quote:Op zondag 18 januari 2009 14:22 schreef snoopy het volgende:
Een Lis is ook een bloemetje![]()
En dan moet ik nu ineens aan de scene in Bambi denken met het stinkdiertje: 'Jij mag mij wel Bloempje noemen hoor!'![]()
![]()
![]()
Precies wat ik ook dachtquote:Op zondag 18 januari 2009 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
Marlieske, met een chromosomenonderzoek kan het idd niet mis zitten lijkt me.
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:28 schreef tessie het volgende:
Ik bedoelde Bloempje ook niet als naam voor mijn/een kind hoor CarmellaVind Bloempje uit Bambi gewoon super cute!
Zo ken ik iemand die al in kleuren en geuren de naam zat te verkondigen, de kaartjes klaar had liggen, de kamer blauwer dan blauw had geverfd en toen kwam er toch een meid uit in plaats van een jongenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
Marlieske, met een chromosomenonderzoek kan het idd niet mis zitten lijkt me.
Maar de tweeling van een vriendin van mijn zus ging toch echt van 2 jongetjes, naar een jongetje en een meisje naar 2 meisjes wat uiteindelijk correct bleek te zijn!Het kan dus toch echt dat er steeds verkeerd gekeken wordt.
Waarom zou je dat nou doen? Dat voelt voor mij zo fout... Je geeft je kind een mooie naam en zou dan die naam niet wereld (FOK) kundig maken vanwege een internetpersoon?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:44 schreef Noli. het volgende:
We zijn er uit!![]()
![]()
Ik heb ook al een bestelling staan voor de kaartjes.
Nu even wat users () PM'en
Mochten die het er niet blij mee zijn hebben die toch nog een beetje pech. IRL staan de namen voor ons vast. (Dit was al moeilijk genoeg om samen over eens te worden
) Ik zal dan waarschijnlijk op inet gewoon een andere naam gebruiken.
Snap ik ook niet helemaal. IRL kom je ook mensen tegen met dezelfde naam, dan ga je toch ook niet een andere gebruiken?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:10 schreef Sjeen het volgende:
Waarom zou je dat nou doen? Dat voelt voor mij zo fout... Je geeft je kind een mooie naam en zou dan die naam niet wereld (FOK) kundig maken vanwege een internetpersoon?
Ik zie momenteel vaak zulke opmerkingen voorbijkomen, en ik neem aan dat dat even het 'grapje' is nav mijn vraag of mensen dat zouden melden cq vragen aan een regelmatige user in OUD als je met dezelfde naam zou zitten. Die vraag was kennelijk zo vreemd, dat daar nog regelmatig naar verwezen wordt. Ik ga er dus maar even vanuit dat je deze opmerkingen niet serieus moet nemen, maar als éen 'grapje' moet zien.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Snap ik ook niet helemaal. IRL kom je ook mensen tegen met dezelfde naam, dan ga je toch ook niet een andere gebruiken?
Nee juist niet. De eerste heeft die naam niet gekregen omdat een andere naam juist iets leuker was. Als ik dan de tweede wel die naam ga geven geef ik een naam die ik eerst niet op de eerste plaats had staan.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:56 schreef livelink het volgende:
Ik heb die redenatie inderdaad wel eens vaker gehoord, MeNicole. Maar ik vind het altijd een beetje raar. Net alsof alleen je eerste recht heeft op de namen die jij het mooist vond en je tweede maar een tweede-keus naam moet krijgen.
Ah... zo had ik het nog niet eens gezienquote:Op maandag 19 januari 2009 10:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zie momenteel vaak zulke opmerkingen voorbijkomen, en ik neem aan dat dat even het 'grapje' is nav mijn vraag of mensen dat zouden melden cq vragen aan een regelmatige user in OUD als je met dezelfde naam zou zitten. Die vraag was kennelijk zo vreemd, dat daar nog regelmatig naar verwezen wordt. Ik ga er dus maar even vanuit dat je deze opmerkingen niet serieus moet nemen, maar als éen 'grapje' moet zien.
Oh ok ik snap wat je bedoelt ja. Nee het gaat mij meer om de namen die bij de eerste van het zelfde geslacht over zijn gebleven.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:13 schreef livelink het volgende:
Nou, ik doelde meer op mensen die dezelfde redenatie gebruiken voor de naam van het andere geslacht. Als je dan een jongen hebt gekregen dat je de meisjesnaam die je had staan niet meer wil gebruiken voor de tweede, omdat die naam dus eigenlijk ook voor de eerste was. Een beetje krom uitgelegd, ik weet het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |