Jij faalde bijna harder dan sevilla met je smiley netquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kom op Barca![]()
Men andere ploegen uit me combo staan al voor nu Barca nog
Wedden op Sport #1083 - Met een pedofielquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kom op Barca![]()
Men andere ploegen uit me combo staan al voor nu Barca nog
Gelukkig dan maar bijna.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:16 schreef sezten het volgende:
[..]
Jij faalde bijna harder dan sevilla met je smiley net
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wedden op Sport #1083 - Met een pedofiel
Idd, zo denk ik op dit moment ook over Barca.quote:
Een paar weken geleden postte je een stuk minder dan nu..toeval?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Idd, zo denk ik op dit moment ook over Barca.
Dan moet er toch nog veel gebeuren..Barca heeft zoveel kwaliteit op de bank en bij een 2-0 eindstand is het pas gelijk natuurlijk..quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:05 schreef WeebI het volgende:
Mallorca - Athletic zou toch een mooie finale zijn
Haha, ik heb van augustus tot januari volgens mij amper gepost op Fok (nadat ik het met de bets had gehad en vanwege drukte op werk).quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een paar weken geleden postte je een stuk minder dan nu..toeval?
Idd. Ik had je al voor gek verklaard. Maar jij zegt wel vaker rare dingen. Zoals dat Raúl het niveau niet meer aankan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef jojomen4 het volgende:
Volgens mij roep ik als sinds dat Real 12 punten achter stond dat we Barca in zouden halen. Dus dat is niet van de laatste weken, das ook in de 6 weken dat Barca geen punt liet vallen in de competitie.
GHehe oke, als je nog een eenmalige betting comeback wil maken: Nadal ongeslagen op gravel op hoofdtoernooien in 2009 @ 3.25 bij Sportingbetquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Haha, ik heb van augustus tot januari volgens mij amper gepost op Fok (nadat ik het met de bets had gehad en vanwege drukte op werk).
Volgens mij roep ik als sinds dat Real 12 punten achter stond dat we Barca in zouden halen. Dus dat is niet van de laatste weken, das ook in de 6 weken dat Barca geen punt liet vallen in de competitie.VAMOS MALLORCAAAAAA!!! Ondanks dat die penalty is gemist zie ik Barca vanavond ten onder gaan. Die zijn mentaal gebroken. De 7 magere jaren komen eraan!
![]()
![]()
tvu://65217/quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Wedstrijd is nu wel gespeeld, nu ga ik écht pitten.
Dat is ook al veel te vaak gebleken..die kerel heeft er al zoveel gemaakt als wisselspeler op een beslissend moment..ik denk dat de meeste ploegen liever met 10 spelen tegen een Barca zonder Messi, dan met 11 tegen een Barca met Messi..quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:42 schreef WeebI het volgende:
Geeft eens te meer aan hoe afhankelijk Barça van Messi is. Als hij een zware blessure zou oplopen zou Barça het echt heel erg moeilijk gaan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |