abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65066144
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:04 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Dan niet hoor, je laat alleen steeds maar weer zien dat je godsgruwelijk veel moeite doet om op de OV chipkaart te zeiken.
Ik neem je steeds minder serieus.

iHet gaat mij dat een directeur zegt dat je korting krijgt bij een wegwerpkaart en DAT KAN DUS NIET volgens de RET site

En als ik 2 dezelfde tarieven vergelijk, lijkt mij dat duidelijk. Heeft niets met afstand te maken
pi_65066165
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja jongens en meisjes kiijkbuiskindertjes in het buitenland wordt elke automaat die wel cash aan kan ook dagelijks gekraakt dat er geen 1 apparaat daar meer werkt.

Wat een kul argumenten haal je er toch constant bij om die ov chip knip maar wel in een wat positiever daglicht te krijgen.
Jij kul-argumenten, ik kul-argumenten.

Gaan klagen over het zone systeem terwijl dat juist wordt afgeschaft in Nederland
pi_65066178
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:34 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Dan ga je toch lekker daar wonen als het daar allemaal zoveel beter en goedkoper is!
ja kan ik lekker die automaten gaan plunderen wat volgens jou dus gaat gebeuren hier.

Waar slaat dat op ? Als ik in Parijs kan betalen met munt en papiergeld, waarom kan dat hier niet ?
Zeg dan waarom
pi_65066186
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:34 schreef macca728 het volgende:

[..]

iHet gaat mij dat een directeur zegt dat je korting krijgt bij een wegwerpkaart en DAT KAN DUS NIET volgens de RET site

En als ik 2 dezelfde tarieven vergelijk, lijkt mij dat duidelijk. Heeft niets met afstand te maken
Jawel dat kan wel volgens de huidige RET site.

Oude informatie kan allang achterhaald zijn.
pi_65066228
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:36 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja kan ik lekker die automaten gaan plunderen wat volgens jou dus gaat gebeuren hier.

Waar slaat dat op ? Als ik in Parijs kan betalen met munt en papiergeld, waarom kan dat hier niet ?
Zeg dan waarom
Geen idee. Ik ben niet diegen die de keuzes daarvoor maakt en ik weet niet wat de afwegingen zijn.
Ik heb er in ieder geval nooit problemen mee gehad. Ik betaal altijd met pin en heb ook niet de behoefte om eerst geld te gaan pinnen en datzelfde geld in een andere automaat te gaan steken.
pi_65066242
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:36 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Jawel dat kan wel volgens de huidige RET site.

Oude informatie kan allang achterhaald zijn.
LAAT ZIEN DAN, je krijgt geen reductue, waarom zegt die man van wel ? Hij benatwoordt vragen om de chipkaart te promoten

dat kan niet, ja hoor oude info, tarieven per 01-01-09

nee die zijn alvast niet meer geldig
pi_65066275
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:37 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Geen idee. Ik ben niet diegen die de keuzes daarvoor maakt en ik weet niet wat de afwegingen zijn.
Ik heb er in ieder geval nooit problemen mee gehad. Ik betaal altijd met pin en heb ook niet de behoefte om eerst geld te gaan pinnen en datzelfde geld in een andere automaat te gaan steken.
als je bankpas niet werkt ? Hoe betaal je dan in automaat ?
Als pinautomaat niet werkt ? Hoe betaal je dan ?
pi_65066371
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:23 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Als je moeite hebt de zone indeling in Nederland, dan moet je toch wel blij zijn met de invoering van de OV chipkaart. Want daardoor verdwijnt de zone indeling
Waar haal je eruit dat ik moeite heb met de zone indeling. Ik geef alleen maar aan dat de systemen in het buitenland waarmee jij ze zo graag wilt vergelijken een stuk minder complex zijn. Door iets minder complex te maken, verminder je de kans op fouten ook drastisch.

Maar zoals ik al vaker gezegd heb, hier in nederland willen sommige mensen bewijzen dat men iets onmogelijks kan maken wat toch gaat werken.

Ik geloof er geen reet van dat de voordelen die deze kaart zouden moeten brengen voor zowel de vervoerders als wel de reizigers ooit waar gemaakt gaan worden.

De voordelen voor de reiziger zouden zijn:
1 kaart voor alle ov *(nog niet)
(zijn er nog meer voordelen, ik wet ze niet)

De voordelen voor vervoerders
minder zwartrijders (nog niet)
minder controleurs door poortjes nodig (nog niet, en als het eenmaal geod gekraakt is, moet ik het zien dat er echt minder controleurs komen)
eerlijkere afrekening (omodat er jaarlijsk een gevecht is tussen de verschillende vervoerders en de verdeling van het geld)

Nu de nadelen
voor de reiziger.
Mijn privacy ligt op straat
Mijn gegevens worden 7 fucking jaar bijgehouden
Een tot nu toe ondoorzichtige prijsstructuur waarbij we al een verschil van 10% zien tussen amsterdam en rotterdam.

Voor de vervoerder
extra administratie om alle foute dingen terug te boeken

Dit lijstje kan vast aangevuld worden met nog veel meer.
pi_65067381
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:38 schreef macca728 het volgende:

[..]

LAAT ZIEN DAN, je krijgt geen reductue, waarom zegt die man van wel ? Hij benatwoordt vragen om de chipkaart te promoten

dat kan niet, ja hoor oude info, tarieven per 01-01-09

nee die zijn alvast niet meer geldig
Ik heb jou dat al laten zien. Maar blijkbaar sla jij alleen maar de negatieve dingen in jouw geheugen op en aangezien ik geen zin heb om alles 5 keer opnieuw met jou te behandelen stel ik voor dat je gewoon zelf op de RET site gaat zoeken.
pi_65067420
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:11 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ik heb jou dat al laten zien. Maar blijkbaar sla jij alleen maar de negatieve dingen in jouw geheugen op en aangezien ik geen zin heb om alles 5 keer opnieuw met jou te behandelen stel ik voor dat je gewoon zelf op de RET site gaat zoeken.
heb ik gedaan, dat staat er zwart op wit, alleen volgens jou is het niet meer geldig
pi_65067536
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waar haal je eruit dat ik moeite heb met de zone indeling. Ik geef alleen maar aan dat de systemen in het buitenland waarmee jij ze zo graag wilt vergelijken een stuk minder complex zijn. Door iets minder complex te maken, verminder je de kans op fouten ook drastisch.

Maar zoals ik al vaker gezegd heb, hier in nederland willen sommige mensen bewijzen dat men iets onmogelijks kan maken wat toch gaat werken.

Ik geloof er geen reet van dat de voordelen die deze kaart zouden moeten brengen voor zowel de vervoerders als wel de reizigers ooit waar gemaakt gaan worden.

De voordelen voor de reiziger zouden zijn:
1 kaart voor alle ov *(nog niet)
(zijn er nog meer voordelen, ik wet ze niet)

De voordelen voor vervoerders
minder zwartrijders (nog niet)
minder controleurs door poortjes nodig (nog niet, en als het eenmaal geod gekraakt is, moet ik het zien dat er echt minder controleurs komen)
eerlijkere afrekening (omodat er jaarlijsk een gevecht is tussen de verschillende vervoerders en de verdeling van het geld)

Nu de nadelen
voor de reiziger.
Mijn privacy ligt op straat
Mijn gegevens worden 7 fucking jaar bijgehouden
Een tot nu toe ondoorzichtige prijsstructuur waarbij we al een verschil van 10% zien tussen amsterdam en rotterdam.

Voor de vervoerder
extra administratie om alle foute dingen terug te boeken

Dit lijstje kan vast aangevuld worden met nog veel meer.
Aangezien jij begint te roepen dat het zone systeem in het buitenland zo goed is, krijg ik de indruk dat jij het nederlandse niet goed vind.

Ik ben blij dat je inziet dat de voordelen er nog niet zijn, maar wel gaan komen.

En de nadelen die overdrijf je. Je gegevens liggen net zo op straat als wanneer je nu op pad gaat met je paspoort en mobiele telefoon. De chipkaart veranderd daar echt niks aan. En de extra administratie kosten zullen ook drastisch af gaan nemen als iedereen aan het systeem gewend is.

Jouw verwachtingen van het systeem zijn echt onrealistisch. Jij wilt een systeem dat vanaf dag 1 perfect werkt en dat kan in dit geval gewoon niet.
pi_65067556
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef macca728 het volgende:

[..]

heb ik gedaan, dat staat er zwart op wit, alleen volgens jou is het niet meer geldig
Waarmee maar weer eens blijkt dat je selectief kijkt en alleen de negatieve dingen zoekt.
pi_65067609
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:15 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Waarmee maar weer eens blijkt dat je selectief kijkt en alleen de negatieve dingen zoekt.
is het wel mogelijk dan ?
pi_65067643
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

is het wel mogelijk dan ?
Moet jou nou alles echt 500 keer gezegd worden voordat je het opslaat of wat?
pi_65067685
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:14 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Jij wilt een systeem dat vanaf dag 1 perfect werkt en dat kan in dit geval gewoon niet.
Ze zijn al drie jaar aan het aanprutsen en de verbeteringen die ik zie zijn echt marginaal.
For great justice!
pi_65067744
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:17 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Moet jou nou alles echt 500 keer gezegd worden voordat je het opslaat of wat?
als jij niet luistert wel

volgens de directeur kan het wel, volgens de site kan het niet
pi_65067831
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:19 schreef macca728 het volgende:

[..]

als jij niet luistert wel

volgens de directeur kan het wel, volgens de site kan het niet
Volgens de site kan het wel.
Volgens een oude folder kan het niet
pi_65067851
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:18 schreef Q. het volgende:

[..]

Ze zijn al drie jaar aan het aanprutsen en de verbeteringen die ik zie zijn echt marginaal.
Dat komt vooral doordat er met 2 verschillende systemen wordt gewerkt.
En doordat de ontwikkeling telkens weer wordt tegenwerkt door belangenorganisaties en politici.
pi_65067927
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:22 schreef snowgoon het volgende:

[..]

En doordat de ontwikkeling telkens weer wordt tegenwerkt door belangenorganisaties en politici.
Ja, bah, mensen die willen dat er een systeem komt dat goed werkt. .
For great justice!
pi_65067962
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:24 schreef Q. het volgende:

[..]

Ja, bah, mensen die willen dat er een systeem komt dat goed werkt. .
Daar is niks mis.
Er is wel wat mis met mensen die het systeem al bij voorbaat geen kans geven, wel roepen dat het allemaal kut is maar niet mee gaan denken om het op te lossen.
pi_65067999
waarom blijf je niet weg man, elke discussie slaat dood met jou
je praat gewoon onzin
pi_65068049
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:14 schreef snowgoon het volgende:

En de nadelen die overdrijf je. Je gegevens liggen net zo op straat als wanneer je nu op pad gaat met je paspoort en mobiele telefoon. De chipkaart veranderd daar echt niks aan. En de extra administratie kosten zullen ook drastisch af gaan nemen als iedereen aan het systeem gewend is.
Wat overdrijf ik eraan. Als er iemand een scanner gebouwd heeft kan deze meteen mijn geboortedatum (+ reisgegevens, en wat voor gegevens er nog meer op de kaart staan maar we nog niet weten hier) uit mijn portemenee (ow nee chip kaart) trekken.

Mijn mobiele telefoon is een prepaid ding dat nergen geregistreerd staat.

En kwa pasoort zit die chip er nog niet in en is er nog nergens een hack bekend die ook de rfid van een pasoort kan uitlezen en alle gegevens kan laten zien. Ze kunnen wel al aan de rifd zien uit welk land het komt.
quote:
Jouw verwachtingen van het systeem zijn echt onrealistisch. Jij wilt een systeem dat vanaf dag 1 perfect werkt en dat kan in dit geval gewoon niet.
Ik wil inderdaad een systeem wat werkt en voor alle partijen voordelen opleverd. Ik hoop dat je het lijstje met voordelen voor de reizigers nog wat kan aanvullen dan want ik kom maar tot 1 voordeel. wat nog niets eens kan na meer dan 3 jaar testen.
pi_65068095
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:25 schreef macca728 het volgende:
waarom blijf je niet weg man, elke discussie slaat dood met jou
je praat gewoon onzin
Pot verwijt de ketel gevalletje.

Als je er niet tegen kunt dat iemand niet meegaat in jouw gezeik op de OV chipkaart moet je zelf maar lekker wegblijven.
pi_65068164
ik haal gegevens van de RET site en volgens jou zijn die niet geldig

waar slaat dat op dan.
pi_65068264
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat overdrijf ik eraan. Als er iemand een scanner gebouwd heeft kan deze meteen mijn geboortedatum (+ reisgegevens, en wat voor gegevens er nog meer op de kaart staan maar we nog niet weten hier) uit mijn portemenee (ow nee chip kaart) trekken.

Mijn mobiele telefoon is een prepaid ding dat nergen geregistreerd staat.

En kwa pasoort zit die chip er nog niet in en is er nog nergens een hack bekend die ook de rfid van een pasoort kan uitlezen en alle gegevens kan laten zien. Ze kunnen wel al aan de rifd zien uit welk land het komt.
[..]

Ik wil inderdaad een systeem wat werkt en voor alle partijen voordelen opleverd. Ik hoop dat je het lijstje met voordelen voor de reizigers nog wat kan aanvullen dan want ik kom maar tot 1 voordeel. wat nog niets eens kan na meer dan 3 jaar testen.
Woehoe! Iemand kan jouw geboortedatum zien en 10 reisgegevens. Nou dan liggen meteen al jouw gegevens op straat hoor!

Als je dat zo erg vind, dan neem je toch een anonieme kaart. Ownee. Dat kan niet, want dan krijg je geen korting. Nee meneer moet wel korting krijgen, maar diegene die korting geeft mag daar niks voor terug vragen...

De RET en de andere vervoerders willen ook een systeem dat goed werkt. En of het goed werkt kan pas bepaald worden als het eenmaal is doorgevoerd. Of het goed werkt kan nu niemand met absolute zekerheid zeggen.
pi_65068358
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:30 schreef macca728 het volgende:
ik haal gegevens van de RET site en volgens jou zijn die niet geldig

waar slaat dat op dan.
Wat wil je nou?

Ik heb je duidelijk laten zien dat NU op de RET site staat je korting kunt krijgen met een wegwerp kaart. Dat jij dan een oud foldertje tevoorschijn tover waarin staat dat dat niet kan is jammer en verwarrend.
Maar als je alleen maar wilt kijken naar de negatieve dingen kan ik jou toch geen antwoord geven waar je blij mee bent.
pi_65068413
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:34 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Wat wil je nou?

Ik heb je duidelijk laten zien dat NU op de RET site staat je korting kunt krijgen met een wegwerp kaart. Dat jij dan een oud foldertje tevoorschijn tover waarin staat dat dat niet kan is jammer en verwarrend.
Maar als je alleen maar wilt kijken naar de negatieve dingen kan ik jou toch geen antwoord geven waar je blij mee bent.
geef dan link man

bij tarieven staat dat dat niet kan, ALLEEN BIJ EEN DAGKAART
niet bij 2 uen kaart en 2 ritten kaart

Wat nou oud foldertje ? Waar slaap dat op man, die haal ik gewoon van RET site met tarieven vanaf 01-01-09

leven we dan in 2010 al ?
pi_65068450
Snowgoon loop je stage bij de organisatie die dit geval moet invoeren en is je stage opdracht zoveel mogelijk flut argumenten neerzetten zodat mensen stoppen met zeiken op dit slecht bedachte proudct wat we toch moeten invoeren.
pi_65068468
nou suces aan de anderen, ik kap ermee

tot 29-01-09
pi_65068476
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef macca728 het volgende:

[..]

geef dan link man

bij tarieven staat dat dat niet kan, ALLEEN BIJ EEN DAGKAART
niet bij 2 uen kaart en 2 ritten kaart

Wat nou oud foldertje ? Waar slaap dat op man, die haal ik gewoon van RET site met tarieven vanaf 01-01-09

leven we dan in 2010 al ?
http://www.ret.nl/service(...)rp-ov-chipkaart.aspx
pi_65068491
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef Basp1 het volgende:
Snowgoon loop je stage bij de organisatie die dit geval moet invoeren en is je stage opdracht zoveel mogelijk flut argumenten neerzetten zodat mensen stoppen met zeiken op dit slecht bedachte proudct wat we toch moeten invoeren.
hij werkt bij de RET, die verkopen net zoveel onzin
pi_65068501
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef Basp1 het volgende:
Snowgoon loop je stage bij de organisatie die dit geval moet invoeren en is je stage opdracht zoveel mogelijk flut argumenten neerzetten zodat mensen stoppen met zeiken op dit slecht bedachte proudct wat we toch moeten invoeren.
Werk jij bij Rover en moet je zoveel mogelijk flut argumenten verzinnen om de kaart af te kraken?
pi_65068522
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:38 schreef macca728 het volgende:

[..]

hij werkt bij de RET, die verkopen net zoveel onzin
Je belofte om er mee te stoppen houd nog geen 2 minuten stand. Jammer...
pi_65068555
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:39 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Je belofte om er mee te stoppen houd nog geen 2 minuten stand. Jammer...
kom maar mee, gaan we samen naar de RET
pi_65068593
quote:
Geldt alleen bij DAGKAART !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_65068620
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:40 schreef macca728 het volgende:

[..]

kom maar mee, gaan we samen naar de RET
Jij bent daar toch kind aan huis. En ik ben er echt niet door geobsedeerd of je nou wel of geen korting krijgt bij een wegwerp kaart.
pi_65068651
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:32 schreef snowgoon het volgende:

Als je dat zo erg vind, dan neem je toch een anonieme kaart. Ownee. Dat kan niet, want dan krijg je geen korting. Nee meneer moet wel korting krijgen, maar diegene die korting geeft mag daar niks voor terug vragen...
Ah je bent een kloon van die ander aap die ook al een keer hier rond slingerde en die ovchip met hand en tand aan het verdedigen was. Ik heb hier nog nergens namelijk tegen jou dat argument kortingskaart en niet meer anoniem reizen gebruikt.
pi_65068661
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:41 schreef macca728 het volgende:

[..]

Geldt alleen bij DAGKAART !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prima. Dus wat is het probleem dan? Dan kan dat zusje uit Amerika toch gewoon rondreizen en heeft die directeur gelijk!
pi_65068671
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:41 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Jij bent daar toch kind aan huis. En ik ben er echt niet door geobsedeerd of je nou wel of geen korting krijgt bij een wegwerp kaart.
nee ik ook niet , alleen de directuer van de RET beweert dat en hij moet wel goede en volledige informatie geven aan de klanten
pi_65068721
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ah je bent een kloon van die ander aap die ook al een keer hier rond slingerde en die ovchip met hand en tand aan het verdedigen was. Ik heb hier nog nergens namelijk tegen jou dat argument kortingskaart en niet meer anoniem reizen gebruikt.
Jij niet nee. Ik heb dat argument wel in andere discussie hierover gehoord.
Dus ik dacht, laat ik je maar voor zijn
pi_65068735
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee ik ook niet , alleen de directuer van de RET beweert dat en hij moet wel goede en volledige informatie geven aan de klanten
Dat doet die dus ook.

Alleen denk jij van niet.
pi_65068757
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Jij niet nee. Ik heb dat argument wel in andere discussie hierover gehoord.
Dus ik dacht, laat ik je maar voor zijn
ja Houtworm was dat, die gebruikte dezlefde argumenten als hem
pi_65068948
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja Houtworm was dat, die gebruikte dezlefde argumenten als hem
Ik ben dus niet de enige die zo denkt.

Ga je nou nog 2 weken weg of blijf je nog 2 weken zeuren hier?
pi_65068996
nee ik ook niet gelukkig

Ik gebruik hem regelmatig
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:00:59 #145
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_65069407
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:51 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ouderwetse tickets die poortjes openden voor de metro?
Voor zover ik me kan herinneren heb ik nooit opengaande poortjes gezien in Amsterdam of Rotterdam.

Misschien dat die andere voorzieningen er ook wel zouden komen, maar dan zou het treinkaartje duurder worden. De vervoersbewijzen zijn geen filantropische instellingen die een bodemloze put met geld hebben.
Die terugbetaal actie van het RET kost ze ook al 70.000 euro.

Ik heb gister een bericht gezien waarbij het RET ook zei dat het niet alleen aan de mensen lag. Kan het bericht niet zo snel vinden en vind het ook niet zo belangrijk om uitgebreid te gaan zoeken.

Jij bent diegene die beweerd dat de poortjes niet goed werken. Ik kan uit de berichten van gebruikers niet opmaken dat ze erg vaak slecht.

En als je meent dat ik jou verkeerd begrepen heb, dan moet je misschien eens wat duidelijker zijn met je uitleg. Dan is blijkbaar wat jij zegt voor meerder manieren interpreteerbaar.
Als je de discussie een beetje serieus volgt, dan zou je die klachten al hebben gezien. Om het je gemakkelijk te maken, deze link (komt uit het andere topic)

Verder: of je nu een chipkaart invoert, of je er geen invoert of dat je er 100 invoert, je hebt onderhouds- en vervangingskosten. Als je de invoering van een chipkaart combineert met dat onderhoud/die vervanging, dan kan je daar op besparen, en elk verstandig bedrijf zal proberen hier naar te streven. Aangezien de chipkaart een jarenlang traject is hier in Nederland, hebben de bedrijven hier dus ook al jarenlang rekening mee kunnen houden.

Die 70.000 euro zijn goed besteed geld, er is aan een boel mensen service verleend.

Ik vind het trouwens wel goed om in te gaan of het nu wel of niet aan de mensen lag dat er 200.000 verkeerde transacties zijn geweest, dus als je dat artikel wil zoeken, graag.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_65069608
Op dit moment kunt u via Mijn OV-chipkaart nog geen reisproducten van de RET bestellen. Neem daarvoor contact op met de RET via telefoonnummer 0900-5006010 (0,10 euro p/m) of www.ret.nl.

Ik kan dus ook nog steeds niet gewoon een abonnement laden via internet, dan moet ik weer naar Rotterdam
pi_65070075
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:00 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Als je de discussie een beetje serieus volgt, dan zou je die klachten al hebben gezien. Om het je gemakkelijk te maken, deze link (komt uit het andere topic)

Verder: of je nu een chipkaart invoert, of je er geen invoert of dat je er 100 invoert, je hebt onderhouds- en vervangingskosten. Als je de invoering van een chipkaart combineert met dat onderhoud/die vervanging, dan kan je daar op besparen, en elk verstandig bedrijf zal proberen hier naar te streven. Aangezien de chipkaart een jarenlang traject is hier in Nederland, hebben de bedrijven hier dus ook al jarenlang rekening mee kunnen houden.

Die 70.000 euro zijn goed besteed geld, er is aan een boel mensen service verleend.

Ik vind het trouwens wel goed om in te gaan of het nu wel of niet aan de mensen lag dat er 200.000 verkeerde transacties zijn geweest, dus als je dat artikel wil zoeken, graag.
Ik volg de discussie serieus, maar ik neem niet alle opmerkingen even serieus. Er zijn een aantal mensen die niks liever doen dan klagen op de OV chip kaart, de positieve dingen negeren en doen alsof de situatie niet kan verbeteren.
Een aantal van die klachten zijn terecht en zal zeker naar geluisterd moeten worden net zoals ook gezegd mag worden dat het helemaal niet zo slecht is en het ook best wel goed gaat.

Eigenlijk is alleen Rotterdam en de NS op kleine delen al jarenlang druk bezig met de OV chipkaart. Veruit het grootste deel van Nederland wacht de eerste resultaten en ervaringen af dus die zullen hun onderhoud en verbouwingen ook wel afstemmen op een latere komst van de chipkaart voorzieningen.

http://www.volkskrant.nl/(...)ip_betaalden_te_veel
quote:
De RET wil de schuld niet bij zichzelf, het systeem of de reiziger neerleggen. De woordvoerder stelt ook dat de afschaffing van de strippenkaart op 29 april in de Rotterdamse metro ‘absoluut niet in gevaar is’.
Lijkt me duidelijk dat de RET dus duidelijk zegt dat niet 1 partij de fouten veroorzaakt maar dat het meerdere oorzaken heeft.
Het is ook wel redelijk naief om te denken dat zoiets bij zoveel mensen maar om 1 reden fout kan gaan.
pi_65070101
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:06 schreef macca728 het volgende:
Op dit moment kunt u via Mijn OV-chipkaart nog geen reisproducten van de RET bestellen. Neem daarvoor contact op met de RET via telefoonnummer 0900-5006010 (0,10 euro p/m) of www.ret.nl.

Ik kan dus ook nog steeds niet gewoon een abonnement laden via internet, dan moet ik weer naar Rotterdam
Kon je al een strippenkaart of abbo kopen via internet?
pi_65070177
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:20 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Kon je al een strippenkaart of abbo kopen via internet?
nee wel bij het postkantoor in RIdderkerk bv


Hallo, dit was toch een voordeel van de chipkaart ?
pi_65070211
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee wel bij het postkantoor in RIdderkerk bv


Hallo, dit was toch een voordeel van de chipkaart ?
Een voordeel wat kan gaan komen in mijn ogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')