abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:30:51 #81
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65075707
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:28 schreef Casos het volgende:

[..]

Met je baby moet je uit de kroeg blijven, die hebben daar niks te zoeken.
sinds het horeca rookverbod kun je prima met baby's in de kroeg komen.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_65075782
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Ja, leuk. Daar zit de gemiddelde kroegganger echt op te wachten, zo'n jengelende baby. Als ouders kun je ook eens je verstand gebruiken en een kroeg is geen plek voor baby's.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_65075856
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:28 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Roken is HEEL schadelijk.
Geluidsoverlast kan ook schadelijk zijn, er worden wel eens mensen mee gemarteld en zo
Het heeft wel een beetje met je instelling te maken, hoe meer je er op let, hoe meer je er last van hebt.

ik vind de ouders in dit topic niet veel toleranter overkomen dan de omwoners van de KDV.
pi_65075866
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 08:07 schreef LXIV het volgende:

En wat ik ook niet snap is: die kleine kinderen spelen toch enkel onder schooltijd buiten? Zo tussen negen en zes? Dan is iedereen toch gewoon aan het werk, dus wat maakt dat lawaai dan uit? Als het nu om twee uur 's nachts was en mensen wilden slapen, goed. Maar om 10 uur tijdens het speelkwartier?
de uitkeringstrekkers zitten dan gewoon thuis hoor.

en laat dat nou net zo een grote groep klagers zijn, want alles ligt aan anderen
pi_65075900
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:26 schreef DoctorB het volgende:
Waar had ze die luier dan moeten verschonen Einstein? WC's in de nederlandse kroegen zijn te goor om aan te raken.
Thuis? De boel laten aankoeken? In de auto? In een kinderopvang op een industrieterrein? In een speciaal voor kinderen aangelegde gelegenheid? Het is mijn probleem niet.
quote:
En de gemiddelde kroegbaas trekt geen cent uit om een wickelraum in zijn kroeg aan te leggen...
Tuurlijk niet. Niet de hele wereld is er voor je kind zodra je er een uitpoept, dat is juist de gedachtengang die het probleem is.
quote:
Jij voetbalde nooooooooit met blikjes....
Niet waar mijn ouders bij waren, want dat mocht niet, want dat was vervelend voor mensen die daar woonden...
quote:
Klagers over kinderen waren vroeger de vervelendste kinderen...... en zijn nooit veranderd. Zielig eigenlijk.
Reken maar, maar ik heb het over de ouders en diegenen die zij voor het niet opvoeden inhuren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_65075921
quote:

[..]

Nee, van de Ven. Daar snap ik niets van. Dat hoef ik ook niet. Ik heb een kind dat met een beetje geluk jou heel erg gaat irriteren.
Haha, nou, laat hem / haar maar langs komen. Zal ik hem eens wat dingen leren waar ze jou als ouder vreselijk mee kunnen irriteren. Kijken of je dan nog zo blij bent met je eigen kinderen.

(en van de Ven....??? )
quote:

[..]

Dat heeft helemaal niks met roken of niet-roken te maken. De kroeg is een uitgaansplaats voor volwassenen en niet voor baby's. Verwacht van mij dan ook geen leuke verhaaltjes of knipogen.
pi_65076024
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:26 schreef DoctorB het volgende:

[..]

Waar had ze die luier dan moeten verschonen Einstein? WC's in de nederlandse kroegen zijn te goor om aan te raken. En de gemiddelde kroegbaas trekt geen cent uit om een wickelraum in zijn kroeg aan te leggen...
Jij voetbalde nooooooooit met blikjes....

Klagers over kinderen waren vroeger de vervelendste kinderen...... en zijn nooit veranderd. Zielig eigenlijk.
Al leggen ze em buiten op de straatstenen.. Je gaat toch niet op een plek waar mensen gezellig zitten te eten en te drinken je gore schijtbaby op tafel leggen en èn publiek es lekker die reet zitten afvegen? Ik had daar echt wat van gezegd hoor. Desnoods had de kroegbaas het op mogen lossen, ik betaal tenslotte grotendeels voor de 'service'.
  donderdag 15 januari 2009 @ 16:58:03 #88
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_65076887
Ik vind de mensen in het opening stukje wel erg ver gaan ...
maar ik kan me er wel wat bij voor stellen..
want waarom moeten de mensen die geen kinderen hebben of hier bewust voor kiezen de dupe worden van andermans luxe probleem..
En daarbij vind ik ook dat iemand die geen kinderen heb ook zeker wel recht van spreken heb omdat hij net zo goed mee betaald aan de kinderen van nu door middel van kinderbijslag.

Dus ergens hebben ze wel een punt maar het kan ook anders gewoon praten met de school of even een brief naam BnW dan is het probleem zo opgelost..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_65076971
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:37 schreef LoggedIn het volgende:
Al leggen ze em buiten op de straatstenen.. Je gaat toch niet op een plek waar mensen gezellig zitten te eten en te drinken je gore schijtbaby op tafel leggen en èn publiek es lekker die reet zitten afvegen? Ik had daar echt wat van gezegd hoor.
Maak je daar maar geen zorgen om.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:03:20 #90
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65077126
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Maak je daar maar geen zorgen om.
IK had in antwoord daarop die schijtluier op je bordje gedeponeerd.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_65077215
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef DoctorB het volgende:

[..]

En dan dat koppie op dat bordje je weettoooccccccchhh?!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_65077393
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef DoctorB het volgende:

[..]

En jij durft anderen van onverdraagzaamheid te beschuldigen?
pi_65077553
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:09 schreef Casos het volgende:

[..]

En jij durft anderen van onverdraagzaamheid te beschuldigen?
schijten doe je ook niet op de bar (in mijn kringen niet althans, maar vergeef me mijn krappe wereldbeeld), dus je kind verschonen ook niet.
pi_65077622
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:13 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

schijten doe je ook niet op de bar (in mijn kringen niet althans, maar vergeef me mijn krappe wereldbeeld), dus je kind verschonen ook niet.
Blijkbaar denken sommige mensen daar anders over .
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:17:46 #95
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_65077743
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef RAVW het volgende:

Dus ergens hebben ze wel een punt maar het kan ook anders gewoon praten met de school of even een brief naam BnW dan is het probleem zo opgelost..
Dan sluiten ze de school of worden stembanden operatief verwijderdt?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_65078160
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef Casos het volgende:

[..]

Blijkbaar denken sommige mensen daar anders over .
Ken alleen varkens die er anders over denken eigenlijk
  donderdag 15 januari 2009 @ 18:02:35 #97
3542 Gia
User under construction
pi_65079486
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef Casos het volgende:

[..]

Maar nu koop je een huis bewust niet in de buurt van een school en begint je overbuurvrouw een KDV. Mogen mensen dan wel klagen? Of is dat dan ook onverdraagzaamheid?
Een kinderdagverblijf aan huis is niet zo groot. Dat geeft niet meer lawaai dan wanneer die overbuurvrouw zelf 5 kinderen zou hebben. Of moeten mensen soms ook beperkt worden in de hoeveelheid kinderen die ze krijgen?

Mocht het om een groot kinderdagverblijf gaan, dan woon je in dermate ruime woonwijk dat het met de herrie dan ook wel meevalt.

Waar mijn schoonouders wonen hebben de mensen achter hun, een gigantisch zwembad aangelegd, met als gevolg dat de halve school daar komt zwemmen. Geloof maar dat dat heel wat meer herrie geeft dan kindertjes op een speelplaatsje.
En niemand die erover klaagt!

[ Bericht 0% gewijzigd door Gia op 15-01-2009 18:09:51 ]
  donderdag 15 januari 2009 @ 18:08:06 #98
3542 Gia
User under construction
pi_65079646
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef RAVW het volgende:
Ik vind de mensen in het opening stukje wel erg ver gaan ...
maar ik kan me er wel wat bij voor stellen..
want waarom moeten de mensen die geen kinderen hebben of hier bewust voor kiezen de dupe worden van andermans luxe probleem..
En daarbij vind ik ook dat iemand die geen kinderen heb ook zeker wel recht van spreken heb omdat hij net zo goed mee betaald aan de kinderen van nu door middel van kinderbijslag.

In elk geval is jouw scholing zonde van het geld geweest.
pi_65081574
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Een kinderdagverblijf aan huis is niet zo groot. Dat geeft niet meer lawaai dan wanneer die overbuurvrouw zelf 5 kinderen zou hebben. Of moeten mensen soms ook beperkt worden in de hoeveelheid kinderen die ze krijgen?

Mocht het om een groot kinderdagverblijf gaan, dan woon je in dermate ruime woonwijk dat het met de herrie dan ook wel meevalt.

Waar mijn schoonouders wonen hebben de mensen achter hun, een gigantisch zwembad aangelegd, met als gevolg dat de halve school daar komt zwemmen. Geloof maar dat dat heel wat meer herrie geeft dan kindertjes op een speelplaatsje.
En niemand die erover klaagt!
Het begint met 5 kinderen, maar de vraag is behoorlijk groot en ik zie het bij mij in de buurt, als ze kunnen uitbreiden, zal dat niet nagelaten worden. Denk je eerst van, wat leuk 5 kindertjes, rennen er een half jaar later al 10 rond.

En dat je schoonouders en buren niet klagen over een zwembad, ontneemt anderen dat het recht om te klagen natuurlijk niet.
pi_65084070
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Gia het volgende:
Spelende kinderen is geen herrie en speelgoed is geen rommel.

Mensen die niks willen horen, moeten verhuizen naar het platteland. Hoewel, dan gaan ze weer klagen over stank van koeien. Gaan ze in Amstelveen wonen, dan is het weer geluidsoverlast van vliegtuigen.
En zo is het overal wel wat.

Mensen moeten wat verdraagzamer zijn.
Jij dus ook tegenover rokers. Dank Gia!
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')