abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:18:37 #101
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65100193
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:11 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Jij dus ook tegenover rokers. Dank Gia!
Dit topic gaat niet over rokers. Val ons niet lastig met jouw VERSLAVING!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 10:39:59 #102
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_65100949
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 09:20 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik vind eieren nog minder erg dan scheermesjes
Maatschappij is gewoon overstressed... we ergeren ons veel te gauw aan alles en iedereen
Tja, zet heel veel ratten bij elkaar in een klein hokje en ze gaan elkaar ook aanvallen en elkaar bijten.
........Overbevolking is niet goed........
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_65101477
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:18 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Verdraagzaamheid is dus alleen leuk zolang het jouw goed uitkomt?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:28:38 #104
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65102628
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:55 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Verdraagzaamheid is dus alleen leuk zolang het jouw goed uitkomt?
Je hebt verdraagzaamheid en mensen die overal te pas en te onpas moeten zitten zeiken over hoe erg het wel niet is dat hun verslaving niet gewaardeerd wordt.

Lijkt me een andere orde van grootte als je het vergelijkt met het lastigvallen van spelende kinderen van 2 jaar...
Maar dat gaat jou misschien de pet te boven...

jouw
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:36:31 #105
3542 Gia
User under construction
pi_65102928
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:11 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Jij dus ook tegenover rokers. Dank Gia!
Ben ik ook. Die mogen net zo goed buiten roken als kinderen buiten mogen spelen.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:54:20 #106
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_65103649
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 10:18 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Val mij niet lastig met JOUW krijsende kinderen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:57:36 #107
pi_65103772
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Ben ik ook. Die mogen net zo goed buiten roken als kinderen buiten mogen spelen.
Dus jij wil roken in de kroeg verbieden zodat de rokers je kinderen buiten kunnen vergiftigen?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:17:19 #108
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65104453
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dus jij wil roken in de kroeg verbieden zodat de rokers je kinderen buiten kunnen vergiftigen?
Roken in de kroeg IS al verboden Einstein! Maar ik moet zeggen dat je een goed punt hebt voor wat betreft het verbieden van buiten roken. Ik voel een burgerinitiatief aankomen.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:22:31 #109
pi_65104640
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:17 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Roken in de kroeg IS al verboden Einstein! Maar ik moet zeggen dat je een goed punt hebt voor wat betreft het verbieden van buiten roken. Ik voel een burgerinitiatief aankomen.
Mooi, dan worden kroegen aangewezen als gebruikersruimten en verbieden we vervolgens auto's.

Maar dat duurt nog even, ondertussen kunnen we nu al kinderen van straat houden. Geluidsoverlast is namelijk wel bewezen schadelijk.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:48:47 #110
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65105508
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Mooi, dan worden kroegen aangewezen als gebruikersruimten en verbieden we vervolgens auto's.

Maar dat duurt nog even, ondertussen kunnen we nu al kinderen van straat houden. Geluidsoverlast is namelijk wel bewezen schadelijk.
Aangezien KDV's uitgesloten zijn van de hinderwet.... is het juridisch gezien geen geluidsoverlast en derhalve is het geluid wat er geproduceerd wordt niet schadelijk.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 12:51:41 #111
3542 Gia
User under construction
pi_65105601
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Roken op schoolpleinen en in scholen is al verboden.
Daarbij zijn mijn kinderen 14 en 16, die spelen niet meer buiten.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:03:30 #112
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65105941
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat op zich ook wel zorgwekkend is. Dat laatste dan hè.
pi_65105951
Gia en Doctor B.: Even voor de duidelijkheid: De geboorte van een kind is geen wonder. Het wordt vaak zo genoemd, je mag het zelf onder invloed van hormonen en andere lichamelijke processen zo ervaren, het is het niet. De rest van die wereld is niet gefascineerd of geobsedeerd met het zoveelmiljardste exemplaar van onze soort, bijna alles en iedereen kan werpen, van rioolrat tot de koningin, jullie ook, alleen de reuzenpanda heeft er veel moeite mee.

Het zal een verrassing voor julie zijn, de rest van de wereld heeft niet hetzelfde gevoel voor dat kind als julie, ondanks dat het hetzelfde kind is. Het is doodnormaal. Als je nou zojuist de messias hebt gebaard mag je praatjes hebben, bij het zoveelste vervelende kutkind dat ongetwijfeld op gaat groeien tot net zo'n vervelende kutvolwassene of iets wat voor volwassene moet doorgaan als de ouders, past enige bescheidenheid: Zorg maar dat anderen daar niet meer last van hebben dan het verschijnsel kind noodzakelijk maakt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:08:25 #114
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65106088
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Gia en Doctor B.: Even voor de duidelijkheid: De geboorte van een kind is geen wonder. Het wordt vaak zo genoemd, je mag het zelf onder invloed van hormonen en andere lichamelijke processen zo ervaren, het is het niet. De rest van die wereld is niet gefascineerd of geobsedeerd met het zoveelmiljardste exemplaar van onze soort, bijna alles en iedereen kan werpen, van rioolrat tot de koningin, jullie ook, alleen de reuzenpanda heeft er veel moeite mee.

Het zal een verrassing voor julie zijn, de rest van de wereld heeft niet hetzelfde gevoel voor dat kind als julie, ondanks dat het hetzelfde kind is. Het is doodnormaal. Als je nou zojuist de messias hebt gebaard mag je praatjes hebben, bij het zoveelste vervelende kutkind dat ongetwijfeld op gaat groeien tot net zo'n vervelende kutvolwassene of iets wat voor volwassene moet doorgaan als de ouders, past enige bescheidenheid: Zorg maar dat anderen daar niet meer last van hebben dan het verschijnsel kind noodzakelijk maakt.
Je doet je naam eer aan.
Laat mijn kind nou net het leukste kind zijn wat er is. En laat ik daardoor nou een soort oergevoel hebben dat niets of niemand mijn kind iets in de weg gaat leggen... En laten alle ouders dat gevoel nou hebben.
Je verliest het altijd!
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:09:17 #115
pi_65106117
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Starks wel, Dan gaan ze uit en roken met hun vrienden.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:11:28 #116
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65106188
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Starks wel, Dan gaan ze uit en roken met hun vrienden.
als ze nooit buiten komen hebben ze waarschijnlijk geen vrienden (online vrienden tellen niet)
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:11:40 #117
pi_65106198
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 12:48 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Aangezien KDV's uitgesloten zijn van de hinderwet.... is het juridisch gezien geen geluidsoverlast en derhalve is het geluid wat er geproduceerd wordt niet schadelijk.
Het is natuurlijk wel schadelijk, het is alleen niet strafbaar.

Zo word het onschadelijke meeroken niet plotseling schadelijk omdat er een wet voor gemaakt is. Schadelijkheid bepaal je wetenschappelijk, niet wettelijk.

De "democratie" heeft je IQ geen goed gedaan.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:13:11 #118
pi_65106243
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:08 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Je doet je naam eer aan.
Laat mijn kind nou net het leukste kind zijn wat er is. En laat ik daardoor nou een soort oergevoel hebben dat niets of niemand mijn kind iets in de weg gaat leggen... En laten alle ouders dat gevoel nou hebben.
Je verliest het altijd!
* Papierversnipperaar gooit eieren en scheermesjes.
pi_65106589
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:08 schreef DoctorB het volgende:
Je doet je naam eer aan.
Het is dan ook de verhouding gevoel en verstand die het probleem is bij steeds meer ouders. Het baren van een kind schijnt aanleiding te zijn om te veranderen in een soort Nijlpaard. Niet alleen uiterlijk, maar ook qua intellectuele vermogens, lompheid, sociale vermogens, ontlastingssporen, lichaamsgeur en agressie tegenover iedereen die in de buurt komt.
quote:
Je verliest het altijd!
Laatst in kroeg niet hoor.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:39:48 #120
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65107196
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 09:05 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik heb van mijn ouders inderdaad geleerd dat ik
-niet moet gillen
-niet door het huis moet rennen

Waarom leren die kleuterleidsters die koters niet gewoon dat ze minder herrie moetne maken? Beetje rekening houden met elkaar met wel van twee kanten komen
Zet alle kleutes maar binnen achter de X-BOX dan heeft niemand er nog last van.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')