quote:
Zeventien miljoen euro oid geloof ik..quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:41 schreef M0NTANA het volgende:
Voor hoeveel miljoen is die Caceres gehaald?
Miskoop van het seizoen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zeventien miljoen euro oid geloof ik..
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:13 schreef Saviola het volgende:
* Saviola hoopt op een goaltje van Bojan
Lekker gekeept.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Lekker gekeept.![]()
Heb jij die gemaakt?
Inspiratieloos, verdedigend oogt het onzeker en veel slordige passes. Maar goed zij hoeven natuurlijk ook niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:55 schreef Kerol het volgende:
Maareuh hoe speelt Barca? Ik volg de wedstrijd niet echt namelijk
Mooi zoquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inspiratieloos, verdedigend oogt het onzeker en veel slordige passes. Maar goed zij hoeven natuurlijk ook niet.
Niet slecht, maar ook niet goed.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:55 schreef Kerol het volgende:
Maareuh hoe speelt Barca? Ik volg de wedstrijd niet echt namelijk
Wat een kutspel is dat ookquote:
30 meter...pff overdreven schatting hoorquote:
Nutteloos zo'n goalquote:
En om wekelijks naar Poelmann te luisteren uiteraard.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
Alleen al voor een paar uur Messi per maand zou ik al Sport 1 aanschaffen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En om wekelijks vijf keer naar Poelmann te luisteren uiteraard.
Nu haal je Pareja (Espanyol) en Perea door elkaar.quote:
Perea that is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nu haal je Pareja (Espanyol) en Perea door elkaar.
Nogal, ja. Denk dat hij de titelstrijd spannender wilde maken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Perea that is.
Beste aanslag op Messi was dat.![]()
Aardige vent, die Luisquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nogal, ja. Denk dat hij de titelstrijd spannender wilde maken.
Nee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Niet op Sport 1?
Jammer.quote:
+ Eindsignaal.quote:
Ja echt een grafwedstrijdquote:
http://atdhe.net/live-tv-2779.htmlquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:44 schreef Weaut het volgende:
Iemand werkend linkje (sopcast) of justin.tv
Je geeft Villarreal of Atleti meer kans op de vierde plaats?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
UEFA Cup dan maar doen.
Nu leek prolongatie me sowieso niet eenvoudig, maar in de competitie heb je niets meer te zoeken en in de beker kan er een hoop gebeuren, dat zag je vorig seizoen maar.
Ik neem aan dat jij voor Valencia bent?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
UEFA Cup dan maar doen.
Nu leek prolongatie me sowieso niet eenvoudig, maar in de competitie heb je niets meer te zoeken en in de beker kan er een hoop gebeuren, dat zag je vorig seizoen maar.
Misschien dat ie doelt op het winnen van de Uefa Cup waar ze momenteel actief in zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
Je geeft Villarreal of Atleti meer kans op de vierde plaats?
Ik wil prijzen Weeb, en Barcelona doet meequote:Op donderdag 29 januari 2009 22:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
Je geeft Villarreal of Atleti meer kans op de vierde plaats?
Prijzen, ja PRIJZENNN!quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik wil prijzen Weeb, en Barcelona doet mee![]()
Ze degraderen dan ook niet voor niets.quote:
Ohja daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:11 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Misschien dat ie doelt op het winnen van de Uefa Cup waar ze momenteel actief in zijn.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Bojan heeft Weeb's mond even flink gesnoerd.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef versteegrob het volgende:
Speelt Barca met een B-team ? Zo ja, waarom? Is de beker niet belangrijk in Spanje?
Ze spelen met Messi, Xavi, Alves en Puyol in de basis. Dus eerder een C-team.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef versteegrob het volgende:
Speelt Barca met een B-team ? Zo ja, waarom? Is de beker niet belangrijk in Spanje?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:45 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hebben ze de Eiffeltoren vandaag groen geschilderd? Zo ja, waarom? Vonden ze grijs niet meer mooi?
Oh ja, maar dat was terecht. Is het nog, overigens, want scoren tegen Espanyol kan mijn oma ook nog wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja je kraakte hem toch iedere keer af?
Pique!
Nog een klein half uurtje. Zou ze het redden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:50 schreef WeebI het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat was terecht. Is het nog, overigens, want scoren tegen Espanyol kan mijn oma ook nog wel.
Zag die verbaasde blik van hem ook..quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Pique die even dacht dat er voor buitenspel werd gefloten.
Wat ik ook dacht te horen.
Het is wel een derby he, mag best, een beetje harde tegenstand.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zag die verbaasde blik van hem ook..
Bij Espanyol beginnen ze steeds meer te schoopen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan? Pinto staat in het doel.
Valdes is een kneus maar die had allebei die goals wel gehad volgens mij..zeker die laatstequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan? Pinto staat in het doel.
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valdes is een kneus maar die had allebei die goals wel gehad volgens mij..zeker die laatste
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:59 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het is wel een derby he, mag best, een beetje harde tegenstand.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:05 schreef M0NTANA het volgende:
Wordt wedstrijd uitgezonden op Sport1 eigenlijk?
Die 2e had ik nog gehad. Wat een clown..quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:12 schreef Palau het volgende:
. Jammer van de matige reservekeeper. 2e goal leek nogal houdbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Mallorca.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:28 schreef Saviola het volgende:
En tegen wie moeten ze nu in de halve finale?
Zo, gewaagdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:08 schreef sezten het volgende:
Ik verwacht een finale Barca vs. Sevilla
Zou ik er op inzetten of toch maar niet?quote:
Jij gunt Barça ook helemaal niets he, haterquote:Op donderdag 5 februari 2009 00:35 schreef WeebI het volgende:
Ik hoop dat Sevilla wint want ik geef Athletic al helemaal geen kans tegen Barça in de finale
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=29805&part=sportsquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:38 schreef Trystar het volgende:
Is Barca Mallorca nog ergens te zien vanavond?
Thanksquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=29805&part=sports
Rust, hij begint op de bank.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:09 schreef Kerol het volgende:
Messi weer rust of blessure?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:27 schreef venomsnake het volgende:
http://www.atdhe.net/live-tv-3009.html
Wat had je anders verwacht?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:02 schreef Weaut het volgende:
Barca speelt echt lekker, mallorca mag van geluk spreken dat ze niet een paar doelpuntjes om de oren hebben gekregen.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:27 schreef venomsnake het volgende:
http://www.atdhe.net/live-tv-3009.html
Dat Mallorca zo ver is gekomen is voor mij het meest vreemde van dit voetbalseizoen tot nu toe.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:06 schreef Weaut het volgende:
[..]
Ik had anders verwacht, voor kleine clubs is de beker toch meestal belangrijker.
Hier nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef JeroenV het volgende:
stream dood?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:54 schreef sezten het volgende:
1-0.. Henry?
Jij faalde bijna harder dan sevilla met je smiley netquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kom op Barca![]()
Men andere ploegen uit me combo staan al voor nu Barca nog
Wedden op Sport #1083 - Met een pedofielquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kom op Barca![]()
Men andere ploegen uit me combo staan al voor nu Barca nog
Gelukkig dan maar bijna.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:16 schreef sezten het volgende:
[..]
Jij faalde bijna harder dan sevilla met je smiley net
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wedden op Sport #1083 - Met een pedofiel
Idd, zo denk ik op dit moment ook over Barca.quote:
Een paar weken geleden postte je een stuk minder dan nu..toeval?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Idd, zo denk ik op dit moment ook over Barca.
Dan moet er toch nog veel gebeuren..Barca heeft zoveel kwaliteit op de bank en bij een 2-0 eindstand is het pas gelijk natuurlijk..quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:05 schreef WeebI het volgende:
Mallorca - Athletic zou toch een mooie finale zijn
Haha, ik heb van augustus tot januari volgens mij amper gepost op Fok (nadat ik het met de bets had gehad en vanwege drukte op werk).quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een paar weken geleden postte je een stuk minder dan nu..toeval?
Idd. Ik had je al voor gek verklaard. Maar jij zegt wel vaker rare dingen. Zoals dat Raúl het niveau niet meer aankan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef jojomen4 het volgende:
Volgens mij roep ik als sinds dat Real 12 punten achter stond dat we Barca in zouden halen. Dus dat is niet van de laatste weken, das ook in de 6 weken dat Barca geen punt liet vallen in de competitie.
GHehe oke, als je nog een eenmalige betting comeback wil maken: Nadal ongeslagen op gravel op hoofdtoernooien in 2009 @ 3.25 bij Sportingbetquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Haha, ik heb van augustus tot januari volgens mij amper gepost op Fok (nadat ik het met de bets had gehad en vanwege drukte op werk).
Volgens mij roep ik als sinds dat Real 12 punten achter stond dat we Barca in zouden halen. Dus dat is niet van de laatste weken, das ook in de 6 weken dat Barca geen punt liet vallen in de competitie.VAMOS MALLORCAAAAAA!!! Ondanks dat die penalty is gemist zie ik Barca vanavond ten onder gaan. Die zijn mentaal gebroken. De 7 magere jaren komen eraan!
![]()
![]()
tvu://65217/quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Wedstrijd is nu wel gespeeld, nu ga ik écht pitten.
Dat is ook al veel te vaak gebleken..die kerel heeft er al zoveel gemaakt als wisselspeler op een beslissend moment..ik denk dat de meeste ploegen liever met 10 spelen tegen een Barca zonder Messi, dan met 11 tegen een Barca met Messi..quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:42 schreef WeebI het volgende:
Geeft eens te meer aan hoe afhankelijk Barça van Messi is. Als hij een zware blessure zou oplopen zou Barça het echt heel erg moeilijk gaan krijgen.
Hij is erg belangrijk inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:42 schreef WeebI het volgende:
Geeft eens te meer aan hoe afhankelijk Barça van Messi is. Als hij een zware blessure zou oplopen zou Barça het echt heel erg moeilijk gaan krijgen.
Die chats zijn altijd zo sneu...moet je eens op zo'n link Ajax-Feyenoord ofzo kijken...echt te sneu voor woorden die mensen in die chatquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:45 schreef jojomen4 het volgende:
Al had Barca Messi niet dan hadden we nu al 8 punten voor gestaan Weebl. Maar, de realiteit is dat ze die gast wel hebben, en dat we alsnog de titel zullen pakken!
"El Barca enamora, el Madrid conquista."
Op die chat van de link die venom gaf zei een merengue dit: "Més que un club, un puticlub".
Als die dan nu een andere trainer aanschaft mag hij blijven.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:50 schreef jojomen4 het volgende:
haha, dit komt uit San Mames.
http://www.as.com/deporte(...)304csrcsrdep_14/Aes/
Nadat Del Nido gisteren zei "Nos vamos comer el Leon desde las orejas hasta el rabo". Uitspraak in het Spaans van ik eet me het op van top tot teen (hij had het dan over de Leeuw, bijnaam van Athletic).
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:17 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lach in een deuk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lach in een deuk![]()
Ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:17 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lach in een deuk![]()
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lach in een deuk![]()
quote:Kwetsuur maakt Llorente onzeker voor bekerfinale
Athletic Bilbao heeft met nog negen dagen te gaan tot de Spaanse bekerfinale een flinke domper te verwerken gekregen. Fernando Llorente liep zondag in het treffen met Sporting Gijón (1-1) een blessure op aan zijn bovenbeen. Daardoor mist de topschutter mogelijk de eindstrijd van de Copa del Rey tegen favoriet Barcelona.
Llorente moest zich na twintig minuten spelen laten vervangen door Ion Vélez. Volgens de medische staf van de Basken staat de Spaans international onbepaalde tijd aan de kant. De kans is aanwezig dat Llorente daardoor op 13 mei in Mestalla niet kan aantreden tegen Barcelona. De ploeg uit Bilbao is al verzekerd van Europees voetbal.
Met veertien competitietreffers en vier doelpunten in de beker is de 24-jarige Llorente bezig aan zijn beste seizoen uit zijn carrière. De aanvaller maakte op 19 november 2008 tegen Chili (3-0) zijn debuut in het nationale elftal en maakte in februari tegen Engeland zijn eerste doelpunt. Bayern München zou belangstelling hebben getoond.
Hij kreeg een behoorlijk kans hoor tegen Chelsea thuis, die kopbal in de 92ste minuutquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:05 schreef FireFox1 het volgende:
Eindelijk krijgt Bojan een kans.
Wat verwacht je anders bij deze clubsquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:57 schreef venomsnake het volgende:
Hoor iedereen door het volkslied fluiten
En voor het koninklijk huis natuurlijk.
Daarom..quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders bij deze clubs?
quote:
Sierd is OK.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat ik nu (minstens) anderhalf uur naar dat gewauwel van hem moet luisteren.
Je hebt liever Eddy 'ik denk hardop terwijl ik praat' Poelman?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat ik nu (minstens) anderhalf uur naar dat gewauwel van hem moet luisteren.
Die kent in ieder geval de spelregels.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt liever Eddy 'ik denk hardop terwijl ik praat' Poelman?
Buitenspel heeft 'ie anders heel vaak mis.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
Die kent in ieder geval de spelregels.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:06 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit met Spaanse commentaar te luisteren.
Ismael Urzaiz is commentator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |