quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:44 schreef GooseFM het volgende:
ZO, even mijn palabuild verder gemaakt, denk dat dit hem moet worden: http://www.wowhead.com/?talent=sZZVfMtbhufMo
iemand nog advies?
edit: stik, damn ding reset telkens mijn build als ik hem link. tis iig een 0/5/62 build
Gabbersaurusquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
*kuch* Ik zit op Burning Legion. Druid, 78. Ik post hier sporadisch mee. Ik lees wel altijd mee.
Ik zat gister op 3.4 dps in VoAquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Gister 4.7k dps op patch 10 zonder ele shaman, boomkin en flask.
Gister maly 10 down. Vanaaf voor de turning tide.
Dat is voor mij ook een heel probleem als ik iemand anders heb dan onze guild tank (waarvan ik patch 25 al eens heb afgehaald (wat op vent best wel voor wat opschudding zorgde omdat niemand geloofde dat dat uberhaubt mogenlijk was)).quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:18 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik zat gister op 3.4 dps in VoA![]()
totdat ik dood was omdat tank geen aggro kon houden
Ik spam er wel eens feint tussendoor, maar gaat ook weer te koste van mijn dps.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:26 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook een heel probleem als ik iemand anders heb dan onze guild tank (waarvan ik patch 25 al eens heb afgehaald (wat op vent best wel voor wat opschudding zorgde omdat niemand geloofde dat dat uberhaubt mogenlijk was)).
Dan is waarschijnlijk je tank fucked, want ze zijn 30% threat buffed waardoor practisch elke rogue feint van zn bars heeft af gehaald.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik spam er wel eens feint tussendoor, maar gaat ook weer te koste van mijn dps.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor whyri en alle andere rogue's
Advies gaat lastig als we niet je hele build kunnen zienquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:44 schreef GooseFM het volgende:
ZO, even mijn palabuild verder gemaakt, denk dat dit hem moet worden: http://www.wowhead.com/?talent=sZZVfMtbhufMo
iemand nog advies?
edit: stik, damn ding reset telkens mijn build als ik hem link. tis iig een 0/5/62 build
oh lolquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Advies gaat lastig als we niet je hele build kunnen zien. Alleen 0/5/62 zegt niet zo veel. Gebruik je wel de link die hij genereert als je linksboven op "Link to this build" klikt? Dus niet de link die hij genereert als je alleen je talent points invult?
Klopt ik hoef Windshock ook nooit meer te gebruiken, mocht ik het wel nodig hebben dan is de tank gewoon bar slecht. Ik zie hunters ook nog maar zelden FD gebruiken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dan is waarschijnlijk je tank fucked, want ze zijn 30% threat buffed waardoor practisch elke rogue feint van zn bars heeft af gehaald.
Druids zijn vet. Healer, Tank en dual-DPS in 1.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:32 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben nu ook mijn druid aan het levellen 30 pas.. De weg lijkt wel echt lang weer. Maar als ik de druid 80heb , heb ik een healer en een tank op dezelfde server. Altijd handy
Druid is sowieso al een healer/tank en dpsquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:32 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben nu ook mijn druid aan het levellen 30 pas.. De weg lijkt wel echt lang weer. Maar als ik de druid 80heb , heb ik een healer en een tank op dezelfde server. Altijd handy
Dubbele DPS he. Zo'n vage Moonkin en zo'n ubervette (Night-Elf ofc) Cat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef Zith het volgende:
[..]
Druid is sowieso al een healer/tank en dps
Ik moest hier aan denken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:26 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook een heel probleem als ik iemand anders heb dan onze guild tank (waarvan ik patch 25 al eens heb afgehaald (wat op vent best wel voor wat opschudding zorgde omdat niemand geloofde dat dat uberhaubt mogenlijk was)).
No problemquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:05 schreef GooseFM het volgende:
[..]
oh loldat was het dus
http://www.wowhead.com/?talent=sZ0xZVfbtMIucrsguAo
Zo dan. Thnx!
Dual spec komt er (ooit) nog wel een keer aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef Knoflook het volgende:
Ja maar dan zou ik wel hele tijd moeten respeccen. is $$.
Nu gewoon Resto Shaman en Feral Dr00d.
Hoe sneller hoe beter, moonkin en resto als het nodig is. Of een PvE en PvP specquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:54 schreef Thormodo het volgende:
Dual spec komt er (ooit) nog wel een keer aan. Misschien al wel voordat hij level 80 is
.
Ik heb emquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef sanakthe het volgende:
Vanavond weer Sarth 3D. Hopelijk krijg ik de mount D:
The Turning Tide nog steeds niet gedropt ;<
Ik hoop dat ie vanavond voor me droptquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef sanakthe het volgende:
The Turning Tide nog steeds niet gedropt ;<
lol!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor whyri en alle andere rogue's
Nee, geen pally dual wielding (als je dat bedoelt).quote:
Druid-only. Bears, Cats, Boomkins en Trees. Stealthrun raids.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef vogelkooi het volgende:
Zat net te denken over dual-specc, en hoe het er uit zal gaan zien.
Als je een 10-mangroup vol met pally's hebt.
En je laat 2 tanken, 4 dps'en en 4 healen. (een voorbeeld, ben een pally-leek)
Als de boss het toe laat laat je 1 tanken en 2 healen, de rest gaat dps'en.
En bij elke boss kun je van te voren de optimale party build aanpassen.
Je kan het ook met druid's doen of een combinatie van deze twee, bijde hebben hun voordelen (bv gift of wild en plate armor)
Dat zou kunnen betekenen dat de rest van de classes overbodig zijn.
En dat zou blizzard toch niet willen, of toch wel...
10 mans zal misschien wel lukken, maargoed die worden ook door pugs gedaan waar mensen met het niveau van een ei spelen. Maakt niet zoveel uit toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef vogelkooi het volgende:
Zat net te denken over dual-specc, en hoe het er uit zal gaan zien.
Als je een 10-mangroup vol met pally's hebt.
En je laat 2 tanken, 4 dps'en en 4 healen. (een voorbeeld, ben een pally-leek)
Als de boss het toe laat laat je 1 tanken en 2 healen, de rest gaat dps'en.
En bij elke boss kun je van te voren de optimale party build aanpassen.
Je kan het ook met druid's doen of een combinatie van deze twee, bijde hebben hun voordelen (bv gift of wild en plate armor)
Dat zou kunnen betekenen dat de rest van de classes overbodig zijn.
En dat zou blizzard toch niet willen, of toch wel...
Bij ons komen ze niet eens boven de 3k uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[ afbeelding ]
OW YEAH, mn infernal ging alleen te snel dood, zo'n 15sec te vroeg.
wat is de naam van die interface addon?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:37 schreef Sapstengel het volgende:
Eindelijk maar eens de tijd genomen om een tooltip addon te installeren, zodat ze niet meer irritant over mn mini map heen verschijnen. En er zitten ook nog wat leuke functies in
.
[ afbeelding ]
[edit] oja en spelfouten in het Engels ftw.
ik snap geen enkele sneltoetsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
<eat here your paper bags> ??M'n Zweeds is wat verpauperd de laatste tijd
edit: C1 en S1 snap ik als sneltoetsen, maar wat is je N1?
Die tooltip is Cowtip. De rest zijn ongeveer 15 andere addons, of wil je die ook weten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:58 schreef Dynd het volgende:
[..]
wat is de naam van die interface addon?
Dat haarquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:37 schreef Sapstengel het volgende:
Eindelijk maar eens de tijd genomen om een tooltip addon te installeren, zodat ze niet meer irritant over mn mini map heen verschijnen. En er zitten ook nog wat leuke functies in
.
[ afbeelding ]
[edit] oja en spelfouten in het Engels ftw.
Cowtip heb ik ook, die's grappig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:29 schreef Sapstengel het volgende:
Die tooltip is Cowtip. De rest zijn ongeveer 15 andere addons, of wil je die ook weten?
erg knap!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[ afbeelding ]
OW YEAH, mn infernal ging alleen te snel dood, zo'n 15sec te vroeg.
Ugh... jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
''No more play?''
Hoevaak ik dat wel niet moet aanhoren in 25 man
Het blijft gewoon een kutboss op heroic, ik snap dan ook neit dat ie op 10 man zo mak als een lammetje isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ugh... ja![]()
Sta je lekker dps te doen en dan weet je gewoon dat het weer een wipe wordt
Andere wings hebben we al wel gecleared, ik denk dat het gewoon een kwestie van gear is. De healers hebben het moeilijk om de tanks in leven te houden blijkbaar. Dat icm dat er misschien wat meer dps nodig is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Het blijft gewoon een kutboss op heroic, ik snap dan ook neit dat ie op 10 man zo mak als een lammetje is
Klopt. Patch is gewoon een gearcheck, meer niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:04 schreef Ps2K het volgende:
Andere wings hebben we al wel gecleared, ik denk dat het gewoon een kwestie van gear is. De healers hebben het moeilijk om de tanks in leven te houden blijkbaar. Dat icm dat er misschien wat meer dps nodig is.
Duurt ff maar we krijgen hem wel neer.
Beste heroic raid boss ooit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Het blijft gewoon een kutboss op heroic, ik snap dan ook neit dat ie op 10 man zo mak als een lammetje is
Voor DPS is het een peulenschil, voor de healers en tanks daarintegenquote:
Pfff, dacht het niet. Kan echt wel betere gevechten bedenken.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:25 schreef Merkowitz het volgende:
Beste raidboss ooit?![]()
0 taktiek
0 movement
0 fases
0 moeilijkheidsgraad
Het enige positieve aan patch is dat je een keer een lekkere dps check kan doen. Maarja dat kan op Dr. Doom ook.
De 3 minuten patchwerk zijn met afstand de saaiste in de hele instance.
KT is saaiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als ik heel bescheiden mag zijn, vind ik grobbulus, loatheb en thaddius de leukste battles op 10 man, maarja, ik heb kelthuzad dan nog niet gezien
Patchwork is het chest event in Naxxquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:25 schreef Merkowitz het volgende:
Beste raidboss ooit?![]()
0 taktiek
0 movement
0 fases
0 moeilijkheidsgraad
Het enige positieve aan patch is dat je een keer een lekkere dps check kan doen. Maarja dat kan op Dr. Doom ook.
De 3 minuten patchwerk zijn met afstand de saaiste in de hele instance.
Haha ja da's grappig idd. Ik ben een gearquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:19 schreef Murloc het volgende:
[..]
Cowtip heb ik ook, die's grappig.
Zo kun je ook zien wat voor een guildrank iemand heeft. Die namen die sommige guild hun ranks geven...
Scroll eens terug.quote:
Niet mee eens, de quests zijn leuk, je gebied verandert tijdens sommige q chains en Northrend is mooiquote:
Ik bedoel eigenlijk de raids.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet mee eens, de quests zijn leuk, je gebied verandert tijdens sommige q chains en Northrend is mooiHet enige jammere vind ik dat alle gear op mekaar lijkt
Ulduar is nog niet eens uit, laat staan T9 en men speelt nu al de huilie dat het "te saai is".quote:
En terecht. Ulduar zal moeilijker worden, maar zoals ze gezegd hebben zal iedereen het met gemak kunnen clearen. Ze gaan net als met Sartharion meer 'hard modes' erin gooien. Oftewel, iedereen zal elke boss kunnen doen, als je wat extra loot wil zul je het jezelf maar moeilijker moeten maken. Een systeem dat makkelijk te maken is, en iedereen lijkt te bekoren. Mij dus niet, helaas.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:35 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ulduar is nog niet eens uit, laat staan T9 en men speelt nu al de huilie dat het "te saai is".![]()
Dit dus, ik las ergens dat wotlk in 3 ''delen'' wordt uitgegeven, we zijn net bij deel 1 aangekomenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:35 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ulduar is nog niet eens uit, laat staan T9 en men speelt nu al de huilie dat het "te saai is".![]()
De expansion is net 2 maanden uit, man. Alle grote content patches moeten nog komen.
Allemaal leuk en aardig, maar ik speel het spel nu en niet met de Ulduar patch. Misschien verandert mijn mening, dat kan best. De raids die er nu zijn saai gewoon saai!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:35 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ulduar is nog niet eens uit, laat staan T9 en men speelt nu al de huilie dat het "te saai is".![]()
De expansion is net 2 maanden uit, man. Alle grote content patches moeten nog komen.
Dat heeft dus niks te maken met het gevecht zelf.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Scroll eens terug.
Patchwerk is gewoon een hele goede dps check.
Dus helemaal wel: zonder genoeg DPS (12k DPS bij 10man?) gaatde raid dood.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:42 schreef Murloc het volgende:
[..]
Dat heeft dus niks te maken met het gevecht zelf.
lolquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:42 schreef Murloc het volgende:
[..]
Dat heeft dus niks te maken met het gevecht zelf.
nee, in enrage hit ie de MT voor 45k in heroic en hatefull strikes van 100k, neit belangrijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:42 schreef Murloc het volgende:
[..]
Dat heeft dus niks te maken met het gevecht zelf.
Boots zijn erg nice! gzquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.wowhead.com/?item=40246 geloot. Beste boots uit de game, fapfap.
En epic mount voor m'n paladin, in 3 dagen bij elkaar gefarmed met jewelcrafting.
DIe heb ik ook op mijn lockquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.wowhead.com/?item=40246 geloot. Beste boots uit de game, fapfap.
En epic mount voor m'n paladin, in 3 dagen bij elkaar gefarmed met jewelcrafting.
Night elf hutner, witte mohawk, noem hem xxlegolasdkswexxquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:22 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik wil een nieuwe alliance alt gaan maken (Heb nu een 80 UD rogue) en ik wil wel een ranged die best goed is in PvP, wat voor race/class raden jullie mij aan?
FOTM reroller!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:22 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik wil een nieuwe alliance alt gaan maken (Heb nu een 80 UD rogue) en ik wil wel een ranged die best goed is in PvP, wat voor race/class raden jullie mij aan?
Daar doelde ik niet op; ik bedoelde dus te zeggen dat Patchwerk als dps een saai gevecht is.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nee, in enrage hit ie de MT voor 45k in heroic en hatefull strikes van 100k, neit belangrijk
Of een van de vele Sephiroth-achtige namen die je ook steeds vaker zietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Night elf hutner, witte mohawk, noem hem xxlegolasdkswexx
Favorite Of The Month. Je rolled dus een class die op dat moment het beste (lees: overpowered) is in PvP. Ik zou voor Mage gaan, altijd goed in PvP geweest. In PvE hebben ze soms wel wat lagere dps gehad maar dat zit nu ook prima.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:33 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
FOTM?
En mij leek warlock wel wat, is dat een beetje relax DPS'en?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of een van de vele Sephiroth-achtige namen die je ook steeds vaker ziet
Nicequote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
DIe heb ik ook op mijn lock
quote:
AQ gate opening?quote:Op zondag 18 januari 2009 01:39 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan de langste chain.
Yup, gewoon voor de scepter, wie weet, misschien maken ze een keer een foutje in mn voordeel.quote:
De battlegroup weet ik niks van (doe geen pvp), maar Aggra... laat maar, bedenk me net dat we vol zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:16 schreef Gierigesloeber het volgende:
Oke ik ben van de gedachte te gaan re-rollen af, ik vind mijn realm gewoon bout. Weet iemand een leuke realm voor een horde, met een beetje grote guilds en een goeie battlegroup?
Goeie BG is Blackout of Cyclone.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:16 schreef Gierigesloeber het volgende:
Oke ik ben van de gedachte te gaan re-rollen af, ik vind mijn realm gewoon bout. Weet iemand een leuke realm voor een horde, met een beetje grote guilds en een goeie battlegroup?
BRDquote:Op maandag 19 januari 2009 09:45 schreef avotar het volgende:
Gisteren geprobeerd met m'n 66 hunter m'n vriendin (52 warrior) te boosten in BRD.
Man man man.. wat een doolhof is dat zeg.
We zijn twee keer gewiped omdat Grimlock (m'n Devilsaur) de aggro niet goed kon vasthouden en daarna na een uurtje of 4 maar gestopt omdat we de kamer met de twee braziers die je moet aansteken niet meer terug konden vinden.
Mss toch nog eens een keer terug naar toe met Speklap (m'n boar, bellygrub)
die zit op Aggramar en staat ook in de OP overigens.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:33 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb BRD ook nog nooit afgemaakt. Raakte altijd verdwaald. Heb minstens 10 uur in BRD doorgebracht..fail he..
Op welke server zit je hunter?
Un'Goro of STV. Wordt dan level 61 (als jij 66 bent). Helaas is je hunter Alliance, anders had ik je vanavond het kunnen laten zienquote:Op maandag 19 januari 2009 11:36 schreef avotar het volgende:
[..]
die zit op Aggramar en staat ook in de OP overigens.
Apart verhaal is hij wel.
Het is een toon die ik vanaf het begin dat ik hem speelde samen met m'n vriendin heb gespeeld. Of tenminste, vanaf level 15 of zo. En we spelen hem ook alleen maar samen. Maar tegenwoordig gebruik ik hem vooral om low lvls van haar en het guild te boosten.
Qua gear kan hij zelf ook nog wel wat gebruiken. Maar goed, ik vind hem lekker spelen.
Is een van die karakters die z'n geheel eigen persoonlijkheid heeft zeg maar.
Het is dat ik beloofd heb hem samen te levelen anders had hij al lang en breed in de 80 gezeten.
Maar op de vorige opmerking: get a gorilla... op dat lvl ... waar kan ik hem het handigste ophalen....
(voordat ik straks zelf even op petopia ga kijken)
edit; zit nu zelf even naar Grubleddim te kijken op de armory, zie ik dat ik hem nog helemaal niet gegemd heb... zucht... goed bezig..![]()
Nee, ik weet wel waar ik moet zijn daar. Even denken of ik een witte of een bruine wil in dat gevalquote:Op maandag 19 januari 2009 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Un'Goro of STV. Wordt dan level 61 (als jij 66 bent). Helaas is je hunter Alliance, anders had ik je vanavond het kunnen laten zien
Een echte hunter gaat op zoek naar rak'shiri in Winterspringquote:Op maandag 19 januari 2009 11:55 schreef avotar het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel waar ik moet zijn daar. Even denken of ik een witte of een bruine wil in dat geval
Bruine gorilla pets zijn meer rare dan wittequote:Op maandag 19 januari 2009 11:55 schreef avotar het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel waar ik moet zijn daar. Even denken of ik een witte of een bruine wil in dat geval
Mijn dwerg is allergisch voor katten...quote:Op maandag 19 januari 2009 12:07 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Een echte hunter gaat op zoek naar rak'shiri in Winterspring
U'cha lijkt me wel een goede... die is bruin en qua level makkeljk te tamen voor me....quote:Op maandag 19 januari 2009 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bruine gorilla pets zijn meer rare dan witte
Kattenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:07 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Een echte hunter gaat op zoek naar rak'shiri in Winterspring
Ik zou voor Relentless Strikes gaan, maar dat ben ikquote:Op maandag 19 januari 2009 12:48 schreef VatosLoco het volgende:
Ik ga vanaaf eens me rogue respeccen, ben nog aan het twijfelen als ik Cold Blood + Seal fate laat vallen voor Prey of the weak, wat zou beter zijn?
http://thottbot.com/rogue/t#gniL46/oBa0EoR3B2
Meer dit dus: http://thottbot.com/rogue/t#gniD/oBa0EoR3B2/5quote:Op maandag 19 januari 2009 13:22 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik zou voor Relentless Strikes gaan, maar dat ben ik
Cold Blood is sowieso geen goeie pve talent, en Seal Fate met swords ben ik nooit fan van geweest
Als hunters aan het praten zijn moeten rogues stil blijven ja...quote:Op maandag 19 januari 2009 13:22 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik zou voor Relentless Strikes gaan, maar dat ben ik
Cold Blood is sowieso geen goeie pve talent, en Seal Fate met swords ben ik nooit fan van geweest
Huntardsquote:Op maandag 19 januari 2009 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hunters aan het praten zijn moeten rogues stil blijven ja...
OMG ... zo oudquote:Op maandag 19 januari 2009 13:41 schreef stbabylon het volgende:
Goed, als je het zo wil spelen...
rouges
hunter lootquote:Op maandag 19 januari 2009 13:50 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
OMG ... zo oud![]()
Autoshot en Feign Death
Leather is Druid/Rogue loot, kan me niet schelen hoe goed de stats zijn, hunters needen maar op Mailquote:
Ik heb ook een huntert, ja!quote:Op maandag 19 januari 2009 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hunters aan het praten zijn moeten rogues stil blijven ja...
Ik spec gewoon mace op mn rogue dan, let me see you ninja that loot!quote:
Yup, ziet er goed uit als een poison focused combat buildquote:Op maandag 19 januari 2009 13:30 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Meer dit dus: http://thottbot.com/rogue/t#gniD/oBa0EoR3B2/5
Shadowmeld is sowieso imba, tijdje terug (pre wotlk) in av, met 3 NE warriors, and ik dan als rogue, op de weg gaan staan stealthen vlak voor onze bunkers, 3 warriors rushen meteen op de aanstormende horde, ik stunlockquote:Op maandag 19 januari 2009 14:01 schreef Ronalld het volgende:
Nelf shadowmeld in combinatie met aimed shot was altijd imba, ubercrits out of nowhere!
Night elf hunter is echt de gaarste race/class combinatie ooit. Fucking irritant zijn ze in pvp, 90% is 12 jaar en in pve taggen ze altijd snel net die mob die jij wil doden. Night elf huntersquote:Op maandag 19 januari 2009 14:01 schreef Ronalld het volgende:
Nelf shadowmeld in combinatie met aimed shot was altijd imba, ubercrits out of nowhere!
En niemand zegt er ooit wat van als ik op leather of cloth needquote:Op maandag 19 januari 2009 13:59 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Leather is Druid/Rogue loot, kan me niet schelen hoe goed de stats zijn, hunters needen maar op Mail
cloth? voor je hunter healing gear bedoel je..?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:31 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En niemand zegt er ooit wat van als ik op leather of cloth need
Volgens mij heeft hij ook een shammy.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:51 schreef avotar het volgende:
[..]
cloth? voor je hunter healing gear bedoel je..?
Voor hunters is er gear genoeg, maar castermail is vrij schaars. Ik ben sinds kort ook eindelijk cloth/leather vrijquote:Op maandag 19 januari 2009 14:51 schreef avotar het volgende:
[..]
cloth? voor je hunter healing gear bedoel je..?
BM wel, MM vergt in pve iets meer moeite met die rotations enzo, maar nog steeds wel idd.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Uiteindelijk zijn rogues pvp easy-mode en hunters pve easy-mode.
Dat zou je zeggen he. En toch kom ik een heeeeeeeeeeeleboel mensen tegen die het niet goed kunnen in pve. Ja, iedereen kan serpent sting up houden en steady shot spammen op Patchwerk. Als je dat al niet lukt, ben je echt een huntard.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Uiteindelijk zijn rogues pvp easy-mode en hunters pve easy-mode.
950 dpsquote:Op maandag 19 januari 2009 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, ik zat laatst gegrouped met een hunter met 950 dps. Dus je moet er toch wel iets van skill voor hebben denk ik, want qua gear zat het wel goed bij hem
Nou PVP verwacht toch wat skills, het is niet alleen maar stunlock ftw. Ik heb een lvl 53 hunter, maar kan niet oordelen over hunters in PVE in endgames.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Uiteindelijk zijn rogues pvp easy-mode en hunters pve easy-mode.
Hmm, dat betwijfel ik, niet dom of onrespectvol bedoeld, maar wat heb jij slechte gear voor je druid zeg, run aub Hellfire ff in een paar uur om je gear te upgreaden voordat je naar Northrend vertrekt. Je hebt nog Pre TBC gearquote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef drumstickNL het volgende:
Op lvl 65 deed ik ook veel meer dan dat.
Zoals dat bij elke class gaat in PvE dusquote:Op maandag 19 januari 2009 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[___________Huntards 60%______________][_________Hunters 30%_________][_Good Hunters 10%_]
Hmm zal even kijken wat armory over me zegt.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:22 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Hmm, dat betwijfel ik, niet dom of onrespectvol bedoeld, maar wat heb jij slechte gear voor je druid zeg, run aub Hellfire ff in een paar uur om je gear te upgreaden voordat je naar Northrend vertrekt. Je hebt nog Pre TBC gear
Dan mag je mij gelijk gaan vertellen welke items je kut vind.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:22 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Hmm, dat betwijfel ik, niet dom of onrespectvol bedoeld, maar wat heb jij slechte gear voor je druid zeg, run aub Hellfire ff in een paar uur om je gear te upgreaden voordat je naar Northrend vertrekt. Je hebt nog Pre TBC gear
/facepalmquote:Op maandag 19 januari 2009 16:30 schreef Sapstengel het volgende:
Lol, net als die DK die boos werd omdat ik op m'n holy paladin need drukte voor een spellpower necklace. Want DK's hadden ook iets aan spellpower..
Inderdaad er zijn zo veel DK's die geen flauw idee hebben wat ze doen. Dan ben ik bijvoorbeeld met mijn 64 DK een instance aan het tanken als Unholy. Zit er een andere DK (ook Unholy en level 65) in de party die doodleuk 60% van mijn schade doetquote:Op maandag 19 januari 2009 19:11 schreef uwbftp het volgende:
[..]
/facepalm
Alle 90% van de DK's zijn de retarded rogues/hunters/warriors van voor WoTLK uitkwam.
RP gear ftw!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik zag zojuist een dwarf huntard met meer mana dan hp, en vrijwel al zijn gear (inc MH/OH) waren Resto/Ele shaman gear
Idd, heb wel eens van die gasten gehad, gaan ze die rare ketting gebruiken om mobs te pullen en dan boos worden dat ze doodgaan. Ja hallo, you pull it, you tank itquote:Op maandag 19 januari 2009 19:11 schreef uwbftp het volgende:
[..]
/facepalm
Alle DK's zijn de retarded rogues/hunters/warriors van voor WoTLK uitkwam.
een enorme sukkel dan die DK, spellpower doet niets voor DK's..quote:Op maandag 19 januari 2009 16:30 schreef Sapstengel het volgende:
Lol, net als die DK die boos werd omdat ik op m'n holy paladin need drukte voor een spellpower necklace. Want DK's hadden ook iets aan spellpower..
10 Mark of Ulduar inleveren voor een flask.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:59 schreef GooseFM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kwam ik trouwens tegen, hoe komt ie er in hemelsnaam zo uit te zien?
Die ketting heet dan Death Gripquote:Op maandag 19 januari 2009 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, heb wel eens van die gasten gehad, gaan ze die rare ketting gebruiken om mobs te pullen en dan boos worden dat ze doodgaan. Ja hallo, you pull it, you tank it.
Trouwens net de magische grens van 30k hp bereikt. Bloodpact, power word en kings en toen zat ik op 31700 ongeveer. Unbuffed 25.6k
.
holy crap... dat is wel heel erg vroeg op je 22e...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:57 schreef Murloc het volgende:
Brrr, gisteravond gehoord dat pally die bij mij in de guild zat is overleden.
Hartaanval op z'n 22e
Hehe.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:02 schreef GI het volgende:
Das inderdaad wel erg jong.
Het stereotype wow-er dat ook in Southpark naar voren komt schiet wel meteen bij me naar binnen echter.
Kun je die marks niet met een volgende patch inleveren voor Sons of Hodir rep?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
10 Mark of Ulduar inleveren voor een flask.
Wel opschieten, binnenkort worden dat er veel meer.
schijnt 10 te blijven
http://www.wowhead.com/?item=43499
Ja, dat kan. 10 voor 250 rep.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Kun je die marks niet met een volgende patch inleveren voor Sons of Hodir rep?
Das eigs best goed nieuwsquote:
vooral omdat ik een stapeltje van die dingen in mijn backpack meesjouwquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Das eigs best goed nieuws
Lijkt mij ook erg irritant ja. Vooral omdat je het grootste deel van de tijd bezig bent om de nieuwe leden op te gearen, ipv verder te komen in de content.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:03 schreef stbabylon het volgende:
Vanochtend mijzelf afgemeld op het forum van mijn guild en een app geschreven voor een andere guild. Ben het zat om elke 3~4 maanden weer een nieuwe raiding core op te bouwen die dan weer uit elkaar dondert.
Dus nu naar één van de 4 top guilds op de server.
Komt wel goed. Als je spelers op een server ook onderverdeeld in Common, Uncommon, Rare, Epic en Legendary zit de naam Babylon aan Horde kant wel ernstig tegen Legendary aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt mij ook erg irritant ja. Vooral omdat je het grootste deel van de tijd bezig bent om de nieuwe leden op te gearen, ipv verder te komen in de content.
Succes met applyen.
Wat is rogue toch leuk dan vanish en de mob zit op de andere minerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:23 schreef Sapstengel het volgende:
Vieze kut allies, ben je titanium aan het minen, sta ik letterlijk op de node een mob te bevechten, want die stond naast de vein. Dus ik stun hem, mine 1x die node en moest weer verder vechten, gaat zo'n human warrior doodleuk de rest van die node minen. Sterf.
Gelukkig met 3.0.8 mine je alles in 1 keer, dus na vannacht geen last meer van die onzin.
mmoc zegt vandaag dus dus ben benieuwt naar de confirm zou erg relaxed zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:08 schreef GI het volgende:
Als hij vandaag in de states gaat dan is hij morgen bij ons
Zit dual spec al in 3.0.8 dan? Hmmmquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat is rogue toch leuk dan vanish en de mob zit op de andere miner. En idd die fix is erg relaxed zeker tegen dit soort zakken
.
[..]
mmoc zegt vandaag dus dus ben benieuwt naar de confirm zou erg relaxed zijn. Kan ook niet wachten tot de duel spec live gaat
.
Nee 3.1 waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit dual spec al in 3.0.8 dan? Hmmm
Is ook heerlijk gestagedquote:
Mja ik speel nog niet zo lang en had nog geen 80, dus kon nog wel even rerollen vond ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ja je moet sowieso altijd horde spelen.
Maar op een gegeven moment is het wel relaxed als je een aantal mensen kent, op level 80, maar daarvoor kan het alleen maar irritant zijn idd. Als ik aan het questen was negeerde ik altijd alles
.
Ik heb vandaag de mount gelootquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 minutes left op de timer.
Ik heb naast alliance ook een tijdje horde gespeeld en geraid en bij horde maakte ik verreweg de meeste incidenten mee van kinderachtig, e-tarded en achterbaks gedrag.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:01 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja ik speel nog niet zo lang en had nog geen 80, dus kon nog wel even rerollen vond ikVind het véél fijner spelen zo. Zonder kinderen van 13 die je mine of mob jatten.
Vind ik eigenlijk nogal belachelijk, je betaalt 40 euro voor die titel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 03:44 schreef OFfSprngr het volgende:
Mn guildy Felblood gaat transferen naar Azuremyst om zn Scarab Lord title te halen. Ik ga zelf ook aan de scepter chain zitten en ik pak de eerst volgende nieuwe server om mn Black Qiraji Battle Tank te halen en de Scarab Lord title.
Ga er van profiteren, je kunt de chain als je er echt voor gaat nog halen op je server zeker sinds met de patch rep omhoog gaat van AQ40 naar zo'n 6~7k per run.quote:Op woensdag 21 januari 2009 04:58 schreef Joeriii het volgende:
Erg jammer dat er dus veel mensen naar Azuremyst gaan transferen voor de mount en title.
Ik speel op die server vanaf de opening en heb er al een tijdje een lvl 80 druid.
Ach, kinderen heb je waarschijnlijk altijd, en per server wil het ook nog wel eens verschillen. Op deze horde server is het rustig, en zijn de mensen tot nu toe vriendelijker dan degenen die ik bij mijn vorige server tegen kwam op de alliance kant. Het maakt natuurlijk wel uit dat het een RP server is, daar word niet iedereen door aangetrokken gelukkig. Ik ben er ooit begonnen en ga er nu naar terug, aangezien mijn ervaring met 'common pve realms' heel slecht is. Ze zijn druk en zitten vol met slechte spelers.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:51 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Ik heb naast alliance ook een tijdje horde gespeeld en geraid en bij horde maakte ik verreweg de meeste incidenten mee van kinderachtig, e-tarded en achterbaks gedrag.
Het is in mijn ervaring een harnekkig vooroordeel dat iedere kant een bepaald soort speler aantrekt.
Maargoed het is nog altijd persoonlijke ervaring en geen statistiek.
Gzquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:51 schreef Anthraxx het volgende:
Gisteren level 80 bereikt met mijn Tauren Druid.
Cool, linkje naar je guildsite? (Of armory linkquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:35 schreef stbabylon het volgende:
Zo gisteren één van de top guils gejoined op trial. Ik vermoed dat het nu hard gaat met mijn achievements. Beste zet ooit. Ik wil Arthas bevechten en dat kan in deze guild. Hier zitten ook meer hunters waar ik mijn kunnen aan kan scherpen. Vanavond voor het eerst Naxx Heroic, dus vandaag even bij lezen
Armory link wilde ik al doen. Maar die ligt nog plat. Site is niet veel aan te zien. Zodra de Armory weer up is, zal ik linken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Cool, linkje naar je guildsite? (Of armory link)
http://quickarmory.com/quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Armory link wilde ik al doen. Maar die ligt nog plat. Site is niet veel aan te zien. Zodra de Armory weer up is, zal ik linken.
quote:
quote:Error connecting to Armory. (Error Message: "Timed Out") Try again later.
quote:Quote from Blizzard staffGeneral
Players may now create death knights on any realm once they reach level 55.
Bonus Armor: The mechanics for items with bonus armor on them has changed (any cloth, leather, mail, or plate items with extra armor, or any other items with any armor). Bonus armor beyond the base armor of an item will no longer be multiplied by any talents or by the bonuses of Bear Form, Dire Bear Form, or Frost Presence.
Racial restrictions on mounts have now been lifted. Night Elves on mechanostriders? Tauren on raptors? You’re not seeing things.
Racial Resistances: These can now be mitigated against by gaining additional chance to hit.
Tapping: All player spells which cause a creature to become aggressive to you will now also immediately cause the creature to be tapped.
All Silence spells now have diminishing returns. This includes: Arcane Torrent, Garrote silence effect, Improved Counterspell effect, Improved Kick effect, Silence, Gag Order, Silencing Shot, Spell Lock, and Strangulate.
Dispel Resist talents have changed to protect only beneficial spells and damage over time effects.
Shield Wall, Barkskin, Guardian Spirit, and Divine Protection are now off the Global Cooldown.
A new mailbox is now available at the Crows Tavern in the Dalaran Sewers.
We have added over 60 new graveyards to Kalimdor and the Eastern Kingdoms.
The run speed in spirit form has been increased by 50%. Night Elves in Wisp form will now move at a bonus 75% speed.
Reputation rewarded for killing mobs will no longer automatically deprecate. This means trivial mobs will continue to give out their full amounts of reputation on kill for the majority of cases in the game (level 70 creatures in Stratholme, for example, will continue to award the full amount of rep to level 80 players seeking to boost their Argent Dawn faction).
World of Warcraft now supports 3-D imaging. Visit http://www.nvidia.com/object/GeForce_3D_Vision_Main.html for more information.
Achievements
The Loremaster of Kalimdor Achievement has had its quest amount reduced.
The Perma-Peddle Achievement is no longer a part of the “Fool for Love” meta-achievement.
The Winds of the North has had its requirements changed. This achievement is now earned by getting Exalted with the Alliance Vanguard or Horde Expedition.
PvP
Vehicles can now be affected by most player spells, except CC, snares and roots.
Arenas
Arena rating requirements for all Deadly Gladiator’s Arena items have been reduced by 100.
All rage and runic power are set to 0 when an Arena begins and the preparation period is over.
Ring of Valor: The small pillars will now rise immediately once the arena begins.
Battlegrounds
Lake Wintergrasp
Wintergrasp Commendations can now also be purchased for the low low price of 9 Wintergrasp Marks of Honor. Players can visit their respective Wintergrasp vendors and put those Marks of Honor to use!
Wintergrasp PvP vehicles have had their health increased.
Wintergrasp Tower cannons have had their health increased.
The Wintergrasp Fortress Exterior walls have had their health increased.
The Fortress Keep door now has had its health decreased.
The Orb is now instantly clickable.
Elementals should now always despawn when the battle begins.
Wintergrasp now extends further south so that more revenants can be reached.
There are now three ranks in Wintergrasp: Recruit, Corporal, and First Lieutenant.
Players will be eligible for participation rewards after two honorable kills.
Players will receive increased honor with increased rank.
Players will receive additional Marks of Honor at Corporal or higher rank.
Players will receive corporal rank at 5 honorable kills instead of two.
Strand of the Ancients
Antipersonnel Turrets will now gain vehicle immunities, use falloff damage, and damage increased to 4000 + 200 per level to compensate for falloff.
The Strand of the Ancients Demolisher has had its health increased.
The Strand of the Ancients tower cannon has had its health increased.
Seaforium charges have been moved closer to the graveyards on the 2nd tier.
Death Knight (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
All multi-rune abilities generate 15 runic power.
Anti-Magic Shell: The cooldown has been lowered to 45 sec from 60 sec.
Anti-Magic Zone: This ability’s duration has been cut to 10 seconds.
Blood Aura now grants 2/4% instead of 1/2% healing.
Blood Presence now grants 2/4% instead of 1/2% healing.
Bloody Strikes will receive extra bonus damage from Pestilence.
Bone Shield: The mitigation has been reduced from 40% to 20%.
Corpse Explosion: Damage increased substantially, added 5 sec. cooldown, and changed cost to 40 runic power.
Dark Command: Range increased to 30 yards.
Death Pact now grants 40% instead of 20% healing.
Frost Presence: The bonus armor has been increased from 60 to 80% and magic damage reduction increased from 5 to 15%.
Heart Strike no longer has a haste debuff but will now be able to strike two targets.
Horn of Winter now has no cost and grants 10 runic power in addition to its stat buff, but has a 20 second cooldown.
Icebound Fortitude now reduces damage by 20% instead of 50%. The amount of damage reduced increases with bonus Defense (to about 35% for 540 Defense, but can go higher).
Killing Machine: Instead of a chance to be triggered on critical strike, this talent now has a chance to be triggered on each swing based on the swing time of the weapon (slow weapons more likely, fast weapons less likely).
Mark of Blood: The total amount of healing this can grant is now capped based on a percentage of standard creature health at the target’s level.
Night of the Dead now grants 40/70% passive area spell avoidance to your pet in addition to its current effects.
Outbreak will no longer receive bonus damage from pestilence. The bonus from Plague Strike and Blood Boil has been increased slightly.
Pestilence no longer has a 10 seconds cooldown.
Raise Dead has now been split into two spells:
Raise Dead now raises a ghoul or pet ghoul (if talented). Requires corpse dust if no humanoid corpse is nearby.
Raise Ally now raises a fallen party member as a ghoul and has no reagent. Available at level 72. This should now last for 4 minutes.
Rune of the Stoneskin Gargoyle (two-handed only) now grants 25 Defense and 2% Stamina.
Rune Strike: Damage decreased from 200% to 150% but threat increased to 150% from 100%.
Shadow of Death: The duration has been changed from 45 seconds to 25 secondsseconds and now has a 15 minute cooldown.
Summon Gargoyle: Damage dealt by the Gargoyle reduced by approximately 20% and maximum duration cut to 30 seconds.
Unholy Blight had had its cost reduced from 60 to 40 runic power.
Wandering Plague will now properly reset after being castand now considers the resilience of the target in determining its chance to be triggered.
Vampiric Blood (DK) changed from 20% health / 50% healing to 15 % health / 35% healing.
Will of the Necropolis will now reduce the damage of any attack that takes the DK below 35% health by 5 /10/15% instead of boosting armor when wounded. It no longer affects the cooldown of Anti-Magic Shell and retains the current damage reduction bonus.
Druid (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Aquatic Form is now available from druid trainers at level 16.
Celestial Focus (Balance) no longer includes Starfall.
Feral Attack Power: All weapons now have the potential to grant feral attack power based on their dps (as compared to the best superior-quality weapons available at level 60). Players will see their existing feral weapons grant roughly the same attack power as they did before (+/- 2 or so), but many new weapons will be options for the feral druid. Some feral weapons have had strength converted to attack power to be more appealing to other classes able to equip them. All druids will see the amount of feral attack power granted by an item in the item tooltip, if it grants any, but other players will not see that information.
Remove Curse and Abolish Poison can now be used in Moonkin form.
Genesis: Now works with Tranquility and Hurricane.
Growl: Range increased to 30 yards.
King of the Jungle - The Bear effect is now physical, and thus cannot be dispelled.
Moonglow: This talent now also benefits Nourish.
Nature's Grace - Now also effects Revive.
Nourish: Wild Growth applied to a target now increases the healing done by this spell by 20% like other heal over time effects.
Polearms: Now trainable by Druids.
Primal Tenacity: Now reduces the cost of Bear Form, Cat Form, and Dire Bear Form by 17/33/50% in addition to its previous effects.
Protector of the Pack: No longer changes value based on party size.
Savage Roar: The buff now persists outside of Cat Form but only provides its benefits while in Cat Form.
Starfall: Instead of canceling shapeshifting, now cancels on shapeshifting into an animal form.
Survival of the Fittest: This talent now grants 22/44/66% bonus armor in Bear Form and Dire Bear Form in addition to all of its previous effects.
Swipe: Swipe (Cat) has now been added at level 71, dealing 260% weapon damage, costs 50 energy with no cooldown. All talents affecting the Bear Form version affect the Cat Form one as well.
Wild Growth now has a 6 second cooldown.
Hunter (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Hunter Aspects are now off the Global Cooldown again. They still have a shared 1 second cooldown.
All Hunter pet abilities with a cooldown of 30 seconds or more are no longer on the global cooldown.
Arcane Shot: Mana cost lowered to match the cost of Steady Shot.
Aspect of the Wild - This aspect is now raid-wide.
Call of the Wild: The benefit from this pet talent now applies to only the Hunter and their own pet.
Deterrence: Design changed to grant 100% parry and 100% chance to "deflect" spells coming from the front, but prevents the Hunter from attacking. Lasts 5 seconds and has a 90 second cooldown.
Explosive Shot: Damage increased substantially, and additional scaling added to compensate Survival Hunters for the decrease in power of Steady Shot. No longer deals damage to secondary targets.
Ferocious Inspiration: This talent now also increase the damage the Hunter does with Arcane Shot by 3/6/9%.
Improved Tracking(Survival): This talent has been slightly re-designed. Now reads: While tracking Beasts, Demons, Dragonkin, Elementals, Giants, Humanoids and Undead, all ranged damage done to those types is increased by 1/2/3/4/5%.
Kill Shot – Cooldown reduced to 15 seconds, down from 35 sec.
Kindred Spirits: This talent now grants only 3/6/9/12/15% pet damage.
Lock and Load: Now has a 30 second cooldown.
Readiness: No longer resets the cooldown on Bestial Wrath.
Steady Shot: Now gains 10% of attack power as damage instead of 20%.
Serpent’s Swiftness: This talent now grants only 2/4/6/8/10% bonus attack speed to pet. The hunter attack speed bonus is unchanged.
Tranquilizing Shot (Hunter): Cooldown increased to 8 sec, up from 6. Mana cost reduced to 8%, down from 12%.
Unleashed Fury: This talent now grants only 3/6/9/12/15% pet damage.
Viper Sting: Now drains a percentage of maximum mana.
Volley: The damage has been reduced on all ranks by approximately 30% (including attack power scaling).
Pets
All Hunter pet abilities with a cooldown of 30 seconds or more are no longer on the global cooldown.
The coefficient of Rake (Cat) and Scorpid Poison (Scorpid) has been lowered.
Rake: This hunter pet ability has had its damage adjusted to prevent unreasonable scaling with attack power.
Scorpid Poison: No longer stacks. The damage has been adjusted to prevent unreasonable scaling with attack power.
Spirit Strike (hunter pet ability) now has an initial attack (which can crit) and then a single dot. Damage overall is higher.
Mage (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Arcane Blast: This ability has been significantly changed. Arcane Blast now increases the damage of the next Arcane spell by 15%. However, using Arcane Blast itself does not consume the charge itself. Each time you cast Arcane Blast, the damage of Arcane spells is increased by 15% and the mana cost of Arcane Blast is increased by 200%. This effect stacks up to 3 times and lasts 10 seconds or until any Arcane damage spell except Arcane Blast is cast.
Arcane Flows: Now also reduces the cooldown of Evocation by 1m/2m.
Elemental Precision: Renamed to Precision and now works on all spells.
Evocation: Cooldown reduced to 4 min.
Improved Blizzard: The snaring effect has been reduced to 25/40/50%.
Incanter’s Absorption: The amount of spell damage a Mage can gain from this ability is now capped at 5% of the mage’s health.
Mirror Image: The Mirror Image Polymorph ability now has a range of 8 yards. In addition, Mirror Images will no longer have excessive threat values assigned to them when they are created.
Slow Fall is now castable on others.
Torment the Weak: Now works with Arcane Blast and does bonus damage against targets afflicted with any type of slow (such as the combat slow from Thunder Clap).
Paladin (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Avenging Wrath: Divine Shield, Divine Protection, and Avenging Wrath cannot be used within 30 seconds of each other anymore. Forbearance removed from Avenging Wrath.
Divine Protection: The penalty has been removed.
Divine Shield: The penalty has been changed so that all damage done is reduced by 50% in place of an attack speed penalty.
Hand of Reckoning(NEW): Available on trainers at level 16. It’s a 30 yard range taunt that causes Holy damage.
Judgements of the Pure: This Holy talent now increases the damage done by Seals and Judgements.
Judgement of Wisdom: Now returns a percentage of base mana instead of a percentage of max mana.
Sacred Duty: Interaction with Divine Shield and Divine Protection removed, but stamina bonus increased.
Priest (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Abolish Disease and Cure Disease can now be cast while in Shadowform.
Holy: Circle of Healing now has a 6 second cooldown.
Levitate is now castable on others.
Mana Burn: Now burns a percentage of maximum mana.
Shadow
Shadowform: You can now shift into Shadowform while mounted or sitting.
Vampiric Embrace- Mana cost of this spell has been removed.
Rogue (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Cheap Shot: This ability no longer has diminishing returns against anything other than itself.
Fan of Knives: The cooldown has been removed. In addition, now deals 150% of weapon damage when used while daggers are equipped.
Feint: Rank 8 now reduces the damage taken from area of effect attacks by 50% for 6 seconds in addition to its existing effects.
Kidney Shot: This ability now has diminishing returns against all other stuns.
Shaman (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
All shaman talent points have been refunded. Please visit your trainer to learn spells and abilities.
Fire Nova Totem: Now no longer generates threat.
Healing Way: Now only one application is required to reach full benefit. No longer stacks.
Improved Water Shield: Lesser Healing Wave now has a reduced chance to trigger this talent.
Magma Totem: The damage and scaling has been increased and no longer generates threat.
Mental Quickness and Static Shock have switched positions in the talent tree.
Mental Quickness: Reduces the mana cost of instant cast Shaman spells by 2/4/6% and increases spell power by an amount equal to 10/20/30% of your attack power.
Searing Totem (Rank 4) now does the proper damage for its rank.
Tremor Totem's duration has been increased from 2 minutes to 5 minutes.
Elemental
Elemental Oath: In addition to existing effects, now increases spell damage done by the Shaman by 5/10% while Elemental Focus Clearcasting is active.
Elemental Mastery: Redesigned. Now increases the Shaman’s critical strike chance by 20% for 30 seconds. Cooldown remains at 3 minutes.
Elemental Shields: This talent has been removed. It has now been merged with Elemental Warding.
Elemental Warding: Now reduces all damage taken by 2/4/6%. Changed from only reducing Nature, Fire and Frost by 4/7/10%.
New Talent: Shamanism-Your Lightning Bolt spell gains an additional 2/4/6/8/10% and your Lava Burst gains an additional 4/8/12/16/20% of your bonus damage effects.
Storm, Earth and Fire: This talent has been moved up in the tree, and it’s talent points have been reduced to 3 down from 5. Wind Shock is also included in the range increase (with Earth Shock). The damage bonus to Flame Shock has been increased, up from 10/20/30/40/50 to 20/40/60.
Unrelenting Storm: point cost reduced to 3, down from 5. Now does 4/8/12%
Warlock (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Curse of Agony will now scale better when used with the Glyph of Curse of Agony. Ticks beyond the original duration will do 33% more damage than the ticks that preceded them. i.e. 74 -> 145 -> 217 -> 290.
Demon Armor and Demon Skin: Armor increased by approximately 120%.
Demonic Circle: The teleport now clears all snare effects.
Drain Mana: Now drains a percentage of maximum mana.
Emberstorm: Now works with Conflagrate.
Ritual of Summoning: Will now create a summoning portal object which can be re-used for multiple summons for 5 minutes.
Warrior (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Bloodthirst: Charges have been decreased to 3, but the effect has been raised to 1% per charge.
Fury: Bloodsurge: Now has a chance to trigger from any hit with Heroic Strike, Bloodthirst, or Whirlwind.
Fury:Titan's Grip: The hit chance penalty has been removed.
Sudden Death: The amount of rage spent on an Execute while Sudden Death is active is now capped at 30 rage. Improved Execute and the Glyph of Execute will still increase the damage done by increasing the amount of rage able to be converted into damage.
Taunt: Range increased to 30 yards.
Professions
Alchemy
All flasks no longer require an alchemy lab to create.
The Cooldown on Transmute: Titanium has been reduced to 1 day, and the materials required have been simplified.
Reduced the cooldown on Northrend Alchemy Research from 7 days to 3 days.
The chance to discover a Northrend transmutation has been increased.
Changed the Crazy Alchemist Potion so it always gives health and mana. It also grants the benefit of another random potion effect.
Potion of Nightmares functionality changed. You can now move to interrupt the effect, and damage taken is no longer increased while you are under the effects of this potion.
Added a new recipe for Ethereal Oil to grand master alchemy trainers.
You can now discover a recipe for the Elixir of Water Walking with Northrend Alchemy Research.
Blacksmithing
Reduced the spell power on the Titansteel Guardian to bring it in line with its item level.
Increased the material requirements to make high level frost resistance gear created with blacksmithing.
Increased the materials required to make several recipes that require cobalt.
Added a new recipe for shield reinforcements that increases the block value of shields.
Cooking
A recipe has been added for Kungaloosh. You can learn this recipe from an NPC in the Dalaran sewers once you have completed the quest 'The Taste Test' in Sholazar Basin.
A recipe for the incredible Fish Feast can now be purchased for Dalaran Cooking Awards.
Succulent Orca Stew and Shoveltusk Soup have been removed from the requirements for any cooking achievements as they will not be added to the game.
A new recipe for Worg Tartare is now available for purchase with Dalaran Cooking Awards. This delicacy imbues hit rating and Stamina upon those brave enough to eat it.
Enchanting
Many high level enchantment recipes have had the amount of Infinite Dust and Greater Cosmic Essence requirements significantly reduced, but with Dream Shards being added to them.
Increased the Fire damage inflicted by the Icebreaker weapon enchantment.
Reduced the armor penalty granted by the Berserking weapon enchantment.
Increased the amount of healing from the Lifeward enchantment.
Increased the amount of damage caused by the Icebreaker enchantment.
Added a new recipe to enchant bracers with Stamina. You can buy this recipe from Vanessa Sellers in Dalaran.
Engineering
Engineers may now be able to properly engineer Centrifuge Constructs.
Reduced the cooldown and increased the duration of the effect for Hyperspeed Accelerators.
Added a new recipe for epic plate spell power goggles.
Weakness Spectralizers are now usable by druids.
The Saronite Bomb recipe now creates a lot more bombs for the same material cost. While this breakthrough was discovered by goblins, all engineers can take advantage of it.
Gnomish Lightning Generator has had its cast time and cooldown reduced.
The engineering Scrapbot can now repair.
Inscription
Jessica Sellers, a new vendor in the Dalaran inscription shop, will sell most inscription inks for the cost of one Ink of the Sea. She also sells Snowfall Ink for multiple Inks of the Sea.
A new recipe for Glyph of Arcane Blast has been added to Master and Grand Master Inscription trainers.
Jewelcrafting
Added a new recipe to convert a frozen orb and some green quality gems into several superior quality gems.
Reduced the spell power granted by the use effect of the Figurine – Twilight Serpent, but reduced the cooldown significantly.
Leatherworking
Iceborne Belt pattern skill up range has been increased to the correct range.
The epic leg armor patches now require a Frozen Orb in addition to their other materials.
Mining
Mining veins and deposits no longer require multiple hits to receive all the ore. Players will receive around the same amount of ore, stone, and gems they would have received from multiple hits.
Weakened Giants and Iron Rune Sentinels can now be correctly mined.
Skinning
Increased the critical strike rating granted by ranks 5 and 6 of Master of Anatomy.
Carrion Fleshstrippers are now skinnable.
Tailoring
Reduced the cloth required to make a Bolt of Imbued Frostweave.
Simplified the materials required for Shining Spellthread and Azure Spellthread.
Reduced the eternals required to make Brilliant Spellthread and Sapphire Spellthread, but increased the number of Iceweb Spider Silk.
Greatly reduced the materials required to make the self-only tailoring leg enchants (Master's Spellthread and Sanctified Spellthread), but these recipes no longer grant any skill gains.
Reduced the training cost for the normal Flying Carpet.
Ebonweave now requires the tailor to be in the Maw of Neltharion in Dragonblight to creating it.
Spellweave now requires the tailor to be at the Azure Dragonshrine in Dragonblight when creating it.
Quests
The quest, "Scare the Guano Out of Them!" now only requires 10 Darkclaw Guano, down from 15. Also, only the character that scared the bat, or their party, may now loot the guano.
Shoveltusk Meat obtained during the quest; "Shoveltusk Soup Again?" is now correctly flagged as a quest item with no sell price.
During the quest, "Scalps!" you can no longer use Ahunae's Knife to scalp kills that you aren't tapped to.
The path followed by the Har'koa's Kitten during the quest, "I Sense a Disturbance" has been improved.
Westguard Sergeants, Winterhoof Braves, and Ethereal Frostworgs should no longer attempt to attack their opposite faction counterparts unless the character controlling them is first attacked.
Westguard Sergeant and Winterhoof Brave demoralizing shouts will now only affect the Winterskorn Vrykul and worgs at Skorn.
Various fixes to the Queen Angerboda event during the quest, "The Slumbering King".
The daily quest, "Shoot 'Em Up" now only requires 15 Jotunheim Proto-Drakes to be shot down, down from 20. As well, the harpoon now only costs 5 energy to shoot, down from 10.
Dungeons and Raids
The Obsidian Sanctum
Players will now be affected by Twilight Residue when they leave the Twilight Realm. Twilight Residue grants immunity to Fire and Shadow damage for a few seconds.
User Interface
Chat frames can now be made “Noninteractive”. When in this state, they will ignore all clicks.
Various filters can now be applied to Achievements.
A special UI for chatting with GMs has been added.
For additional notes on Lua and XML changes please visit the UI & Macros forum.
Items
Emblems of Heroism can now be purchased at a 1 to 1 rate using Emblems of Valor.
The Darkmoon Faire exotic vendors have been updated with new items.
Amberglow Signet now correctly grants Hit Rating.
Deadly Gladiator’s Refuge has had its 4 piece set bonus changed. It now reduces the cooldown of Swiftmend by 2 seconds.
Deadly Gladiator's Staff has had the Agility and Critical strike rating restored to ratios consistent with other instances of the Gladiator's Staff.
Dreamwalker Battlegear: The Rip bonus is now 4 seconds instead of 3.
Druid Feral Tier 7 Set: The 4 piece bonus now also decreases the cooldown on Tiger’s Fury by 3 seconds.
Druid Restoration Tier 7 Set: The Rejuvenation bonus has been changed to affect Lifebloom instead.
Gifts and Pledges of Adoration for the capital cities are now soulbound.
The Flag of Ownership now has only a 60s cooldown to match the 60s duration of the flag.
The following crafted weapons have had their stats adjusted to properly reflect their intended power:
Corroded Saronite Edge, Corroded Saronite Woundbringer, Cudgel of Saronite Justice, Furious Saronite Beatstick, Saronite Spellblade, Saronite Shiv, Savage Cobalt Slicer, Notched Cobalt War Axe, Sturdy Cobalt Quickblade, Cobalt Tenderizer
Living Lashers can now properly be skinned with Herbalism.
Players can now open clams while riding a vehicle, sitting, mounted, stealthed, and invisible.
Reduced the stats on the Savage Cobalt Slicer to match the weapon's level.
Some low-level rogue pvp gloves were accidentally omitted from the patch 3.0.3 update. This has been rectified.
Some neglected creatures in Icecrown have found the contents of their pockets.
Totem of Hex now correctly grants 165 spell power to Chain Lightning and Lightning Bolt, up from 85.
The white Polar Bear mount is now the proper (larger) size.
Glyphs
Glyph of Conflagrate now makes it so your Conflagrate spell no longer consumes the Immolate or Shadowflame spell from the target.
Glyph of Death and Decay has been changed to grant 20% additional damage instead of its current effect.
Glyph of Hammer of Justice: Now increases range by 5 yards instead of increasing stun duration.
Glyph of Invisibility duration has been increased.
Glyph of Deterrence: Now -10 seconds instead of -20.
Glyph of Holy Light now affects friendly targets in a larger radius.
Glyph of Horn of Winter now increases the duration by 60 sec.
Glyph of Spirit of Redemption: Now increases the duration of the effect by a fixed amount of 6 seconds.
Glyph of turn evil now also increases the cooldown of your turn evil spell by 8 sec.
World Environment
Incapacitating Shout now has an 8 second duration.
Conquered Soul of the Blightcallers are no longer AE immune.
Corrected a raid emote in Violet Hold to display the proper creature name.
Corrected a redundant aura tooltip for Locust Swarm in Naxxramas.
Several creatures in the Construct Quarter of Naxxramas did not have Heroic values for hit points and damage.
Storm Peaks, Grom'arsh Crash Site - Peon Gakra is now an innkeeper and the zeppelin hull, an inn.
Bug Fixes
Fixed a bug with a Wild Mustard plant that was under the ground in Dalaran.
Racials
Berserking: Can now be used properly while under the affects of Hand of Protection.
Heroic Presence: Now works properly in Ghost Wolf Form.
Shadowmeld: This ability will now properly restore threat when it is cancelled. In addition, it will correctly remove a player from combat if it is active when that player is the last person left alive that the creature hates. This ability is now also unusable while affected by Faerie Fire.
Will of the Forsaken: Using this ability while disoriented would trigger it’s cooldown to no affect; it is no longer useable while disoriented.
Death Knight (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Blood Aura Will now always do the correct amount of healing, based on the actual damage taken of the target.
Blood Caked Blade: Now does the proper damage amount when triggered by an off-hand weapon.
Bloody Strikes: The tooltip for this talent now has correct values.
Butchery: Will now always grant 20 runic power, regardless of the creature type killed.
Chains of Ice: This ability is no longer able to land on death knights who have Anti-Magic Shell active.
Crypt Fever: It is no longer possible to have a duration longer than the disease which caused it. Will also no longer incorrectly increase Death and Decay damage.
Corpse Explosion: Fixed a bug where how much Runic Power the Death Knight had was affecting the damage done, and also increased the damage substantially.
Dancing Rune Blade: The weapon no longer echoes the Raise Dead and Army of the Dead spells. In addition it will now more closely match the master’s damage and will cast Rune Strike when its master does.
Death Chill: The effect from this talent will no longer be consumed if Killing Machine is active.
Death Pact: This will no longer cause guards to attack the Death Knight.
Desecration: will no longer break stealth.
Ebon Plague: It is no longer possible to have a duration longer than the disease which caused it. It will no longer stack with Crypt Fever used by another character.
Frost Fever: This talent now works properly when spell reflected.
Gnaw: This ghoul ability is now able to be set on autocast.
Icy Clutch: This will now be applied properly in all cases to targets that gain Frost Fever via the Pestilence ability.
Mark of Blood now works correctly with periodic damage.
Pestilence: The diseases will now spread correctly even when the damage from Pestilence kills the primary target.
Raise Dead no longer puts you in combat when you cast this spell.
Shadow of Death: This ability will no longer cause tracking abilities to become inactive when the death knight becomes a ghoul.
Tundra Stalker (Rank 1) will now work properly on Death and Decay.
Unholy Blight: Will no longer cause spell pushback.
Druid (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Bear Form: This ability will now grant the correct attack power per level for levels 71-80.
Entangling Roots: When determining if a new Entangling Roots should overwrite an old one, and will now calculate the correct damage modifiers for the creature type of the target.
Maim: Tooltip adjusted to match the duration the ability has always had.
Opening: Opening doors and objects should no longer cause shapeshifted forms to be cancelled.
Rake: The initial damage from this ability is now properly considered bleed damage, and will be increased by Mangle and Trauma.
Savage Fury - Mangle (Bear) damage was being increased by a higher percentage than intended. This has been fixed, and in result Mangle (Bear) should see roughly a 16% damage reduction. Also fixed a bug with Savage Fury where the Rake bleed effect was not being increased.
Starfall will no longer cause nearby creatures to become hostile for no apparent reason while the Druid is affected by fear effects. In addition, it will no longer pick ambient creatures as targets.
Survival Instincts: The extra health from this ability now persists in all forms, but the ability can only be activated in Cat Form, Bear Form, or Dire Bear Form. This prevents the health gain from occurring multiple times if constantly shapeshifting.
Swiftmend: Riptide will no longer cause this ability to light up, and this ability will no longer sometimes consume Earthliving off the target.
Hunter (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Aspects: All aspects now have a 1 second global cooldown.
Aspect of the Beast: Will now increase Hunter pet attack power by the correct amount.
Aspect of the Viper: Beast Lore, Scare Beast, and Tame Beast will no longer trigger mana regeneration from this ability.
Call of the Wild: Now only works on the pet and their own master.
Carrion Feeder: No longer causes extremely large amounts of threat when the pet gains happiness.
Chimera Shot: The secondary effects of this shot will now still be triggered even when the target dies from the ability’s damage.
Cower: Now longer shares a cooldown with Growl, but has its own separate cooldown.
Dust Cloud: This pet ability will now be cast by the pet at the target instead of while they are moving toward the target.
Marked for Death: Now works properly for Steady Shot and Glyph of Steady Shot.
Master’s Call: Now makes the pet immune to roots and snares for the duration as well, allowing the pet to break roots on the target even when the pet is rooted.
Nether Shock: Pets will now correctly use this ability on all targets, not just mana users.
Noxious Stings: When this talent triggers Wyvern Sting, the Wyvern Sting will now last the proper duration.
Owl’s Focus: Free abilities will no longer consume this effect.
Prowl: This ability will no longer sometimes turn autocast on by itself.
Sniper Training: Now increases the damage of Aimed Shot by the correct amount.
Spirit Strike: This pet ability’s duration and period have both been reduced to 6 seconds.
Spore Cloud: This ability will now work properly.
Swipe: The tooltip has been adjusted.
Tracking: Entering an arena no longer disables tracking types.
Fixed a bug that allowed Viper’s Sting to target death knights. They are now invalid targets.
Mage (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Arcane Missiles: This spell now only has one chance to trigger Arcane Concentration.
Brain Freeze: This talent can now be triggered by Blizzard.
Burnout: This talent will now properly charge the mage additional mana when Living Bomb causes a critical strike.
Fingers of Frost: This talent can now trigger properly from Frost Armor.
Frost Nova: Will now properly overwrite the effect of Shattered Barrier and of Frostbite.
Icy Veins: The spell pushback reduction from this talent now works on Frostfire Bolt.
Improved Scorch: This talent no longer triggers effects that trigger on casting a spell.
Incanter’s Absorption: This talent will now work properly when the mage is sitting.
Living Bomb: Now triggers Ignite when it causes a critical strike. In addition, the final explosion will now still occur even if the mage is affected by a crowd control effect.
Molten Fury: This talent will now interact correctly with Torment the Weak.
Precision: Frostfire Bolt will no longer receive double the intended benefit from this talent.
Spell Power: Now affects the critical strike chance of Blizzard.
Paladin (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Devotion aura: When mixing two different ranks of this ability in a party, players will no longer sometimes see a spurious second copy of the buff.
Hand of Freedom: Now works properly against the froststorm Breath Hunter pet ability.
Judgement of Blood, Judgement of Command, and Judgement of the Martyr will now gain the correct damage modifiers for the creature type of the target.
Judgement of Light: The tooltip has been corrected to remove the implication that it only works on melee attacks.
Judgement of the Wise: The amount of mana gained has been corrected to match the tooltip.
Pure of Heart: This talent will no longer cause Curse of Agony to do more damage than intended.
Repentance: Avenger’s Shield no longer breaks Repentance, but unfortunately, Seal of Vengeance and Corruption damage will break it again. This will be corrected in a future patch.
Righteous Vengeance: This talent will now calculate its damage correctly when the damage is absorbed. In addition this ability will no longer cause excessive damage when refreshed on targets with damage reduction effects active.
Seal of Command: The tooltip has been adjusted to show the damage gained from spell power.
Shield of Righteousness now properly shares a cooldown for both ranks.
Priest (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Dispersion: This ability can no longer be cast while affected by Cyclone; doing so consumed the cooldown to no effect.
Guardian Spirit: It is no longer possible for simultaneous killing blows to trigger the heal from this ability multiple times.
Improved Holy Concentration: The tooltip has been rewritten to indicate that this talent reduces cast time rather than providing haste.
Mind Flay: Fixed a bug with targeting where you would not deal damage if not facing the target while channeling. Also corrected an issue where the damage from this ability was slightly delayed.
Prayer of Mending: Will now only benefit from the healing talents of the priest who cast the original spell.
Rapture: This talent will now correctly return mana for Power Word: Shield based on the caster’s mana poll instead of the target’s mana pool.
Shadow Weaving: Shadow Word: Death: Will now only apply one copy of this buff per cast.
Shadow Word: Pain now will gain the correct damage modifiers for the creature type of the target.
Surge of Light: Prayer of Mending will no longer sometimes cause Surge of Light to trigger on Priests who do not have that talent.
Twisted Faith: This talent will no longer sometimes cause Shadow Word: Pain to fail due to a more powerful spell being in effect.
Rogue (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Envenom: The tooltip values have been corrected to be accurate.
Fan of Knives: All poisons will now trigger correctly when used with this ability.
Honor Among Thieves: The bug where stacking multiple rogues with this talent caused them all to gain additional combo points has been fixed. In addition, it no longer cancels eating and drinking if a party member gains a critical strike while it is active.
Killing Spree: This ability no longer breaks stealth if it fails due to all targets being out of range.
Mutilate: this ability will no longer give poisons on the off-hand weapon two chances to be triggered.
Turn the Tables: This talent no longer generates threat when it triggers.
Shaman (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Chain Heal: This spell will now give an invalid target error message if the primary target is a totem.
Earth Shield: Now correctly uses the Shaman’s own spell critical strike chance to determine the chance of a critical heal.
Elemental Shields was reducing flat physical damage, not a percentage. Now properly reduced by a percentage.
Lava Lash - Fixed a bug which allowed you to use the ability even if you had a shield in offhand. Now requires a 1hand axe, fist or dagger to be able to be used.
Fixed a bug where Thunderstorm (Elemental) was knocking back 15 yards, instead of 20. It should now roughly knockback the correct length of 20 yards.
Magma Totem: Fixed a bug that capped the damage of this ability at too low of a level.
Resistance Totems: Players will no longer see two copies of these buffs when two shamans cast the totems simultaneously.
Spirit Walk: This Feral Spirit ability will now properly clear roots and snares from the Shaman master.
Stoneclaw Totem: The tooltip has been revised to indicate the damage absorb shield also works on the Stoneclaw Totem itself.
Warlock (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Warlock Pets: Some pets were not properly classified to receive correct creature scaling for Wrath of the Lich King. Their health and damage done will now be higher.
Corruption will now gain the correct damage modifiers for the creature type of the target.
Create Healthstone: Attempting to create a healthstone when you already have one no longer consumes mana or triggers the cooldown of this ability.
Demonic Circle: Teleport: the button for this ability will now darken when the Warlock is out of range of the Demonic Circle and will light up when the Warlock is in range.
Demon Power Scaling: Spell power gained from spirit via the Fel Armor ability will now properly affect the scaling of spell power and attack power on summoned demons.
Drain Mana: This spell will no longer cancel when the target’s mana poll is low or the caster’s mana poll is full. It also now generates a very small amount of threat instead of no threat.
Everlasting Affliction: Will now calculate correct damage values for Corruption when it is refreshed in all cases.
Haunt: Will now gain correct damage modifiers for the creature type of the target. In addition, this ability is now limited to a single target as intended. This also now works properly when refreshed on its current target.
Mana Feed: This talent will no longer sometimes fire for warlocks who do not have the talent.
Master Conjuror: Tooltip revised to indicate it does not increase the damage bonuses of Firestones or Spellstones.
Metamorphosis: The bonus armor effect from this ability will now calculate properly and interact correctly with armor buffs and debuffs.
Ritual of Doom: A Doomguard summoned with this spell will now scale properly from its master’s stats.
Shadow Embrace: This ability will now create a separate debuff stack for each Warlock with the talent, and each warlock will benefit properly from his or her own debuff.
Soul Siphon: Will now gain the correct damage modifiers for the creature type of the target.
Unstable Affliction: Will now gain the correct damage modifiers for the creature type of the target.
Warrior (Skills List / Talent + Glyph Calc.)
Bladestorm: Fixed a bug where sometimes stuns and roots would not be removed properly when this ability is used.
Damage Shield: Rank 1 of this ability now works properly.
Heroic Throw no longer triggers the snare from Mage Frost Armor.
PvP
The Wintergrasp Aura should now properly update in all instances, transferring the buff when the zone control changes.
Arena: Dalaran Sewer: The Flush effect which pushes players out will now also remove the ability to use Demonic Circles summoned during the arena start time.
Items
Idol of the Emerald Queen: This idol was providing greater healing than implied by its tooltip. It has been reduced to correct value.
Glyph of Ambush: This glyph will now interact correctly with Initiative when Ambush is used outside of combat range.
Glyph of Charge: The stun from Charge will now work properly when Charge is used with the extra range from this glyph.
Glyph of Corpse Explosion: Additional explosions from this glyph will no longer consume Unholy Runes.
Glyph of Rejuvenation: The heal from this glyph is now properly considered a periodic heal.
Gronstalker Set: The Aspect of Viper bonus from this set has been changed to work correctly with the redesigned Aspect of the Viper.
Mana Potions: Warriors and Death Knights now receive a correct error message when attempting to use mana potions.
Scrolls: Buffs from scrolls can now only be overwritten by more powerful scrolls.
Soul Preserver: This item will now interact correctly with Desperate Prayer, Lay on Hands, Riptide, and Wild Growth.
Boys from the Horde.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:07 schreef Ps2K het volgende:
eindelijk eens een patch met wat shaman love
btw baby in welke guild zit je nu? Ik zit bij Velox Maximus
Nooit tegengekomenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boys from the Horde.
Samen met TOO de oudste en beste Horde Guild op Aggramar.
Een vriend van mij zit in dat guild...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boys from the Horde.
Samen met TOO de oudste en beste Horde Guild op Aggramar.
5 raid avonden, waarvan ik er gemiddeld 3 doe. Valt nog wel mee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:26 schreef avotar het volgende:
[..]
Een vriend van mij zit in dat guild...
Dan heb je er een hoop tijd voor over....
Je speelt op Aggramar en je hebt nog nooit Boys from the Horde of The Obsidian Order lui zien rondlopen... oh wow...quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nooit tegengekomenmaarja ik doe dan ook geen pvp dus hordes kom ik vrijwel nooit tegen.
Ow Obsidian Order kom ik wel eens tegen idd. Maar ik ben ook een transfer van Dun Moroghquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je speelt op Aggramar en je hebt nog nooit Boys from the Horde of The Obsidian Order lui zien rondlopen... oh wow...
Dominion ken je wel?
Taurens op raptors.. waar gaat het heen met deze wereld..quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:55 schreef Windigo het volgende:
Fijn dat mounts geen race bind meer hebben
Doe de newb quests dat is een stuk sneller en goedkoper. En ja vanmiddag ga je een Dreanei op een mechanostrider zienquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Taurens op raptors.. waar gaat het heen met deze wereld..
Over mounts gesproken, nog 354 stacks of Runecloth en ik kan ook de undead horsies kopen. Dan heb ik er 49. Tel daar de red wyrm bij op en dan kom ik op 50
Dan nog 214 stacks voor de Orcs en ik heb mijn Ambassador title
Ja, dat werkt voor iedereen die dat niet ruim voor TBC al heeft gedaan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Doe de newb quests dat is een stuk sneller en goedkoper. En ja vanmiddag ga je een Dreanei op een mechanostrider zien
geen dual spec.. je bedoelt dual wield?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:32 schreef Casino.Bob het volgende:
verdomme wat erg,
hunters zwaar generfed, alle bonussen kwijt, aanvallen kwijt en ik mn laadscherm crasht als ik naar kalimdor ga.
plus mn main is gecrasht toen ik door een portal ging (na orgrimmar) dus geen locatie, dus moet ik een ticket aanmaken maar ik kan niet meer inloggen
en geen dual spec
Dat was toch allang en breed bekend dat het misschien in 3.1 zit?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:32 schreef Casino.Bob het volgende:
verdomme wat erg,
hunters zwaar generfed, alle bonussen kwijt, aanvallen kwijt en ik mn laadscherm crasht als ik naar kalimdor ga.
plus mn main is gecrasht toen ik door een portal ging (na orgrimmar) dus geen locatie, dus moet ik een ticket aanmaken maar ik kan niet meer inloggen
en geen dual spec
BM is omlaag geschroefd naar MM, Surv omhoog naar MM. Volgens Blizz zouden ze alle drie gelijk moeten zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:01 schreef Casino.Bob het volgende:
bij mij en mn guild was het niet bekend
maar is BM nog steeds de moeite waard?
heb eigenlijk geen zin om surv te worden en pvp gaat niet lekker samen met questen
Komt bij dat Blizz het groot gaat aankondigen als het komtquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat was toch allang en breed bekend dat het misschien in 3.1 zit?
Wtf moet je met zoveel polearms?quote:
quote:
Dat is misschien erger dan een dreanei op een mechanostrider... arm vogeltje...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
een Tauren op een Hawkstrider.
Of nightelfquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat is misschien erger dan een dreanei op een mechanostrider... arm vogeltje...
quote:Reputation rewarded for killing mobs will no longer automatically deprecate. This means trivial mobs will continue to give out their full amounts of reputation on kill for the majority of cases in the game (level 70 creatures in Stratholme, for example, will continue to award the full amount of rep to level 80 players seeking to boost their Argent Dawn faction).
quote:
Opzich goede zaak dit soort veranderingen, heeft het tenminste ook nog nut om de "oude" content te spelen. Maareuh... level 70 creatures in strat??quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
.
En idd, heel relaxed die rep change. Was laatst al twilight cultists aan het doden, kreeg ik 2 rep per kill. Dat gaat nu een stuk sneller, dus hopelijk binnenkort Guardian of Cenarius.
Het is een robot of ben je soms van de D.E.H.T.A?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat is misschien erger dan een dreanei op een mechanostrider... arm vogeltje...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga denk ik voor tjhe argent champion, fuck die treehuggers
Nee ik doelde op die BE vogeltjes, die zien er al zo klein uit en dan zo'n gigantische tauren er opquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het is een robot of ben je soms van de D.E.H.T.A?
Mensen die nu pas the argent champion gaan halenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga denk ik voor tjhe argent champion, fuck die treehuggers
Dat is een typo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Opzich goede zaak dit soort veranderingen, heeft het tenminste ook nog nut om de "oude" content te spelen. Maareuh... level 70 creatures in strat??
Dat zegt meer over hoe waardeloos je groep isquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:31 schreef Zith het volgende:
Net top DMG in overal dmg bij OS25 en 3de plek op Sarth (2.8k dps)... als main tank
boehoe fucking huilhuilquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:50 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Mensen die nu pas the argent champion gaan halen
Dr00d (en single target, dus geen AOE spam), en DPS was verder ok, zonder problemen ging de draak neer, maarja, als je bijna 3k dps doet als main tankquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:39 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Dat zegt meer over hoe waardeloos je groep is![]()
Daarbij neem ik aan Pala? Concentration?
Ik gok dat je DK bent.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:31 schreef Zith het volgende:
Net top DMG in overal dmg bij OS25 en 3de plek op Sarth (2.8k dps)... als main tank
Ik zit nu op 3.5k in Naxxquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:55 schreef Zith het volgende:
[..]
Dr00d (en single target, dus geen AOE spam), en DPS was verder ok, zonder problemen ging de draak neer, maarja, als je bijna 3k dps doet als main tank
Hoeveel dps doe jij als rogue in raids? Meeste die ik zie komen niet boven 2.6k
[ afbeelding ]
Nice!quote:
Ow en btw, in dat overzicht sta je 3e in total damage done, maar in DPS sta je 4e, die mage staat iets hoger met meer dan 3kquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:55 schreef Zith het volgende:
[..]
Dr00d (en single target, dus geen AOE spam), en DPS was verder ok, zonder problemen ging de draak neer, maarja, als je bijna 3k dps doet als main tank
Hoeveel dps doe jij als rogue in raids? Meeste die ik zie komen niet boven 2.6k
[ afbeelding ]
Zelfs nog lager, je hebt 2.7 dps. Neem aan dat de mage op de adds gezeten heeft, met wat anderen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:19 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ow en btw, in dat overzicht sta je 3e in total damage done, maar in DPS sta je 4e, die mage staat iets hoger met meer dan 3k
Ik zeg dan ook niet dat ik 3de in DPS was maar 3de in DMG (wat belangrijker is, want ik kan ook wel als DPS class 10 seconde vol uit gaan en daarna niet meer vechten om zo met 5k dps boven aan te staan maar in totaal maar 50k dmg gedaan te hebben). Verder had ik 2.793 DPS wat ik afrond naar 2.8k, en niet de 2.7k die jij ervan maakt. Verder is het voor mages natuurlijk beter voor z'n dps om op de adds te gaan zitten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:19 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ow en btw, in dat overzicht sta je 3e in total damage done, maar in DPS sta je 4e, die mage staat iets hoger met meer dan 3k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |