quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:44 schreef GooseFM het volgende:
ZO, even mijn palabuild verder gemaakt, denk dat dit hem moet worden: http://www.wowhead.com/?talent=sZZVfMtbhufMo
iemand nog advies?
edit: stik, damn ding reset telkens mijn build als ik hem link. tis iig een 0/5/62 build
Gabbersaurusquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
*kuch* Ik zit op Burning Legion. Druid, 78. Ik post hier sporadisch mee. Ik lees wel altijd mee.
Ik zat gister op 3.4 dps in VoAquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Gister 4.7k dps op patch 10 zonder ele shaman, boomkin en flask.
Gister maly 10 down. Vanaaf voor de turning tide.
Dat is voor mij ook een heel probleem als ik iemand anders heb dan onze guild tank (waarvan ik patch 25 al eens heb afgehaald (wat op vent best wel voor wat opschudding zorgde omdat niemand geloofde dat dat uberhaubt mogenlijk was)).quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:18 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik zat gister op 3.4 dps in VoA![]()
totdat ik dood was omdat tank geen aggro kon houden
Ik spam er wel eens feint tussendoor, maar gaat ook weer te koste van mijn dps.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:26 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook een heel probleem als ik iemand anders heb dan onze guild tank (waarvan ik patch 25 al eens heb afgehaald (wat op vent best wel voor wat opschudding zorgde omdat niemand geloofde dat dat uberhaubt mogenlijk was)).
Dan is waarschijnlijk je tank fucked, want ze zijn 30% threat buffed waardoor practisch elke rogue feint van zn bars heeft af gehaald.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:30 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik spam er wel eens feint tussendoor, maar gaat ook weer te koste van mijn dps.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor whyri en alle andere rogue's
Advies gaat lastig als we niet je hele build kunnen zienquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:44 schreef GooseFM het volgende:
ZO, even mijn palabuild verder gemaakt, denk dat dit hem moet worden: http://www.wowhead.com/?talent=sZZVfMtbhufMo
iemand nog advies?
edit: stik, damn ding reset telkens mijn build als ik hem link. tis iig een 0/5/62 build
oh lolquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Advies gaat lastig als we niet je hele build kunnen zien. Alleen 0/5/62 zegt niet zo veel. Gebruik je wel de link die hij genereert als je linksboven op "Link to this build" klikt? Dus niet de link die hij genereert als je alleen je talent points invult?
Klopt ik hoef Windshock ook nooit meer te gebruiken, mocht ik het wel nodig hebben dan is de tank gewoon bar slecht. Ik zie hunters ook nog maar zelden FD gebruiken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dan is waarschijnlijk je tank fucked, want ze zijn 30% threat buffed waardoor practisch elke rogue feint van zn bars heeft af gehaald.
Druids zijn vet. Healer, Tank en dual-DPS in 1.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:32 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben nu ook mijn druid aan het levellen 30 pas.. De weg lijkt wel echt lang weer. Maar als ik de druid 80heb , heb ik een healer en een tank op dezelfde server. Altijd handy
Druid is sowieso al een healer/tank en dpsquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:32 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben nu ook mijn druid aan het levellen 30 pas.. De weg lijkt wel echt lang weer. Maar als ik de druid 80heb , heb ik een healer en een tank op dezelfde server. Altijd handy
Dubbele DPS he. Zo'n vage Moonkin en zo'n ubervette (Night-Elf ofc) Cat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef Zith het volgende:
[..]
Druid is sowieso al een healer/tank en dps
Ik moest hier aan denken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:26 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook een heel probleem als ik iemand anders heb dan onze guild tank (waarvan ik patch 25 al eens heb afgehaald (wat op vent best wel voor wat opschudding zorgde omdat niemand geloofde dat dat uberhaubt mogenlijk was)).
No problemquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:05 schreef GooseFM het volgende:
[..]
oh loldat was het dus
http://www.wowhead.com/?talent=sZ0xZVfbtMIucrsguAo
Zo dan. Thnx!
Dual spec komt er (ooit) nog wel een keer aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef Knoflook het volgende:
Ja maar dan zou ik wel hele tijd moeten respeccen. is $$.
Nu gewoon Resto Shaman en Feral Dr00d.
Hoe sneller hoe beter, moonkin en resto als het nodig is. Of een PvE en PvP specquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:54 schreef Thormodo het volgende:
Dual spec komt er (ooit) nog wel een keer aan. Misschien al wel voordat hij level 80 is
.
Ik heb emquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef sanakthe het volgende:
Vanavond weer Sarth 3D. Hopelijk krijg ik de mount D:
The Turning Tide nog steeds niet gedropt ;<
Ik hoop dat ie vanavond voor me droptquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef sanakthe het volgende:
The Turning Tide nog steeds niet gedropt ;<
lol!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor whyri en alle andere rogue's
Nee, geen pally dual wielding (als je dat bedoelt).quote:
Druid-only. Bears, Cats, Boomkins en Trees. Stealthrun raids.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef vogelkooi het volgende:
Zat net te denken over dual-specc, en hoe het er uit zal gaan zien.
Als je een 10-mangroup vol met pally's hebt.
En je laat 2 tanken, 4 dps'en en 4 healen. (een voorbeeld, ben een pally-leek)
Als de boss het toe laat laat je 1 tanken en 2 healen, de rest gaat dps'en.
En bij elke boss kun je van te voren de optimale party build aanpassen.
Je kan het ook met druid's doen of een combinatie van deze twee, bijde hebben hun voordelen (bv gift of wild en plate armor)
Dat zou kunnen betekenen dat de rest van de classes overbodig zijn.
En dat zou blizzard toch niet willen, of toch wel...
10 mans zal misschien wel lukken, maargoed die worden ook door pugs gedaan waar mensen met het niveau van een ei spelen. Maakt niet zoveel uit toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef vogelkooi het volgende:
Zat net te denken over dual-specc, en hoe het er uit zal gaan zien.
Als je een 10-mangroup vol met pally's hebt.
En je laat 2 tanken, 4 dps'en en 4 healen. (een voorbeeld, ben een pally-leek)
Als de boss het toe laat laat je 1 tanken en 2 healen, de rest gaat dps'en.
En bij elke boss kun je van te voren de optimale party build aanpassen.
Je kan het ook met druid's doen of een combinatie van deze twee, bijde hebben hun voordelen (bv gift of wild en plate armor)
Dat zou kunnen betekenen dat de rest van de classes overbodig zijn.
En dat zou blizzard toch niet willen, of toch wel...
Bij ons komen ze niet eens boven de 3k uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[ afbeelding ]
OW YEAH, mn infernal ging alleen te snel dood, zo'n 15sec te vroeg.
wat is de naam van die interface addon?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:37 schreef Sapstengel het volgende:
Eindelijk maar eens de tijd genomen om een tooltip addon te installeren, zodat ze niet meer irritant over mn mini map heen verschijnen. En er zitten ook nog wat leuke functies in
.
[ afbeelding ]
[edit] oja en spelfouten in het Engels ftw.
ik snap geen enkele sneltoetsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
<eat here your paper bags> ??M'n Zweeds is wat verpauperd de laatste tijd
edit: C1 en S1 snap ik als sneltoetsen, maar wat is je N1?
Die tooltip is Cowtip. De rest zijn ongeveer 15 andere addons, of wil je die ook weten?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:58 schreef Dynd het volgende:
[..]
wat is de naam van die interface addon?
Dat haarquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:37 schreef Sapstengel het volgende:
Eindelijk maar eens de tijd genomen om een tooltip addon te installeren, zodat ze niet meer irritant over mn mini map heen verschijnen. En er zitten ook nog wat leuke functies in
.
[ afbeelding ]
[edit] oja en spelfouten in het Engels ftw.
Cowtip heb ik ook, die's grappig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:29 schreef Sapstengel het volgende:
Die tooltip is Cowtip. De rest zijn ongeveer 15 andere addons, of wil je die ook weten?
erg knap!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[ afbeelding ]
OW YEAH, mn infernal ging alleen te snel dood, zo'n 15sec te vroeg.
Ugh... jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
''No more play?''
Hoevaak ik dat wel niet moet aanhoren in 25 man
Het blijft gewoon een kutboss op heroic, ik snap dan ook neit dat ie op 10 man zo mak als een lammetje isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ugh... ja![]()
Sta je lekker dps te doen en dan weet je gewoon dat het weer een wipe wordt
Andere wings hebben we al wel gecleared, ik denk dat het gewoon een kwestie van gear is. De healers hebben het moeilijk om de tanks in leven te houden blijkbaar. Dat icm dat er misschien wat meer dps nodig is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Het blijft gewoon een kutboss op heroic, ik snap dan ook neit dat ie op 10 man zo mak als een lammetje is
Klopt. Patch is gewoon een gearcheck, meer niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:04 schreef Ps2K het volgende:
Andere wings hebben we al wel gecleared, ik denk dat het gewoon een kwestie van gear is. De healers hebben het moeilijk om de tanks in leven te houden blijkbaar. Dat icm dat er misschien wat meer dps nodig is.
Duurt ff maar we krijgen hem wel neer.
Beste heroic raid boss ooit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Het blijft gewoon een kutboss op heroic, ik snap dan ook neit dat ie op 10 man zo mak als een lammetje is
Voor DPS is het een peulenschil, voor de healers en tanks daarintegenquote:
Pfff, dacht het niet. Kan echt wel betere gevechten bedenken.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:25 schreef Merkowitz het volgende:
Beste raidboss ooit?![]()
0 taktiek
0 movement
0 fases
0 moeilijkheidsgraad
Het enige positieve aan patch is dat je een keer een lekkere dps check kan doen. Maarja dat kan op Dr. Doom ook.
De 3 minuten patchwerk zijn met afstand de saaiste in de hele instance.
KT is saaiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als ik heel bescheiden mag zijn, vind ik grobbulus, loatheb en thaddius de leukste battles op 10 man, maarja, ik heb kelthuzad dan nog niet gezien
Patchwork is het chest event in Naxxquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:25 schreef Merkowitz het volgende:
Beste raidboss ooit?![]()
0 taktiek
0 movement
0 fases
0 moeilijkheidsgraad
Het enige positieve aan patch is dat je een keer een lekkere dps check kan doen. Maarja dat kan op Dr. Doom ook.
De 3 minuten patchwerk zijn met afstand de saaiste in de hele instance.
Haha ja da's grappig idd. Ik ben een gearquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:19 schreef Murloc het volgende:
[..]
Cowtip heb ik ook, die's grappig.
Zo kun je ook zien wat voor een guildrank iemand heeft. Die namen die sommige guild hun ranks geven...
Scroll eens terug.quote:
Niet mee eens, de quests zijn leuk, je gebied verandert tijdens sommige q chains en Northrend is mooiquote:
Ik bedoel eigenlijk de raids.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet mee eens, de quests zijn leuk, je gebied verandert tijdens sommige q chains en Northrend is mooiHet enige jammere vind ik dat alle gear op mekaar lijkt
Ulduar is nog niet eens uit, laat staan T9 en men speelt nu al de huilie dat het "te saai is".quote:
En terecht. Ulduar zal moeilijker worden, maar zoals ze gezegd hebben zal iedereen het met gemak kunnen clearen. Ze gaan net als met Sartharion meer 'hard modes' erin gooien. Oftewel, iedereen zal elke boss kunnen doen, als je wat extra loot wil zul je het jezelf maar moeilijker moeten maken. Een systeem dat makkelijk te maken is, en iedereen lijkt te bekoren. Mij dus niet, helaas.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:35 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ulduar is nog niet eens uit, laat staan T9 en men speelt nu al de huilie dat het "te saai is".![]()
Dit dus, ik las ergens dat wotlk in 3 ''delen'' wordt uitgegeven, we zijn net bij deel 1 aangekomenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:35 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ulduar is nog niet eens uit, laat staan T9 en men speelt nu al de huilie dat het "te saai is".![]()
De expansion is net 2 maanden uit, man. Alle grote content patches moeten nog komen.
Allemaal leuk en aardig, maar ik speel het spel nu en niet met de Ulduar patch. Misschien verandert mijn mening, dat kan best. De raids die er nu zijn saai gewoon saai!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:35 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
De expansion is net 2 maanden uit, man. Alle grote content patches moeten nog komen.
Dat heeft dus niks te maken met het gevecht zelf.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:26 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Scroll eens terug.
Patchwerk is gewoon een hele goede dps check.
Dus helemaal wel: zonder genoeg DPS (12k DPS bij 10man?) gaatde raid dood.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:42 schreef Murloc het volgende:
[..]
Dat heeft dus niks te maken met het gevecht zelf.
lolquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:42 schreef Murloc het volgende:
[..]
nee, in enrage hit ie de MT voor 45k in heroic en hatefull strikes van 100k, neit belangrijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:42 schreef Murloc het volgende:
[..]
Boots zijn erg nice! gzquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.wowhead.com/?item=40246 geloot. Beste boots uit de game, fapfap.
En epic mount voor m'n paladin, in 3 dagen bij elkaar gefarmed met jewelcrafting.
DIe heb ik ook op mijn lockquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.wowhead.com/?item=40246 geloot. Beste boots uit de game, fapfap.
En epic mount voor m'n paladin, in 3 dagen bij elkaar gefarmed met jewelcrafting.
Night elf hutner, witte mohawk, noem hem xxlegolasdkswexxquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:22 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik wil een nieuwe alliance alt gaan maken (Heb nu een 80 UD rogue) en ik wil wel een ranged die best goed is in PvP, wat voor race/class raden jullie mij aan?
FOTM reroller!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:22 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik wil een nieuwe alliance alt gaan maken (Heb nu een 80 UD rogue) en ik wil wel een ranged die best goed is in PvP, wat voor race/class raden jullie mij aan?
Daar doelde ik niet op; ik bedoelde dus te zeggen dat Patchwerk als dps een saai gevecht is.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nee, in enrage hit ie de MT voor 45k in heroic en hatefull strikes van 100k, neit belangrijk
Of een van de vele Sephiroth-achtige namen die je ook steeds vaker zietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Night elf hutner, witte mohawk, noem hem xxlegolasdkswexx
Favorite Of The Month. Je rolled dus een class die op dat moment het beste (lees: overpowered) is in PvP. Ik zou voor Mage gaan, altijd goed in PvP geweest. In PvE hebben ze soms wel wat lagere dps gehad maar dat zit nu ook prima.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:33 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
FOTM?
En mij leek warlock wel wat, is dat een beetje relax DPS'en?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of een van de vele Sephiroth-achtige namen die je ook steeds vaker ziet
Nicequote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
DIe heb ik ook op mijn lock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |