abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65068358
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:30 schreef macca728 het volgende:
ik haal gegevens van de RET site en volgens jou zijn die niet geldig

waar slaat dat op dan.
Wat wil je nou?

Ik heb je duidelijk laten zien dat NU op de RET site staat je korting kunt krijgen met een wegwerp kaart. Dat jij dan een oud foldertje tevoorschijn tover waarin staat dat dat niet kan is jammer en verwarrend.
Maar als je alleen maar wilt kijken naar de negatieve dingen kan ik jou toch geen antwoord geven waar je blij mee bent.
pi_65068413
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:34 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Wat wil je nou?

Ik heb je duidelijk laten zien dat NU op de RET site staat je korting kunt krijgen met een wegwerp kaart. Dat jij dan een oud foldertje tevoorschijn tover waarin staat dat dat niet kan is jammer en verwarrend.
Maar als je alleen maar wilt kijken naar de negatieve dingen kan ik jou toch geen antwoord geven waar je blij mee bent.
geef dan link man

bij tarieven staat dat dat niet kan, ALLEEN BIJ EEN DAGKAART
niet bij 2 uen kaart en 2 ritten kaart

Wat nou oud foldertje ? Waar slaap dat op man, die haal ik gewoon van RET site met tarieven vanaf 01-01-09

leven we dan in 2010 al ?
pi_65068450
Snowgoon loop je stage bij de organisatie die dit geval moet invoeren en is je stage opdracht zoveel mogelijk flut argumenten neerzetten zodat mensen stoppen met zeiken op dit slecht bedachte proudct wat we toch moeten invoeren.
pi_65068468
nou suces aan de anderen, ik kap ermee

tot 29-01-09
pi_65068476
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef macca728 het volgende:

[..]

geef dan link man

bij tarieven staat dat dat niet kan, ALLEEN BIJ EEN DAGKAART
niet bij 2 uen kaart en 2 ritten kaart

Wat nou oud foldertje ? Waar slaap dat op man, die haal ik gewoon van RET site met tarieven vanaf 01-01-09

leven we dan in 2010 al ?
http://www.ret.nl/service(...)rp-ov-chipkaart.aspx
pi_65068491
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef Basp1 het volgende:
Snowgoon loop je stage bij de organisatie die dit geval moet invoeren en is je stage opdracht zoveel mogelijk flut argumenten neerzetten zodat mensen stoppen met zeiken op dit slecht bedachte proudct wat we toch moeten invoeren.
hij werkt bij de RET, die verkopen net zoveel onzin
pi_65068501
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:36 schreef Basp1 het volgende:
Werk jij bij Rover en moet je zoveel mogelijk flut argumenten verzinnen om de kaart af te kraken?
pi_65068522
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:38 schreef macca728 het volgende:

[..]

hij werkt bij de RET, die verkopen net zoveel onzin
Je belofte om er mee te stoppen houd nog geen 2 minuten stand. Jammer...
pi_65068555
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:39 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Je belofte om er mee te stoppen houd nog geen 2 minuten stand. Jammer...
kom maar mee, gaan we samen naar de RET
pi_65068593
quote:
Geldt alleen bij DAGKAART !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_65068620
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:40 schreef macca728 het volgende:

[..]

kom maar mee, gaan we samen naar de RET
Jij bent daar toch kind aan huis. En ik ben er echt niet door geobsedeerd of je nou wel of geen korting krijgt bij een wegwerp kaart.
pi_65068651
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:32 schreef snowgoon het volgende:

Als je dat zo erg vind, dan neem je toch een anonieme kaart. Ownee. Dat kan niet, want dan krijg je geen korting. Nee meneer moet wel korting krijgen, maar diegene die korting geeft mag daar niks voor terug vragen...
Ah je bent een kloon van die ander aap die ook al een keer hier rond slingerde en die ovchip met hand en tand aan het verdedigen was. Ik heb hier nog nergens namelijk tegen jou dat argument kortingskaart en niet meer anoniem reizen gebruikt.
pi_65068661
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:41 schreef macca728 het volgende:

[..]

Geldt alleen bij DAGKAART !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prima. Dus wat is het probleem dan? Dan kan dat zusje uit Amerika toch gewoon rondreizen en heeft die directeur gelijk!
pi_65068671
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:41 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Jij bent daar toch kind aan huis. En ik ben er echt niet door geobsedeerd of je nou wel of geen korting krijgt bij een wegwerp kaart.
nee ik ook niet , alleen de directuer van de RET beweert dat en hij moet wel goede en volledige informatie geven aan de klanten
pi_65068721
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ah je bent een kloon van die ander aap die ook al een keer hier rond slingerde en die ovchip met hand en tand aan het verdedigen was. Ik heb hier nog nergens namelijk tegen jou dat argument kortingskaart en niet meer anoniem reizen gebruikt.
Jij niet nee. Ik heb dat argument wel in andere discussie hierover gehoord.
Dus ik dacht, laat ik je maar voor zijn
pi_65068735
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee ik ook niet , alleen de directuer van de RET beweert dat en hij moet wel goede en volledige informatie geven aan de klanten
Dat doet die dus ook.

Alleen denk jij van niet.
pi_65068757
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Jij niet nee. Ik heb dat argument wel in andere discussie hierover gehoord.
Dus ik dacht, laat ik je maar voor zijn
ja Houtworm was dat, die gebruikte dezlefde argumenten als hem
pi_65068948
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja Houtworm was dat, die gebruikte dezlefde argumenten als hem
Ik ben dus niet de enige die zo denkt.

Ga je nou nog 2 weken weg of blijf je nog 2 weken zeuren hier?
pi_65068996
nee ik ook niet gelukkig

Ik gebruik hem regelmatig
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:00:59 #145
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_65069407
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:51 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ouderwetse tickets die poortjes openden voor de metro?
Voor zover ik me kan herinneren heb ik nooit opengaande poortjes gezien in Amsterdam of Rotterdam.

Misschien dat die andere voorzieningen er ook wel zouden komen, maar dan zou het treinkaartje duurder worden. De vervoersbewijzen zijn geen filantropische instellingen die een bodemloze put met geld hebben.
Die terugbetaal actie van het RET kost ze ook al 70.000 euro.

Ik heb gister een bericht gezien waarbij het RET ook zei dat het niet alleen aan de mensen lag. Kan het bericht niet zo snel vinden en vind het ook niet zo belangrijk om uitgebreid te gaan zoeken.

Jij bent diegene die beweerd dat de poortjes niet goed werken. Ik kan uit de berichten van gebruikers niet opmaken dat ze erg vaak slecht.

En als je meent dat ik jou verkeerd begrepen heb, dan moet je misschien eens wat duidelijker zijn met je uitleg. Dan is blijkbaar wat jij zegt voor meerder manieren interpreteerbaar.
Als je de discussie een beetje serieus volgt, dan zou je die klachten al hebben gezien. Om het je gemakkelijk te maken, deze link (komt uit het andere topic)

Verder: of je nu een chipkaart invoert, of je er geen invoert of dat je er 100 invoert, je hebt onderhouds- en vervangingskosten. Als je de invoering van een chipkaart combineert met dat onderhoud/die vervanging, dan kan je daar op besparen, en elk verstandig bedrijf zal proberen hier naar te streven. Aangezien de chipkaart een jarenlang traject is hier in Nederland, hebben de bedrijven hier dus ook al jarenlang rekening mee kunnen houden.

Die 70.000 euro zijn goed besteed geld, er is aan een boel mensen service verleend.

Ik vind het trouwens wel goed om in te gaan of het nu wel of niet aan de mensen lag dat er 200.000 verkeerde transacties zijn geweest, dus als je dat artikel wil zoeken, graag.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_65069608
Op dit moment kunt u via Mijn OV-chipkaart nog geen reisproducten van de RET bestellen. Neem daarvoor contact op met de RET via telefoonnummer 0900-5006010 (0,10 euro p/m) of www.ret.nl.

Ik kan dus ook nog steeds niet gewoon een abonnement laden via internet, dan moet ik weer naar Rotterdam
pi_65070075
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:00 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Als je de discussie een beetje serieus volgt, dan zou je die klachten al hebben gezien. Om het je gemakkelijk te maken, deze link (komt uit het andere topic)

Verder: of je nu een chipkaart invoert, of je er geen invoert of dat je er 100 invoert, je hebt onderhouds- en vervangingskosten. Als je de invoering van een chipkaart combineert met dat onderhoud/die vervanging, dan kan je daar op besparen, en elk verstandig bedrijf zal proberen hier naar te streven. Aangezien de chipkaart een jarenlang traject is hier in Nederland, hebben de bedrijven hier dus ook al jarenlang rekening mee kunnen houden.

Die 70.000 euro zijn goed besteed geld, er is aan een boel mensen service verleend.

Ik vind het trouwens wel goed om in te gaan of het nu wel of niet aan de mensen lag dat er 200.000 verkeerde transacties zijn geweest, dus als je dat artikel wil zoeken, graag.
Ik volg de discussie serieus, maar ik neem niet alle opmerkingen even serieus. Er zijn een aantal mensen die niks liever doen dan klagen op de OV chip kaart, de positieve dingen negeren en doen alsof de situatie niet kan verbeteren.
Een aantal van die klachten zijn terecht en zal zeker naar geluisterd moeten worden net zoals ook gezegd mag worden dat het helemaal niet zo slecht is en het ook best wel goed gaat.

Eigenlijk is alleen Rotterdam en de NS op kleine delen al jarenlang druk bezig met de OV chipkaart. Veruit het grootste deel van Nederland wacht de eerste resultaten en ervaringen af dus die zullen hun onderhoud en verbouwingen ook wel afstemmen op een latere komst van de chipkaart voorzieningen.

http://www.volkskrant.nl/(...)ip_betaalden_te_veel
quote:
De RET wil de schuld niet bij zichzelf, het systeem of de reiziger neerleggen. De woordvoerder stelt ook dat de afschaffing van de strippenkaart op 29 april in de Rotterdamse metro ‘absoluut niet in gevaar is’.
Lijkt me duidelijk dat de RET dus duidelijk zegt dat niet 1 partij de fouten veroorzaakt maar dat het meerdere oorzaken heeft.
Het is ook wel redelijk naief om te denken dat zoiets bij zoveel mensen maar om 1 reden fout kan gaan.
pi_65070101
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:06 schreef macca728 het volgende:
Op dit moment kunt u via Mijn OV-chipkaart nog geen reisproducten van de RET bestellen. Neem daarvoor contact op met de RET via telefoonnummer 0900-5006010 (0,10 euro p/m) of www.ret.nl.

Ik kan dus ook nog steeds niet gewoon een abonnement laden via internet, dan moet ik weer naar Rotterdam
Kon je al een strippenkaart of abbo kopen via internet?
pi_65070177
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:20 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Kon je al een strippenkaart of abbo kopen via internet?
nee wel bij het postkantoor in RIdderkerk bv

Hallo, dit was toch een voordeel van de chipkaart ?
pi_65070211
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee wel bij het postkantoor in RIdderkerk bv

Hallo, dit was toch een voordeel van de chipkaart ?
Een voordeel wat kan gaan komen in mijn ogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')