Druids zijn vet. Healer, Tank en dual-DPS in 1.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:32 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben nu ook mijn druid aan het levellen 30 pas.. De weg lijkt wel echt lang weer. Maar als ik de druid 80heb , heb ik een healer en een tank op dezelfde server. Altijd handy
Druid is sowieso al een healer/tank en dpsquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:32 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben nu ook mijn druid aan het levellen 30 pas.. De weg lijkt wel echt lang weer. Maar als ik de druid 80heb , heb ik een healer en een tank op dezelfde server. Altijd handy
Dubbele DPS he. Zo'n vage Moonkin en zo'n ubervette (Night-Elf ofc) Cat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef Zith het volgende:
[..]
Druid is sowieso al een healer/tank en dps
Ik moest hier aan denken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:26 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook een heel probleem als ik iemand anders heb dan onze guild tank (waarvan ik patch 25 al eens heb afgehaald (wat op vent best wel voor wat opschudding zorgde omdat niemand geloofde dat dat uberhaubt mogenlijk was)).
No problemquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:05 schreef GooseFM het volgende:
[..]
oh loldat was het dus
http://www.wowhead.com/?talent=sZ0xZVfbtMIucrsguAo
Zo dan. Thnx!
Dual spec komt er (ooit) nog wel een keer aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef Knoflook het volgende:
Ja maar dan zou ik wel hele tijd moeten respeccen. is $$.
Nu gewoon Resto Shaman en Feral Dr00d.
Hoe sneller hoe beter, moonkin en resto als het nodig is. Of een PvE en PvP specquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:54 schreef Thormodo het volgende:
Dual spec komt er (ooit) nog wel een keer aan. Misschien al wel voordat hij level 80 is
.
Ik heb emquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef sanakthe het volgende:
Vanavond weer Sarth 3D. Hopelijk krijg ik de mount D:
The Turning Tide nog steeds niet gedropt ;<
Ik hoop dat ie vanavond voor me droptquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef sanakthe het volgende:
The Turning Tide nog steeds niet gedropt ;<
lol!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor whyri en alle andere rogue's
Nee, geen pally dual wielding (als je dat bedoelt).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |