Dat had ik liever gezien Weebl. 6-1.
Godverklere kut malloot die jimenez door weer zo god vergeten verdedigend te gaan spelen met die dikzak van een romaric en een duscher die alleen elke wedstrijd geel of rood kan pakken.
en dan ook nog is met adriano ipv capel. Ook geen Acosta en Perotti en Jose carlos.
vertiefd zooitje, en de directeur wil nog wel dat die jimenez mogool " de arsene wenger van sevilla" wordt
Ohja, goede spel van Atletic kun je vooral op het conto van Caparros schrijven, hij is echt een meester in tactisch gedoseerd maar oh zo efficiënt aanvallen.
Gewoon met de 2 diepste spitsen mandekking op de centrale verdedigers van sevilla, dan is er geen opbouwen meer aan en achterin met kopsterkte kun je dat makkelijk doen.
Ook heb ik me weer ouderwets geïrriteerd aan die klote kanoute die heel de fucking wedstrijd met 3-0 achter een beetje solo gaat lopen kloten, hakballetjes geven, balletjes achter het standbeen en godverdomme naast kopt voor een leeg fucking doel
hoe erg heb je dan dit team naar de klote geholpen.
en kom nou niet aan met ja je staat toch ruim 3de, ja door de incapabiliteit van de rest van de competitie ja
dit kán gewoon niet met de spelers die je hebt.
En squillaci mag ook wel beter op de tegenstander letten bij die 3-0 beetje lucht dekken.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.