sinds het horeca rookverbod kun je prima met baby's in de kroeg komen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:28 schreef Casos het volgende:
[..]
Met je baby moet je uit de kroeg blijven, die hebben daar niks te zoeken.
Ja, leuk. Daar zit de gemiddelde kroegganger echt op te wachten, zo'n jengelende baby. Als ouders kun je ook eens je verstand gebruiken en een kroeg is geen plek voor baby's.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef DoctorB het volgende:
[..]
sinds het horeca rookverbod kun je prima met baby's in de kroeg komen.
Geluidsoverlast kan ook schadelijk zijn, er worden wel eens mensen mee gemarteld en zoquote:
de uitkeringstrekkers zitten dan gewoon thuis hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:07 schreef LXIV het volgende:
En wat ik ook niet snap is: die kleine kinderen spelen toch enkel onder schooltijd buiten? Zo tussen negen en zes? Dan is iedereen toch gewoon aan het werk, dus wat maakt dat lawaai dan uit? Als het nu om twee uur 's nachts was en mensen wilden slapen, goed. Maar om 10 uur tijdens het speelkwartier?
Thuis? De boel laten aankoeken? In de auto? In een kinderopvang op een industrieterrein? In een speciaal voor kinderen aangelegde gelegenheid? Het is mijn probleem niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:26 schreef DoctorB het volgende:
Waar had ze die luier dan moeten verschonen Einstein? WC's in de nederlandse kroegen zijn te goor om aan te raken.
Tuurlijk niet. Niet de hele wereld is er voor je kind zodra je er een uitpoept, dat is juist de gedachtengang die het probleem is.quote:En de gemiddelde kroegbaas trekt geen cent uit om een wickelraum in zijn kroeg aan te leggen...
Niet waar mijn ouders bij waren, want dat mocht niet, want dat was vervelend voor mensen die daar woonden...quote:Jij voetbalde nooooooooit met blikjes....
Reken maar, maar ik heb het over de ouders en diegenen die zij voor het niet opvoeden inhuren.quote:Klagers over kinderen waren vroeger de vervelendste kinderen...... en zijn nooit veranderd. Zielig eigenlijk.
Haha, nou, laat hem / haar maar langs komen. Zal ik hem eens wat dingen leren waar ze jou als ouder vreselijk mee kunnen irriteren. Kijken of je dan nog zo blij bent met je eigen kinderen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Nee, van de Ven. Daar snap ik niets van. Dat hoef ik ook niet. Ik heb een kind dat met een beetje geluk jou heel erg gaat irriteren.
Dat heeft helemaal niks met roken of niet-roken te maken. De kroeg is een uitgaansplaats voor volwassenen en niet voor baby's. Verwacht van mij dan ook geen leuke verhaaltjes of knipogen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef DoctorB het volgende:
[..]
sinds het horeca rookverbod kun je prima met baby's in de kroeg komen.
Al leggen ze em buiten op de straatstenen.. Je gaat toch niet op een plek waar mensen gezellig zitten te eten en te drinken je gore schijtbaby op tafel leggen en èn publiek es lekker die reet zitten afvegen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:26 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Waar had ze die luier dan moeten verschonen Einstein? WC's in de nederlandse kroegen zijn te goor om aan te raken. En de gemiddelde kroegbaas trekt geen cent uit om een wickelraum in zijn kroeg aan te leggen...
Jij voetbalde nooooooooit met blikjes....
Klagers over kinderen waren vroeger de vervelendste kinderen...... en zijn nooit veranderd. Zielig eigenlijk.
Maak je daar maar geen zorgen om.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:37 schreef LoggedIn het volgende:
Al leggen ze em buiten op de straatstenen.. Je gaat toch niet op een plek waar mensen gezellig zitten te eten en te drinken je gore schijtbaby op tafel leggen en èn publiek es lekker die reet zitten afvegen?Ik had daar echt wat van gezegd hoor.
IK had in antwoord daarop die schijtluier op je bordje gedeponeerd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen om.
En dan dat koppie op dat bordje je weettoooccccccchhh?!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef DoctorB het volgende:
[..]
IK had in antwoord daarop die schijtluier op je bordje gedeponeerd.
En jij durft anderen van onverdraagzaamheid te beschuldigen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef DoctorB het volgende:
[..]
IK had in antwoord daarop die schijtluier op je bordje gedeponeerd.
schijten doe je ook niet op de bar (in mijn kringen niet althans, maar vergeef me mijn krappe wereldbeeld), dus je kind verschonen ook niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:09 schreef Casos het volgende:
[..]
En jij durft anderen van onverdraagzaamheid te beschuldigen?
Blijkbaar denken sommige mensen daar anders overquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
schijten doe je ook niet op de bar (in mijn kringen niet althans, maar vergeef me mijn krappe wereldbeeld), dus je kind verschonen ook niet.
Dan sluiten ze de school of worden stembanden operatief verwijderdt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef RAVW het volgende:
Dus ergens hebben ze wel een punt maar het kan ook anders gewoon praten met de school of even een brief naam BnW dan is het probleem zo opgelost..
Ken alleen varkens die er anders over denken eigenlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef Casos het volgende:
[..]
Blijkbaar denken sommige mensen daar anders over.
Een kinderdagverblijf aan huis is niet zo groot. Dat geeft niet meer lawaai dan wanneer die overbuurvrouw zelf 5 kinderen zou hebben. Of moeten mensen soms ook beperkt worden in de hoeveelheid kinderen die ze krijgen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef Casos het volgende:
[..]
Maar nu koop je een huis bewust niet in de buurt van een school en begint je overbuurvrouw een KDV. Mogen mensen dan wel klagen? Of is dat dan ook onverdraagzaamheid?
In elk geval is jouw scholing zonde van het geld geweest.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef RAVW het volgende:
Ik vind de mensen in het opening stukje wel erg ver gaan ...
maar ik kan me er wel wat bij voor stellen..
want waarom moeten de mensen die geen kinderen hebben of hier bewust voor kiezen de dupe worden van andermans luxe probleem..
En daarbij vind ik ook dat iemand die geen kinderen heb ook zeker wel recht van spreken heb omdat hij net zo goed mee betaald aan de kinderen van nu door middel van kinderbijslag.
Dus ergens hebben ze wel een punt maar het kan ook anders gewoon praten met de school of even een brief naam BnW dan is het probleem zo opgelost..
Het begint met 5 kinderen, maar de vraag is behoorlijk groot en ik zie het bij mij in de buurt, als ze kunnen uitbreiden, zal dat niet nagelaten worden. Denk je eerst van, wat leuk 5 kindertjes, rennen er een half jaar later al 10 rond.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Een kinderdagverblijf aan huis is niet zo groot. Dat geeft niet meer lawaai dan wanneer die overbuurvrouw zelf 5 kinderen zou hebben. Of moeten mensen soms ook beperkt worden in de hoeveelheid kinderen die ze krijgen?
Mocht het om een groot kinderdagverblijf gaan, dan woon je in dermate ruime woonwijk dat het met de herrie dan ook wel meevalt.
Waar mijn schoonouders wonen hebben de mensen achter hun, een gigantisch zwembad aangelegd, met als gevolg dat de halve school daar komt zwemmen. Geloof maar dat dat heel wat meer herrie geeft dan kindertjes op een speelplaatsje.
En niemand die erover klaagt!
Jij dus ook tegenover rokers. Dank Gia!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Gia het volgende:
Spelende kinderen is geen herrie en speelgoed is geen rommel.
Mensen die niks willen horen, moeten verhuizen naar het platteland. Hoewel, dan gaan ze weer klagen over stank van koeien. Gaan ze in Amstelveen wonen, dan is het weer geluidsoverlast van vliegtuigen.
En zo is het overal wel wat.
Mensen moeten wat verdraagzamer zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |