abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 januari 2009 @ 18:58:20 #226
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65218142
Het schema van vandaag helemaal afgewerkt

-koken
-afstoffen
-auto opruimen
-wassen en wasophangen (stiekem gisteren al gedaan)

Het stoffen en auto opruimen heb ik tijdens het koken gedaan. Ik zit nu dus lekker te eten en ben de rest van de avond vrij
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  maandag 19 januari 2009 @ 19:42:12 #227
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65219791
Mijn is trouwens nog even in zwart-wit tot ik bij een kleurenprinter in de buurt kom
(ik durfte vandaag niet zo goed op mijn werk, de kleurenprinter staat op een andere afdeling, en dan moest ik op printen drukken en dan nog helemaal er heel lopen met het risico dat ondertussen iemand al verbaasd met dat schema in zijn handen stond, dat risico wilde ik niet lopen )

Ik mijn schema ook even geupload, ik heb flink in het schema van greys gesneden, ik doe dingen veel minder vaak, zo blijft het tenminste haalbaar voor mij. (niet haalbare planningen zijn zo demotiverend)

Ik zie alleen dat ik bij oudpapier nog even 1e dinsdag van de maand moet zetten.
pi_65220102
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:37 schreef Greys het volgende:
En het mooie is, er komt waarschijnlijk allemaal weer geen reet van terecht.
Het zou al heel wat zijn als het tot printen komt
pi_65221360
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:37 schreef Greys het volgende:

[..]

En het mooie is, er komt waarschijnlijk allemaal weer geen reet van terecht.
Gotta love us!
Maar het is wel een goed excuus om leuke koelkastmagneetjes te kopen.
Bij de Blokker hebben ze heel leuke! Zebra's en koeien met wiebelpoten, pumps met veertjes en glitterdingetjes in schattige kleurtjes en miniraspjes en -pizzasnijders.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65221834
En soms heb je gewoon een rommelig hoofd en is opruimen moeilijk. Dat heb ik ook en dan denk ik gewoon: Ik heb toch maar fijn dat laatje opgeruimd! Babysteps idd.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 19 januari 2009 @ 21:07:07 #231
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65223455
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

waarom een looser?
Lekker onderbouwende post!

Ik vind het bizar om te lezen dat er mensen zijn die blijven hangen op de bank terwijl ze aan de bak moeten.
Ik kan pas lekker ontspannen als ik weet dat mijn zaken geregeld zijn..
Nou ik werk 5 dagen per week en na het werk kook ik, was ik af, hang of vouw ik was, stof af, swiffer mijn vloer misschien nog, maar ga echt niet 2x in de week stofzuigen en 1x dweilen en volgensmij jij ook niet! Ik regel mijn zaakjes ook voordat ik ga relaxen en kan ook niet ontspannen als er nog rotzooi op me ligt te wachten maar dweilen en zuigen dat zie je mij echt niet zo vaak doen hoor!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_65227315
wat stom dat veel van die mannen van jullie niks uitvoeren! Dat laat je je toch niet zomaar gebeuren! Ik ben trouwens zelf een flinke kerel die het sneu vind als me vriendinnetje het allemaal alleen moet doen. Moest vroeger toen ik klein was ook alles al zelf doen en helpen. Ik heb ook een opruimtik ontwikkeld omdat mijn slaapkamer nooit al te groot was/is.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 22:59:20 #233
163650 Greys
pi_65228596
quote:
Op maandag 19 januari 2009 18:58 schreef maok het volgende:
Het schema van vandaag helemaal afgewerkt

-koken
-afstoffen
-auto opruimen
-wassen en wasophangen (stiekem gisteren al gedaan)

Het stoffen en auto opruimen heb ik tijdens het koken gedaan. Ik zit nu dus lekker te eten en ben de rest van de avond vrij
Wat goed!!!!!!!! Ik ben trots op je!
Wat zal jij tevreden op de bank hebben gezeten verder vanavond!
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het zou al heel wat zijn als het tot printen komt
!
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:17 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Maar het is wel een goed excuus om leuke koelkastmagneetjes te kopen.
Bij de Blokker hebben ze heel leuke! Zebra's en koeien met wiebelpoten, pumps met veertjes en glitterdingetjes in schattige kleurtjes en miniraspjes en -pizzasnijders.
Oh leuk! En dan ook nog even langs de Action voor wondersponsjes, Blue Meuk (Miracle? Magic?) schoonmaakspul en van die doekjes waarvan ik potdomme de naam kwijt ben, die dingen die in één keer alles droog maken! MICROVEZEL! Ja, die!

Wil je daarover enthousiast raken lieve dames en heren, dan hebben we daarvoor een speciaal Wondersponsjes topic in LIF op Fok!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65228840
Tvp, de staat van mijn huis is erg afhankelijk van dingen zoals tentamens en feestjes, dus een beetje regelmaat zou wel mooi zijn.
Klussen deel 1 en 2
  maandag 19 januari 2009 @ 23:11:35 #235
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65229106
Ik ben vanuit mijn werk ook nog even langs de Action gefietst voor wat missende schoonmaakspullen.
Ik heb zowaar ook nog met die wondersponsjes in mijn handen gestaan maar niet gekocht. Ik heb wel vochtige huishouddoekjes gehaald die ik ter vervanging van vaatdoekjes heb gekocht (deed ik eerder ook altijd zo maar ze waren al een tijdje op), veel hyghienischer dan die vieze doekjes die je vaker gebruikt. en ook nog een ding om te vloer mee te dweilen en een soort plumeutje dat veel handiger werkt dan stofdoekjes. (direct vandaag al gebruikt)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 23:13:02 #236
163650 Greys
pi_65229163
Lekker bezig maok!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 januari 2009 @ 23:18:48 #237
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65229403
Enige nadeel dat ik ook nog een heleboel troep heb gekocht die ik nu ook ergens moet opruimen
pi_65229514
Die vaatdoekjes zijn net zo onhiegienisch
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 januari 2009 @ 23:34:52 #239
163650 Greys
pi_65230050
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef krakkemieke het volgende:
Die vaatdoekjes zijn net zo onhiegienisch
Want?
Beetje onderbouwen, kom op!
Die wegwerpdoekjes gooi je toch na één keer weg? Wat is daar onhygiënisch aan dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65230659
Wat is er onhygienisch aan die weggooidoekjes? Ik gooi ze na een keer gebruik weg. Lijkt mij heel hygienisch? Sinds Flylady ben ik dol op die doekjes, ze zijn zo handig! Mijn moeder gebruikt ze nu ook omdat ze vond dat mijn keuken er zo geweldig schoon uitzag

Ik ben nog bezig met het Peggy schema! En daarna maak ik gelijk een jaarplanner (zodat we kunnen zien wie de buitenleiding heeft gechecked en niet nogmaals knapt ) en een trouwplanner (what to do en wanneer).
Het delegeren gaat ook prima. Mijn vriend heeft zomaar de koelvloeistof bijgevuld van de auto. Naja, nadat het hem opviel dat er een fles koelvloeistoef in de auto rondrolde. Dat was mijn stille hint
pi_65234293
ik gebruik de oude hydrofiele luiers van mijn oudste. die wegwerp schoonmaakdoekjes van de lidl om van alles snel tussendoor schoon te maken.
de universele vaatdoekjes van de lidl om af te stoffen. dweil en emmer van leifheit.
2 keer in de week allezooi op 95 graden en het is weer schoon

welk schoonmaakmiddel gebruiken jullie?

nog een tip de glasreiniger van de lidl is helemaal top. even de ruit van de oven of de tv grondig doen of het kastje van de tv. erop spuiten even wachten en vegen en het blinkt. mijn moeder dacht ook die haalt ook alle zooi binnen. toen ze het gebruikte is ze naar de lidl gereden en er meteen een zooi gehaald
mama van 3 kids!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:05:30 #242
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_65235068
Ik gebruik eigenlijk gewoon allesreiniger (voor alle sopjes), schuurmiddel (voor aanrecht, gasstel, wastafel en toiletpot rand), wc reiniger (voor binnenkant wc pot) en glasex (voor spiegels, ovendeurtje en snel ramen schoon van binnen), behalve de laatste alles van de Lidl, maar die laatste kan ik dus ook wel van de lidl kopen.
pi_65235635
ik gebruik ook allesreiniger(meister propper uit duitsland) maar op de een of ander manier denk ik dat het dan niet bacterievrij/schoon word
voor de wc gebruik ik de bleek van de lidl.
verder de onvetter van wibra
mama van 3 kids!
pi_65235788
Ik ben dól op wegwerpdoekjes. Ik heb ze in de gewone variant, de badkamervariant en de meubelvariant. Vooral de sanitair variant is heel handig, ze liggen in de wc en wat ik dus doe is:
- scheut wc reiniger in de pot en even rondschrobben met de wc-borstel
- sainitair doekje over klinken, kranen, drukknop en deksel
- nieuw doekje voor bril en pot
- doekjes na gebruik gewoon in de plee smijten
- doorspoelen

Klaar!

Waar ik altijd last mee heb is stof. Heeft iemand een goeie tip? Ik wacht er te lang mee (namelijk tot ik het zie) en dan probeer ik het met een vochtig doekje maar dan krijg je zo dat je het vuil zeg maar voor je uit schuift en dat het niet goed in het doekje wil gaan zitten of allemaal strepen (stof hebben we vooral in het tv meubel, met 30 kleine hoekjes tussen apparaten en dus veel apparaten die stof aantrekken).
pi_65235861
Wergwerpdoekjes moet je absoluut niet in de wc gooien Dipkip! Die dingen lossen namelijk niet op en op die manier veroorzaak je verstoppingen.

Voor stof kun je het handigste een swiffer duster gebruiken. Dan neemt het stof op namelijk.
pi_65236190
ow nee die swiffer duster vreselijk ding. ik heb hem gelijk aan mijn moeder gegeven.
ik doe het altijd met een nat doekje. maar ik doe het elke ochtend. het huis waar wij in wonen is echt heel stoffig.
mama van 3 kids!
pi_65236191
Geweldig topic!

Ik neem mij ook vaak voor om meer/beter/georganiseerder het huishouden te doen, maar het komt er vaak niet van. (geen zin).

Greys ik ben erg benieuwd naar je schema, dus ik pm je even!
pi_65236348
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 09:49 schreef Liejannuh het volgende:
Wergwerpdoekjes moet je absoluut niet in de wc gooien Dipkip! Die dingen lossen namelijk niet op en op die manier veroorzaak je verstoppingen.
Op die van mij staat dat ze er geschikt voor zijn
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 januari 2009 @ 10:31:17 #249
163650 Greys
pi_65236834
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:03 schreef Lollifant het volgende:
Geweldig topic!

Ik neem mij ook vaak voor om meer/beter/georganiseerder het huishouden te doen, maar het komt er vaak niet van. (geen zin).

Greys ik ben erg benieuwd naar je schema, dus ik pm je even!
KLIK, hier staat ie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65237696
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:09 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Op die van mij staat dat ze er geschikt voor zijn
Ik kan het me niet voorstellen! Om eerlijk te zijn. Welk merk is het? Is het volledig biologisch afbreekbaar?

Schoonmaakdoekjes zijn samen met tampons, maandverband, inlegkruisjes en weet ik wat mensen nog meer in de wc gooien, de grootste veroorzaker van verstoppingen in de riolering of in de pompen van de waterleidingbedrijven.

Oplossing: doekjes niet in het toilet gooien, maar in een afvalbakje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')