dat wordt zwaar morgen. Heb wel eens gehad dat ik ´s nachts om half 5 thuis kwam en de volgende dag om 8 uur weer aan de bak moestquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:46 schreef Pritt het volgende:
Tijd om de stad in te gaan, drinken en in de Paradiso te eindigen.
Mooie vooruitzicht: morgen weer om 9 uur aan de arbeid.
Wow.quote:
WTFquote:
wtf.quote:
Een piloot met aardig wat skills, waterlandingen zijn echt de moeilijkstequote:
quote:
Ik ben zó fucking jaloers op jouquote:
gast....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:38 schreef venomsnake het volgende:
Hmz, ik heb zin in een vette hap..
Ik denk dat ik nu al een hamburger ga bakken..
moggel trouwns
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ontbijten met een zak chips voldoet de behoefte ook vaak.
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ontbijten met een zak chips voldoet de behoefte ook vaak.
2 weken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben zó fucking jaloers op jou![]()
Have fun in New YorkHoe lang ga je?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:38 schreef venomsnake het volgende:
Hmz, ik heb zin in een vette hap..
Ik denk dat ik nu al een hamburger ga bakken..
gast...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef Damzkieee het volgende:
Vanaf morgen pas hamburgers bij het ontbijt
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zag op TV dat je zelfs voor je hotel wordt afgezet door het vliegtuigWel stukkie zwemmen, maar soit.
[..]
Zag op TV dat je zelfs voor je hotel wordt afgezet door het vliegtuigWel stukkie zwemmen, maar soit.
Westen is natuurlijk wel leuker qua klimaatquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nu druk bezig om voor over 2 jaar een half jaar Amerika te doen voor mijn studie, waar precies weet ik nog nietIk kon iig al naar West-Virginia, maar ik wil graag uit meerdere plekken kunnen kiezen
[..]
Kies gewoon een uni met een goed college football programma. College football is de bom.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nu druk bezig om voor over 2 jaar een half jaar Amerika te doen voor mijn studie, waar precies weet ik nog nietIk kon iig al naar West-Virginia, maar ik wil graag uit meerdere plekken kunnen kiezen
Een probleempje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kies gewoon een uni met een goed college football programma. College football is de bom.
Het lijkt me ook sterk dat je als uitwisselingsstudent lekker mee gaat/mag doen met atleten die enkele jaren later in de NFL spelen ....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een probleempje.
Den zit in een rolstoel
Klein detail.
Dat is dan ook weer waar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het lijkt me ook sterk dat je als uitwisselingsstudent lekker mee gaat/mag doen met atleten die enkele jaren later in de NFL spelen ....
Ik heb er nu alweer spijt van jaquote:
Rollerskating schijnt er ook populair te zijn..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar.
Misschien is murderball iets voor hem!
Ik vraag me af als den op het ijs staat of hij dan aan rolschaatsen doet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Rollerskating schijnt er ook populair te zijn..
Alles gaat bij hem op rolletjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vraag me af als den op het ijs staat of hij dan aan rolschaatsen doet.
En yoghurt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef koningdavid het volgende:
Ontbijten met Cruesli Appel & Rozijn
melkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |