Een probleempje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kies gewoon een uni met een goed college football programma. College football is de bom.
Het lijkt me ook sterk dat je als uitwisselingsstudent lekker mee gaat/mag doen met atleten die enkele jaren later in de NFL spelen ....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een probleempje.
Den zit in een rolstoel
Klein detail.
Dat is dan ook weer waar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het lijkt me ook sterk dat je als uitwisselingsstudent lekker mee gaat/mag doen met atleten die enkele jaren later in de NFL spelen ....
Ik heb er nu alweer spijt van jaquote:
Rollerskating schijnt er ook populair te zijn..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar.
Misschien is murderball iets voor hem!
Ik vraag me af als den op het ijs staat of hij dan aan rolschaatsen doet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Rollerskating schijnt er ook populair te zijn..
Alles gaat bij hem op rolletjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vraag me af als den op het ijs staat of hij dan aan rolschaatsen doet.
En yoghurt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef koningdavid het volgende:
Ontbijten met Cruesli Appel & Rozijn
melkquote:
Oeee, daar heb ik ook wel zin inquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:13 schreef Cyberia18 het volgende:
12.00 uur geweest. Het is visdag, tijd voor een bakkie kibbeling.
Niet eens tieten kermis drugs pillen coke hasj kermis kleinzusje?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:13 schreef Cyberia18 het volgende:
12.00 uur geweest. Het is visdag, tijd voor een bakkie kibbeling.
kleinzusjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet eens tieten kermis drugs pillen coke hasj kermis kleinzusje?
Respect the skillsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Een piloot met aardig wat skills, waterlandingen zijn echt de moeilijkste
de cabaretacademie?quote:
Gelukkig gaat de competitie weer verder.quote:
Inderdaad. Eindelijk weer lekker voetbal kijken. Ben ook wel benieuwd naar vanavond, mooi affiche, helemaal op dit moment.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de competitie weer verder.
Ik dacht gister ergens gelezen te hebben dat hij misschien in de basis zou starten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Elm speelt toch niet?
Ik hoop het, al gun ik dat de supporters niet. Maar die spelers mogen van mij betreft vernederd wordenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:09 schreef Damzkieee het volgende:
Feyenoord krijgt zwaar aan de zak denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |