Ik las even dat het om de dochter van Bas(sie) en Adriaan zou gaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:33 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik zag vandaag een kaartje met allemaal muzieknootjes erop. De tekst aan de binnenkant was iets in de strekking van "muziek heeft ons samengebracht" en "dit is ons eerste meesterstuk".
Geboren:
<insert naam>
Dochter van Bas en Aria.
Ik vond het zo lief staan.
Dochter had overigens een niet muziek gerelateerde naam.
Op z'n engels dan, Violet ofzo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:20 schreef Grijs het volgende:
Of Viool (Iris, Madelief, Margriet, dan moet Viool ook kunnen, toch?)
Daarom zei ik dus ook dat ik het niet wist.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:53 schreef texelonia het volgende:
Toch is zwangerschappen vergelijken niet altijd bepalend hoor BE. Er zijn zat mensen met 2 totaal verschillende zwangerschappen maar wel 2 kindjes van hetzelfde geslacht. Of juist andersom, gelijke zwangerschappen en dan een jongen en een meisje. Dus het hoeft helemaal niks te zeggen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Melodie heeft hier nog heel even op het lijstje gestaan voor oudste, als dat een meisje zou blijken te zijnGawd ik word echt kreezy als ik zwanger ben
zoals hier. Bij Amber wel wat misselijk maar niet zo erg als nu. BIj Amber niet echt zere boobies, nu lijkt er soms 1 te ontploffen..quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:53 schreef texelonia het volgende:
Toch is zwangerschappen vergelijken niet altijd bepalend hoor BE. Er zijn zat mensen met 2 totaal verschillende zwangerschappen maar wel 2 kindjes van hetzelfde geslacht. Of juist andersom, gelijke zwangerschappen en dan een jongen en een meisje. Dus het hoeft helemaal niks te zeggen.
Ja, maar daar heb je dan een man/vriend of iemand voor om jou van die "gekke hormorale" namen af te helpen neem ik aan! Maar lastig heh, namen kiezen? Met 33 weken zwangerschap waren wij er eindelijk uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:05 schreef tessie het volgende:
[..]
![]()
Ben ik trouwens ook wel bang voor hoor, dat ik door hormonen enzo een naam kies die ik dan later echt niet meer leuk vind ofzo...
Ik ook niet hoor, vandaar ook mijn: denk ik, denk ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarom zei ik dus ook dat ik het niet wist.
De X was te moeilijk?quote:
Ja, maar die noemt soms ook wel namen waarvan ik denkquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:42 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je dan een man/vriend of iemand voor om jou van die "gekke hormorale" namen af te helpen neem ik aan! Maar lastig heh, namen kiezen? Met 33 weken zwangerschap waren wij er eindelijk uit
Daar denken ambtenaren in elk geval naquote:Ouders mogen zoon geen 'Q' noemen
JÄMTLAND - Een Zweedse rechter heeft besloten dat de ouders van een jongen zijn naam niet mogen veranderen in Q.
De burgerlijke stand gaf de vader en moeder uit het Zweedse Jämtland geen goedkeuring om de naam te veranderen. Ze lieten het er niet bij zitten en begonnen een gerechtelijke procedure.
"We noemen hem al Q sinds zijn geboorte", vertellen de ouders van de Zweed. "In principe kent iedereen onze zoon als Q."
Maar een rechter oordeelde dat de naam Q niet voldoet aan de taalkundige vereisten volgens de wet. "Letters zijn geen namen", besluit de rechter.
Ja, hier is dat blijkbaar nog niet zo want op bovengenoemde site (zie post hierboven van mij) is er blijkbaar 1 iemand geweest die zijn kind 'A' heeft genoemd. Kijk maar in die lijst....quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ze dat hier ook eens gaan doen. Sommige namen kunnen echt niet hoor.
Of het zusje van Antwan...quote:Op maandag 26 januari 2009 22:39 schreef Poppedein het volgende:
O god, in het kader van mn eerder genoemde Raytsjell, zie ik nu op de SVB lijst Leezette staan.... het zouden maar zo zusjes kunnen zijn!
Ja heel leuk, ik vind het echt een supertoffe naam!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
Mag de naam Lennon Thom Jeb aan het lijstje in de OP toegevoegd worden? Geweldig die "discussie" hier onlangs over de naam Lennon..heb me echt moeten inhouden.
Nogmaals!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
Mag de naam Lennon Thom Jeb aan het lijstje in de OP toegevoegd worden? Geweldig die "discussie" hier onlangs over de naam Lennon..heb me echt moeten inhouden.
KZN!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:22 schreef Chan het volgende:
Wij zijn er uit![]()
Ons kind krijgt geen naam![]()
Manlief zn smaak is nogal ehm... anders dan die van mij.. Wat best vreemd is, want normaal hebben we juist bijna altijd dezelfde smaak of in elk geval iets wat veel op elkaar lijkt..
Kinzon doet mij erg veel aan gereedschappen denken...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:51 schreef chacama het volgende:
[..]
Kizona (brug in cambodja) voor een meisje en Kinzon (iets Japans) voor een jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |