Flikker toch een end met je denegerende opmerkingen tegen ander users. Jij kan amper een normale discussie voeren! Ja ik denk, hoogst waarschijnlijk en ik ben er bijna zeker van zeg je in al je opmerkingen. Jij kunt je 100% nog en eens niet voor 100% bewijzen. Als er een vliegtuigmongool in de wereld bestaat ben jij het wel dus he!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:09 schreef Lightning_NL het volgende:
Die Spellmeista, wat een nutteloos figuurEn hij schijnt nog 30 te zijn ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even wat quotes van jou waarin je uitlegd hoe zeker je bent van je zaak:
quote:het ziet er HEEL erg naar uitquote:dit lijkt gewoon bijzonder veel op een militaire jet, maar dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen, vandaar de 99,9%.quote:die het waarschijnlijk wel isquote:en het lijkt verdómd veel opquote:Het is de enige logische en meest aannemelijke verklaring.
[ Bericht 7% gewijzigd door Spellmeista op 05-02-2009 18:25:43 ]
Omdat je over logisch praat in dit leven(of iig in de lucht) en er niks logisch aan is en het gewoon even afschuift als een jetplane.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:08 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Waarom vind jij mij nou kortzichtig?
quote:Ben je nou stom
quote:Als je niet weet waar je over praat, hou dan gewoon je mond
quote:Doe nou niet zo stronteigenwijs
quote:Dus ik zeg het nog 1x: hou je stomme mond als je echt geen IDEE hebt waar je over praat
Beste Lightning_NL,quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:19 schreef Lightning_NL het volgende:
Mensen lopen hier gewoon uit hun kontgat te praten omdat ze er geen drol verstand van hebben. Als ik dan met mijn kennis uitleg hoe het wél in elkaar steekt, denken ze nog steeds dat ze het zelf beter weten.
quote:e kans is aanzienelijk groot dat het een jet is, echter het neemt niet weg dat de kans afneemt als:
-beelden vaag zijn
-mensen in bepaalde zaken geloven
-een groen licht met storing
-grapjes van personen
en noem maar op ter sprake komen.
het waren vb., misschien niet de beste idd maar zo kun je er iig wel een paar opnoemen waardoor de kans wel afneemtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat is dit in bobsnaam voor logica ?
De kans dat het een jet is neemt af naarmate er mensen meer in bepaalde zaken geloven ?
De kans dat het een jet is neemt af als de beelden vaag zijn ?
Kom op zeg, dat valt toch niet serieus te nemen ?
Het waren belachelijke voorbeelden die nergens op sloegen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:12 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
het waren vb., misschien niet de beste idd maar zo kun je er iig wel een paar opnoemen waardoor de kans wel afneemt
Jij kunt niet 100% zeker weten dat ik dat niet 100% zeker weet dus mag jij daar geen uitspraken over doen.quote:waar het op neerkomt is dat geen van allen hier kan zeggen dat het 100% een jet was of iets anders
Je punt was "ik kan willekeurige uitspraken doen die geen enkele logische relatie met elkaar hebben" ?quote:stated my point
1 argument zou al kunnen zijn dat je er zelf niet bij was een tweede argument zou kunnen zijn dat er geen 100% zekerheid is dat het een jet was, een derde argument zou kunnen zijn dat de beelden vaak heel vaag zijn van dit soort zaken een vierde argument kan zijn dat iemand ons er probeert in te luizen dmv een grap met beeldmateriaal(enkele argumenten)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Het waren belachelijke voorbeelden die nergens op sloegen.
Als je een argument hebt waarom het geen jet zou zijn zou ik zeggen - kom er mee op de proppen,
want voorlopig ben je enkel aan het raaskallen
[..]
Jij kunt niet 100% zeker weten dat ik dat niet 100% zeker weet dus mag jij daar geen uitspraken over doen.
[..]
Je punt was "ik kan willekeurige uitspraken doen die geen enkele logische relatie met elkaar hebben" ?
vb 1: een grap van iemandquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Je kunt niet 1 voorbeeld bla die bla die bla
Het enige wat jij kunt is tegen andere mensen zeggen dat ze iets niet zeker kunnen weten. Lekker nutteloos ben je dan zeg... Je kunt dan niet eens zeker weten of je wel echt leeft, of dat je een simulatie bent. Ga daar maar lekker met jezelf over in discussie, dan zijn wij hier van jouw onzin posts af.
"dat je er zelf niet bij was" is geen argument waarom het geen jet zou zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:23 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
1 argument zou al kunnen zijn dat je er zelf niet bij was
Dat er geen 100% zekerheid is dat het een jet was is geen argument waarom het geen jet zou zijn.quote:een tweede argument zou kunnen zijn dat er geen 100% zekerheid is dat het een jet was
Ook dat is geen argument waarom het geen jet zou zijn !quote:een derde argument zou kunnen zijn dat de beelden vaak heel vaag zijn van dit soort zaken
Dat is geen argument !quote:een vierde argument kan zijn dat iemand ons er probeert in te luizen dmv een grap met beeldmateriaal
Jij spoort echt niet he ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:32 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
vb 1: een grap van iemand
vb 2: aliens
vb 3: vlekken op de camera
Die nutteloosheid die moet nog maar blijken![]()
Jij kunt ook niet zeker zeggen of dat je leeft of dat je een simulatie bent. Je hebt immers niet de volle 100% bewijsmateriaal daarover. Nee, gebr. kut(ipv Wright) ik ga er vandaag met jou over in discussie. Dus kom maar op met je loze woorden en riddle me this biatch: How come ur mother is an alien?
Jazeker, ik ben alleen bang dat het nog niet wil doordringen tot jou!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"dat je er zelf niet bij was" is geen argument waarom het geen jet zou zijn.
[..]
Dat er geen 100% zekerheid is dat het een jet was is geen argument waarom het geen jet zou zijn.
[..]
Ook dat is geen argument waarom het geen jet zou zijn !
[..]
Dat is geen argument !
Snap je uberhaupt wel wat een argument is ???
Mijn bewering is dat jullie niet voor 100% kunnen zeggen dat het iets was wat jullie zeggen dat het is. Hierboven heb ik al het een en ander uitgelegd hierover. Ik voer verschillende zaken aan ter ondersteuning van mijn bewering.quote:ar·gu·ment het; o -en hetgeen men aanvoert ter ondersteuning ve bewering, een daad; bewijs(grond): een zwak ~
Mijn argumenten zijn: om de 0,01% te beargumenteren zeg ik dat er een aantal factoren zijn die de 100% zekerheid kunnen afzwakken waaronder: Het zijn vogels omdat ze in een V vliegen, het zijn aliens omdat ze syncroon vliegen naast elkaar, het zijn ballonen waarbij gebruik wordt gemaakt van een bepaalde constructie om ze zo te laten vliegen.quote:Een argument zou bijvoorbeeld zijn "het is 8x zo groot als elke bestaande jet" of "er stak een alienhoofd uit, welke jet heeft dat nou ?".
Zeggen "de beelden van dit soort dingen zijn vaak vaag" is geen argument waarom het geen jet zou zijn.
Hehe een beetje gekkigheid in het leven vind ik leuk jah! Daar geniet ik vanquote:
Nee, je stellingen kloppen gewoon niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:07 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben alleen bang dat het nog niet wil doordringen tot jou!
En dat is simpelweg onzin.quote:De kans is aanzienelijk groot dat het een jet is, echter het neemt niet weg dat de kans afneemt als:
-beelden vaag zijn
-mensen in bepaalde zaken geloven
-een groen licht met storing
-grapjes van personen
Ik bedoelde als grapje zoiets als van de graancirkels. Ik zei ook de vb. waren niet echt heel duidelijk. En zoek het maar op in je van Dale. Als de beelden vaag zijn kan er een "verkeerd beeld" geschetst worden. Dit zijn trouwens geen stellingen: het zijn argumenten die ik aanvoer om jullie 100% onder de tafel te vegen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, je stellingen kloppen gewoon niet.
Jij zegt :
[..]
En dat is simpelweg onzin.
De kans dat het een jet is neemt niet af als mensen grapjes maken, die kans blijft precies hetzelfde.
(Er staan 2 mensen serieus te kijken, maakt de een een grapje, zegt de ander "Ahaaaa ! je hebt een grapje gemaakt ! Nu is de kans kleinder dat het een vliegtuig is dan voor je dat grapje maakte !")
Of de beelden vaag zijn verandert ook niks aan de kans dat het een jet is.
Jawel, dat is wel een argument. Er kunnen, omdat ik er zelf niet bij was genoeg argumenten zijn die mij van het tegendeel bewijzen. In dit geval geloof ik er daardoor niet voor de volle 100% in. Stel voor jij krijgt een alien in je huiskamer op bezoek. Dan ben je erbij he?(dat ben je hopelijk met me eens)Dan weet je voor jezelf voor 100% dat je een alien op bezoek hebt gehad echter zegt iemand anders: Ik kreeg een alien op bezoek. Dan kan ik dmv het argument: ik was er niet bij, jouw 100% beargumenteerde argument teniet doen door als argument te zeggen dat ik er niet bij wasquote:"Dat je er zelf niet bij was" is geen argument waarom de kans zou afnemen dat het een jet is - en daar had je het over.
And that's just the way I like it L.E.D.tjequote:Kortom, het schort aan je eigen logica, en als je daarop gewezen wordt ga je dingen door elkaar halen en rare opmerkingen maken die nergens op slaan.
Komt een beetje puberaal en schizofreen op me over eerlijk gezegd.
Ja, ik noemde je al eerder gebr. Kut ipv Gebr. Wright..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:49 schreef Lightning_NL het volgende:
Serieus gast... je spoort gewoon niet!!! Zoek een psycholoog op!
Je zegt echt hele rare dingen die totaal nergens op slaan. Heb je het zelf door? Of ben je zo'n iemand die ZO dom is, dat ie zelf denkt dat ie slim is?
Gebr. Kut??? ipv Wright? Echt helemaal het spoor kwijt jij...
Ja loop inmiddels ook al 12 jaar mee op fok he(vooral truth), dan mag je wel wat verwachten van mij toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:49 schreef Flammie het volgende:
Spellmeista hohoho wat ben je toch een kranig baasje! Jij weet wel van wanten broeder, jij weet van wanten!
RESPECT mAn!!!!!!
Meh, logica valt daar blijkbaar niet onderquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:52 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ja loop inmiddels ook al 12 jaar mee op fok he(vooral truth), dan mag je wel wat verwachten van mij toch?
wie zijn wij?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Je kunt niet 1 voorbeeld noemen waardoor de kans dat het een jet is afneemt...Je lult een partij uit je nek, niet normaal.
Het enige wat jij kunt is tegen andere mensen zeggen dat ze iets niet zeker kunnen weten. Lekker nutteloos ben je dan zeg... Je kunt dan niet eens zeker weten of je wel echt leeft, of dat je een simulatie bent. Ga daar maar lekker met jezelf over in discussie, dan zijn wij hier van jouw onzin posts af.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:48 schreef Lightning_NL het volgende:
Zoals eerder gezegd, alles wat je zegt slaat nergens op en mist alle logica en duiden op een zeer dom persoon, of een persoon met een geestesziekte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang de mods nog geen bullshit radar hebben zal je begrip moeten tonen voor de af en toe trage reactie. Tis ook niet dat iemand de moeite nam om een TR aan te maken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:42 schreef _Led_ het volgende:
Toch wel mooi.
Als ik zo zou replyen als Spellmeista zou ik binnen 4 posts een ban hebben,
maar er is blijkbaar een "laat de retard zijn gang maar gaan" policy.
En dat is al opgelost. een reut posts verwijderd en dergelijke.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:15 schreef Flammie het volgende:
wat is een TR?
[TRU-FB] Lieve vrede en feedback.
weet wel dat _Led_ er een klacht over gemaakt heeft die te vinden is in deze bovenstaande link
Dat icoontje bovenaan waar je op kan klikken om een (anonieme) boodschap door te gevenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:15 schreef Flammie het volgende:
wat is een TR?
[TRU-FB] Lieve vrede en feedback.
weet wel dat _Led_ er een klacht over gemaakt heeft die te vinden is in deze bovenstaande link
Allemaal heel stoer dat je denkt alles te weten van vliegtuigen,quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:56 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Lees mijn eerste alinea. daarin staat ongeveer: Als je niet weet waar je over praat, hou dan gewoon je mond. Je hebt duidelijk geen flauw idee wat voor verlichting een vliegtuig kan voeren. Ik weet dat wel en ik geef je 2x een hele beschrijving ervan. Doe nou niet zo stronteigenwijs en denk nou niet dat je het zelf beter weet als je er gewoon geen drol van weet.
http://www.astronicslsi.com/products/formation.asp Kijk eens op deze site, dan zie je onder andere waar dat soort lampen voor kunnen dienen.
Dus ik zeg het nog 1x: hou je stomme mond als je echt geen IDEE hebt waar je over praat
[ afbeelding ]
En dit plaatje is slechts een voorbeeld natuurlijk.
Tja.. Ik heb zelf zo'n 100+ uur ervaring met 's nachts vliegen met night vision goggles. Ik denk dat daarmee het meeste al is gezegd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:53 schreef Killaht het volgende:
[..]
Allemaal heel stoer dat je denkt alles te weten van vliegtuigen,
Maar voor hetzelfde geldt ben je gewoon een of andere vatzige nerd die modelvliegtuigjes bouwt en denkt alles van vliegtuigen te weten. Ik kan ook makkelijk zeggen dat ik raketgeleerde ben. Je hebt overal mooi je woordje klaar door mij af te kafferen, en met informatie waar niemand wat mee kan. Maar je weet gewoon ook niet wat dit is.
En ik kijk naar mijn eigen ervaringen met vliegtuigen en ik heb nog NOOIT zoiets gezien. En nogmaals zoveel lampen heeft totaal geen functie op zo'n jet. Mensen bouwen dingen wat een functie moet hebben, dus je vliegtuig versieren als een kerstboom is niet echt effectief voor een jet.
Aangezien ikzelf wel eens met blote ogen op klaarllichte dag een UFO heb gezien, ben ik er niet meer zo zeker van alles af te schuiven op ohhh das gewoon een vliegtuig. Vroeger wel..
quote:Aangezien ikzelf wel eens met blote ogen op klaarllichte dag een UFO heb gezien, ben ik er niet meer zo zeker van alles af te schuiven op ohhh das gewoon een vliegtuig. Vroeger wel..
Nou ja, iets is natuurlijk al een UFO als je het niet kan identificeren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:13 schreef Killaht het volgende:
Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om het verschil te zien tussen een vliegtuig en een UFO. Ik ken de meeste vliegtuigen op de wereld wel, ook de speciale bijv de blackbird en B2 stealths. Ik zeg ook niet dat het eventueel een vliegtuig kan zijn. Ik zeg alleen dat ik dit in mijn optiek een UFO vindt, hoeft niet gelijk buitenaards te zijn. Lightning begon alleen gelijk zijn mening op een aggressieve manier te verkondigen alsof zijn mening de waarheid is.
Maar wat ik heb gezien samen met een vriend was een zwarte driehoek op de kop. Ik kan het deze dag nog niet verklaren. Maar dat doet er nu niet toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |