Het zou al heel wat zijn als het tot printen komtquote:Op maandag 19 januari 2009 15:37 schreef Greys het volgende:
En het mooie is, er komt waarschijnlijk allemaal weer geen reet van terecht.
Maar het is wel een goed excuus om leuke koelkastmagneetjes te kopen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
En het mooie is, er komt waarschijnlijk allemaal weer geen reet van terecht.
Gotta love us!
Nou ik werk 5 dagen per week en na het werk kook ik, was ik af, hang of vouw ik was, stof af, swiffer mijn vloer misschien nog, maar ga echt niet 2x in de week stofzuigen en 1x dweilen en volgensmij jij ook niet! Ik regel mijn zaakjes ook voordat ik ga relaxen en kan ook niet ontspannen als er nog rotzooi op me ligt te wachten maar dweilen en zuigen dat zie je mij echt niet zo vaak doen hoor!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
waarom een looser?
Lekker onderbouwende post!
Ik vind het bizar om te lezen dat er mensen zijn die blijven hangen op de bank terwijl ze aan de bak moeten.
Ik kan pas lekker ontspannen als ik weet dat mijn zaken geregeld zijn..
Wat goed!!!!!!!! Ik ben trots op je!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:58 schreef maok het volgende:
Het schema van vandaag helemaal afgewerkt![]()
-koken
-afstoffen
-auto opruimen
-wassen en wasophangen (stiekem gisteren al gedaan)
Het stoffen en auto opruimen heb ik tijdens het koken gedaan. Ik zit nu dus lekker te eten en ben de rest van de avond vrij
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het zou al heel wat zijn als het tot printen komt
Oh leuk! En dan ook nog even langs de Action voor wondersponsjes, Blue Meuk (Miracle? Magic?) schoonmaakspul en van die doekjes waarvan ik potdomme de naam kwijt ben, die dingen die in één keer alles droog maken! MICROVEZEL! Ja, die!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar het is wel een goed excuus om leuke koelkastmagneetjes te kopen.![]()
Bij de Blokker hebben ze heel leuke! Zebra's en koeien met wiebelpoten, pumps met veertjes en glitterdingetjes in schattige kleurtjes en miniraspjes en -pizzasnijders.
Want?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef krakkemieke het volgende:
Die vaatdoekjes zijn net zo onhiegienisch
Op die van mij staat dat ze er geschikt voor zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:49 schreef Liejannuh het volgende:
Wergwerpdoekjes moet je absoluut niet in de wc gooien Dipkip! Die dingen lossen namelijk niet op en op die manier veroorzaak je verstoppingen.
KLIK, hier staat ie!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:03 schreef Lollifant het volgende:
Geweldig topic!
Ik neem mij ook vaak voor om meer/beter/georganiseerder het huishouden te doen, maar het komt er vaak niet van. (geen zin).
Greys ik ben erg benieuwd naar je schema, dus ik pm je even!
Ik kan het me niet voorstellen! Om eerlijk te zijn. Welk merk is het? Is het volledig biologisch afbreekbaar?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Op die van mij staat dat ze er geschikt voor zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |