En yoghurt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef koningdavid het volgende:
Ontbijten met Cruesli Appel & Rozijn
melkquote:
Oeee, daar heb ik ook wel zin inquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:13 schreef Cyberia18 het volgende:
12.00 uur geweest. Het is visdag, tijd voor een bakkie kibbeling.
Niet eens tieten kermis drugs pillen coke hasj kermis kleinzusje?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:13 schreef Cyberia18 het volgende:
12.00 uur geweest. Het is visdag, tijd voor een bakkie kibbeling.
kleinzusjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet eens tieten kermis drugs pillen coke hasj kermis kleinzusje?
Respect the skillsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Een piloot met aardig wat skills, waterlandingen zijn echt de moeilijkste
de cabaretacademie?quote:
Gelukkig gaat de competitie weer verder.quote:
Inderdaad. Eindelijk weer lekker voetbal kijken. Ben ook wel benieuwd naar vanavond, mooi affiche, helemaal op dit moment.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de competitie weer verder.
Ik dacht gister ergens gelezen te hebben dat hij misschien in de basis zou starten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Elm speelt toch niet?
Ik hoop het, al gun ik dat de supporters niet. Maar die spelers mogen van mij betreft vernederd wordenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef Damzkieee het volgende:
Feyenoord krijgt zwaar aan de zak denk ik.
De supporters ook wel toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoop het, al gun ik dat de supporters niet. Maar die spelers mogen van mij betreft vernederd worden.
Hehe, hoe laat had je op je werk moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef Pritt het volgende:
Kut, ik ben brak.
Ruimschoots verslapen voor mijn werk.
Avondje Paradiso op donderdag is slecht voor jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef Pritt het volgende:
Kut, ik ben brak.
Hehe. Prachtig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef Pritt het volgende:
Kut, ik ben brak.
Die supporters kunnen van mij mogen nog harder vernederd wordenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoop het, al gun ik dat de supporters niet. Maar die spelers mogen van mij betreft vernederd worden.
9 uur en kom net binnen wandelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hehe, hoe laat had je op je werk moeten zijn dan?
Gewoon doen alsof er niks aan de hand is en je net van je middagpauze terugkomt.quote:
Even netjes aan de baas uitgelegd, gelukkig is hij ook student geweest dus no problemo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof er niks aan de hand is en je net van je middagpauze terugkomt.
Ik heb mijn sport al, rolstoelhockeyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind denthemen wel een bobslee-type.
Zing jij wel mee met het Wilhelmus?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb mijn sport al, rolstoelhockeyBen zelfs international
Al viel ik helaas buiten de selectie voor het EK
In al die tijd dat ik bij de selectie zit is er nog nooit een wedstrijd geweest. Nu waren er wedstrijden, viel ik op het laatste afquote:
Mag je daar ook beuken, zoals bij ijshockey?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb mijn sport al, rolstoelhockeyBen zelfs international
Al viel ik helaas buiten de selectie voor het EK
Volgens de regels niet, maar ik heb weinig verf meer op mijn sportstoelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mag je daar ook beuken, zoals bij ijshockey?
Ik deed het 2de kerstdag. Stappen en rond half 5 thuis. Acht uur weer werken, ik was net zo slecht.quote:
Ga je medelijden tonen met de feyenoord supporters?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja ik kan er niets aan doen, ben vrij sportief op dat gebied.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ga je medelijden tonen met de feyenoord supporters?
Sportief he.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ga je medelijden tonen met de feyenoord supporters?
En ook niet voor RayMania dus..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:15 schreef denthemen het volgende:
Net weer een mooi boek gekocht,Ajax wereldclub. Staan geweldige foto's in. @ Sjimz, niets voor jou! Bogarde staat er namelijk in, in een string...
AUW AUW AUW + PAINTquote:
Een echte gold digger dus..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:28 schreef Houniet het volgende:
Mijn moeder was vroeger helemaal wild van Bogarde.
Nee dat is het niet.quote:
Ik woon niets voor niets in een villawijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |