abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65138992
Voor meisjes kan ik mijn namenlijstje wel dumpen

Iris
Jill
Renske (hadden we ook nog maar tja je hebt als zoveel Rens, Renze enz in de familie das nie zo'n best idee);)
Pien
Cato

En dan te bedenken dat we bij Isa echt een lijstje hadden met 1 meiden naam .... kon verder niets bedenken.
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:24:54 #102
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65139464
Jill vind ik echt de meest vreselijke naam ever!
Blijkbaar nu nog een populaire naam aan het worden ook

Maar lees ik het goed? Je krijgt een kleine vent derbij? Van harte Marlieske!
Isa en Brent klinkt wel erg goed (maar ik heb graag het alleenrecht dus doe maar niet )
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator zaterdag 17 januari 2009 @ 13:25:50 #103
5428 crew  miss_sly
pi_65139495
Aah, ik wilde Brent nog wel in ons lijstje zetten...met stip op 1 natuurlijk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65139509
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:11 schreef marlieske het volgende:
Voor meisjes kan ik mijn namenlijstje wel dumpen

Iris
Jill
Renske (hadden we ook nog maar tja je hebt als zoveel Rens, Renze enz in de familie das nie zo'n best idee);)
Pien
Cato

En dan te bedenken dat we bij Isa echt een lijstje hadden met 1 meiden naam .... kon verder niets bedenken.
Cato wordt Catootje.
Erg schattig, maar ik zou het zelf toch niet aandurven.

Ik hou van bloemennamen: Jasmijn en Madelief. Ook Lente vind ik prachtig!
Maar jongensnamen voor meisjes zijn natuurlijk ook erg stoer! Zoals Robin, Chris en Sam.

Verder is dit ons lijstje:

Meisje:
Vita
Amber
Bo
Britt
Kim
Liv
Fleur

Jongen:
Roman
Tristan
Joost
Lars
Stan
Daan
Finn
Steijn
Thomas
Joris
Jelle

[ Bericht 9% gewijzigd door Ssserpente op 17-01-2009 13:31:54 ]
pi_65139593
Ik vind bloemennamen ook leuk, maar mijn Lief vind dat weer nix. En Lente vind ik ook heel mooi!
Sebastiaan voor een jongetje vind ik ook heel leuk, maar Lief weer niet. *zucht* moeilijk hoor!
Oh chell, Elisa is trouwens ook echt een hele mooie naam vind ik!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_65140706
Namen die wij hadden maar het niet zijn geworden...

Meisje:
Merle
Rajsah
Lucie
Kate

Jongen:
Mor
Sijme
Job
Pascal

Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:18:56 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65140905
miss_sly ik heb er nog eentje voor je bloemenlijstje, mijn achternichtje heet Anemoon. Dat heb ik altijd zo mooi gevonden.
pi_65141085
Oe ... Anemoon is prachtig (maar past niet bij onze achternaam).

Nog meer jongens:
- Levi
- Luuk
- Jari
- Max
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:33:34 #109
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65141308
Ik vind Anemoon echt vreselijk... Ons buurmeisje blijkt bij Noah in de klas te zitten, en nu weet ik dus dat zij zo heet. Ze heeft ook een zusje en toevallig zat ik van de week met mijn zus te bedenken hoe die zou kunnen heten. Viooltje of Lotus vonden we er wel bij passen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65141903
ik vind anemoon ook niet zo heel erg mooi. maar dat je nu pas weet hoe je buurmeisje heet, da's wel bizar tex! of wonen ze er net?
pi_65143194
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef RockabeIIa het volgende:

Isa en Brent klinkt wel erg goed (maar ik heb graag het alleenrecht dus doe maar niet )
!
En Isa en Brent klinkt idd erg leuk

Even een vraagje tussendoor voor diegene die het geslacht wisten voor de geboorte.
Heb je dan alsnog een reserve naam uitgezocht voor het geval dat het geslacht tóch anders bleek te zijn?
Ik heb een 20-weken echo en een groei-echo gehad, waaruit hetzelfde geslacht kwam, maar het is ook geen 3D natuurlijk en er is maar snel naar gekeken (denk dat dat ook best wel uitmaakt, dat je met 3D meer ziet). Nu zei iemand vorige week dat ik toch wel een reservenaam moet hebben voor als het dus niet het voorspelde geslacht is.

Hebben jullie dat ook gedaan of gewoon maar op hoop van zegen?
Zelf was ik het niet van plan, maar nu ben ik toch aan het twijfelen gebracht
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:44:32 #112
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_65143302
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:40 schreef Carmella het volgende:

[..]

!
En Isa en Brent klinkt idd erg leuk

Even een vraagje tussendoor voor diegene die het geslacht wisten voor de geboorte.
Heb je dan alsnog een reserve naam uitgezocht voor het geval dat het geslacht tóch anders bleek te zijn?
Ik heb een 20-weken echo en een groei-echo gehad, waaruit hetzelfde geslacht kwam, maar het is ook geen 3D natuurlijk en er is maar snel naar gekeken (denk dat dat ook best wel uitmaakt, dat je met 3D meer ziet). Nu zei iemand vorige week dat ik toch wel een reservenaam moet hebben voor als het dus niet het voorspelde geslacht is.

Hebben jullie dat ook gedaan of gewoon maar op hoop van zegen?
Zelf was ik het niet van plan, maar nu ben ik toch aan het twijfelen gebracht
Wij wisten dat we een meisje zouden krijgen na een echo met 18 weken. Voor de zekerheid hadden we wel nagedacht over een jongensnaam, maar DE naam hebben we nooit gevonden. Op het einde van de zwangerschap kreeg ik nog meer echo's omdat ze dachten dat F aan de kleine kant was. In totaal hebben we nog 3 keer gehoord / gezien dat het een meisje was dus de zorg over een jongensnaam was wel helemaal verdwenen .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:56:30 #113
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65143662
miss, dat hadden wij ook met Mick, ons neefje heet Kick... lijkt ook teveel op elkaar en Bob lijkt teveel op Peacemans echte naam... anders was die het denk ik wel geworden... ik vind Bob altijd vrolijk klinken Twan is natuurlijk ook een erg leuke naam.

Heb het zelf niet zo op bloemennamen voor meisjes, ik vind ze vaak te lief klinken. Hou wel een beetje van een hardere klank in een naam. Zo vind ik mn eigen naam best heel mooi. Mijn broertje en schoonzusje zouden hun dochter Vlinder hebben genoemd als ze een meisje hadden gekregen... bij de eerste zwangerschap was dat Sterre, ik ben zo blij dat hun 1e kind een jongen is... de tweede ook trouwens

Carmella, wij hadden bij de 20-weken echo juist alleen een meisjesnaam, toen we hoorden dat het een jongen was, moesten we daar echt naar op zoek. Nu hebben we het gevonden en vinden we het ook erg leuk maar als het een meisje mocht blijken te zijn dan krijgt ze gewoon de namen die wij toen hadden bedacht.
Make love, not war ☮
pi_65143911
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:56 schreef Diaan73 het volgende:
miss, dat hadden wij ook met Mick, ons neefje heet Kick... lijkt ook teveel op elkaar en Bob lijkt teveel op Peacemans echte naam... anders was die het denk ik wel geworden... ik vind Bob altijd vrolijk klinken Twan is natuurlijk ook een erg leuke naam.
Grappig, ken toevallig 2 broertjes, Twan en Bob, met als grote broer Maarten...
Blijkbaar meer mensen die dat een leuke combi vinden
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:44:25 #115
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65146744
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:56 schreef bixister het volgende:
ik vind anemoon ook niet zo heel erg mooi. maar dat je nu pas weet hoe je buurmeisje heet, da's wel bizar tex! of wonen ze er net?
Nee ze woonden er al toen wij hier kwamen en wij wonen er alweer bijna 3 jaar Typisch voorbeeld van hoe sociaal ik ben Meestal gaat het contact niet verder dan elkaar groeten als je elkaar tegenkomt...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:03:49 #116
190853 RockabeIIa
pi_65150874
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:04 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Grappig, ken toevallig 2 broertjes, Twan en Bob, met als grote broer Maarten...
Blijkbaar meer mensen die dat een leuke combi vinden
Dat hoor je idd wel vaker. Grappig

Carmella, als jij een jochie krijgt mag je hem wel Brent noemen hoor past wel bij zo stoere mama
pi_65152350
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:03 schreef RockabeIIa het volgende:

Carmella, als jij een jochie krijgt mag je hem wel Brent noemen hoor past wel bij zo stoere mama
Fiewwww, dat scheelt wel weer een zorg minder, dat ik je geen pm hoef te sturen of je akkoord gaat met een tweede Brent in OUD
pi_65155869
quote:
! Ik ken iemand met een Brent en een Jill!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zaterdag 17 januari 2009 @ 23:50:19 #119
190853 RockabeIIa
pi_65158367
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 22:33 schreef beefcake het volgende:

[..]

! Ik ken iemand met een Brent en een Jill!
Soms vind ik jou zo stom! :p
Eerst bewijs en dan geloven.
  zondag 18 januari 2009 @ 00:11:44 #120
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_65159113
quote:
Blijkbaar nu nog een populaire naam aan het worden ook

Maar lees ik het goed? Je krijgt een kleine vent derbij? Van harte Marlieske!
Mwah Jill zou het hier ook niet worden ook al werd het een meid m'n beste vriendin heeft haar dochter zo genoemd

Miss_Sly had ik Iris al aangedragen als mooie meiden bloemennaam? Mara vind ik trouwens ook nog steeds leuk maar tis geen bloempje

Rocka, Brent en jij hoeven niet bang te zijn onze knul krijgt een redelijk ouderwetse naam maar zeker net zo stoer Trouwens bedankt voor de felicitaties!

En Carmella nope geen meiden naam hier op de reserve lijst, of er moeten inmiddels 3 gyn's poep in de ogen hebben gehad en de chromosomen uitslag was vrij duidelijk er stond mannelijk en meer duidelijkheid kan je niet krijgen. Maar ja het had niets uitgemaakt voor de naam, ik had na de bevalling van Isa iedere naam die me leuk leek opgeschreven.
Mama van Isa en Ties
  zondag 18 januari 2009 @ 12:59:42 #121
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_65167333
Gisteren gezien op de geboortekaartjeswand op de kinderafdeling:
  • Yop
  • Pepein
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  • Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
    Oudste, Jongste en Lara
    Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
      zondag 18 januari 2009 @ 13:05:13 #122
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_65167508
    Marlieske, met een chromosomenonderzoek kan het idd niet mis zitten lijkt me.
    Maar de tweeling van een vriendin van mijn zus ging toch echt van 2 jongetjes, naar een jongetje en een meisje naar 2 meisjes wat uiteindelijk correct bleek te zijn! Het kan dus toch echt dat er steeds verkeerd gekeken wordt.
      zondag 18 januari 2009 @ 13:07:50 #123
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_65167596
    Yop is heerlijk! Vooral de frambozen. Ik kan het in Frankrijk nooit laten om een fles mee te nemen onderweg terug van de boodschappen. Lekker koud als het zo warm is.

En Pepein is natuurlijk echt om te janken.
    Mss waren zijn ouders fan van een van de meest hilarische topics op FOK!
    Ik kan dat topic niet lezen zonder te lachen.
    pi_65167732
    * ferrari_rood Is ook gewend haar achternaam te spellen. En het wordt nog steeds verkeerd overgenomen. .
    Ben er aan gewend.
    Ik moet nog wennen aan de Y overal in de naam. Eigenlijk is het een IJ maar bij Yvonne wordt het uitgesproken als ie bij Yman ook. In de naam Nienke kom je hem ook wel eens tegens als ie.En nu vaak als J. Tja het is eigenlijk een rare letter.
      zondag 18 januari 2009 @ 13:13:28 #125
    57497 happyme28
    I'm so happy
    pi_65167788
    Al onze favo namen staan heel hoog in populariteitslijstjes Nou maakt het me op zich niet uit, zeker de jongensnaam niet want dat is een vernoeming, maar toch is het minder leuk als zoon of dochter straks in de klas zit met 4 of 5 naamgenoten.... maar goed, uiteindelijk kiezen we toch een naam omdat we die mooi vinden en niet omdat niemand anders het mooie naam vindt.

Qua achternaam hoop ik eerlijk gezegd dat we een meisje krijgen. Onze achternaam is namelijk een jongensnaam. Mijn man moet ook altijd tig keer herhalen dat het z'n achternaam is en niet zijn voornaam. 'Wat is uw achternaam?' 'Dat IS mijn achternaam!'
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')