Of, "aaah wat schattig, hij heeft eindelijk een keer beet"quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:17 schreef Michielos het volgende:
jezus.... heb je sex met een meid word je bij wijze van van bovenaf aangemoedigd door opa en oma
"GEEF HET HAAR!"
"GO FOR IT"
enz
of dat jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Of, "aaah wat schattig, hij heeft eindelijk een keer beet"
Boeken van hetzelfde soort zijn 'een ongewoon gesprek met God' Die blijven me boeien en gaan ongeveer dezelfde richting op qua gedachte. En die schrijver van de kracht van het nu heeft ook 'een nieuwe aarde' geschreven, heb ik overigens niet gelezen. Verder kom ik even nergens op.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef Topspin het volgende:
Heb het boek " De kracht van het nu" gevonden "Lag achter de boeken van Stephen King.
Ben op zoek naar soorgelijke boeken maar kon via de search niets vinden, dus Jogy weet jij een boek dat ermee te vergelijken is? Jij was ook degeen die de kracht van het nu als aanrader opperde. Boek leest lekker wegAls dit uit is wil ik verder gaan met lezen.
UFO gespot met Nightvisioncam! Natuurkundig verschijnsel. Actie > reactie.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:48 schreef _Led_ het volgende:
Boehoe, spellmeista noemt mij gestoord, dat mag toch heul niet ? !
Zie : UFO gespot met Nightvisioncam!
Als je punt is dat je compleet mesjogge bent, ja, dan welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:04 schreef Spellmeista het volgende:
je doet maar I have proven my point
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:12 schreef _Led_ het volgende:
Mja, en jij begint in elk topic te huilen omdat je simpele basisschool-niveau dingen niet begrijpt, omdat je je hersenen consequent weigert te gebruiken.
Er wordt hier gediscussieerd over iemand die beweert getest te hebben en bijzonder resultaat gehaald te hebben, en waarom die opmerking gewoon simpelweg niet klopt.
Het staat je vrij om op een zinnige manier mee te doen aan dit topic hoor, maar het lijkt erop alsof je de aandrang weer voelt om je rol van TRU-huilebalk weer even invulling te geven en verder weinig te melden hebt.
Genote en post aangepast.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:17 schreef maedel het volgende:
Gewoon ter archivering, ik verwacht geen actie.
[..]
Gewoon ter archivering, ik verwacht geen actie hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen lezen (er van uit gaand dat ik er niks van weet, wat jij maar stelt), dan zou ik daar wel informatie over opzoeken. Maar niet in TRU.
Elk topic dat interessant begint verzandt in een overloos gezwets over testmethoden.
Omdat jij je geest niet open stelt.
Zullen we de meningen en beledigingen even met elkaar vergelijken? Dan kom jij er bekaaid af.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Gewoon ter archivering, ik verwacht geen actie hoor.
Aha, iemand die de moeite neemt om dingen uit te leggen stelt zijn geest niet open, en iemand die anderen ervan beschuldigt zijn geest niet open te stellen en verder zelf niks bijdraagt is goed bezig ?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Zullen we de meningen en beledigingen even met elkaar vergelijken? Dan kom jij er bekaaid af.
"Mja, en jij begint in elk topic te huilen omdat je simpele basisschool-niveau dingen niet begrijpt, omdat je je hersenen consequent weigert te gebruiken."quote:Op maandag 23 februari 2009 12:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Aha, iemand die de moeite neemt om dingen uit te leggen stelt zijn geest niet open, en iemand die anderen ervan beschuldigt zijn geest niet open te stellen en verder zelf niks bijdraagt is goed bezig ?
In mijn ogen is zeggen dat Maedel dom is hetzelfde als Maedel die tegen mij zegt dat ik mijn geest niet open stel.
Ik stel mijn geest prima open, alleen laat ik niet m'n hersenen eruit vallen in het proces.
Het gezeik gaat weer mijn kant op, waarom zeikt Maedel niet over Spellmeista dan ? Oh, ja, nee, dat is niet haar geliefde punching-bag natuurlijk.
Dat komt op hetzelfde neer, zij zegt dat ik spirituele dingen niet begrijp omdat ik mijn hersenen niet open stel, ik stel dat zij rationele dingen niet begrijpt omdat zij haar hersenen niet gebruikt.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:47 schreef jogy het volgende:
[..]
"Mja, en jij begint in elk topic te huilen omdat je simpele basisschool-niveau dingen niet begrijpt, omdat je je hersenen consequent weigert te gebruiken."
Dus. Dit is even 10 stappen verder dan 'je geest niet open stelt' Als je dat niet ziet dan is het jammer.
Dat is toch echt wat anders dan een persoonlijke aanval.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Gewoon ter archivering, ik verwacht geen actie hoor.
ORLY ?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is toch echt wat anders dan een persoonlijke aanval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |