abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65063898
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:33 schreef macca728 het volgende:

[..]

je krijg geen korting op een wegwerpkaart met 2 ritten of 2 uur reizen. Punt
Je kan alleen korting krijgen op 1 dagkaart

Kan je nalezen.
Die folder waar jij mee komt is van december. Blijkbaar hebben ze in de tussentijd de mogelijkheden weer aangepast.
Dat is het voordeel van zo'n flexibel systeem.
pi_65063985
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Die folder waar jij mee komt is van december. Blijkbaar hebben ze in de tussentijd de mogelijkheden weer aangepast.
Dat is het voordeel van zo'n flexibel systeem.
huh, staat gewoon op RET site hoor.

Nu krijg je ook geen korting hoor voor een 2 ritten kaart
pi_65064062
OV-chipkaart met 2 metro reizen Meer informatie...
¤12,40 Aantal

oh valt mee 12,40 voor 2 ritten:
ok de kaart hoef je 2de keer niet meer te betalen, dan 4,90

ook nog duur
pi_65064073
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:31 schreef Q. het volgende:

[..]

En wat als die twee nu niet matchen? Wat dan?
quote:
En de grootste problemen met de chipkaart liggen in de software, oftewel: oplosbaar.

Mensen die denken dat software helemaal bugloos te krijgen is.

Hoe complexer je het maakt hoe meer fouten je introduceerd.

En hoe meer fouten je er denkt uit te halen hoe meer er weer terug komen bij heel complexe database's.

Waarom denk snowgoon dat de oplossing in de software zou zitten. Hier bij fok krijgt men het bijvoorbeeld bijna niet voor elkaar om een werkende search te bouwen. Het aantal gegevens wat in de fokdatabase zit zal nu eens stukje meer zijn als in de OV database zit, maar wanneer die ov database zich eenmaal begint te vullen zal deze binnen 1/2 jaar waarschijnlijk groter zijn als het "relatief" simpele fok forum.
pi_65064075
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:33 schreef Q. het volgende:

[..]

Oh. En hoe kan dat automatisch opladen dan wel werken? Gebeurt dat pas op het moment dat je incheckt?
Voor zover ik weet zijn de kaarten overdag op zichzelfs staande dingen waar je het saldo op kunt zetten.
's Nachts worden al die gegevens verzameld en opgeslagen in het systeem en daarbij worden dan ook gestolen en verloren kaarten geblokkeerd of saldo aangepast op de kaart.

Dat leid ik tenminste af aan de informatie over verloren kaarten dat die niet meteen kunnen worden geblokkeerd maar pas 's nachts.
pi_65064099
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef macca728 het volgende:

[..]

huh, staat gewoon op RET site hoor.

Nu krijg je ook geen korting hoor voor een 2 ritten kaart
Bel de RET even als je het zo graag wilt weten!
pi_65064132
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

[..]

Mensen die denken dat software helemaal bugloos te krijgen is.

Hoe complexer je het maakt hoe meer fouten je introduceerd.

En hoe meer fouten je er denkt uit te halen hoe meer er weer terug komen bij heel complexe database's.

Waarom denk snowgoon dat de oplossing in de software zou zitten. Hier bij fok krijgt men het bijvoorbeeld bijna niet voor elkaar om een werkende search te bouwen. Het aantal gegevens wat in de fokdatabase zit zal nu eens stukje meer zijn als in de OV database zit, maar wanneer die ov database zich eenmaal begint te vullen zal deze binnen 1/2 jaar waarschijnlijk groter zijn als het "relatief" simpele fok forum.
Ik denk helemaal niet dat het bugloos te krijgen is. Jij bent diegene die een 100% werkend systeem verwacht.
pi_65064186
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:39 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Bel de RET even als je het zo graag wilt weten!
hoef niet, staat gewoon op site

Je kan ze zo bestellen
pi_65064235
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:34 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik stel even een vraag waarvan het mij als ICTer duidelijk lijkt dat dat vaak gaat gebeuren. Nu moet jij niet steeds zo ontwijkend gaan doen. Ik wil weten of er over dit soort dingen is nagedacht. Als ik jou zo hoor dan lijkt het antwoord daarop 'nee'. Zoals over zo veel dingen niet nagedacht is. Als jij een beetje goodwill wil kweken voor die kaart dan moet je dat echt op een andere manier doen hoor.
Het is mijn doel helemaal niet om goodwill te kweken voor die kaart, ik reageer gewoon op mensen die driftig op zoek zijn naar manieren om die OV chipkaart af te kraken.

Ik weet ook niet tot in de puntjes hoe dat ding werkt en waar allemaal over is nagedacht, ik ben er wel van overtuigd dat dat ding helemaal niet zo rampzalig is zoals jij en anderen hier perse willen verkondigen.
pi_65064247
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:41 schreef macca728 het volgende:

[..]

hoef niet, staat gewoon op site

Je kan ze zo bestellen
Wat is je probleem dan?
pi_65064286
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Wat is je probleem dan?
dat je geen korting krijg, wat volgens de directeur van de RET wel kan
pi_65064376
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef macca728 het volgende:
OV-chipkaart met 2 metro reizen Meer informatie...
¤12,40 Aantal

oh valt mee 12,40 voor 2 ritten:
ok de kaart hoef je 2de keer niet meer te betalen, dan 4,90

ook nog duur
Je loopt weer valse informatie te verspreiden!

Die 12,40 is inclusief 7,50 voor de chipkaart, die je daarna ook voor al je andere reizen kunt gebruiken!

Je maakt jezelf zo wel compleet onbetrouwbaar.
pi_65064403
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef macca728 het volgende:

[..]

dat je geen korting krijg, wat volgens de directeur van de RET wel kan
Online is niet de enige verkoop punt voor kaarten.

En aangezien jij diegene bent die duidelijk leugens loopt te verspreiden heb ik meer vertrouwen in die directeur dan in jou.
pi_65064405
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:46 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Je loopt weer valse informatie te verspreiden!

Die 12,40 is inclusief 7,50 voor de chipkaart, die je daarna ook voor al je andere reizen kunt gebruiken!

Je maakt jezelf zo wel compleet onbetrouwbaar.
staat er toch bij ?
pi_65064414
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef snowgoon het volgende:

Ik denk helemaal niet dat het bugloos te krijgen is. Jij bent diegene die een 100% werkend systeem verwacht.
Is dat gek dat ik als burger die veel van het OV gebruik maak graag een werkend systeem verwacht. Aangezien het huidige systeem met strippenkaarten voor 100% werkt.

De NS automaten willen nog wel eens een storing hebben, waar ik al moedeloos van wordt en door de NS ook als een onbenul behandeld wordt. Dat is de moderne versie klantvriendelijkheid, gaan we hierdoor meer burgers in het ov krijgen.
pi_65064428
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:47 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Online is niet de enige verkoop punt voor kaarten.

En aangezien jij diegene bent die duidelijk leugens loopt te verspreiden heb ik meer vertrouwen in die directeur dan in jou.
welke leugens ?

RET directeur zegt dat in de krant. Online staan de tarieven.

Als ik in de winkel kom is het opeens goedkoper ?
pi_65064448
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:47 schreef macca728 het volgende:

[..]

staat er toch bij ?
Uiteindelijk wel.
Eerst presenteerde je het alsof die 12,40 voor 2 ritjes was.
pi_65064454
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:48 schreef macca728 het volgende:

[..]

welke leugens ?
Dat je 12,40 moet betalen voor 2 ritjes.
pi_65064491
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Is dat gek dat ik als burger die veel van het OV gebruik maak graag een werkend systeem verwacht. Aangezien het huidige systeem met strippenkaarten voor 100% werkt.

De NS automaten willen nog wel eens een storing hebben, waar ik al moedeloos van wordt en door de NS ook als een onbenul behandeld wordt. Dat is de moderne versie klantvriendelijkheid, gaan we hierdoor meer burgers in het ov krijgen.
Het is niet gek dat je een werkend systeem verwacht. Het is wel naief als je verwacht dat dat systeem vanaf dag 1 feilloos werkt, nooit stuk gaat en waar 16 miljoen Nederland vanaf dag 1 aan gewend zijn.
pi_65064494
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:48 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Dat je 12,40 moet betalen voor 2 ritjes.
nee 4,90

vind ik best duur ja
In Parijs kost dat 3 euro bv

Het gaat mij om die korting, volgens de RET directeur kan dat, volgens de site van RET kan dat niet
pi_65064558
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Het is niet gek dat je een werkend systeem verwacht. Het is wel naief als je verwacht dat dat systeem vanaf dag 1 feilloos werkt, nooit stuk gaat en waar 16 miljoen Nederland vanaf dag 1 aan gewend zijn.
we zijn al 3 jaar bezig anders in Rotterdam, Mag het nu wel goed werken dan ? Of nog 5 jaar wachten ?
pi_65064590
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee 4,90

vind ik best duur ja
In Parijs kost dat 3 euro bv
En hoeveel km kun je in Rotterdam afleggen en hoeveel in Parijs?

Daarbij is het waarschijnlijk net zo duur als nu strippenkaart kopen in de bus ofzo. Er zijn ook goedkopere tarieven.
pi_65064623
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:51 schreef macca728 het volgende:

[..]

we zijn al 3 jaar bezig anders in Rotterdam, Mag het nu wel goed werken dan ? Of nog 5 jaar wachten ?
Als je met 2 systemen door elkaar werkt krijg je het nooit goed.
pi_65064638
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Dag 1 was ergens in 2006. En in die drie jaar hebben ze de betrouwbaarheid nog niet op een acceptabel niveau (99,99% minimaal) kunnen brengen.
For great justice!
pi_65064667
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:53 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Als je met 2 systemen door elkaar werkt krijg je het nooit goed.
bullshit, poortjes werken op chipkaart al 3 jaar
pi_65064699
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:53 schreef Q. het volgende:

[..]

Dag 1 was ergens in 2006. En in die drie jaar hebben ze de betrouwbaarheid nog niet op een acceptabel niveau (99,99% minimaal) kunnen brengen.
Hoe betrouwbaar is jouw fiets, auto, de trein, de bus, PC, telefoon provider en allerlei andere zaken waar jij mee werkt?
Daar heb je nooit problemen mee?
pi_65064721
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:52 schreef snowgoon het volgende:

[..]

En hoeveel km kun je in Rotterdam afleggen en hoeveel in Parijs?

Daarbij is het waarschijnlijk net zo duur als nu strippenkaart kopen in de bus ofzo. Er zijn ook goedkopere tarieven.
nou Parijs is groter en een paar metrolijnen meer.
Wat denk je ?

Doet er verder niet toe, voor toeristen is het duur, waar kan je heen in Rotterdam, van CS naar Erasmusbrug ?
pi_65064723
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:54 schreef macca728 het volgende:

[..]

bullshit, poortjes werken op chipkaart al 3 jaar
Die poortjes zijn niet het enige onderdeel van de OV chipkaart.
pi_65064740
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

nou Parijs is groter en een paar metrolijnen meer.
Wat denk je ?

Doet er verder niet toe, voor toeristen is het duur, waar kan je heen in Rotterdam, van CS naar Erasmusbrug ?
Jij bent diegene die stelt dat Parijs veel goedkoper is. Kom eens een keer met duidelijke onderbouwing van je beweringen.
pi_65064764
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Die poortjes zijn niet het enige onderdeel van de OV chipkaart.
inchecken en uitchecken kan al 3 jaar

wat is er nog meer nodig dan ? Ze hebben het toch getest al 3 jaar ? Ze weten de fouten toch ?
pi_65064814
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:56 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Jij bent diegene die stelt dat Parijs veel goedkoper is. Kom eens een keer met duidelijke onderbouwing van je beweringen.
tarieven Parijs of Rotterdam 3 - 4,90

je kan zover je wilt, het blijft duurder. whats your point ?

Onderbouwing 4,90 - 3 = 1,90 goedkoper
pi_65064842
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

inchecken en uitchecken kan al 3 jaar

wat is er nog meer nodig dan ? Ze hebben het toch getest al 3 jaar ? Ze weten de fouten toch ?
Ik denk dat wat betreft de RET het ook al veel eerder ingevoerd had mogen worden. Maar het is allemaal tegengehouden door tientallen mensen zoals jij die zich er zo nodig mee moesten bemoeien en liepen te klagen dat het niet werkte etc.
pi_65064872
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ik denk dat wat betreft de RET het ook al veel eerder ingevoerd had mogen worden. Maar het is allemaal tegengehouden door tientallen mensen zoals jij die zich er zo nodig mee moesten bemoeien en liepen te klagen dat het niet werkte etc.
nee het is tegengehouden door depolitiek en Consumenetnorganisaties omdat er veel klachten binnenkwamen
pi_65064879
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:58 schreef macca728 het volgende:

[..]

tarieven Parijs of Rotterdam 3 - 4,90

je kan zover je wilt, het blijft duurder. whats your point ?
Mijn punt is dat je zomaar wat roept. Je vergelijk 2 bedragen met elkaar zonder duidelijk te zeggen wat je daar voor terugkrijgt.
Als je in Parijs 5 kilomtere kunt reizen en in Rotterdam 15, is Rotterdam toch goedkoper.
pi_65064911
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:00 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee het is tegengehouden door depolitiek en Consumenetnorganisaties omdat er veel klachten binnenkwamen
Precies wat ik zeg dus. Als het aan de RET had gelegen, dan was het al veel eerder ingevoerd en hadden ze niet 3 jaar dubbele systemen in stand hoeven houden.
pi_65064930
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:00 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Mijn punt is dat je zomaar wat roept. Je vergelijk 2 bedragen met elkaar zonder duidelijk te zeggen wat je daar voor terugkrijgt.
Als je in Parijs 5 kilomtere kunt reizen en in Rotterdam 15, is Rotterdam toch goedkoper.

???????????

Waar wil je naartoe in Rotterdam ???????????

Wat maakt de afstand dan uit ? In Parijs kan ik net zo ver reizen als ik hier zou willen reizen ?
pi_65064939
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:55 schreef snowgoon het volgende:

Hoe betrouwbaar is jouw fiets, auto, de trein, de bus, PC, telefoon provider en allerlei andere zaken waar jij mee werkt?
Daar heb je nooit problemen mee?
Waarom gebruiksartikelen gaan vergelijken met een betaalmiddel.

Mijn baar geld heeft een betrouwbaarheid van 100%, hiermee wil ik een reis kunnen maken, aangezien ik weet dat ik moet betalen voor een reis wil ik graag een vervoersbewijs kopen. De huidge vervoerstickets koop ik en dan verlopen ze niet, krijgen ze geen storingen, enz...
pi_65065038
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef macca728 het volgende:

[..]

???????????

Waar wil je naartoe in Rotterdam ???????????

Wat maakt de afstand dan uit ? In Parijs kan ik net zo ver reizen als ik hier zou willen reizen ?
Dan niet hoor, je laat alleen steeds maar weer zien dat je godsgruwelijk veel moeite doet om op de OV chipkaart te zeiken.
Ik neem je steeds minder serieus.
pi_65065104
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waarom gebruiksartikelen gaan vergelijken met een betaalmiddel.

Mijn baar geld heeft een betrouwbaarheid van 100%, hiermee wil ik een reis kunnen maken, aangezien ik weet dat ik moet betalen voor een reis wil ik graag een vervoersbewijs kopen. De huidge vervoerstickets koop ik en dan verlopen ze niet, krijgen ze geen storingen, enz...
Strippenkaarten zijn na verloop van tijd ook niet meer geldig. Pinautomaten op het station kunnen ook uitvallen. Treinen, metro's, trams en bussen kunnen ook allemaal uitvallen.

Doe die oogkleppen eens af joh. De huidige situatie is echt niet zaligmakend.
pi_65065209
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:00 schreef snowgoon het volgende:

ook parijs heeft net zoals london een zone systeem, maar heir moeten we het moeilijk gaan doen.

Dagkaart voor 3 zone's om parijs 8.80¤

http://www.ratp.info/informer/anglais/paris_visite.php

Wat ook mooi om te zien is , is dat de zones in concentrisch rond het centrum lopen , ipv vage zone indelingen die we hier hebben.

En dat is in london ook het geval

pi_65065298
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef snowgoon het volgende:

Strippenkaarten zijn na verloop van tijd ook niet meer geldig. Pinautomaten op het station kunnen ook uitvallen. Treinen, metro's, trams en bussen kunnen ook allemaal uitvallen.

Doe die oogkleppen eens af joh. De huidige situatie is echt niet zaligmakend.
Als regelmatig ov gebruiker heb je heus wel een strippenkaart binnen een jaar na de prijsvrhoging opgemaakt.

Die NS automaten die uitvallen heb ik al eerder genoemd als een grote ergernis voor mij. Vooral dat er dan geen cash geld in die automaten kan, overal in het buitenland wel.

Je komt weer met een mechanische dingen vergelijken met een betaalmiddel .
pi_65065673
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als regelmatig ov gebruiker heb je heus wel een strippenkaart binnen een jaar na de prijsvrhoging opgemaakt.

Die NS automaten die uitvallen heb ik al eerder genoemd als een grote ergernis voor mij. Vooral dat er dan geen cash geld in die automaten kan, overal in het buitenland wel.

Net zoals je als regelmatig OV gebruiker ook je chip tegoed niet laat verlopen.

Ik kom met allerlei apparaten die net zo goed niet 100% werken. Er wordt van het Chipkaart systeem verwacht dat het 100% werkt en nooit fout gaat, dat is gewoon onzettend kortzichtig want met die andere apparaten wil ik aantonen dat we van veel andere dingen gebruik maken die ook niet 100% werken.
pi_65065703
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

ook parijs heeft net zoals london een zone systeem, maar heir moeten we het moeilijk gaan doen.

Dagkaart voor 3 zone's om parijs 8.80¤

http://www.ratp.info/informer/anglais/paris_visite.php

[ afbeelding ]

Wat ook mooi om te zien is , is dat de zones in concentrisch rond het centrum lopen , ipv vage zone indelingen die we hier hebben.

En dat is in london ook het geval

[ afbeelding ]
Als je moeite hebt de zone indeling in Nederland, dan moet je toch wel blij zijn met de invoering van de OV chipkaart. Want daardoor verdwijnt de zone indeling
pi_65065761
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat had ik laatst dus hé. mijn pinpas ging kapot op zaterdagavond, maar ik moest zondag om zes uur de trein hebben. Ik had nog een briefje van 20 euro, maar ik kon geen kaartje kopen. Omdat er geen automaten zijn die werken en dus moest iemand voor mij een kaartje pinnen en gaf ik hem het geld contant. Onwerkbare situatie, en straks helemaal met die sjipkaart.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_65065962
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:24 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Dat had ik laatst dus hé. mijn pinpas ging kapot op zaterdagavond, maar ik moest zondag om zes uur de trein hebben. Ik had nog een briefje van 20 euro, maar ik kon geen kaartje kopen. Omdat er geen automaten zijn die werken en dus moest iemand voor mij een kaartje pinnen en gaf ik hem het geld contant. Onwerkbare situatie, en straks helemaal met die sjipkaart.
Vervelende situatie. Maar om voor dat soort uitzonderings gevallen alle kaart automaten uit te rusten met de mogelijkheid om papier geld te accepteren én daarbij ook de kans dat die apparaten geplunderd worden, is ook niet echt handig. Dan heb je straks geen enkel apparaat dat werkt op het station.
pi_65065998
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:24 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Ik heb het zelfs vaker met werkende postpank passen gehad, daar doet de NS heel makelijk over. Ga maar naar het loket een kaartje halen, werkt het pinapparaat wel, maar mag ik in het kader van de "extra" service 50 eurocent extra voor dat kaartje aftikken. Ik wou eerst een briefje van 20 wat ik uit de pinautomaat om de hoek hing wisselen in kleindgeld dat doet men ook niet aan die o zo klant vriendelijke service balie.
pi_65066062
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:29 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Vervelende situatie. Maar om voor dat soort uitzonderings gevallen alle kaart automaten uit te rusten met de mogelijkheid om papier geld te accepteren én daarbij ook de kans dat die apparaten geplunderd worden, is ook niet echt handig. Dan heb je straks geen enkel apparaat dat werkt op het station.

dat kan in buitenland anders wel.
pi_65066077
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:29 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ja jongens en meisjes kiijkbuiskindertjes in het buitenland wordt elke automaat die wel cash aan kan ook dagelijks gekraakt dat er geen 1 apparaat daar meer werkt.

Wat een kul argumenten haal je er toch constant bij om die ov chip knip maar wel in een wat positiever daglicht te krijgen.
pi_65066129
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik heb het zelfs vaker met werkende postpank passen gehad, daar doet de NS heel makelijk over. Ga maar naar het loket een kaartje halen, werkt het pinapparaat wel, maar mag ik in het kader van de "extra" service 50 eurocent extra voor dat kaartje aftikken. Ik wou eerst een briefje van 20 wat ik uit de pinautomaat om de hoek hing wisselen in kleindgeld dat doet men ook niet aan die o zo klant vriendelijke service balie.
Die balie is ook niet bedoeld voor kaartjes maar om mensen informatie te geven over de NS producten.
Want er zijn ook mensen die anders klagen dat ze zolang in de rij moeten staan voor informatie omdat er mensen zijn die daar kaartjes kopen terwijl er genoeg automaten staan.

Het is naief om te denken dat je iedereen ten alle tijde tevreden kunt houden met dit soort maatregelen.
pi_65066140
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:32 schreef macca728 het volgende:

[..]

dat kan in buitenland anders wel.
Dan ga je toch lekker daar wonen als het daar allemaal zoveel beter en goedkoper is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')