quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Bojan heeft Weeb's mond even flink gesnoerd.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef versteegrob het volgende:
Speelt Barca met een B-team ? Zo ja, waarom? Is de beker niet belangrijk in Spanje?
Ze spelen met Messi, Xavi, Alves en Puyol in de basis. Dus eerder een C-team.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef versteegrob het volgende:
Speelt Barca met een B-team ? Zo ja, waarom? Is de beker niet belangrijk in Spanje?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:45 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hebben ze de Eiffeltoren vandaag groen geschilderd? Zo ja, waarom? Vonden ze grijs niet meer mooi?
Oh ja, maar dat was terecht. Is het nog, overigens, want scoren tegen Espanyol kan mijn oma ook nog wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja je kraakte hem toch iedere keer af?
Pique!
Nog een klein half uurtje. Zou ze het redden?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:50 schreef WeebI het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat was terecht. Is het nog, overigens, want scoren tegen Espanyol kan mijn oma ook nog wel.
Zag die verbaasde blik van hem ook..quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Pique die even dacht dat er voor buitenspel werd gefloten.
Wat ik ook dacht te horen.
Het is wel een derby he, mag best, een beetje harde tegenstand.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zag die verbaasde blik van hem ook..
Bij Espanyol beginnen ze steeds meer te schoopen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan? Pinto staat in het doel.
Valdes is een kneus maar die had allebei die goals wel gehad volgens mij..zeker die laatstequote:Op donderdag 29 januari 2009 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan? Pinto staat in het doel.
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valdes is een kneus maar die had allebei die goals wel gehad volgens mij..zeker die laatste
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:59 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het is wel een derby he, mag best, een beetje harde tegenstand.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:05 schreef M0NTANA het volgende:
Wordt wedstrijd uitgezonden op Sport1 eigenlijk?
Die 2e had ik nog gehad. Wat een clown..quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:12 schreef Palau het volgende:
. Jammer van de matige reservekeeper. 2e goal leek nogal houdbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |