Dit topic gaat niet over rokers. Val ons niet lastig met jouw VERSLAVING!quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:11 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Jij dus ook tegenover rokers. Dank Gia!
Tja, zet heel veel ratten bij elkaar in een klein hokje en ze gaan elkaar ook aanvallen en elkaar bijten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vind eieren nog minder erg dan scheermesjes![]()
Maatschappij is gewoon overstressed... we ergeren ons veel te gauw aan alles en iedereen
Verdraagzaamheid is dus alleen leuk zolang het jouw goed uitkomt?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:18 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over rokers. Val ons niet lastig met jouw VERSLAVING!
Je hebt verdraagzaamheid en mensen die overal te pas en te onpas moeten zitten zeiken over hoe erg het wel niet is dat hun verslaving niet gewaardeerd wordt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Verdraagzaamheid is dus alleen leuk zolang het jouw goed uitkomt?
Ben ik ook. Die mogen net zo goed buiten roken als kinderen buiten mogen spelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:11 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Jij dus ook tegenover rokers. Dank Gia!
Val mij niet lastig met JOUW krijsende kinderen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:18 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over rokers. Val ons niet lastig met jouw VERSLAVING!
Dus jij wil roken in de kroeg verbieden zodat de rokers je kinderen buiten kunnen vergiftigen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben ik ook. Die mogen net zo goed buiten roken als kinderen buiten mogen spelen.
Roken in de kroeg IS al verboden Einstein! Maar ik moet zeggen dat je een goed punt hebt voor wat betreft het verbieden van buiten roken. Ik voel een burgerinitiatief aankomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus jij wil roken in de kroeg verbieden zodat de rokers je kinderen buiten kunnen vergiftigen?
Mooi, dan worden kroegen aangewezen als gebruikersruimten en verbieden we vervolgens auto's.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:17 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Roken in de kroeg IS al verboden Einstein! Maar ik moet zeggen dat je een goed punt hebt voor wat betreft het verbieden van buiten roken. Ik voel een burgerinitiatief aankomen.
Aangezien KDV's uitgesloten zijn van de hinderwet.... is het juridisch gezien geen geluidsoverlast en derhalve is het geluid wat er geproduceerd wordt niet schadelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mooi, dan worden kroegen aangewezen als gebruikersruimten en verbieden we vervolgens auto's.
Maar dat duurt nog even, ondertussen kunnen we nu al kinderen van straat houden. Geluidsoverlast is namelijk wel bewezen schadelijk.
Roken op schoolpleinen en in scholen is al verboden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus jij wil roken in de kroeg verbieden zodat de rokers je kinderen buiten kunnen vergiftigen?
Wat op zich ook wel zorgwekkend is. Dat laatste dan hè.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Roken op schoolpleinen en in scholen is al verboden.
Daarbij zijn mijn kinderen 14 en 16, die spelen niet meer buiten.
Je doet je naam eer aan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Gia en Doctor B.: Even voor de duidelijkheid: De geboorte van een kind is geen wonder. Het wordt vaak zo genoemd, je mag het zelf onder invloed van hormonen en andere lichamelijke processen zo ervaren, het is het niet. De rest van die wereld is niet gefascineerd of geobsedeerd met het zoveelmiljardste exemplaar van onze soort, bijna alles en iedereen kan werpen, van rioolrat tot de koningin, jullie ook, alleen de reuzenpanda heeft er veel moeite mee.
Het zal een verrassing voor julie zijn, de rest van de wereld heeft niet hetzelfde gevoel voor dat kind als julie, ondanks dat het hetzelfde kind is. Het is doodnormaal. Als je nou zojuist de messias hebt gebaard mag je praatjes hebben, bij het zoveelste vervelende kutkind dat ongetwijfeld op gaat groeien tot net zo'n vervelende kutvolwassene of iets wat voor volwassene moet doorgaan als de ouders, past enige bescheidenheid: Zorg maar dat anderen daar niet meer last van hebben dan het verschijnsel kind noodzakelijk maakt.
Starks wel, Dan gaan ze uit en roken met hun vrienden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Roken op schoolpleinen en in scholen is al verboden.
Daarbij zijn mijn kinderen 14 en 16, die spelen niet meer buiten.
als ze nooit buiten komen hebben ze waarschijnlijk geen vrienden (online vrienden tellen niet)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Starks wel, Dan gaan ze uit en roken met hun vrienden.
Het is natuurlijk wel schadelijk, het is alleen niet strafbaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:48 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Aangezien KDV's uitgesloten zijn van de hinderwet.... is het juridisch gezien geen geluidsoverlast en derhalve is het geluid wat er geproduceerd wordt niet schadelijk.
* Papierversnipperaar gooit eieren en scheermesjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:08 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan.
Laat mijn kind nou net het leukste kind zijn wat er is. En laat ik daardoor nou een soort oergevoel hebben dat niets of niemand mijn kind iets in de weg gaat leggen... En laten alle ouders dat gevoel nou hebben.
Je verliest het altijd!
Het is dan ook de verhouding gevoel en verstand die het probleem is bij steeds meer ouders. Het baren van een kind schijnt aanleiding te zijn om te veranderen in een soort Nijlpaard. Niet alleen uiterlijk, maar ook qua intellectuele vermogens, lompheid, sociale vermogens, ontlastingssporen, lichaamsgeur en agressie tegenover iedereen die in de buurt komt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:08 schreef DoctorB het volgende:
Je doet je naam eer aan.
Laat mijn kind nou net het leukste kind zijn wat er is. En laat ik daardoor nou een soort oergevoel hebben dat niets of niemand mijn kind iets in de weg gaat leggen... En laten alle ouders dat gevoel nou hebben.
Laatst in kroeg niet hoor.quote:Je verliest het altijd!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik heb van mijn ouders inderdaad geleerd dat ik
-niet moet gillen
-niet door het huis moet rennen
Waarom leren die kleuterleidsters die koters niet gewoon dat ze minder herrie moetne maken? Beetje rekening houden met elkaar met wel van twee kanten komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |