Pics als bewijs!quote:
quote:
quote:
Zoals Hayden?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt dit een vast ritueel.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het echt een hele lelijke foto.
Rare plek voor zo'n ding zeg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vagina in je voorhoofd denk ik.
Eens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het echt een hele lelijke foto.
Noemde je dit al rellen? Aandoenlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef De_Ananas het volgende:
Komop Bt, IQM en Fas, ga verder met rellen
Kun je zooeen voorhoofd neuken en dan tegelijkertijd aan je ballen gelikt wordenquote:
Nee, ben op Hayden uitgekeken. Hayden is zo 2008.quote:
Dat is logischer dan tussen je benen. Als je een beetje een flexibele tong hebt kan je jezelf beffen.quote:
Ey piemel, ik ben de koning van de rellen dus je hoeft niet zo bijdehand te doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Noemde je dit al rellen? Aandoenlijk.
Neptieten, hè.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sorry hoorkijk er nou eens goed naar. Die borsten tov de buik enzovoorts.
Alleen die ranzige vislucht de hele tijd he...quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is logischer dan tussen je benen. Als je een beetje een flexibele tong hebt kan je jezelf beffen.
Tevens hoef je dan ook niet eerst je broek uit te doen.
Kittengate? Dankzij mij. Echt relkoningen hebben een permban gehad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey piemel, ik ben de koning van de rellen dus je hoeft niet zo bijdehand te doen
Dat niet eens, maar ze zijn (op deze foto) veeel te breed voor haar lichaam ofzoquote:
Omdat FOK! kwalitatief weinig te bieden heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:54 schreef Silentalarm het volgende:
waarom heeft fok geen tv zender?
Bwoh, ik vind het primaquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sorry hoorkijk er nou eens goed naar. Die borsten tov de buik enzovoorts.
Ja leukquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:54 schreef Silentalarm het volgende:
waarom heeft fok geen tv zender?
Ik snap je punt, maar dat komt volgens dus door de neptieten. Ze zijn er (verhoudingsgewijs) niet 'goed opgezet'.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat niet eens, maar ze zijn (op deze foto) veeel te breed voor haar lichaam ofzoik kan het niet echt uitleggen maar er is iets mis mee.
[ afbeelding ]
GeenStijl heeft wel veel boeiends te melden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat FOK! kwalitatief weinig te bieden heeft.
Remember KLODOLS, het onstaan van deze SC?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Kittengate? Dankzij mij. Echt relkoningen hebben een permban gehad.
GS heeft de laatste jaren meer te melden gehad dan FOK!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GeenStijl heeft veel boeiends te melden. Die Prem is overigens al net zo'n janksmoel dus die zal zich daar wel thuis voelen.
Inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GeenStijl heeft wel veel boeiends te melden.Die Prem is overigens al net zo'n janksmoel dus die zal zich daar wel thuis voelen.
Weet je wat daar aan voorafging? ODOLS, in ONZ. En wie was daarbij?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Remember KLODOLS, het onstaan van deze SC?
Hmhm, dat zou het kunnen zijn ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar dat komt volgens dus door de neptieten. Ze zijn er (verhoudingsgewijs) niet 'goed opgezet'.
We zouden elke dag sexcetera kunnen doen met BT.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat FOK! kwalitatief weinig te bieden heeft.
Quequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Remember KLODOLS, het onstaan van deze SC?
Wauwquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
We zouden elke dag sexcetera kunnen doen met BT.
IQM met een degelijk wetenschappelijk programma.
Ananas geeft kookcursus: hoe om te gaan met de frituurpan
Ik kom vertellen over goede muziek
Fas maakt een programma over homosexualiteit
Geen kwaliteit?
Nee er zat gewoon een punt van waarheid in.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en jij stond ook weer even in de belangstelling.
GS vind ik alles behalve professioneel, zeker met hun kinderlijke gedrag. Niet dat ik op een FOK! zender zit te wachten ofzo. Maar goed, Nederlandse TV is sowieso bagger.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef IQM het volgende:
[..]
GS heeft de laatste jaren meer te melden gehad dan FOK!
FOK! is leuk, gezellig, tijdverdrijf, maar alles behalve professioneel.
Ik doe wel een talkshow. IQM-style.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
We zouden elke dag sexcetera kunnen doen met BT.
IQM met een degelijk wetenschappelijk programma.
Ananas geeft kookcursus: hoe om te gaan met de frituurpan
Ik kom vertellen over goede muziek
Fas maakt een programma over homosexualiteit
Geen kwaliteit?
Interessante docu's over geneeskunde, Pink Floyd, psychologie en filosofiequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:59 schreef Silentalarm het volgende:
Florian die zorgt voor het nachtprogramma.
Nee, Noorsbloed, die gaat sprookjes vertellen en inzamelacties houden....quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:59 schreef Silentalarm het volgende:
Florian die zorgt voor het nachtprogramma.
RUZIE RUZIEquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en jij stond ook weer even in de belangstelling.
Dat valt te betwijfelen, maar je bracht het in ieder geval verkeerd. Had ons dan nagedaan in plaats van totale poep te praten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee er zat gewoon een punt van waarheid in.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Interessante docu's over geneeskunde, Pink Floyd, psychologie en filosofie
hehequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, Noorsbloed, die gaat sprookjes vertellen.
Neen, NB doet Mega Mirre. Een programma over een superheldin met geheime comakrachtenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, Noorsbloed, die gaat sprookjes vertellen.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen problemen met je kritiek. Maar om nou zelf nutteloze posts te gaan spammen om ons zogenaamd iets duidelijk te maken is een nogal kinderachtige aanpak.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee er zat gewoon een punt van waarheid in.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen, NB doet Mega Mirre. Een programma over een superheldin met geheime comakrachten
Je haalt kinderlijk gedrag vertonen en professioneel te werk gaan door elkaar. Ik ben geen fan van ze (en in die zin ben ik het met jouw "kinderlijk gedrag" eens), maar je kan moeilijk ontkennen dat ze professioneel zijn. Het is potdikkie in 4 jaar een populair mediabedrijf geworden met een stevige merknaam. FOK! is al tien jaar bezig en nog steeds kent de gevestigde orde ze nauwelijks (los van de vraag of dat wel de intentie is van FOK!)quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GS vind ik alles behalve professioneel, zeker met hun kinderlijke gedrag. Niet dat ik op een FOK! zender zit te wachten ofzo. Maar goed, Nederlandse TV is sowieso bagger.
KLODOLS: KLB opzoek naar een nieuwe mod (verkiezing) #1quote:
Ach dat was 't niet alleen, had even zin om te spammen, daar is dit topic ook voor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen problemen met je kritiek. Maar om nou zelf nutteloze posts te gaan spammen om ons zogenaamd iets duidelijk te maken is een nogal kinderachtige aanpak.
Als jij het normaal kunt formuleren wil ik er best op in gaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach dat was 't niet alleen, had even zin om te spammen, daar is dit topic ook voor.
Waarom ga je niet in op de kritiek?
Wormvormig aanhangsel in je broek, ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:04 schreef De_Ananas het volgende:
IQM IS EEN APPENDIX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En hoe hebben ze die populariteit weten te krijgen? Precies, door anderen belachelijk te maken, te provoceren, constant media aandacht te zoeken en op alles lopen te janken wat niet in hun straatje past.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Je haalt kinderlijk gedrag vertonen en professioneel te werk gaan door elkaar. Ik ben geen fan van ze (en in die zin ben ik het met jouw "kinderlijk gedrag" eens), maar je kan moeilijk ontkennen dat ze professioneel zijn. Het is potdikkie in 4 jaar een populair mediabedrijf geworden met een stevige merknaam.
Ik praat niet tegen aanhangselsquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Wormvormig aanhangsel in je broek, ja.
Doe het wel op FOK! dan en niet via MSN, de users hebben recht om mee te lezenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als jij het normaal kunt formuleren wil ik er best op in gaan.
Al heb ik eerlijk gezegd wel wat beters te doen.
Rot op met die knipoogsmileyquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als jij het normaal kunt formuleren wil ik er best op in gaan.
Al heb ik eerlijk gezegd wel wat beters te doen.
Jep Ananas is het fundament, ik heb onderhandeldquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
KLODOLS: KLB opzoek naar een nieuwe mod (verkiezing) #1
En d'r staat ergens een post van mij in FB dat er een KLB SC moet komen, alleen te lui om te zoeken
FU. Fas als je nog wat hebt doe het maar op msn, stelletje sensatiezoekers hier..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doe het wel op FOK! dan en niet via MSN, de users hebben recht om mee te lezen
Wij zijn de Don & Ad van KLBquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jep Ananas is het fundament, ik heb onderhandeld![]()
Teamwork. Props.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
FU. Fas als je nog wat hebt doe het maar op msn, stelletje sensatiezoekers hier..
Dan nog, Bobby. Je moet verder kijken. Ik heb nog steeds geen weerlegging gekregen, waarom jij ze niet professioneel vindt. Dat zijn ze in mijn ogen juist wel. Ze pakken dingen hartstikke slim aan. Onder andere marketingtechnisch. Ze hebben een veel professionelere, doch jongere(!) tv-afdeling dan FOK! met SunChaser (quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En hoe hebben ze die populariteit weten te krijgen? Precies, door anderen belachelijk te maken, te provoceren, constant media aandacht te zoeken en op alles lopen te janken wat niet in hun straatje past.
Sorry, maar ik vind ze net zo professioneel als Bert en Ernie. Die zijn ook bekend, maar inhoudelijk gaat het nergens over.
'Redelijk normaal' is niet goed genoeg voor me.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Rot op met die knipoogsmiley.
Ik heb het redelijk normaal geformuleerd.
Zie je wel, FOK! kan zo een tweede SBS beginnen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
FU. Fas als je nog wat hebt doe het maar op msn, stelletje sensatiezoekers hier..
Maar moet je trots zijn dat de Telegraaf je wilt hebben?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan nog, Bobby. Je moet verder kijken. Ik heb nog steeds geen weerlegging gekregen, waarom jij ze niet professioneel vindt. Dat zijn ze in mijn ogen juist wel. Ze pakken dingen hartstikke slim aan. Onder andere marketingtechnisch. Ze hebben een veel professionelere, doch jongere(!) tv-afdeling dan FOK! met SunChaser (). Ze hebben zichzelf dusdanig geprofessionaliseerd dat een groot mediabedrijf (Telegraaf) geïnteresseerd in ze raakte.
Of dat wat ze doen leuk en goed is, is een geheel andere vraag. Eentje waarbij ik hetzelfde antwoord als jij moet geven. Maar dat staat los van hun professionaliteit.
Bottom line: GS heeft het slim aangepakt, maar ik ben geen fan van ze of van hun handelswijzen.
Ik zie je nu enkel op 'gevoel' reageren, maar het is toch niet onmogelijk om iets positiefs (zoals de professionaliteit in dit geval) te zien in iets wat je tegenstaat?
Limburg/Broabant.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wij zijn de Don & Ad van KLB
Wanneer komt er nou een Limburg meet?
Zolang GS er zelf niet wakker van ligt... Ze hebben het zo onderhandeld dat ze bakken met geld krijgen, en nog steeds de Telegraaf de vinketering mogen volschelden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar moet je trots zijn dat de Telegraaf je wilt hebben?
NEE!
En of er weer een hoerentopic van Forza- is, of Rickokun nog gefapt heeft en of Chriz2k nog drugs heeft gebruikt. Herald die je live kan volgen in de trein, een live teller van het aantal bier en chickies dat Jos gescoort heeft enzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie je wel, FOK! kan zo een tweede SBS beginnen.
En dan zo'n scrollende CNN balk met alle live ban-meldingen.
Natuurlijk is het kinderachtig, maar wel succesvol. Er zijn duizenden laagopgeleide tieners in NL die GS helemaal fantastisch vinden. Daar spelen ze op een handige manier op in. In een zeer korte tijd zijn ze heel erg groot geworden, ongeacht de manier waarop ze het bereikt hebben. Ik geloof niet dat de organisatie zelf ook zo kinderachtig is, ze weten gewoon wat onder de jeugd speelt. Juist door de kinderlijke benadering die GS gebruikt, is het zo populair. Als die Rutger opeens interessante docu's ging maken over de kredietcrisis en Israël, is het voor de doelgroep lang niet zo interessant meer. Ze richten specifiek op hun doelgroep. Veel mensen vinden het walgelijk, maar heel veel mensen ook niet. Ze hebben niet voor niets iets van 18.000 leden geworven in één week. Dat is niet niksquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En hoe hebben ze die populariteit weten te krijgen? Precies, door anderen belachelijk te maken, te provoceren, constant media aandacht te zoeken en op alles lopen te janken wat niet in hun straatje past.
Sorry, maar ik vind ze net zo professioneel als Bert en Ernie. Die zijn ook bekend, maar inhoudelijk gaat het nergens over.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is het kinderachtig, maar wel succesvol. Er zijn duizenden laagopgeleide tieners in NL die GS helemaal fantastisch vinden. Daar spelen ze op een handige manier op in. In een zeer korte tijd zijn ze heel erg groot geworden, ongeacht de manier waarop ze het bereikt hebben. Ik geloof niet dat de organisatie zelf ook zo kinderachtig is, ze weten gewoon wat onder de jeugd speelt. Juist door de kinderlijke benadering die GS gebruikt, is het zo populair. Als die Rutger opeens interessante docu's ging maken over de kredietcrisis en Israël, is het voor de doelgroep lang zo interessant meer. Ze richten specifiek op hun doelgroep. Veel mensen vinden het walgelijk, maar heel veel mensen ook niet. Ze hebben niet voor niets iets van 18.000 leden geworven in één week. Dat is niet niks
Waar kan ik er een topic over openen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Limburg/Broabant.
Daar wonen de echte eckte helden.
True, Maikuuul is een eckte heldquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Limburg/Broabant.
Daar wonen de echte eckte helden.
Paris Hilton heeft het ook slim aangepakt. Ze kan eigenlijk niks maar ondertussen heeft ze een dikke bankrekening. Dat wil niet zeggen dat ik respect voor zulke mensen/bedrijven kan krijgen. Als je op zo'n manier je bekendheid moet krijgen en dat er dus ook blijkbaar van die achterlijke domme schapen in dit land rondlopen die geintresseerd zijn in zulke pulp maakt het gewoon nog triester.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan nog, Bobby. Je moet verder kijken. Ik heb nog steeds geen weerlegging gekregen, waarom jij ze niet professioneel vindt. Dat zijn ze in mijn ogen juist wel. Ze pakken dingen hartstikke slim aan. Onder andere marketingtechnisch. Ze hebben een veel professionelere, doch jongere(!) tv-afdeling dan FOK! met SunChaser (). Ze hebben zichzelf dusdanig geprofessionaliseerd dat een groot mediabedrijf (Telegraaf) geïnteresseerd in ze raakte.
Of dat wat ze doen leuk en goed is, is een geheel andere vraag. Eentje waarbij ik hetzelfde antwoord als jij moet geven. Maar dat staat los van hun professionaliteit.
Bottom line: GS heeft het slim aangepakt, maar ik ben geen fan van ze of van hun handelswijzen.
Ik zie je nu enkel op 'gevoel' reageren, maar het is toch niet onmogelijk om iets positiefs (zoals de professionaliteit in dit geval) te zien in iets wat je tegenstaat?
Het leven gaat niet alleen maar om geldquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Zolang GS er zelf niet wakker van ligt... Ze hebben het zo onderhandeld dat ze bakken met geld krijgen, en nog steeds de Telegraaf de vinketering mogen volschelden.
Telegraaf is inderdaad van hetzelfde lage niveau.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar moet je trots zijn dat de Telegraaf je wilt hebben?
NEE!
Ja, en één keer raden wat de meest verkochte krant van Nederland is. Juist, de Telegraafquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Telegraaf is inderdaad van hetzelfde lage niveau.
Hoezo zeugquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:15 schreef Florian_ het volgende:
Fas haal die viezige zeug nou eens uit je UI en plaats dat konijn terug. Ik erger me eraan
Dat klopt, maar dat je je gaat verlagen tot zo'n niveau om de grote massa te bereiken maakt je niet minder triest hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:16 schreef Florian_ het volgende:
Het is de groep mensen die het leuk vindt die triest is, niet de makers ervan.
Krantquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, en één keer raden wat de meest verkochte krant van Nederland is. Juist, de Telegraaf
Zegt ook veel over de lezers vind ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, en één keer raden wat de meest verkochte krant van Nederland is. Juist, de Telegraaf
Als ik bij ouders van vrienden ben en ik zie er een Telegraaf liggen dan ga ik altijd ff snel naar de wc en gebruik ik het als wc papier, daarna leg ik de Telegraaf terug.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zegt ook veel over de lezers vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |