden. Volgens mij was ze nog genominneerd voor een MTV Award voor die rolquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is wel een van de grappigere scenes uit de film met Woman at Party. Dat is ook de naam van haar character trouwens. Is nog behoorlijk in het nieuws geweest ook! Veel lovende woorden over haar boshout.
Heeft er niet nog iemand een photoshop printscreen van een van de lovende nieuws artikelen?
Emerson heet die, Henderson was weer iemand andersquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:45 schreef VoreG het volgende:
Goede ep. Al denk ik wel dat Henderson (zo heet die Brit toch?) wel doorheeft dat Jack niet betrouwbaar is. Je ziet Jack namelijk telkens aarzelen en het is niet voor niets dat hij juist Jack de opdracht geeft om Rene dood te schieten en daarna ook nog te begraven.
De VS zijn nog nooit gezwicht voor terrorisme (bij mijn weten danquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:24 schreef Fyodor het volgende:
TVP maar weer
Leuke ep vond ik het!
Maar wat ik wel een beetje tenenkrommend vond dat is de beslissing van de president om door te gaan met die invasie. Dan maar kiezen voor slachtoffers op eigen bodem is gewoon niet-Amerikaans....
Prison break
Ja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:13 schreef Jasza het volgende:
Gruwelijk tot nu toe, heb er 4 gezien, hoeveel zijn er al?
5 toch?
Het is ook het '24' topic. Maak een Bruce Almighty topic aan ofzo. Al dat gezever over dat wijf..quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:48 schreef Mirel het volgende:
Ok ik download die kut Bruce Almighty wel want niemand wilt het vertellen.
Klopt, Henderson was een oud CTU baas die in seizoen 4 een bad guy was.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:48 schreef drGoeroe het volgende:
Emerson heet die, Henderson was weer iemand anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |