Wij zijn de Don & Ad van KLBquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jep Ananas is het fundament, ik heb onderhandeld![]()
Teamwork. Props.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
FU. Fas als je nog wat hebt doe het maar op msn, stelletje sensatiezoekers hier..
Dan nog, Bobby. Je moet verder kijken. Ik heb nog steeds geen weerlegging gekregen, waarom jij ze niet professioneel vindt. Dat zijn ze in mijn ogen juist wel. Ze pakken dingen hartstikke slim aan. Onder andere marketingtechnisch. Ze hebben een veel professionelere, doch jongere(!) tv-afdeling dan FOK! met SunChaser (quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En hoe hebben ze die populariteit weten te krijgen? Precies, door anderen belachelijk te maken, te provoceren, constant media aandacht te zoeken en op alles lopen te janken wat niet in hun straatje past.
Sorry, maar ik vind ze net zo professioneel als Bert en Ernie. Die zijn ook bekend, maar inhoudelijk gaat het nergens over.
'Redelijk normaal' is niet goed genoeg voor me.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Rot op met die knipoogsmiley.
Ik heb het redelijk normaal geformuleerd.
Zie je wel, FOK! kan zo een tweede SBS beginnen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
FU. Fas als je nog wat hebt doe het maar op msn, stelletje sensatiezoekers hier..
Maar moet je trots zijn dat de Telegraaf je wilt hebben?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan nog, Bobby. Je moet verder kijken. Ik heb nog steeds geen weerlegging gekregen, waarom jij ze niet professioneel vindt. Dat zijn ze in mijn ogen juist wel. Ze pakken dingen hartstikke slim aan. Onder andere marketingtechnisch. Ze hebben een veel professionelere, doch jongere(!) tv-afdeling dan FOK! met SunChaser (). Ze hebben zichzelf dusdanig geprofessionaliseerd dat een groot mediabedrijf (Telegraaf) geïnteresseerd in ze raakte.
Of dat wat ze doen leuk en goed is, is een geheel andere vraag. Eentje waarbij ik hetzelfde antwoord als jij moet geven. Maar dat staat los van hun professionaliteit.
Bottom line: GS heeft het slim aangepakt, maar ik ben geen fan van ze of van hun handelswijzen.
Ik zie je nu enkel op 'gevoel' reageren, maar het is toch niet onmogelijk om iets positiefs (zoals de professionaliteit in dit geval) te zien in iets wat je tegenstaat?
Limburg/Broabant.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wij zijn de Don & Ad van KLB
Wanneer komt er nou een Limburg meet?
Zolang GS er zelf niet wakker van ligt... Ze hebben het zo onderhandeld dat ze bakken met geld krijgen, en nog steeds de Telegraaf de vinketering mogen volschelden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar moet je trots zijn dat de Telegraaf je wilt hebben?
NEE!
En of er weer een hoerentopic van Forza- is, of Rickokun nog gefapt heeft en of Chriz2k nog drugs heeft gebruikt. Herald die je live kan volgen in de trein, een live teller van het aantal bier en chickies dat Jos gescoort heeft enzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie je wel, FOK! kan zo een tweede SBS beginnen.
En dan zo'n scrollende CNN balk met alle live ban-meldingen.
Natuurlijk is het kinderachtig, maar wel succesvol. Er zijn duizenden laagopgeleide tieners in NL die GS helemaal fantastisch vinden. Daar spelen ze op een handige manier op in. In een zeer korte tijd zijn ze heel erg groot geworden, ongeacht de manier waarop ze het bereikt hebben. Ik geloof niet dat de organisatie zelf ook zo kinderachtig is, ze weten gewoon wat onder de jeugd speelt. Juist door de kinderlijke benadering die GS gebruikt, is het zo populair. Als die Rutger opeens interessante docu's ging maken over de kredietcrisis en Israël, is het voor de doelgroep lang niet zo interessant meer. Ze richten specifiek op hun doelgroep. Veel mensen vinden het walgelijk, maar heel veel mensen ook niet. Ze hebben niet voor niets iets van 18.000 leden geworven in één week. Dat is niet niksquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En hoe hebben ze die populariteit weten te krijgen? Precies, door anderen belachelijk te maken, te provoceren, constant media aandacht te zoeken en op alles lopen te janken wat niet in hun straatje past.
Sorry, maar ik vind ze net zo professioneel als Bert en Ernie. Die zijn ook bekend, maar inhoudelijk gaat het nergens over.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is het kinderachtig, maar wel succesvol. Er zijn duizenden laagopgeleide tieners in NL die GS helemaal fantastisch vinden. Daar spelen ze op een handige manier op in. In een zeer korte tijd zijn ze heel erg groot geworden, ongeacht de manier waarop ze het bereikt hebben. Ik geloof niet dat de organisatie zelf ook zo kinderachtig is, ze weten gewoon wat onder de jeugd speelt. Juist door de kinderlijke benadering die GS gebruikt, is het zo populair. Als die Rutger opeens interessante docu's ging maken over de kredietcrisis en Israël, is het voor de doelgroep lang zo interessant meer. Ze richten specifiek op hun doelgroep. Veel mensen vinden het walgelijk, maar heel veel mensen ook niet. Ze hebben niet voor niets iets van 18.000 leden geworven in één week. Dat is niet niks
Waar kan ik er een topic over openen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Limburg/Broabant.
Daar wonen de echte eckte helden.
True, Maikuuul is een eckte heldquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Limburg/Broabant.
Daar wonen de echte eckte helden.
Paris Hilton heeft het ook slim aangepakt. Ze kan eigenlijk niks maar ondertussen heeft ze een dikke bankrekening. Dat wil niet zeggen dat ik respect voor zulke mensen/bedrijven kan krijgen. Als je op zo'n manier je bekendheid moet krijgen en dat er dus ook blijkbaar van die achterlijke domme schapen in dit land rondlopen die geintresseerd zijn in zulke pulp maakt het gewoon nog triester.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan nog, Bobby. Je moet verder kijken. Ik heb nog steeds geen weerlegging gekregen, waarom jij ze niet professioneel vindt. Dat zijn ze in mijn ogen juist wel. Ze pakken dingen hartstikke slim aan. Onder andere marketingtechnisch. Ze hebben een veel professionelere, doch jongere(!) tv-afdeling dan FOK! met SunChaser (). Ze hebben zichzelf dusdanig geprofessionaliseerd dat een groot mediabedrijf (Telegraaf) geïnteresseerd in ze raakte.
Of dat wat ze doen leuk en goed is, is een geheel andere vraag. Eentje waarbij ik hetzelfde antwoord als jij moet geven. Maar dat staat los van hun professionaliteit.
Bottom line: GS heeft het slim aangepakt, maar ik ben geen fan van ze of van hun handelswijzen.
Ik zie je nu enkel op 'gevoel' reageren, maar het is toch niet onmogelijk om iets positiefs (zoals de professionaliteit in dit geval) te zien in iets wat je tegenstaat?
Het leven gaat niet alleen maar om geldquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Zolang GS er zelf niet wakker van ligt... Ze hebben het zo onderhandeld dat ze bakken met geld krijgen, en nog steeds de Telegraaf de vinketering mogen volschelden.
Telegraaf is inderdaad van hetzelfde lage niveau.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar moet je trots zijn dat de Telegraaf je wilt hebben?
NEE!
Ja, en één keer raden wat de meest verkochte krant van Nederland is. Juist, de Telegraafquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Telegraaf is inderdaad van hetzelfde lage niveau.
Hoezo zeugquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:15 schreef Florian_ het volgende:
Fas haal die viezige zeug nou eens uit je UI en plaats dat konijn terug. Ik erger me eraan
Dat klopt, maar dat je je gaat verlagen tot zo'n niveau om de grote massa te bereiken maakt je niet minder triest hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:16 schreef Florian_ het volgende:
Het is de groep mensen die het leuk vindt die triest is, niet de makers ervan.
Krantquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, en één keer raden wat de meest verkochte krant van Nederland is. Juist, de Telegraaf
Zegt ook veel over de lezers vind ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, en één keer raden wat de meest verkochte krant van Nederland is. Juist, de Telegraaf
Als ik bij ouders van vrienden ben en ik zie er een Telegraaf liggen dan ga ik altijd ff snel naar de wc en gebruik ik het als wc papier, daarna leg ik de Telegraaf terug.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zegt ook veel over de lezers vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |