abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:05:12 #121
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65108163
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is dan ook de verhouding gevoel en verstand die het probleem is bij steeds meer ouders. Het baren van een kind schijnt aanleiding te zijn om te veranderen in een soort Nijlpaard. Niet alleen uiterlijk, maar ook qua intellectuele vermogens, lompheid, sociale vermogens, ontlastingssporen, lichaamsgeur en agressie tegenover iedereen die in de buurt komt.
[..]

Laatst in kroeg niet hoor.
Jij vindt dat nogal een overwinning hè? Onder invloed van drank een moeke afblaffen die weinig anders kan dan maken dat ze wegkomt omdat ze anders een alcoholgestoorde gek van haar kind af moet trekken.
Ik vind dat best zielig.

En eerlijk gezegd geloof ik het ook niet. Waarschijnlijk heb jij je gestoord aan die luierwisseling en heb je jezelf op zitten vreten en op de fiets naar huis bedacht je enkele spitsvondigheden die je eigenlijk had willen zeggen en nu ga je op internet de baas uithangen hoe stoer je wel niet bent geweest.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_65108726
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Roken op schoolpleinen en in scholen is al verboden.
Daarbij zijn mijn kinderen 14 en 16, die spelen niet meer buiten.
Zitten ze opgesloten op hun kamer?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_65109051
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:05 schreef DoctorB het volgende:
Jij vindt dat nogal een overwinning hè? Onder invloed van drank een moeke afblaffen die weinig anders kan dan maken dat ze wegkomt omdat ze anders een alcoholgestoorde gek van haar kind af moet trekken.
Ik vind dat best zielig.
Ik was op zondagmiddag aan de koffie, met een koekje erbij, toen dat nijlpaard haar territoir ging afpoepen.
quote:
En eerlijk gezegd geloof ik het ook niet. Waarschijnlijk heb jij je gestoord aan die luierwisseling en heb je jezelf op zitten vreten en op de fiets naar huis bedacht je enkele spitsvondigheden die je eigenlijk had willen zeggen en nu ga je op internet de baas uithangen hoe stoer je wel niet bent geweest.
Jij was anders degene die hier kwam vertellen wat je met die poepluier zou doen, wat wel heel stoer, erg tokkie en niet erg geloofwaardig was.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:30:12 #124
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65109196
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik was op zondagmiddag aan de koffie, met een koekje erbij, toen dat nijlpaard haar territoir ging afpoepen.
[..]

Jij was anders degene die hier kwam vertellen wat je met die poepluier zou doen, wat wel heel stoer, erg tokkie en niet erg geloofwaardig was.
Maar ik heb niet verteld dat ik het GEDAAN heb. Jij hebt je epische vertellingen wel afgedraaid alsof je het echt hebt gezegd.
En ik zou het wel degelijk gedaan gedaan hebben. Maar als ik eerlijk ben denk ik dat je daarvoor al in een hoek geblaft zou zijn door mevrouw DoctorB.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_65109343
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:05 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Ik vind dat best zielig.
Tsja, dat risico loop je nu eenmaal als je poepluiers in een kroeg gaat staan verwisselen. Ik zou mijn kind iig niet mee de kroeg innemen.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:37:32 #126
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65109510
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:33 schreef Casos het volgende:

[..]

Tsja, dat risico loop je nu eenmaal als je poepluiers in een kroeg gaat staan verwisselen. Ik zou mijn kind iig niet mee de kroeg innemen.
De kinderbescherming zou jouw kind afpakken.
pi_65109680
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:37 schreef DoctorB het volgende:

[..]

De kinderbescherming zou jouw kind afpakken.
En waarom zou de kinderbescherming dat doen? En wat heeft dat met het verwisselen van poepluiers in de kroeg te maken?
pi_65110056
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:30 schreef DoctorB het volgende:
Maar ik heb niet verteld dat ik het GEDAAN heb. Jij hebt je epische vertellingen wel afgedraaid alsof je het echt hebt gezegd.
Kun je me even quoten wat betreft mijn woorden daar?
quote:
En ik zou het wel degelijk gedaan gedaan hebben. Maar als ik eerlijk ben denk ik dat je daarvoor al in een hoek geblaft zou zijn door mevrouw DoctorB.
De conclusie dat mevrouw Doctor B. ook qua agressie de vergelijking met een nijlpaard oproept had ik ook al bereikt. Ik had niet anders verwacht dan dat je dat zou onderschrijven.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:55:10 #129
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65110254
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Kun je me even quoten wat betreft mijn woorden daar?
[..]

De conclusie dat mevrouw Doctor B. ook qua agressie de vergelijking met een nijlpaard oproept had ik ook al bereikt. Ik had niet anders verwacht dan dat je dat zou onderschrijven.
Da's het voordeel van retarddiscussies op internet. Dat je zelf kunt teruglezen en quoten.
pi_65110895
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:55 schreef DoctorB het volgende:
Da's het voordeel van retarddiscussies op internet. Dat je zelf kunt teruglezen en quoten.
Maar als retards er zelf dingen bij gaan verzinnen wordt het lastig natuurlijk. Nogmaals, kun je me even quoten met wat ik gezegd heb? Ik kan alleen maar terugvinden hoe agressief jij en je nijlpaardvrouwtje zouden doen, wat ik onmiddellijk voor waar aanneem. De oergevoelens komen immers los en het verstand heeft samen met andere menselijke beschavingskenmerken na het werpen kennelijk zijn evolutionaire functie verloren.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:16:40 #131
3542 Gia
User under construction
pi_65111112
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:11 schreef DoctorB het volgende:

[..]

als ze nooit buiten komen hebben ze waarschijnlijk geen vrienden (online vrienden tellen niet)
Wie zegt dat ze nooit buiten komen? Ik zeg dat ze niet buiten SPELEN. Op die leeftijd ga je op stap of krijg je verkering. Dan denk je aan andere spelletjes dan hutten bouwen en voetballen.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:18:12 #132
3542 Gia
User under construction
pi_65111156
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:19 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Zitten ze opgesloten op hun kamer?
Het zijn geen KINDEREN meer, maar jong volwassenen. Dan SPEEL je niet meer buiten!!

Dat jij dat op die leeftijd nog wel deed......
pi_65111236
Toen ik op de peuterspeelzaal zat hadden we niet eens pauze en gingen we ook niet naar buiten.
pi_65111912
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Het zijn geen KINDEREN meer, maar jong volwassenen. Dan SPEEL je niet meer buiten!!

Nee, wij voetbalden veel BUITEN. Of we hingen rond, of we waren op het voetbalveld. Iig geval was ik weinig thuis.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_65112171
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:20 schreef CasB het volgende:
Toen ik op de peuterspeelzaal zat hadden we niet eens pauze en gingen we ook niet naar buiten.
Ik geloof er niks van. En normaal gesproken herinner je je sowieso niet veel meer van de tijd dat je peuter was.

[ Bericht 0% gewijzigd door nummer_zoveel op 16-01-2009 18:26:10 ]
pi_65112684
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik geloof er niks. En normaal gesproken herinner je je sowieso niet veel meer van de tijd dat je peuter was.
Dan geloof je het toch lekker niet.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:56:15 #137
3542 Gia
User under construction
pi_65116686
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:20 schreef CasB het volgende:
Toen ik een peuter was, bestonden er nog geen peuterspeelzalen of kinderdagverblijven.
In die tijd zorgden de moeders nog gewoon voor hun kinderen.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:08:03 #138
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_65116960
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Roken en neuken
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:12:11 #139
3542 Gia
User under construction
pi_65117068
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Roken en neuken
Huh? Jij bent toch pas op 1 juli met roken begonnen!!

Oh, wacht, je bedoelt dat je pas 16 bent!!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:23:49 #140
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_65117349
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Huh? Jij bent toch pas op 1 juli met roken begonnen!!

Oh, wacht, je bedoelt dat je pas 16 bent!!
Ik had het over jouw sletjes en players.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')