SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
dat wordt zwaar morgen. Heb wel eens gehad dat ik ´s nachts om half 5 thuis kwam en de volgende dag om 8 uur weer aan de bak moestquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:46 schreef Pritt het volgende:
Tijd om de stad in te gaan, drinken en in de Paradiso te eindigen.
Mooie vooruitzicht: morgen weer om 9 uur aan de arbeid.
Wow.quote:
WTFquote:
wtf.quote:
Een piloot met aardig wat skills, waterlandingen zijn echt de moeilijkstequote:
quote:
Ik ben zó fucking jaloers op jouquote:
gast....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:38 schreef venomsnake het volgende:
Hmz, ik heb zin in een vette hap..
Ik denk dat ik nu al een hamburger ga bakken..
moggel trouwns
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ontbijten met een zak chips voldoet de behoefte ook vaak.
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ontbijten met een zak chips voldoet de behoefte ook vaak.
2 weken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben zó fucking jaloers op jou![]()
Have fun in New YorkHoe lang ga je?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:38 schreef venomsnake het volgende:
Hmz, ik heb zin in een vette hap..
Ik denk dat ik nu al een hamburger ga bakken..
gast...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef Damzkieee het volgende:
Vanaf morgen pas hamburgers bij het ontbijt
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zag op TV dat je zelfs voor je hotel wordt afgezet door het vliegtuigWel stukkie zwemmen, maar soit.
[..]
Zag op TV dat je zelfs voor je hotel wordt afgezet door het vliegtuigWel stukkie zwemmen, maar soit.
Westen is natuurlijk wel leuker qua klimaatquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nu druk bezig om voor over 2 jaar een half jaar Amerika te doen voor mijn studie, waar precies weet ik nog nietIk kon iig al naar West-Virginia, maar ik wil graag uit meerdere plekken kunnen kiezen
[..]
Kies gewoon een uni met een goed college football programma. College football is de bom.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nu druk bezig om voor over 2 jaar een half jaar Amerika te doen voor mijn studie, waar precies weet ik nog nietIk kon iig al naar West-Virginia, maar ik wil graag uit meerdere plekken kunnen kiezen
Een probleempje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kies gewoon een uni met een goed college football programma. College football is de bom.
Het lijkt me ook sterk dat je als uitwisselingsstudent lekker mee gaat/mag doen met atleten die enkele jaren later in de NFL spelen ....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een probleempje.
Den zit in een rolstoel
Klein detail.
Dat is dan ook weer waar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het lijkt me ook sterk dat je als uitwisselingsstudent lekker mee gaat/mag doen met atleten die enkele jaren later in de NFL spelen ....
Ik heb er nu alweer spijt van jaquote:
Rollerskating schijnt er ook populair te zijn..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar.
Misschien is murderball iets voor hem!
Ik vraag me af als den op het ijs staat of hij dan aan rolschaatsen doet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Rollerskating schijnt er ook populair te zijn..
Alles gaat bij hem op rolletjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vraag me af als den op het ijs staat of hij dan aan rolschaatsen doet.
En yoghurt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef koningdavid het volgende:
Ontbijten met Cruesli Appel & Rozijn
melkquote:
Oeee, daar heb ik ook wel zin inquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:13 schreef Cyberia18 het volgende:
12.00 uur geweest. Het is visdag, tijd voor een bakkie kibbeling.
Niet eens tieten kermis drugs pillen coke hasj kermis kleinzusje?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:13 schreef Cyberia18 het volgende:
12.00 uur geweest. Het is visdag, tijd voor een bakkie kibbeling.
kleinzusjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet eens tieten kermis drugs pillen coke hasj kermis kleinzusje?
Respect the skillsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Een piloot met aardig wat skills, waterlandingen zijn echt de moeilijkste
de cabaretacademie?quote:
Gelukkig gaat de competitie weer verder.quote:
Inderdaad. Eindelijk weer lekker voetbal kijken. Ben ook wel benieuwd naar vanavond, mooi affiche, helemaal op dit moment.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de competitie weer verder.
Ik dacht gister ergens gelezen te hebben dat hij misschien in de basis zou starten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Elm speelt toch niet?
Ik hoop het, al gun ik dat de supporters niet. Maar die spelers mogen van mij betreft vernederd wordenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef Damzkieee het volgende:
Feyenoord krijgt zwaar aan de zak denk ik.
De supporters ook wel toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoop het, al gun ik dat de supporters niet. Maar die spelers mogen van mij betreft vernederd worden.
Hehe, hoe laat had je op je werk moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef Pritt het volgende:
Kut, ik ben brak.
Ruimschoots verslapen voor mijn werk.
Avondje Paradiso op donderdag is slecht voor jequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef Pritt het volgende:
Kut, ik ben brak.
Hehe. Prachtig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:15 schreef Pritt het volgende:
Kut, ik ben brak.
Die supporters kunnen van mij mogen nog harder vernederd wordenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoop het, al gun ik dat de supporters niet. Maar die spelers mogen van mij betreft vernederd worden.
9 uur en kom net binnen wandelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hehe, hoe laat had je op je werk moeten zijn dan?
Gewoon doen alsof er niks aan de hand is en je net van je middagpauze terugkomt.quote:
Even netjes aan de baas uitgelegd, gelukkig is hij ook student geweest dus no problemo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof er niks aan de hand is en je net van je middagpauze terugkomt.
Ik heb mijn sport al, rolstoelhockeyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind denthemen wel een bobslee-type.
Zing jij wel mee met het Wilhelmus?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb mijn sport al, rolstoelhockeyBen zelfs international
Al viel ik helaas buiten de selectie voor het EK
In al die tijd dat ik bij de selectie zit is er nog nooit een wedstrijd geweest. Nu waren er wedstrijden, viel ik op het laatste afquote:
Mag je daar ook beuken, zoals bij ijshockey?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb mijn sport al, rolstoelhockeyBen zelfs international
Al viel ik helaas buiten de selectie voor het EK
Volgens de regels niet, maar ik heb weinig verf meer op mijn sportstoelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mag je daar ook beuken, zoals bij ijshockey?
Ik deed het 2de kerstdag. Stappen en rond half 5 thuis. Acht uur weer werken, ik was net zo slecht.quote:
Ga je medelijden tonen met de feyenoord supporters?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja ik kan er niets aan doen, ben vrij sportief op dat gebied.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ga je medelijden tonen met de feyenoord supporters?
Sportief he.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ga je medelijden tonen met de feyenoord supporters?
En ook niet voor RayMania dus..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:15 schreef denthemen het volgende:
Net weer een mooi boek gekocht,Ajax wereldclub. Staan geweldige foto's in. @ Sjimz, niets voor jou! Bogarde staat er namelijk in, in een string...
AUW AUW AUW + PAINTquote:
Een echte gold digger dus..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:28 schreef Houniet het volgende:
Mijn moeder was vroeger helemaal wild van Bogarde.
Nee dat is het niet.quote:
Ik woon niets voor niets in een villawijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |