Die folder waar jij mee komt is van december. Blijkbaar hebben ze in de tussentijd de mogelijkheden weer aangepast.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
je krijg geen korting op een wegwerpkaart met 2 ritten of 2 uur reizen. Punt
Je kan alleen korting krijgen op 1 dagkaart
Kan je nalezen.
huh, staat gewoon op RET site hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Die folder waar jij mee komt is van december. Blijkbaar hebben ze in de tussentijd de mogelijkheden weer aangepast.
Dat is het voordeel van zo'n flexibel systeem.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
En wat als die twee nu niet matchen? Wat dan?
quote:En de grootste problemen met de chipkaart liggen in de software, oftewel: oplosbaar.
Voor zover ik weet zijn de kaarten overdag op zichzelfs staande dingen waar je het saldo op kunt zetten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh. En hoe kan dat automatisch opladen dan wel werken? Gebeurt dat pas op het moment dat je incheckt?
Bel de RET even als je het zo graag wilt weten!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
huh, staat gewoon op RET site hoor.
Nu krijg je ook geen korting hoor voor een 2 ritten kaart
Ik denk helemaal niet dat het bugloos te krijgen is. Jij bent diegene die een 100% werkend systeem verwacht.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Mensen die denken dat software helemaal bugloos te krijgen is.
Hoe complexer je het maakt hoe meer fouten je introduceerd.![]()
En hoe meer fouten je er denkt uit te halen hoe meer er weer terug komen bij heel complexe database's.
Waarom denk snowgoon dat de oplossing in de software zou zitten. Hier bij fok krijgt men het bijvoorbeeld bijna niet voor elkaar om een werkende search te bouwen. Het aantal gegevens wat in de fokdatabase zit zal nu eens stukje meer zijn als in de OV database zit, maar wanneer die ov database zich eenmaal begint te vullen zal deze binnen 1/2 jaar waarschijnlijk groter zijn als het "relatief" simpele fok forum.
hoef niet, staat gewoon op sitequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:39 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Bel de RET even als je het zo graag wilt weten!
Het is mijn doel helemaal niet om goodwill te kweken voor die kaart, ik reageer gewoon op mensen die driftig op zoek zijn naar manieren om die OV chipkaart af te kraken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik stel even een vraag waarvan het mij als ICTer duidelijk lijkt dat dat vaak gaat gebeuren. Nu moet jij niet steeds zo ontwijkend gaan doen. Ik wil weten of er over dit soort dingen is nagedacht. Als ik jou zo hoor dan lijkt het antwoord daarop 'nee'. Zoals over zo veel dingen niet nagedacht is. Als jij een beetje goodwill wil kweken voor die kaart dan moet je dat echt op een andere manier doen hoor.
Wat is je probleem dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:41 schreef macca728 het volgende:
[..]
hoef niet, staat gewoon op site
Je kan ze zo bestellen
Je loopt weer valse informatie te verspreiden!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef macca728 het volgende:
OV-chipkaart met 2 metro reizen Meer informatie...
¤12,40 Aantal
oh valt mee 12,40 voor 2 ritten:
ok de kaart hoef je 2de keer niet meer te betalen, dan 4,90
ook nog duur
Online is niet de enige verkoop punt voor kaarten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
dat je geen korting krijg, wat volgens de directeur van de RET wel kan
staat er toch bij ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:46 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Je loopt weer valse informatie te verspreiden!
Die 12,40 is inclusief 7,50 voor de chipkaart, die je daarna ook voor al je andere reizen kunt gebruiken!
Je maakt jezelf zo wel compleet onbetrouwbaar.
Is dat gek dat ik als burger die veel van het OV gebruik maak graag een werkend systeem verwacht. Aangezien het huidige systeem met strippenkaarten voor 100% werkt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef snowgoon het volgende:
Ik denk helemaal niet dat het bugloos te krijgen is. Jij bent diegene die een 100% werkend systeem verwacht.
welke leugens ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:47 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Online is niet de enige verkoop punt voor kaarten.
En aangezien jij diegene bent die duidelijk leugens loopt te verspreiden heb ik meer vertrouwen in die directeur dan in jou.
Het is niet gek dat je een werkend systeem verwacht. Het is wel naief als je verwacht dat dat systeem vanaf dag 1 feilloos werkt, nooit stuk gaat en waar 16 miljoen Nederland vanaf dag 1 aan gewend zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is dat gek dat ik als burger die veel van het OV gebruik maak graag een werkend systeem verwacht. Aangezien het huidige systeem met strippenkaarten voor 100% werkt.
De NS automaten willen nog wel eens een storing hebben, waar ik al moedeloos van wordt en door de NS ook als een onbenul behandeld wordt. Dat is de moderne versie klantvriendelijkheid, gaan we hierdoor meer burgers in het ov krijgen.
nee 4,90quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:48 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Dat je 12,40 moet betalen voor 2 ritjes.
we zijn al 3 jaar bezig anders in Rotterdam, Mag het nu wel goed werken dan ? Of nog 5 jaar wachten ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Het is niet gek dat je een werkend systeem verwacht. Het is wel naief als je verwacht dat dat systeem vanaf dag 1 feilloos werkt, nooit stuk gaat en waar 16 miljoen Nederland vanaf dag 1 aan gewend zijn.
En hoeveel km kun je in Rotterdam afleggen en hoeveel in Parijs?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee 4,90
vind ik best duur ja
In Parijs kost dat 3 euro bv
Als je met 2 systemen door elkaar werkt krijg je het nooit goed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
we zijn al 3 jaar bezig anders in Rotterdam, Mag het nu wel goed werken dan ? Of nog 5 jaar wachten ?
Dag 1 was ergens in 2006. En in die drie jaar hebben ze de betrouwbaarheid nog niet op een acceptabel niveau (99,99% minimaal) kunnen brengen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Het is niet gek dat je een werkend systeem verwacht. Het is wel naief als je verwacht dat dat systeem vanaf dag 1 feilloos werkt, nooit stuk gaat en waar 16 miljoen Nederland vanaf dag 1 aan gewend zijn.
bullshit, poortjes werken op chipkaart al 3 jaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:53 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Als je met 2 systemen door elkaar werkt krijg je het nooit goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |