Pics als bewijs!quote:
quote:
quote:
Zoals Hayden?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt dit een vast ritueel.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het echt een hele lelijke foto.
Rare plek voor zo'n ding zeg.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vagina in je voorhoofd denk ik.
Eens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het echt een hele lelijke foto.
Noemde je dit al rellen? Aandoenlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:51 schreef De_Ananas het volgende:
Komop Bt, IQM en Fas, ga verder met rellen
Kun je zooeen voorhoofd neuken en dan tegelijkertijd aan je ballen gelikt wordenquote:
Nee, ben op Hayden uitgekeken. Hayden is zo 2008.quote:
Dat is logischer dan tussen je benen. Als je een beetje een flexibele tong hebt kan je jezelf beffen.quote:
Ey piemel, ik ben de koning van de rellen dus je hoeft niet zo bijdehand te doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Noemde je dit al rellen? Aandoenlijk.
Neptieten, hè.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sorry hoorkijk er nou eens goed naar. Die borsten tov de buik enzovoorts.
Alleen die ranzige vislucht de hele tijd he...quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is logischer dan tussen je benen. Als je een beetje een flexibele tong hebt kan je jezelf beffen.
Tevens hoef je dan ook niet eerst je broek uit te doen.
Kittengate? Dankzij mij. Echt relkoningen hebben een permban gehad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey piemel, ik ben de koning van de rellen dus je hoeft niet zo bijdehand te doen
Dat niet eens, maar ze zijn (op deze foto) veeel te breed voor haar lichaam ofzoquote:
Omdat FOK! kwalitatief weinig te bieden heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:54 schreef Silentalarm het volgende:
waarom heeft fok geen tv zender?
Bwoh, ik vind het primaquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sorry hoorkijk er nou eens goed naar. Die borsten tov de buik enzovoorts.
Ja leukquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:54 schreef Silentalarm het volgende:
waarom heeft fok geen tv zender?
Ik snap je punt, maar dat komt volgens dus door de neptieten. Ze zijn er (verhoudingsgewijs) niet 'goed opgezet'.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat niet eens, maar ze zijn (op deze foto) veeel te breed voor haar lichaam ofzoik kan het niet echt uitleggen maar er is iets mis mee.
[ afbeelding ]
GeenStijl heeft wel veel boeiends te melden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat FOK! kwalitatief weinig te bieden heeft.
Remember KLODOLS, het onstaan van deze SC?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Kittengate? Dankzij mij. Echt relkoningen hebben een permban gehad.
GS heeft de laatste jaren meer te melden gehad dan FOK!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GeenStijl heeft veel boeiends te melden. Die Prem is overigens al net zo'n janksmoel dus die zal zich daar wel thuis voelen.
Inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GeenStijl heeft wel veel boeiends te melden.Die Prem is overigens al net zo'n janksmoel dus die zal zich daar wel thuis voelen.
Weet je wat daar aan voorafging? ODOLS, in ONZ. En wie was daarbij?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Remember KLODOLS, het onstaan van deze SC?
Hmhm, dat zou het kunnen zijn ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar dat komt volgens dus door de neptieten. Ze zijn er (verhoudingsgewijs) niet 'goed opgezet'.
We zouden elke dag sexcetera kunnen doen met BT.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat FOK! kwalitatief weinig te bieden heeft.
Quequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Remember KLODOLS, het onstaan van deze SC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |